דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכונות תפירה, מגהצים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
רם קרינסקי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברם קרינסקי סוכנויות ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
13
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
6
0
7
נמצאו 13 חוות דעת גולשים על רם קרינסקי סוכנויות
תמונת משתמש
שם:
zeraviv000
תאריך:
29/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק כמו מאש!!!! עובדים שמאיימים עלייך בטלפון, שירות נוראי מכונות תקולות והם לא מוכנים לשאת באחריות של התיקון!
תגובת החנות:
הלקוחה ניסתה לתפור אפודים לצבא. עבודה שלא מתאימה לסוג המכונה שנרכשה.
הלקוחה לא "אהבה" את העובדה הזו והתחילה להתלהם ולנבל את פיה תוך כדי איומים כי תשמיץ אותנו ברשתות וזה מה שעושה ולא בצדק.
אנחנו חברה שנוסדה בשנת 1934ובעלת מוניטין רב שנים עם מאות אלפי לקוחות מרוצים. צר לנו שהלקוחה בחרה בדרך זו לנסות ולפגוע בשמינו הטוב.
מוצר:
Jack F4
תמונת משתמש
שם:
nehama674
תאריך:
07/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את המוצר באתר כללי ובזאפ
ראיתי מחר כולל משלוח
כשפניתי לחנות ענו לי שאני חייבת לשלם דמי משלוח בנוסף
לא חושבת שזה ראוי בחנות כזאת מכובדת
תגובת החנות:
הפרסום בזאפ נוצר כתוצאה מטעות אצל מנהל האתר ועל כך הועברה פנייה לתיקון הטעות כבר בתאריך 6/8.
באתר שלנו ו דף המוצר לפני הרכישה מצוין בפירוש שדמי המשלוח הם 49 ש"ח.
הלקוחה ביצעה את העסקה טלפונית לאחר שנאמר לה שיש לשלם על דמי המשלוח ועל כך נתנה את הסכמתה.
לכן לא ברור לנו מהות התלונה.
מוצר:
שולחן גיהוץ מקצועי תוצרת איטליה
תמונת משתמש
שם:
amossar
תאריך:
14/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס משפיל ומעליב
לא מוכנים להחלפה לדגם אחר תמורת תשלום
חזרנו בבושת פנים פעם שניה וללא תוחלת
תגובת החנות:
הלקוחה הגיעה לחנותינו לאחר 7 חודשים מאז שנרכשה בטענה שהמכונה לא תקינה.
המכונה נבדקה על המקום ונמצאה תקינה לחלוטין והבעיה נובעת משימוש לא נכון.
הצענו ללקוחה לקבל הדרכה נוספת, אך היא סרבה, לקחה את המכונה ויצאה בכעס.
צר לנו שמתוך תסכול בחרה להשמיץ אותנו ולייחס לנו "יחס משפיל ומעליב" לאחר
שנהגנו בה באדיבות רבה.
אנו נמשיך להעניק לכל לקוחותינו יחס אדיב ומקצועי כפי שאנו נוהגים כבר 87 שנים!

מוצר:
מכונת תפירה זינגר 3205
תמונת משתמש
שם:
barmazuzebay
תאריך:
06/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

,חוויתי שירות מאוד לא נעים בלשון המעטה!!
כתב באתר דברים שלא יכול היה לקיים במציאות וכשפניתי לסיוע התייחס אלי בצורה מאוס מתנשאת ולא נעימה. מלחיץ לחזור. התעודת אחריות לא שווה כלום אם לא נעים לשוחח עם המוכר. אחכ כתבתי חוחת דעת בגוגל ואיים עלי שיתבע אותי על הוצאת דיבה למרות שכתבתי דברים מדויקים ויש ליצילומי מסך שמוכיחין...
תגובת החנות:
הלקוחה הזו שמה לנגד עינה לתקוף אותנו בכל פלטפורמה.
היא רכשה את המכונה בתקופת הסגר ואספה את המכונה מפתח חנותינו.
מיותר לציין כי בתקופה זו הקנייה הייתה טכנית ולא אישית כפי שאנו נוהגים בימים רגילים.
אנחנו נמצאים בהכנת כתב אישום נגד הלקוחה שמכפישה אותנו ללא ביסוס כדי שגם היא
תבין שמי שמייצר שיימינג ללא ביסוס לא ייצא נקי.
מוצר:
KD144s brother
תמונת משתמש
שם:
מאיר אפרתי
תאריך:
29/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה אדיב במיוחד ועזר לי לבחור את מכונת התפירה המתאימה ביותר מתוך ידע נרחב. המכונה נרכשה ב 1790 ש"ח אך בבדיקה ברשת לאחר הקנייה התברר שמכונה כזו באירופה המתאימה לחשמל בארץ עולה 161 עד 179 יורו שזה כ 800 ש"ח. למרות העובדה שמקבלים 5 שנות אחריות מתקשה להבין את הפער העצום נ.ב. ישנה חנות נוספת באתר בשם sewing שמציעה את המכונה במחיר זהה אך לפי כתובתה נראה שמדובר באותה חנות.. בשיחה טלפונית המוכר הסכים לביטול העיסקה תמורת קנס של 150 ש"ח ושאר הסכום בזיכוי בלבד למרות שחלפו רק יומיים מתאריך הקנייה.
תגובת החנות:
חברתנו שנוסדה בשנת 1934 נחשבת ליבואנית הגדולה בישראל למכונות תפירה ופועלת כחוק גם בנושאי החזרת מוצר. באופן גורף אנו מאפשרים החזרת מוצר כחוק תוך 14 ימים מיום הקניה בניכוי 5% או 100 ש"ח הנמוך בין שניהם כאשר המוצר מוחזר שלם ובאריזתו המקורית. נכון לכתיבת תגובתנו זו, הלקוח טרם פנה אלינו להחזרת המוצר. אנו לא מכירים בהפרשי מחירים כפי שטוען הלקוח שכנראה גם לא לקח בחשבון את הוצאות היבוא ושיעור המע"מ בסך 17%. אנו מעניקים 5 שנות אחריות מלאות ובנוסף מציעים מרכז הדרכה מאויש כל יום ע"י מדריכות משעה 08:00 ועד השעה 18:30 ללא תשלום.
מוצר:
מכונת תפירה xn2500
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה נח ואדיב מאוד

קבלת הסחורה בזמן ובשירות מעולים ונעימים

בנוסף היה גם הסבר בבית מפורט ועינייני ומפנק.

אין מה לחפש שירות יותר טוב-תודה רבה
מוצר:
מכונת תפירה 1010
תמונת משתמש
שם:
einav
תאריך:
26/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, אמין מאוד ומקצועי ברמה גבוהה מאוד.
חוויית קניה מעולה !!
ממליצה בחום לבצע רכישות בחנות הזו
מוצר:
מכונת תפירה NV950
תמונת משתמש
שם:
hilao
תאריך:
31/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות בכדי לרכוש מכונה מתקדמת לתפירה. השירות היה אדיב חם ומקצועי.
התאימו לי מכונה שתענה בדיוק לצרכי השימוש שלי.
רם, הבעלים של החנות, אדם מקסים ומקצוען אמיתי.
קיבלתי שירות מעולה והמחיר היה הוגן.
בנוסף, קיבלתי הדרכה במקום על המכונה לפני וגם אחרי הרכישה.
מבחינתי, מצאתי את החנות שלי לכל נושאי התפירה :)
אשמח מאוד לחזור ולקנות בחנות
מוצר:
מכונת תפירה 4120
תמונת משתמש
שם:
ma
תאריך:
08/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת תפירה באינטרנט בערב, למחרת בבוקר כבר התקשרו לתאם את המשלוח ובערך 12 ש' משעת ההזמנה כבר קיבלתי את המכונה! הייתי מופתעת מהשירות המהיר. בנוסף השירות שקיבלנו הן מרם קרינסקי בטלפון והן מהשליח היה אדיב, יעיל וענייני.
מוצר:
מכונת תפירה 3321
תמונת משתמש
שם:
Dennis
תאריך:
24/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר מיני 140 ליטר נפח
הדיע מקרר 88 ליטר נפח ברוטו 10 ליטר תא ההקפאה וכל השאר 78 לא מוזכר בשום מקום על המקרר 140 ליטר .
דיברתי עם הבנאדם והוא לא מוכן להודות שטעה ולספוג את הטעות ! משקר בפנים ומנסה לגרום להאמין שהמקרר בנפח 140 ליטר .
לא מספיק זה .. גם הדגם לא תואם, על המקרר כתוב ef138b ובחשבונית כתוב ef138
***לא ממליץ בכלל על החנות***
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מקרר משרדי לפי מפרט באתרנו. במפרט מוצוינים מידות המקרר ותמונה אותנטית.
הלקוח קיבל את המקרר בדיוק לפי פרסומנו, אך נראה שהתחרט ולכן ניסה למצוא כל מיני טענות לגבי סימון המקרר.
חברתנו מוכרת אלפי מקררים בשנה, מעולם לא קיבלנו טענות מהסוג הזה. כמדיניות קבועה בחברתנו, לקוח שלא מרוצה מהמוצר רשאי להחזיר אותו וכך גם הוצע ללקוח. יתרה מזאת, הסכמנו לבוא ולקחת את המקרר בחזרה ולא לחכות שיחזיר אותו אלינו כמקובל.
מוצר:
מקרר מיני ef138b
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
25/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן דרך אתר החנות. לא היה להם במלאי את הדגם שהזמנתי, לכן המליצו על דגם חלופי. היו מאוד נחמדים ומקצועיים. קיבלתי את המכונה (+ מתנות) במשלוח ע״י שליח ביום למחרת! עדיין לא בדקנו את המוצר אך הוסבר לי כי אם ניתקל בבעיה כלשהי, שעלי ליצור קשר והם יגיעו אלינו הביתה ללא תשלום. אחריות ל-5 שנים. סה״כ, מאוד מרוצה מתהליך הקנייה.
מוצר:
מכונת תפירה 3221
תמונת משתמש
שם:
עדינה
תאריך:
27/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחרונה אשתי התחילה קורס תפירה ורציתי להפתיע אותה במכונה חדשה.
פניתי לרם קרינסקי כדי לקנות מכונת תפירה ואני חייב לציין שהיחס היה מקצועי וענייני,
לא ניסו ל"דחוף" לי מכונה יקרה (כמו שחששתי) אלא התאימו את המכונה הנכונה
של חברת ינומה דגם 1030 לצרכים שתיארתי. אשתי קיבלה הדרכה מלאה בבית כמובטח
ובסך הכל אנחנו מרוצים מהקנייה ומהשירות, ממליצים בחום!
מוצר:
מכונת תפירה 1030
תמונת משתמש
שם:
ענבל
תאריך:
25/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי לקנות מקרר מיני בר גדול יחסית. מצאתי ברם קרינסקי מקרר ולפי מה שהם פרסמו הנפח שלו 140 ליטר. פתחתי את המקרר וחיברתי לחשמל וכעבור כמה שעות גיליתי שהיא בקושי מקרר, הוא עושה ריח מאוד לא נעים בחדר והכי גרוע שגיליתי בניירת שלו שהנפח האחסון שלו 90 ליטר ולא 140 כמו שמפרסמים. פניתי אליהם והם אמרו שאפשר להחזיר אותו אם יש את האריזה (זרקתי אותה כי לא העלתי על דעתי שיעבדו עלי בצורה כזאת)ודמי ביטול 100 ש"ח.
לא ממליצה לקנות במקום זה מכיוון שהפרסום שלהם בזאפ לא אמין בכלל!
לא היה להם שום הסבר הגיוני לפרסום 140 ליטר.
תזהרו
תגובת החנות:
המקרר שנמכר אכן 140 ליטר ברוטו וכך מצוין באתר שלי וכך מציינים כל היבואנים. (דרך אגב, הייתה כתבה בעיתון על כך ועד שהחוק בעניין לא יוסדר, כולם מציינים נפח ברוטו) נפח המקרר נטו הוא: 96 ליטר + תא הקפאה (כפי שמצוין בתווית האחורית) ולא 90 ליטר כפי שציינה הלקוחה. לגבי הריח, אנו מוכרים עשרות מקררים בחודש לפרטיים ולמוסדות ומעולם לא קיבלנו תלונה על ריח רע. יתכן כי היה ריח רגיל של "חדש" שחולף תוך יום. הלקוחה קיבלה הסבר מפורט ואף אפשרנו לה להחזיר את המוצר בניכוי 100 ₪ דמי ביטול כמורשה בחוק אך היא דחתה את ההצעה. מה עכשיו? ניתקע לעולמים עם חוות דעת זו? אנו מוכרים מאות מוצרים דרככם והמשך לא מעט שנים. מלבד דעה יחידה זו לא "זכינו" לשום תגובה שלילית.
מוצר:
מקרר מיני בר bc-129AA
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply