
להתרחק כמו מאש!!!! עובדים שמאיימים עלייך בטלפון, שירות נוראי מכונות תקולות והם לא מוכנים לשאת באחריות של התיקון!
הלקוחה ניסתה לתפור אפודים לצבא. עבודה שלא מתאימה לסוג המכונה שנרכשה. הלקוחה לא "אהבה" את העובדה הזו והתחילה להתלהם ולנבל את פיה תוך כדי איומים כי תשמיץ אותנו ברשתות וזה מה שעושה ולא בצדק. אנחנו חברה שנוסדה בשנת 1934ובעלת מוניטין רב שנים עם מאות אלפי לקוחות מרוצים. צר לנו שהלקוחה בחרה בדרך זו לנסות ולפגוע בשמינו הטוב.











