
רכשתי באינטרנט בסיטי דיל מקרר, הקנייה דרך האינטרנט הייתה קלה וידידותית. המחיר מצוין שכלל הובלה, המבחר היה עצום, המנהל אלון בסבלנות ומקצועיות ידע להיענות לצרכיי ולהציע לי מקרר המתאים בדיוק למידות המיוחדות של מטבחי, והתוצאה- אחלה מקרר. כיף שיש נותני שירות כאלה, שאפשר לסמוך עליהם. המקרר הגיע עם נהג חביב. אקנה בסיטי דיל שוב בשמחה.

המוצר הגיע לביתי בזמנים קצרים מאוד.המקרר אצלי קרוב לחודשיים. מאוד מרוצה ביחס למחיר וגם קיבלתי הנחה ממנהל האתר - אלון. יש לציין את היחס שלו ללקוח, מאוד סובלני ויודע בדיוק מה להציע בהתאמה לרצונות וצרכים של הלקוח.

ההזמנה היתה נוחה וקלה.. קיבלתי שירות מהספק לאישור ההזמנה הסופית ברמה גבוהה ומקצועית . ליוי מרגע ההזמנה עד ההגעה .שירות נפלא . מאד מרוצה וממליצה על סיטי דיל

התקשרתי לחנות ביום חמישי על מנת לרכוש מקרר חדש, שוחחתי עם בחור בשם אלון, שהיה סופר נחמד ומקצועי. הסברתי לו את הדחיפות (המקרר הישן נהרס), הוא הציע מקרר שהתאים לתקציב שלי, מקרר מעולה!. ודאג לכך שביום א' אקבל את המקרר. אני מאוד מרוצה מהמוצר, מהשירות והיעילות. ממליצה בחום על החנות.

מוצר מצוין שירות מצוין הגיע ולמחרת הגיע הטכנאי לחיבור והרכבה לאחר שבוע התקשרו לשאול לשביעות רצוני ממש תענוג של שירות

אנו מרוצים מהשירות והמוצר. המכונה טובה והתקשורת עם נציגי סיטי דיל הייתה טובה. לסיכום: חוויית הקנייה טובה.

בהתחלה רציתי לרכוש מכונה פשוטה, אלון וצחי שכנעו אותי שאין טעם להשקיע כסף במכונה מסוג מסוים, כשאפשר בתוספת 100 שח לקנות מכונה הרבה יותר טובה. הנציגים היו מאוד נחמדים. כמו שהבטיחו המשלוח הגיע תוך יומיים, ללא הפתעות. בנוסף מכונת כביסה שרכשתי הייתה יותר זולה ב 35%, ממה שרשום ב ZAP. מאוד אהבתי את הגישה, דאגה ללקוח הכוונה נכונה...תודה.

בסיטי דיל קיבלתי שירות מעולה. הנציגים נחמדים מאוד בטלפון ובאמת מוכנים לעזור. הציעו לי מוצר טוב וגם קיבלתי הנחה. המדיח הגיע תוך יומיים והתקנה אפשר להזמין מתי שנוח, מהיום למחר. אזמין מסיטי דיל שוב בוודאות.

אתר ידידותי ונגיש שירות טלפוני מהיר ואדיב מחיר מצוין אני אשוב אליהם בקנייתי הבאה בקרוב.

אני ואישתי ביצענו קנייה דרך האתר של הטלוויזיה וחזרו אלינו מהשירות לקוחות , ומסרו כי אפשר להוסיף 200 שקלים ולקחת טלוויזיה ברמה גבוה יותר ,נהנתי מהשירות והכי חשוב מהאמינות!

חווית שירות מהגרועות שחוויתי !! בטלפון הראשון היה אלון נחמד מאד הסביר פירט ונתן מידע והבטיח שהכל יהיה רשום, בפועל היה צריך לרדוף אחריו שירשום את מה שהבטיח ובסופו של דבר קיבלתי במייל ולא בחשבונית כפי שהובטח, אך זו רק ההתחלה לאחר מכן הובטח לי משלוח לפני יום העצמאות אם אני יזדרז לסגור עסקה וכך עשיתי אך התנצלו והסבירו כי חלה טעות ויגיע שבוע אחרי החג , הסכמתי , אך שבוע עבר וההובלה שהייתה אמורה להגיע ו"שרפה" לי יום עבודה כי צריך להמתין מ-10 בבוקר עד- 16 (טווח לא הגיוני ) לא הגיעה לבסוף ודחו אותי שוב , כרגע שוב ממתין למוצר וגם הבטחה לחזור אליי לא קוימה . בקיצור לא להתקרב לחנות!!!!!!

לפני כיום רכשנו מקרר דרך המוקד הטלפוני של אתר סיטי דיל. צחי, נציג המכירות שענה לנו היה נפלא! קיבלנו תשובה לכל שאלה, עזרה בהתאמת המקרר לצרכינו ומחיר אטרקטיבי. הידע הטכני הנרחב והסבלנות הבלתי נגמרת הפכו את הקנייה למוצלחת במיוחד. המשלוח הגיע כמובטח תוך יום אחד בלבד על אף כל הקשיים הלוגיסטיים שהוצבו בדרך. בקיצור- חווית שירות מומלצת במיוחד :)

קנינו מייבש כביסה כי ראינו שהמחיר היה כמעט הכי זול והדירוג היה גבוה, אבל אחרי כמה ימים התקשרו ואמרו שאזל המלאי ושהם הורידו את המכונה מהאתר. הסתכלתי באתר וגליתי שהמודעה עדיין שם. אני חושב שהם משתמשים במחירים הנמוכים כדי לגרום לאנשים להכנס לחנות אך למעשה הם לא מוכרים במחירים הללו. ראיתי את השיטה הזאת חבנויות רגילות אבל זאת פעם ראשונה שאמני רואה זאת בחנות ווירטואלית
היה עיקוב מהספק סה"כ של יומיים בלבד והודענו מיד ללקוח ואכן הורדנו את המוצר מהאתר בוודאות . במקביל נתנו ללקוח אופציות במחיר פיצוי -כלומר מוצרים יקרים יותר וללא תוספת תשלום ..לנו הכי חשוב שהלקוח יהיה מרוצה.

קצר ולעניין. בדיוק מה שביקשתי. מחיר מצויין. אספקה מהירה. מעט דיבורים, הרבה מעשים. תודה רבה. :)

שלום מרגע שיצרתי קשר עד קבלת המוצר בפועל בבית : השרות היה יעיל וההסבר היה ברור לא חלף זמן רב עד קבלת המוצר המוצר היה תקין ועובד בצורה טובה הטכנאי הגיע לבית די מהר

נציג שרות לקוחות התקשר והציע לי מוצר טוב יותר ממה שבחרתי במחיר דומה. הוא הסביר את סיבת ההצעה וענה לכל שאלותי.

מאוד מרוצה עם רכישה , שירות מעולה , אספקה בזמן , שום דבר שלילי לא מצאתי , אני ממליץ לכולם החנות הזאת !!!

הזמנתי בטלפון כי זה קניה גדולה (כלומר לא הכנסתי אשראי) חוזר אלי בחור שאומר שאין בעיה אבל המקרר הוא מ2012 שאלתי מה זאת אומרת הוא יוצר 4 שנים אחורה אז הוא אמר לי שכן, לי באופן אישי זה נשמע לא הגיוני לאחסן מקרר שנים מה עוד שכתוב שהוא בזאפ מ 2015. אבל באותה נשימה הנציג אמר לי שבדיוק הגיע מכולה לנמל ותוך כמה ימים הוא יכול לשחרר לי מקרר אבל זה עולה עוד 250 שח- אז אמרתי לו שיתן לי את הדגם שאני אבדוק ואז הוא אמר שמדובר בדגם הזה אבל במקרר חדש - כמובן שלא הזמנתי לא את ה"חדש" ןלא את ה"ישן" לא קונה אצל כאלה...
שלום רב , הלקוח התעניין במספר דגמים שונים לחלוטין ולא כדבריו על דגם ספציפי ...ושאלתו הייתה "מה גיל הדגם? " ולא כמה זמן הוא מאוחסן , כמו כן שאל שאלות רבות ולכן ובשביל השקיפות המלאה איש השירות באתר מסר לו את הטלפון של ברימאג יבואנית LG בישראל בכדי שיתעדכן ישירות מולם.

השירות היה מקצועי ויעיל, הרגשה שהולכים לקראתי ומנסים להתאים לי את המוצר הטוב ביותר, הגיע במהירות ובמצב מעולה, המוצר איכותי וטוב. אנחנו מרוצים ומאושרים מהטלוויזיה המצוינת וכמובן נחזור ונרכוש שוב בסיטי דיל ובמיוחד אצל גיל המקסים. תודה רבה.

אין לי מילים! פשוט תפנו ליורם מהסניף בפתח תקוה! זה ברור שכל מוכר רוצה למכור אבל אצל יורם ברור שחשוב הלקוח. יורם רוצה שהלקוח יקבל בדיוק מה שהוא צריך. אני קניתי מקרר וחודש אחר כך שלחתי את חמי לקנות טלוויזיה שנינו מרוצים מאוד ממליצה ממליצה ממליצה מורן

הזמנתי מקרר חדש דרך האתר. למחרת התקשר נציג החנות אימת את ההזמנה ותיאם הובלה. 3 ימים אחרי המקרר הגיע. כל הכבוד

רציתי לקבל הסברים בטלפון לפני שרכשתי באתר, ענה לי נציג מכירות בשם גיל. בחור מאוד אדיב, היה מאוד סבלני, הסביר לי את ההבדלים בין הדגמים וכך בחרתי את הדגם הנ"ל, ממליץ מאוד!

שירות הלקוחות (אסף) היה נחמד מאד והציע לי מכונה אחרת ממה שרצית עקב זמן אספקה מהיר יותר שהיה חשוב לי- באותו מחיר .

הזמנתי תנור צבע נירוסטה וקיבלתי צבע לבן לאחר בירור עם שרות הלקוחות מסתבר שאני טעיתי ובמכרז לא שמתי לב לכך שהתנור לבן ולא נירוסטה ואין במלאי שרות הלקוחות פעלו במהירו וביעילות שהפתיעה אותי והציעו לי תנור בדגם אחר יותר טוב מהדגם שאני הזמנתי ובמחיר מעולה ברור שהסכמתי להצעתם . תודה רבה מלקוח מרוצה מאוד (להבא כל קניותי יבוצאו דרך סיטידיל סחר)