קניתי דרך אתר האינטרנט שלהם מדיח כלים של boch SMV40E70IL, ושילמתי עם כרטיס אשראי אמריקאי, יום לאחר ההזמנה התקשרתי לוודא שההזמנה אכן בוצעה, לאחר המתנה מעצבנת של כרבע שעה (כל דקה עגולה המערכת מבקשת לבחור אם להמשיך בהמתנה...) הגעתי לנציג (שלא היה לו מושג בכלל על מה מדובר) שאמר לי שיחזרו אלי, חצי שעה אחר כך חזר אלי נציג שהיה נחמד מאוד וטען שלא מילאתי את הפרטים נכון (למרות שזכור לי שכן), אותו נציג פנה אלי עם הצעה מפתה לקבל את אותו דגם במקום משנת 2014 משנת 2016, בתוספת 4 שנים אחריות במקום שנה, וכל זה במקום במחיר של 2633 במחיר של 2700.
נשלח לי אימייל על השינוי ולתדהמתי גיליתי שהבחור מכר לי את הדגם הבא:Bosch SMV40D90EU שמחירו על פי זאפ 2400 שקל (12 מערכות כלים במקום 13 וכו) ...
נסיתי לחזור אליו מיד וכמובן ההמתנה כבר היתה ארוכה מאוד (20 דקות) שבסופה ענה לי פקיד שיחזרו אלי, לאחר כמה שעות חזר אלי אותו נציג, שכאשר הבהרתי לו שמדובר במדיח בכלל זול יותר מילמל משהו שהוא צריך לבדוק את זה, אמרתי לו שאין על מה לדבר ואני מעוניין לקנות את המדיח הראשון וזהו,
יום למחרת התקשרו מהחנות בטענה שכרטיס האשראי האמריקאי לא עבר, הדבר הפליא אותי מאוד ואחרי בירור הבנתי שהסיבה שהוא "לא עבר" זה כי הם לא מקבלים כרטיס אשראי כזה בטלפון, נאלצתי להגיע פיזית לחנות ששם קיבלתי יחס מזלזל במיוחד מנציגה העונה לשם ורד שהבהירה שלא מעניין אותה שאת ההזמנה ביצעתי לפני שלושה ימים כיון שרק עכשיו העברתי בחנות את הכרטיס עלי לחכות מעכשיו לזמן המשלוח המלא, כעסתי והבהרתי לה שלא אדרוך בחנות יותר, הדבר לא הפריע לה...יצאתי מהחנות והגעתי הביתה.
לאחר שעה מתקשרת אלי אותה ורד ואומרת לי שהיתה טעות ומחיר המדיח אינו 2633 כפי שמופיע בזאפ אלא 2840 והיתה מוכנה להישבע לי שזה מה שכתוב בזאפ, למרות שהדף היה פתוח לפני, העניין הספיק לי ובקשתי לבטל את העיסקה.