
צוות מקצועי שרות אדיב עם הרבה סבלנות מחירים זולים ביחס לאחרים ממליץ בחום לקנות שם!

צוות מקצועי שרות אדיב עם הרבה סבלנות מחירים זולים ביחס לאחרים ממליץ בחום לקנות שם!

קנייה מהירה . צוות מקצועי וזמין לשאלות שרות טוב ומחירים הוגנים סה''כ מרוצה. ועוד ככה זה נראה לי

הזמנתי מסך מחשב פיליפס ממש בתחילת גל הקורונה כי ידעתי שאעבוד מן הבית. לאחר יומיים הגיע אלי שליח עד פתח הדלת עם המסך ביד. חודשיים אחרי והכל תקין. ממליץ.

הגעתי עם בני לחנות בתחילת הסגר שבעקבות נגיף קורונה במטרה לרכוש xbox.קיבל את פנינו בחור מאוד נחמד בשם לירוי שהיה מאוד אדיב,סבלני ומקצועי,שהסביר לי על המכשיר,אילו אביזרים כדאי להוסיף על מנת להעצים את חווית השימוש. בתוך החנות הוקפדו הכללים של שמירת המרחק והגבלת מספר הלקוחות - שזה תרם לאווירת ביטחון לאור המצב. *ליד החנות היו חניות קרובות לטובת הלקוחות.

הלכנו אני ואשתי לקנות מכשירים בשבילנו אחרי שניסינו לדעת מה אנחנו רוצים ולא היינו סגורים . הגענו לחנות ושם עזרו לנו להחליט וקנינו a70 ו- a30s ועם שירות מדהים , אני אחזור אליהם כשנצטרך .

שירות מעולה ומהיר, מחירים ממש טובים והמשלוח הגיע הרבה לפני הזמן למרות תקופת הקורונה. ממליצה בחום!

אוזניות מרשאל מאג׳ור. הגיעו מהר. איכותיות. לא יקרות. קניתי עוד סט לעבודה. המוכרים מקצועיים. מומלץ.

שירות מקצועי אדיב וסבלני וגם מחיר מצוין אשוב לקנות עוד משחקים וציוד בהמשך ממליץ בחום

שירות מעולה, סבלני ואדיב! מחיר בין הטובים בארץ( לאחר בדיקה מעמיקה! ) ובכלליות יצאתי שמח מהחנות!

אחלה שירות אדיב מקצועי ויעיל, התקשרו לוודא אחרי הקנייה שהמכשיר עובד בצרה תקינה וללא תקלות

שירות מהיר ונעים. מוצר היה מוכן לאספקה במהירות. אף התקשרו לאחר תקופה לוודא שהכל בסדר.

קנינו את האקס בוקס וואן איקס שני שלטים תחנת עגינה והטענה לתקופת הקורונה, הגענו לקחת אותם די מהר, השירות מהיר, המחיר מעולה וסופר משתלם, ממליץ על החנות בחום!

המצלמה לא עבדה כעבור 3 ימים. נסעתי ליבואן ישירות כדי לתקן את המצלמה, וכשהיבואן לא הצליח, הוא שלח זיכוי לחנות. החנות, בטענה שלא משתלם לה, דחתה את הזיכוי ולא הסכימה להחזיר לי את הכסף שלי. בעצם נשלחתי לריב עם היבואן (שהכסף שלי בכלל לא אצלו). העדיפו לשמור על הרווח שלהם מהמכירה במקום לתת שירות טוב ללקוח, אני כנראה כבר לא אראה את ה-400 שקל שלי.

קניתי פלאפון שיומי נוט 9s. הכי זול שמצאתי. שירות מסור, זמינות גבוהה במייל. ביקשתי משלוח עד לבית, כנראה עקב אי הבנה לא רשמו את זה בהזמנה, אבל אחרי שביקשתי במייל שיזרזו את ההגעה, הגיע שליח עד לבית תוך שבוע (שישה ימי עסקים) בחינם.

לא להתקרב-כל עוד יש להם את המוצר במלאי או שהמוצר הנכון מגיע- הכל טוב א ב ל נראה אתכם משיגים אותם בטלפון שעות של המתנה (בלי הגזמה).

תהליך ההזמנה היה פשוט, הזמנה הגיעה בזמן, אחלה שירות, מכשיר מעולה, אחזור לבצע הזמנות דרכם. תודה.

היתה קנייה מהירה טובה ונוחה שרות דלפק מצויין קיבלתי מחיר טוב ויעוץ מקצועי מומלץ בחום.

שירות מצוין ומהיר מחיר מוזל ביחס למתחרים ממליץ בחום לקנות אצלם אין מה להגיד באמת

קיבלתי האוזניות ביומים שירות מצוין : מתקשרים לפני ששולכים המוצר - וזה הגיע לבית המחיר מאוד אטרקטיבי

בשני מקרים שקניתי דרך itechStore הופיע מחיר לכאורה זול באתר ואחרי ביצוע ההזמנה התקשרו מהחנות להגיד שהמחיר הזול הוא רק ליבוא מקביל ומחיר אחר קיים ליבוא רשמי. במקרה אחד לא היה להם מלאי של היבוא המקביל ונשאר רק לשלם יותר על מנת לקבל יבוא רשמי. זו היא הטעיה בפירסום וחוסר שקיפות ואמינות. ממליץ לא לקנות
שלום לכולם! ראשית אנצל במה זו על מנת להתנצל על התחושה הלא נעימה שנגרמה בעקבות רכישה באתרינו ולמרות שזו אינה מוצדקת אנו לוקחים את מלוא האחריות, חשוב לציין כי איני מצליח להבין היכן הבעיה? ביצעת באתרינו 2 הזמנות שונות, אחת למכשיר טלפון ואחת לאוזניות, האוזניות אותם הזמנת לא הופיעו באתר ZAP מכיון שלא היו במלאי החנות, הציעו לך דגם אחר במעט יקר יותר, בחרת לרכוש את המוצר ובזה הסתיים הטיפול בהזמנתך, מספר ימים לאחר מכן חזרת לחנותנו כי השירות , המקצועיות, המחיר וזמן ההספקה היו מצוינים וכך דם ציינת בפני נציגנו והפעם הזמנת מכשיר טלפון, כמצוין בעמוד המוצר בחנותנו ואני מצטט "מכשיר זה כולל את אחריות iTechStore למשך 12 חודשים", ציינת בפני נציגנו כי חשבת שזה מכשיר בייבוא רשמי ונציגנו הסביר כי המחיר המופיע באתר/זאפ הנו מכשיר בייבוא מקביל המיובא על ידי חנותנו באופן עצמאי בנוסף ציין הנציג כי ייבוא רשמי עולה יותר ובמידה ותרצה שניהם עומדים לרשותך, בחרת להזמין את המוצר עם אחריות יבואן ועליו שילמת כך שאיני הבין את טענותייך, אנו נמשיך לתת שירות מקצועי, אמין וטוב, להוביל את שוק הסלולר הישראלי.

הזמנתי דרך האתר לאיסוף עצמי היות והם ממליצים לכך הופתעתי שלאחר ההזמנה נדרש להמתין 48 שעות כמ"כ כאשר התקשרתי וביקשתי לקצר תהליכים התשובה שקיבלתי תהיה זמין לאחר פניה שלישית שלי נאמר לי תבוא הכל מוכן ויש תור לאיסוף עצמי למחרת התברר שיש להם טעות בתוקף הכרטיס אז בעצם לא הכל מוכן ותור לאיסוף עצמי לא היה לטענתם הם נותנים שירות מצויין רק בגלל המצב והעובדה שיש להם הרבה הזמנות זה קורה לדעתי זו טענה שמשכנעת אותי לא לעשות הזמנה באתר שוב

לא מומלץ להתעסק עם הרשת הזאת! קניתי אייפון 11 64G ביבוא מקביל במחיר זול יחסית, התקשרו אליי והודיעו כי בגלל מצב הקורונה הם לא יודעים מתי המוצר מגיע, לכן הציעו לי לרכוש אותו מוצר אבל ביבוא רשמי באריזה סגורה בתוספת של 400 ש"ח ואני הסכמתי, הם פשוט משכנעים הלקוח שבסכום כזה אתה תקבל מוצר באריזה סגורה וזה מה שקורה גם ברשתות אחרות כך שהם מציגים מחיר יבוא מקביל כדי לתפוס את הלקוח. הם גם הציעו להרכיב מגן מסך שרכשתי, כלומר פתחו את האריזה, ולכן קיבלתי מוצר עם אריזה פתוחה במחיר של אריזה סגורה, לכן גם לא יכול לבטל העסקה או להחזיר את המוצר כי פשוט האריזה פתוחה! מגן מסך שקיבלתי נקרא "מגן מסך זכוכית 9 שכבות" בשווי 70 ש"ח שלא שווה את המחיר הזה בכלל , בסך הכל זה מגן פשוט רגיל סטנדרטי אולי שווה 20 ש"ח ובכלל לא מגן על המסך האייפון נפל ונשבר המסך המקורי ! בקיצור כל העסקה הזאת עלתה לי יותר ממחיר אותו אייפון 11 בנפח 128G.
שלום לכולם! ראשית אנצל במה זו להתנצל על תחושת האכזבה מחנותנו למרות שזו אינה מוצדקת,יחד אם זאת אנו לוקחים את מלוא האחריות, ביצעת הזמנה למכשיר בייבוא מקביל עם מטען לא מקורי, ציינת בפני נציגנו כי אתה מעוניין אך ורק באחריות יבואן, הוסבר שמכשיר בייבוא רשמי עולה כ 359₪ יותר וזה כולל מטען מקורי, אריזת שרינק ואחריות אפל בישראל, בנוסף רכשת מגן מסך זכוכית ובמפורש ציינת "איני יודע להדביק מגן מסך תוכלו לעזור לי" כשירות טוב ביצענו עבורך את הדבקת מגן המסך, צר לי שבחרת להכפיש את שמנו הטוב כ 3 חודשים לאחר קנייתך וזאת אודות לשבר במסך שנגרם כתוצאה מנפילה ( כהגדרתך ) ומשימוש לקוי שאינו עומד באחריות, נציגנו הסבירו כי שבר במסך אינו באחריות ובמעמד שיחה זו איימת על נציגנו תוך שימוש בצעקות ושפה לא נעימה כי הם לא נתקן את המסך ללא עלות אתה תכפיש את שמנו הטוב בכל מקום אפשרי, סיימנו מולך את השיחה בהסבר שלמרות הרצון הטוב והבנת המקרה לא נוכל להחליף מסך במסגרת אחריות, צר לי שבחרת לממש את איומך ופגעת בשמנו הטוב בעקבות משהו שאינו קשור לשירות, אמינות, כנות, מקצועיות ובנוי על עצבים רגעיים,

רכשנו מוצר apple ipad. אנחנו מאוד מרוצים מהמוצר ומהשירות של צוות החנות שהיה מקצועי מאוד

אחלה שירות אחלה מוצר. כשהזמנתי נאמר לי שאין בצבע לבן רק שחור ובערב התקשרו אליי ואמרו לי שהגיע משלוח וששלחו אליי לבן. מומלץ בחום

רכשתי מספר פעמים, גם מקלדת וכיסא גיימרים וגם אוזניות איר פוד. שירות מעולה, מקצוענים ולאחר סקר שוק - מחירים הכי אטרקטיביים! ממליצה