
שירות נהדר, יום בו התקשרו לאשר את ההזמנה שלי וקיבלו אותה כעבור כמה ימים. המלצתי כבר על החנות לזוג חברים.

שירות נהדר, יום בו התקשרו לאשר את ההזמנה שלי וקיבלו אותה כעבור כמה ימים. המלצתי כבר על החנות לזוג חברים.

aתהליך הקנייה הייתה קלה וברורה. לא נתתי 5 כי פרסמו שני רמות של מחיר 0אחד עם אחריות לשנה ואחד לשנתיים) אבל אחרי נסיון לרכוש הודיעו לי שיש רק את היקר יותר. הרגיש קצת כמו הטעייה המוצר מעולה. המשלוח טוב. רק העניין של משחק המוצר הלא קיים

הזמנו נינטנדו סוויץ' טלפונית בזמן הבידוד בקורונה, השירות היה מעולה והמשלוח היה מהיר. ממליצה בחום

שירות מעולה מחיר מצוין משלוח מהיר ואיכותי החנות התקשרה לוודא שהכול בסדר ואם המוצר תקין והאם יש בעיות זה שירות ללקוח לדעתי

שירות מדהים שכין שני לו עם חווית קניה נהדרת ממש ממליצה לקנות בחנות קניה בטוחה

שירות טוב, מחיר הוגן, המכשיר הגיע מהר וללא בעיות למרות תקופת הקורונה, כאשר לא היה זמין עם אחריות היבואן שהזמנתי, נתנו לי אחריות מקיפה יותר, יקרה יותר ללא שינוי במחיר. בהמשך הזמנתי גם מגן מסך. אי נוחות שהייתה כנראה כתוצאה מהקורונה הייתה זמן המתנה ארוך בטלפון כאשר רציתי לשאול לגבי המלאי ולבצע רכישה, ואחרי ההמתנה הארוכה נמסר לי שהטלפון זה רק שירות לקוחות וניתן לבצע רכישה רק מהאתר.

אחלה של חנות עם שרות מהיר הגיעה לח המוצר תוך יום וחצי ממליץ במיוחד 😁

שרות לקוחות יוצא מן הכלל ומחירים ללא תחרות, בוצע ע"י משלוח בתקופת הקורונה. ממליץ בהחלט

רכשתי אץ המוצר בזמן בידוד משלוח מהיר ומוצר מצויין מחיר נוח מאוד אני מאוד מרוצה

הזמנתי פלייסטיישן 4. שירות מהיר ויעיל. ההזמנה הגיעה תוך כמה ימים עם שליח הביתה. מומלץ בחום.

הכול בסדר . שירות מעולה. ממליצה ליקנות . ילדים מרוצים המלפפונים שקנינו וזה הכי חשוב

חווית הקנייה שלי דרך אי טק היא מעולה! שירות ומענה מהיר, מחירים מצוינים, פשוט מעולה! סבלנות והסברים ברמה גבוהה.

השירות היה ממש טוב היחס כשנכנסתי לחנות והעזרה שנתנו לי מחירים לא יקרים ממליץ מאוד

מוצר מעולה, הגיע עם משלוח מהיר יותר מהתאריך שאמרו שהוא יגיע בו, בדיוק כמו שמתואר בתמונות.

שירות מצוין, גם בזמן הקורונה, דאגו להכל כולל הכל והמשלוח הגיע לפני הזמן. ממליץ מאוד.

אחלה שירות, הגיע מהר מאוד אדיבים ונחמדים. המוצר בדיוק מה שהבטיחו .. . . .

השירות היה אדיב אמין ומהיר בתקופת הקורונה ממליצה מאוד! התשלום עבור המשלוח היה קצת יקר מהרגיל

היתה לי חווית קניה נעימה, השירות היה מהיר וניתן בו היום והשירות בחנות מסודר ואדיב

יחס ושירות יוצא מהכלל שמח שיש שירות כזה זאת דוגמא טוב. שיכולה להיות להרבה עסקים אם יתנהלו ככה כל הכבוד

שירות מצוין! ענו על כל השאלות שביקשתי, הכל בנעימות ובשקיפות. משלוח מהיר, המוצר הגיע ארוז טוב וללא שריטה. בנוסף להכל היה מחיר מעולה למוצר שרכשתי. בהחלט חווית קנייה מצוינת

חווית קנייה מהנה מאוד. שירות מצויין .נציג שירות אדיב מאוד מקצועי וידע לכוון אותי למה שאני צריכה

חנות מקצועית עם שירות נדיב מאוד. עזרן לי לבחור את המוצר הנכון וכל התהליך היה מהיר מאוד

רכשתי וואן פלוס 6T באינטרנט, המוצר היה מוכן וזמין בחנות לקבלתו תוך יום, שירות מהיר ואדיב.

סה"כ בסדר גמור. התקשרתי לחנות ביררתי שיש במלאי samsung galaxy s10e, אמרו שיש מלאי מצומצם, 20 דקות אחרי אני בחנות, יש רק ערכה סגורה ואחראיות שנתיים בתוספת 100 שקל, שווה אין מה להגיד. אבל אני הייתי מעדיף לשלם 100 שקל פחוט בלי ארכה ואבזרים בכלל. ניסו למכור לי מגן מסך, למרות שהיה מודבק מהיצרן. בחנות יש מכשירים בתצוגה, מהצד ראיתי אותם עוזרים למבוגרים, זה היה מואד נחמד, חניה יש לא בשפה אבל יש. אני חושב שאני יחזור לקנות שם, רק היה יותר מדויק בבירור על מלאי.

מחיר מעולה, שירות מהיר ואיכותי, אדיבים מאוד, המוצר הגיע תוך יומיים אלי עד הבית. אני מרוצה מאוד