ביצעתי הזמנה של מכונת כביסה מסוג Beko EV5600,
כעבור יומיים, יצרו איתי קשר מהחברה בהצעה לשדרג את העסקה ב-199 שח' ולהחליף את המכונה שקניתי במכונה אחרת בשם Green Line,
וצירפו קישור לנקודות מכירה נוספות של המוצר דרך ZAP.
מספר שעות אחרי שדחיתי את ההצעה, חזר אלי אותו נציג, בחור בשם מנחם, והציע שוב את אותו שדרוג, הפעם ב-100 שח' פחות.
ביקשתי זמן לחשוב וחזרתי אליו למחרת עם תשובה שלילית.
מספר שעות א"כ, חזר אלי שוב הנציג וטען שהוא השיג אישור חריג לשדרוג ללא תוספת תשלום.
שוב ביקשתי זמן לחשוב, ובבוקר שלמחרת, קיבלתי להפתעתי קבלה במייל שמאשרת עסקה סופית עם השדרוג המוצע, שאליו לא הסכמתי.
כשהתקשרתי לבקש שיזכו אותי ושיוציאו את העסקה המקורית לפועל(בלי שדרוג), נאמר לי שנעשתה טעות ושהדגם שהזמנתי מראש(לפני מספר ימים)
בכלל לא נמצא במלאי.
- עוד נאמר לי כדרך אגב(מנציג אחר בשם אושר), שיש עיקוב כללי על הדגם הזה של המכונה ושלא אוכל להשיג אותו גם במקום אחר.
שאלתי איך הדגם מוצע באתר כשהוא לא נמצא במלאי, והנציג ענה שהטעות התגלתה רק עכשיו ושהדגם כבר לא באתר.
ביקשתי לבטל את ההזמנה שלי ולהחזיר לי את הכסף שחויב על מכונה שמעולם לא ביקשתי לקנות.
כל ניסיון שלי ליצור קשר עם החברה במהלך אותם ימים עלה לי ביותר מחצי שעה המתנה על הקו,
מדי פעם הקו עובר להיות תפוס ומדי פעם מתנתק ביוזמת הצד השני.
הדגם שלכאורה ירד מהאתר כחלק מהטעות שהתגלתה, עדין נמצא באתר [27/10/17] -
----------------------------------------------------------------------------------
לא השתמשתי במילים "רמאי", "שקרן" או "הונאה".
אבל אם למישהו יש ספק לגבי הדברים שרשמתי,
המיילים שנשלחו מהחברה שמורים אצלי, כמו גם השיחות המוקלטות מההתדיינויות עם נציג השירות.
כרגע, אני עדין ממתין לזיכוי האשראי שלי על מכונת הכביסה מהדגם שלא ביקשתי לקנות.
עידו