
לאחר שהזמנתי השבוע מקרר דרככם, היום הגיע המוביל וסירב לפנות את המקרר הישן, בתחילה המוביל טען שהמקרר לא עובר בדלת עם הדלתות (הדלתות היו מפורקות מראש לבקשתכם) א"כ חיבר את הדלתות למקרר ורצה לבדוק אם המקרר לא עובר עם הדלתות - בפראותו שבר את המזוזה. המקרר עבר בקלות והוא הוריד אותו בפראות תוך כדי שהוא מעיף את המדפים (מזכוכית) במדרגות והם התנפצו לרסיסים. אחד המובילים אמר לי: "תנקה כאן (את רסיסי הזכוכיות בחדר המדרגות) א"כ לא יפה להשאיר את זה ככה..." לאחר מכן המוביל פתח את אריזת המקרר לפני חדר המדרגות וביקש את אישורי לזה שאם המקרר יפגע בדרך זה בגלל שחדר המדרגות צר אני לא אגיד כלום. כמובן שלא אישרתי לו לפגוע במקרר ולהעלות אותו בפראות כפי שהוא הוריד את המקרר הישן. לאחר שיחות אתכם וצעקות מצידו הוא העלה את המקרר והלך. ביקשתי ממנו שלא ישאיר את חדר המדרגות כך, הוא אמר "אתה מצחיק אותי, לא מספיק הורדתי את המקרר אני גם אנקה כאן?"























