
כשמגיע , אז מגיע! רוצה לפרגן לחנות סיטי דיל השירות והמחיר שקיבלתי מצוות סיטי דיל היה פשוט מושלם! ואני לא מגזים, אם זה מבחינת מחיר שניה כלכך זול בהרבה מכל חנות ואתר שבדקתי, ואם זה בשירות כלכך אדיב ומהיר! אין ספק שאחזור לקנות משם וממליץ לכולם :)

כשמגיע , אז מגיע! רוצה לפרגן לחנות סיטי דיל השירות והמחיר שקיבלתי מצוות סיטי דיל היה פשוט מושלם! ואני לא מגזים, אם זה מבחינת מחיר שניה כלכך זול בהרבה מכל חנות ואתר שבדקתי, ואם זה בשירות כלכך אדיב ומהיר! אין ספק שאחזור לקנות משם וממליץ לכולם :)

הובטח משלוח תוך שבוע. בפועל אחרי עשרה ימים כל מה ששמעתי זה שהמוצר בדרך. עוד יומ-יומיים. אוטוטו יחזרו אליי. וכו' וכו' וכו'. אם אתם צריכים מוצר בחודשיים הקרובים, תתרחקו.

רכשתי דרך CITY DEAL מייבש כביסה של AEG באדיבותו הרבה של איש המכירות אדי תורג'מן ( שהבין את מצוקתי למול הרים של כביסה :) ) כבר יום למחרת ההזמנה יצרו איתי קשר וסיפקו לי תוך יומיים את המוצר ! המוצר עובד במרץ !!! תודה רבה על חווית שירות מהירה ומקצועית .

לא מומלץ!!! קונים בזול משלמים ביוקר!!! חוות השירות הכי גרועה שקיבלתי בחיי. התקשרתי להזמין מכונת כביסה ביום חמישי. לאחר שיחה טלפונית המליץ לי המוכר על דגם ספציפי , מכונת כביסה 6 ק''ג גרין ליין Green-Line דגם GRL-W844 שעלתה 100 שח יותר מהמכונה הראשונה שתכננתי לרכוש. לאחר ביצוע ההזמנה נאלצתי להתקשר בשנית לאחר מספר שעות ולבקש את המייל אישור הזמנה שהובטח לי שיגיע "במידי". יום ראשון יצר איתי קשר אותו נציג שירות ועדכן אותי שהדגם שהוזמן אינו במלאי ולכן אם אני רוצה את הדגם אאלץ להמתין לפחות "שבועיים" בניגוד ל7 ימי העסקים שסוכם בהזמנה, בנוסף הציע לי לשדרג את את המכונה לדגם מתקדם יותר בתוספת מחיר בשביל לקבל את המכונה בזמן שהובטח לי. ביקשתי לקבל הסבר למה הנציג המליץ לי על אותו דגם ולא מסוגל לספק אותו הוא אמר "כי לא היה לי זמן לבדוק מלאי". ביקשתי לקבל פיצוי על כל ההתעסקות והבזבוז זמן הנציג אמר שאינו יכול. לאחר שהשיחה לא התקדמה לשום כיוון ואותו נציב אפילו לא טרח להתנצל על כל הטרטור ביקשתי לדבר עם מנהל והנציג אמר לי " אין לי מנהל , המנהל היחיד שלי זו אישתי". כמובן שביקשתי לבטל את העסקה. מיותר לציין שהנציג היה גס רוח, לא ענייני ותוקפני בשיחה השניה בניגוד לשיחה הראשונה שהיה מאוד חיובי ורצה רק לדחוף לי מכונות יותר יקרות. סה"כ פשוט זוועה!

הנציג היה אדיב . בדק לי מספר פעמיים וחזר אליי בזמן השירות כלל התקנה , המענה בטלפון היה זריז ומהיר קיבלתי את המוצר בזמן .

חנות טוב ביותר, המוכרים רצינים. מחירים נמוכים. קניתי אלהם כמה מוצרים. תמיד נעים לקנות אצלהם.

מאוד מרוצה מהשירות שניתן , אומנם לא היה את הדגם של הטלויזה שרציתי אבל ידעו להציע דגם חלופי מתקדם יותר באותו מחיר.

השירות של סיטי דיל היה אדיב ונעים. המוצר הגיע במהירות , המוביל והטכנאי היו נהדרים. המוצר עומד בציפיותץ

במקור הזמנתי את הדגם 55UJ670Y, כשעפ"י נציג המכירות זאת היחידה האחרונה במלאי. זמן קצר לאחר אישור ההזמנה הוא הודיע לי שמספר דקות לפני כן כבר אישרו הזמנה ללקוח אחר ולכן עליהם לקבל את ההזמנה שלו. מכיוון שכבר הייתה הזמנה פתוחה עבורי, היה עליו לספק לי את המוצר, אבל לדבריו הדגם הזה יגיע בחודש הבא. הוא הציע לי במקומו את הדגם היוקרתי יותר באופן מיוחד במחיר זול משמעותית לעומת המחיר שלו בזאפ. הסכמתי ואני מאוד שמח על כך. בדיעבד בשיחות עם חברים לעבודה, מסתבר שזה דגם יותר טוב לעומת הדגמים האחרים של LG ושכבר אין אותו במלאי בגלל ההצלחה שלו. לדעתי השירות של ח.י. לא היה טוב והאפליקציה של LG בעבודה מול שיתוף תיקיות במחשב דורשת שיפור משמעותי, אבל ההמלצה הזאת היא כמובן לחנות. כשיהיה לי צורך בעתיד בקניית מוצרי חשמל נוספים, כמובן שאבדוק קודם כל את סיטי דיל לפני חנויות אחרות.

ביזיון! גבו את הכסף בזמן ואת המוצר סיפקו לאחר חודשיים! לא להתקרב מרגיש מרומה ומאוכזב.

להתרחק מהחנות כמו מאששששש ...זאת חנות אינטרנטית שיש לה שיטה השיטה היא לפרסם מוצרים בזול על מנת שתתקשר אליהם , הם מנסים לדחוף לך מוצר שיש להם במלאי שעליו כנראה יש להם רווח ממש מנסים לשכנע כשהם רואים שאתה לא מעונין הם מתקשרים ואומרים שאין להם במלאי את המוצר שרצית כשבפועל התקשרתי לסוכן במקרה שלי ברימאג ואמרו שיש להם במלאי וככה הם מבטלים לך את ההזמנה כי לא משתלם להם למכור במחיר שפרסמו או לא התכוונו בכלל למכור את המוצר הזה אני ביצעתי הזמנה(53758) למכונת כביסה BECKO ...אך ביטלו את ההזמנה בנתיים אני כמעט שבוע בלי מכונת כביסה בגללם וצריכה לרכוש מחדש ממקום אחר

רכשתי כיריים חשמליים ויותר מחודש המוצר טרם סופק למרות שכרטיס האשראי חוייב במיידי. בתהליך לביטול העסקה. מאכזב!

הזנתי מקרר דגם RT29FAJEDWW שהגיע בזמן. הבעייה היא ,שהמובילים דרשו 200 ₪ עבור פינוי המקרר הישן למרות שזה בניגוד לחוק, והם גם לא היו מוכנים לתת קבלה. נכון שהחנות לא אחראית על המובילים,כי אם הספק, אבל במקום שהנות תטפל בנושא , החנות הפנתה אותי לספק

קניתי מסניף פתח תקווה משלוח הביתה טלויזיה חווית קניה נעימה בלי בעיות מהיום להיום. ..

גם אם זה ארוך ומסורבל, אלה העובדות: ב-14/01 (יום ראשון) קניתי מאתר החברה תנור בישול משולב, בזכות המחיר הזול וההבטחה לאספקה תוך 5 ימי עסקים. וידאתי טלפונית שלא תהיה עלות נוספת בגין מקום מגורים (אזור אריאל) ושהם אכן יספקו את התנור תוך 5 ימי עסקים לישוב שלי. תשובתם ל-2 שאלותיי היתה חיובית. בשבוע שלאחר מכן, לאחר שעבר מועד האספקה המובטח, התקשרתי בכל יום לפחות פעמיים לטלפון המופיע באתר סיטי דיל. ההבטחות שלהם נעו בין "נבדוק מול הספק", דרך "נחזור אליך תוך חצי שעה" (לא חזרו), "נבדוק עם המנהל ונחזור אליך" (לא חזרו), "יש בעיה עם הסוכן של הספק" ועוד כל מיני תירוצים שונים. נסיונות לדבר עם המנהל של נציגי השירות שענו לי (אם יש אחד כזה), או לקבל את הטלפון של הסוכן שהם טענו שהוא לא מספק, או אפילו את מספר ההזמנה שהוזנה לחברת ההובלות - נענו בשלילה. לאחר "הבטחה" אחרונה שנציג חברת ההובלות יתקשר אלי ב-28/01 לטובת תיאום (כמובן - לא קרה) - החלטתי שהחברה בזבזה את הקרדיט שנתתי לה. בסוף אותו יום, לאחר שאף נציג של אף חברת הובלה לא התקשר אלי - התקשרתי לסיטי דיל כדי לבטל את העסקה. למחרת, יום שני בשבוע, 29/01/18, רכשתי דרך הטלפון את אותו מוצר בדיוק מסניף של רשת מוכרת המוכרת מוצרי חשמל. המחיר היה גבוה בכ-20 שקלים בלבד (לאחר הנחה מזערית בכרטיס אשראי ספציפי). למחרת כבר התקשרו אלי כדי לתאם את ההובלה. ביום חמישי, 01/02/1/8, כעבור 3 ימים בלבד, הגיעו המובילים עם המוצר המיוחל. מסקנות - על דעת הקורא בלבד...

פשוט בושה הזמנתי כיריים שילמתי בתשלום אחד דרך אינטרנט אמרו מוסרים ב 5 ימי עסקים. לא רק שלא מסרו גם לא התקשרו. ושהתקשרתי אמרו שאין להם את הכיריים עם אני רוצה משהו אחרת ברור שלא ורציתי את הכסף שלי בחזרה. במקום לזכות אותי באותו רגע האדון שדיבר איתי בטלפון אומר לי: תתקשרי יום ראשון ודברי עם המשרד. פשוט חוצפה גם נשארים עם הכסף שלי שבוע, ועוד לא יחזירו גם אף אחד לא התקשר להגיד שאין להם את הכיריים שרות ממש ממש לא טוב לא ממליצה בכלל.

מכונה מעולה שווה כל שקל ענקית 10 ק"ג כביסה יוצאת נקייה .מכונה ממש שקטה כמעט ולא שומעים אותה שרות ב-CityDealטוב מאוד

הזמנתי מייבש של Blomberg תוך הבטחה שהמוצר יגיע אלי תוך שבוע. בימים הראשונים לאחר ההזמנה התקשרו אלי מספר פעמים, וניסו בלחץ לגרום לי לשנות את לדגם אחר, של AEG. התעקשתי שאני רוצה את הדגם שהזמנתי, באיזשהו שלב זה הפך להיות לא נעים - "תעזבו אותי כבר!...". בסוף הם אמרו שייצרו איתי קשר בימים הקרובים וישלחו את הדגם שהזמנתי. לאחר שבועיים ללא טלפון מהם, נאלצתי להרים טלפון לראות מה קורה, המוכר היה ממש מופתע "איך לא התקשרו אליך??!". ותוך כדי, הסביר לי שאין להם את הדגם שהזמנתי ואני צריך להחליף לדגם אחר. שאלתי אותו מה למה זה עובד ככה - אני מחכה, והם בכלל לא מתכוונים לשלוח לי את מה שהזמנתי. לא היתה לו תשובה לעניין - "ההוא והוא היו אמורים להרים לך טלפון" וכו'. בקיצור חבורה של ליצנים. ביקשתי ממנו לבטל את העסקה. הוא קפץ על ההצעה הזאת כאילו זה היה זהב - תוך 5 שניות (מדוד) היה לי ביטול במייל. כמה קשה צריך לעבוד כדי לסגור פינה קטנה של מייבש במדינה הזאת?

הזמנתי מכונת כביסה ב10-12-2017 דגם WAN20050IL מספר הזמנה 52208 לאחר כמה ימים שלחו חשבונית על מכונה אחרת דגם WAE20207 בתוספת 90 ש"ח .לאחר שהתלוננתי "שכנעו " אותי להחליף לדגם שחייבו וזיכו אותי על ההפרש .לאחר כמה ימים הגיע מכונה אחרת שלא הזמנתי דגם WAK20260IL ומאז ועד היום אני רודף אחריהם בטלפונים ומיילים ומבטיחים.... ומבטיחים .....ולא עושים כלום ....עד היום המכונה הלא נכונה תקועה לי במטבח (חודשיים !!!)

שלום רכשתי שני מוצרים, הראשון טופל באופן סביר ואילו השני לא סופק לאחר כ10 ימים, למרות שיחות חוזרות ונישנות והבטחות שיחזרו אליי, טרם התקבלה שיחה כזו. בעידן של תחרות ומודעות לשרות, ממליץ קניה אצל ספק אחר.

השירות של סיטי דיל אדיב ואמין מזמינה מהם די הרבה המוצרים תמיד מגיעים בזמן ללא חיוב של הובלה המוצר פחות מוצלח אינו מייבש כמו שציפיתי

חווית קניה טובה מאוד. התקשרתי ואז אחרי שיחה קצרה עם המוכר השתכנעתי לקנות מכונה של AEG עם אחריות יבואן.

בחנות יחס שקיבלתי היה טוב ומקצועי. המוצר הגיע לפני הזמן ביומיים וכך היה עם תכנאי שהגיע יום שני במקום רביעי

על הפנים. ניסיתי להזמין מהם מייבש כביסה מדגם מסוים. מוכר בטלפון שכנע אותי להחליף למייבש של חברה אחרת באותו מחיר. הסכמתי. כשהגיעה אלי החשבונית ראיתי שבכלל רשום שם מייבש של חברה שלישית, חיפוש מהיר הראה שזה מוצר עם ביקורות שנויות במחלוקות וגם- זול יותר. מאותו רגע השירות מולם הפך למשל של סיזיפוס. כל הזמן צריכה להתקשר אליהם, מנתקים את השיחות ולא חוזרים, "הולכים לבדוק" ולא חוזרים, מבטיחים משהו אחד וקורה משהו אחר. בסוף ביטלתי את ההזמנה. ממליצה בחום לא להזמין מהם, ואם כבר הזמנתם תתעקשו על המוצר אותו בדקתם ואל תתפתו להבטחות טלפוניות....

אחלה שירות ! יצאתי משם תוך 5 דקות עם טלוויזיה ביד ! גישה חיובית ושירותית