
קיבלנו שרות עם הרבה סובלנות ואכפתיות. המוכרים ידעו לתת מידע מדויק על כל המכשירים החדשים.

קיבלנו שרות עם הרבה סובלנות ואכפתיות. המוכרים ידעו לתת מידע מדויק על כל המכשירים החדשים.

הזמנתי באינטרנט אזניות אלחוטיות סאמסונג. ובחרתי באיסוף עצמי מהסניף. החוויה בחנות הייתה טובה ומהירה. האזניות מציינות.

שרות נהדר. הגעתי לחנות ביהוד, קיבלתי שרות טוב מאוד. כאשר הקאתי להם שיש מחיר זול מהם, במידי השווה. תודה רבה.

חווית קניה שירות וטיפול מעל ומעבר. זמינות!!!! הגעתי שמרו על כללי הקורונה סניף קטן טמשפחתי

אחלה שירות, צוות נעים ושירותי. אחרי סקר שוק גם מחירים טובים. ממליצה בחום על המקום.

שירות מהיר, מקצועי וישיר, המוצר הגיע יותר מהר משיעור הזמן שניתן מראש, ממליץ בחום עליהם.

חיפשתי לקנות VR2 ומצאתי את החנות בזאפ כשהם היו הזולים ביותר למוצר עם אחריות יבואן. שמחתי להכיר חנות מתמחה למוצרי פלייסטיישן עם שירות מעולה ומקצועי!

שירות מעולה ואמין עם מחירים שפויים שירות חם ואדיב ממליץ בחום לקנות שם !! !!

התעניינתי ברכישה של Nintendo Switch ומצאתי כי החנות מציעה חבילה מאוד משתלמת ב1999₪ , התקשרתי לברר מלאי ונמסר לי שיש ואפשר להזמין מהאתר או להגיע למקום הגעתי לחנות שנראית מעולה ומציעה מבחר גדול של קונסולות ופלאפונים והמתנתי לא מעט בגלל הקורונה(אנשים שהיו בפנים ולכן המתנתי בחוץ עד לתורי) לבסוף כשהגיע תורי קיבלתי יחס מעולה מהמוכר שהסביר לי על המכשיר,הדביק לי מגן מסך והפעיל לי את האחריות, לקחו לי עוד 80₪ על משחק(לגיטימי) ובבחירת הקייס לקונסולה הייתה לי יד חופשית ובחרתי קייס לטעמי. אחלה מחירים-אחלה שירות! אני אישית מרוצה ואמליץ על המקום.

המוצר הגיע מהר יותר מההתחייבות באתר, המחיר היה בסדר גמור מבחינתי ושירות הלקוחות היה אדיב כשהתקשרו

שרות אונליין מעולה וגם בהגעה לחנות. רכשנו מכשיר אחד בתקופת הסגר , הגיע הביתה לפני הזמן המשוער. מכשיר שני רכשנו בחנות.

שירות מעולה. קנייה קלה. מאוד מרוצה. המוצר הגיע עם שליח ארוז טוב והכל תקין. תודה

שירות מצויין רכיבים מצויינים וברמה גבוהה הגעה מהירה של המכשיר אנשים נחמדים הכל מצויין, אין עליכם

שירות מעולה ומהיר.כל מה שהוזמן עובד מצויין. הוזמן מקלדת דרגון ועכבר ופד דרגון וגם מטען לעכבר

רכשתי בחנות הייטק סטור ביהוד, טלפון נייד. נתנו יחס מעולה והסבר מפורט לגבי המכשיר שרכשתי ובהשוואה למכשירים אחרים.

שירות נהדר, עובדים שנותנים גם הרגשה טובה ואמינה וגם שירות יוצא מן הכלל. יצאתי מאוד מרוצה, זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות הזאת בסניף יהוד וגם לא הפעם האחרונה.

חוויה טובה, אנשי מכירות נעימים, מכירים את החומר, סבלניים אלינו מאוד. חנות מוצלחת, שפע של מבחר אופציות וכל מה שנלווה

אחלה שירות אחלה חנות אספקה מהירה שירות אדיב ומהיר תודה על שירות מקצועי ומהיר מאחל בהצלחה

שירות פשוט מעולה. צוות מקצועי ומאוד לויאלי ללקוח. מחירים זולים יותר ביחס למתחרים. המלחה חמה.

רכשתי סמארטפון של סמסונג דרך האתר. לקח להם זמן לחזור אליי והיו זמני המתנה ארוכים מאוד בטלפון, אבל בסך הכל שירות בסדר גמור. המוצר הגיע כמו שצריך ואני מרוצה.

כאשר הזמנתי את האוזניות התקשרו אלי מידית מהחנות כדי לידע אותי שאין את הצבע שבחרתי ואפשרו לי לבחור צבע אחר .בנוסף הציעו משלוח מהיר יותר בתוספת כספית נמוכה לאור החשש שעקב המצב יהיה עיכוב .למרות שהעדפתי לא דרך שליח המוצר הגיע במהירות,פחות משבוע.

אחלה שירות אחלה חנות אספקה מהירה שירות אדיב ומהיר תודה על שירות מקצועי ומהיר מאחל בהצלחה

שירות לקוחות טוב, מחירים נוחים, ותורים קצרים גם לאור התקופה של הקורונה. חוזרים מהר כאשר משאירים פניה באתר

שירות טוב ומחיר טוב. המוצר הגיע בזמן. ניסיתי להזמין מהם דבר נוסף, אבל נגמר במלאי. ממליץ מאוד.

הזמנו אוזניות אלחוטיות של שיומי. הגיעו מהר אך אחת מהן הגיעה תקולה. מאחר ואי אפשר להשיג אותם טלפונית שלחנו להם מייל. בתחילה ענו תשובה לקונית. לאחר מכן פשוט אמרו לשלוח אליהם לתיקון ללא כל הסבר נוסף. כשביקשתי הסבר יותר מפורט על אופן השליחה, צפי תיקון ומה קורה אם לא מצליחים, לא קיבלתי מענה כלל.. מאוד מאכזב לקבל מוצר תקול ושהחנות לא לוקחת אחריות ואף מתעלמת מהלקוחות שלה..