
הזמנתי מקרר מהחברה ,לאחר 4 ימי עסקים התקשרו אלינו שהמוצר לא נמצא במלאי ומחליפים לנו למוצר אחר הנציג לא דיבר בשום שלב בשיחה על הוספת ימי עסקים לעיסקה ,בזמן שתאמנו זמנים להגעת המקרר הבאנו שהמקרר יגיע באיחור דבר שלא מאפשר לנו ללכת לעוד יום עבודה ,לכל משך הסיפור העובדים אמרו שיחזרו אלינו עם תשובות מה שלא קרה,לכל משך התקופה השיחות איתם היו עם הרבה עצבים וניתוקים בפנים מצידם ....לסיכום שירות על הפנים לא ממליץ בכלל הדבר היחיד שיכול לבוא לטובתם הוא המחיר הזול























