
שירות אדיר ומהיר ומוצרים ברמה הגבוה ביותר ללא ספק אמשיך לקנות מהם מומלץ מאוד !!!

שירות אדיר ומהיר ומוצרים ברמה הגבוה ביותר ללא ספק אמשיך לקנות מהם מומלץ מאוד !!!

מאד נהניתי מהשירות שקיבלתי. אחרי שסיימתי את ההזמנה התקשרו אלי לאשר פרטים ולהציע חבילה יותר טובה אפילו. כל כך שמחתי שביצעתי כבר הזמנה נוספת.

לאחר חיפושים רבים קניתי מהאינטרנט אוזניות אלחוטיות סמסונג גלקסי באדס פלוס. השירות היה מעולה והאוזניות עובדות מצוין.

הגעתי אליהם דרך זאפ בעקבות המחיר הנמוך ל Xiaomi Redmi Note 9 128GB 6GB RAM פורסם ב 930 שח. לאחר שהזמנתי דרך האתר, התקשרתי פעמיים לודא שהמוצר קיים ואכן אפשר לבוא ולקחת. מכוון שהמענה הטלפוני עמוס, כתבתי גם מייל. חזרו אליי בשני מיילים שונים, שאכן המוצר קיים ואפשר לבוא לקחת. לאחר שעה הופעתי בסניף ובו נאמר לי ע״י המוכר: ״המוצר שאתה מבקש לרכוש מגיע כשהוא פתוח מאריזתו המקורית(!) מכוון שהוצא ממנו המטען המקורי. ועל כן הוא מגיע עם מטען חלופי, לא מקורי, חלש יותר. כמו כן, האחריות היא לא ע״י היבואן הרשמי אלא ע״י יבואן מקביל והשרות שניתן הוא במקומות מסויימים לעומת פריסה ארצית ע״י היבואן המקורי. אם תרצה את המוצר הסגור באריזתו המקורית עם מטען מקורי - זה יעלה לך 1,134״ המום מהתרגיל המכירות שחשבתי שכבר עברו מן העולם, ביקשתי את המוצר. הבחור חיפש במחסן, חזר ואמר ש״אזל מן המלאי אז נשאר רק מוצר באריזתו המקורית ב 1,134. זו חנות שעובדת חזק (זה נכון, חיכיתי בחוץ חצי שעה לתורי שיגיע) והמלאי משתנה כל רגע״. נו באמת... יצאתי בתחושה קשה של ״הבאנו את הלקוח לפה, והוא יקנה כבר משהו אחר....״ הציעו לי להמתין 48 שעות וישיגו לי את מבוקשי. תשפטו אתם..

שירותיים אדיבים ומחיר טוב .טיפלו בי במהירות ובאדיבות .ממה שבדקתי גם המחיר טוב. שווה להגיע

שירות מעולה, משלוח זריז :) קניתי xiaomi redmi note 8 pro ושווה כל שקל!! מחיר זול, ביצועים נהדרים וכנל לגבי המצלמה :)

שירות אמין , מהיר ובאיכות בכי גבוהה ביצעתי את הרכישה דרך האינטרנט , תוך פחות משעה התקשרו כדי לאמת שזה אכן אני (מועיד על אמינות) ביום השקת המשחק (שישי) התקשרו ועדכנו אותי החברת השליחות קיבלה את החבילה , אכן כך ביום ראשון עם הבוקר המשחק היה בתוך הקונסולה

הזמנתי xiaomi mi10 lite. קיבלתי את המכשיר תוך מספר ימים לביתי. כל החלקים כולל המטען המקורי היו בפנים. ממליץ

ביצעתי רכישה של טאבלט, בנוסף רכשתי שליחה בטוחה ומהירה בתוספת 22 שקלים. המשלוח היה צריך להגיע לאחר 3-5 ימי עסקים. חודש חלף, למעשה חודש ושבוע.... איפה הטאבלט?
היי אוריאן ושלום לכולם! כמי שעוקב אחר חוות הדעת על חנותנו קורא ומבין שגם כאשר יש לקוח מאוכזב אנו לוקחים אחריות ולעולם לא בורחים ממנה, אנו עושים הכל על מנת לשנות את הרגשתו אך לצערי הרב במקרה זה ידינו נקיות, אם כבר לכתוב חוות דעת שלילית אז כן חשוב להיות מספיק כנים על מנת לספר את המקרה כפי שבאמת התרחש, אכן ביצעת הזמנה באתרינו ביום ובאתריך הבאים: ב 03/07/20 12:24 וסיפקתם מספר טלפון שגוי הכולל 2 ספרות חסרות, כשעה לאחר מכן קיבלתם מאיתנו מייל המציין כי חסרה ספרה ואין לנו דרך להשיג אתכם, מייל זהה נוסך נשלח ביום שלמחרת ומייל שלישי בנושא נשלח כיומיים לאחר מכן, לאחר שלא היה מענה ותגובה למייל ההזמנה בוטלה, ביום ה 13.08.20 שלחתם מייל הטועה מדוע המוצר המוזמן לא הגיע וכאשר החזרנו את תשובתנו התנצלתם וציינתם באופן חד וברור כי אנו צודקים, ההזמנה חויבה נשלחה וכבר נמצאת בידכם, לצערי הרב חוסר התיאום בין כותב חוות הדעת לבין המזמינה וזו שהעניקה בסופו של דבר מענה למייל גרם למצב העגום בו אתם מכפישים את שמנו הטוב שלא בצדק, בכל מקרה אנו שמחים שהבנתם כי טעיתם וחוות דעת זו נכתבה שלא בצדק ומקבלים את התנצלותכם,

שירות טוב, בזמן סביר מאוד, המוצר באיכות טובה, מאוד מרוצה. מנקה בלי בעיות בדירה עם שני חתולים

ברצוני לשתף בחווית רכישה מקצועית ,נעימה,שירותית,ואמינה כשרכשתי את מכשיר הנייד שלי סמסונג 10 ,מומלץ בחום

מומלץ מאוד,קיבלתי שירות ,יעוץ והמלצות מהמוכרים שזה סימן לידע על המוצר שירות ומחירים טובים מאוד

שירות מעולה טלפונית ובהגעה לחנות, מחירים מהטובים בארץ, מיקום נוח ותמיד יש חנייה באזור. בין אם קניתי שם מוצרים של גיימינג, פלאפון חדש - תמיד מחיר נוח ושירות אדיב

היה בסדר גמור. לא רציתי להזמין דרך אינטרנט אז קפצתי לחנות. חוץ מהעובדה שאין מקום לשבת ולחכות היה נחמד מאוד. בהצלחה חברי!

קניתי משחק מחשב בהזמנה מוקדמת, המשחק הגיע כמצופה לאחר מספר הימים שאמרו לי שהוא יגיע, הגיע שליח עד אליי להביא לי, התקשר אליי לפני לוודא שאני שם וזהו. סך הכל מרוצה!

חונות מצויינת, צוות מאוד קשוב ללקוחות, זמן ההספקה מינימלי, וגם במקרה שנוצרת בעיה כלשהי, צוות החנות דואג לתקן זאת במהרה וביעילות! מה שבטוח אני אחזור לקנות שם!

השירות היה אדיב ו יעיל, אספקה מהירה, קיבלתי את ה מוצר שהזמנתי כנדרש . ממליץ בהחלט

משלוח מהיר. אחלה שירות. לא פעם ראשונה שאני רוכש אצלהם. מחירים נמוכים. לדעתי הכי זולים בארץ.

אתר אינטרנט אינטואיטיבי ונוח, שירות מצוין לאחר הרכישה ועמידה במובטח בכל הנוגע למועד האספקה. בסה"כ שירות מעבר למצופה וברמה גבוהה ביחס לנורמה הנהוגה בישראל.

בחיפוש מהיר ל Samsung Galaxy S9 Plus בזאפ iTech Store עלו ראשונים , במחיר טוב עם דירוג גבוה, היו אלו הימים שלאחר הסגר הגדול של הקורנה ונמכשיר הקודם S7 Edge "מת", קפצתי לחנות פיזית במטרה לרכוש ונתקבלתי באדיבות, לצערי לא היה מלאי של יבואן מקביל - כך שנדרשתי להוסיף 150ש''ח למחיר עבור יבואן מקורי ואחריות מוגדלת, הוספתי מגנים כשמגן המסך נחתך בחנות למידה של ה S9 שפניו קעורות, המגן הושם באופן מקצועי ע''י הבחור שטיפל בי באדיבות, מקצועיות ומהירות. תודה ממליץ מאוד על iTechStroe למי שמחפש נייד בחנות אמיתית והמחיר תואם לרצונו.

כל רכישה מחייבת שיחת טלפון, למה? באיזה מדינת עולם שלישי אנחנו חיים. מנסים לדחוף לי שדרוג לטלפון וצריך לשלוח צילום ת.ז לאימות. אמזון אתם לא.
ארנון היקר, לצערי הרב אין ביכולתנו לשלב הקלטת שיחה בה היו שומעים ומבינים איזה אדם אתה המדבר בצורה חצופה ובריונית ובוחר להתחבא מאחורי המקלדת, משקר במצח נחושה ומכפיש את שמנו הטוב תוך איומים בכתיבת חוות דעת בזאפ אם לא ניתן לו את מה שהוא רוצה, 1.בוצעה הזמנה באתרינו על שם רינה 2.בפרטי ההזמנה סופק מייל אישי שאינו תואם את שם המזמינה( רינה ) 2.המתלונן סיפק בהזמנה את פרטי אשראי שאינם שייכם לו בניגוד גמור לחוק 3.המתלונן לא היה מוכן להזדהות כבעל הכרטיס ואף ציין שהאשראי לא שלו 4.המתלונן לא היה מוכן לעלות על הקו או לספק טלפון של בעל הכרטיס איתו נוכל לאמת את ההזמנה 5.המתלונן עבר על חוק מדינת ישראל, עבר על תקנון הרכישה באתר עליו חתם ואותו אישר טרם ביצע את ההזמנה רכישה באינטרנט אינה מצריכה אימות אך כשיש נורות אזהרה רבות אנו לא נהסס לבדוק, הוסבר שעל פי חוק ובהתאם לביטוח עסקאות מכר מרחוק ותקנון הרכישה באתר אין אפשרות לבצע הזמנה ולספק פרטי אשראי שאינם שלך וחמור עוד יותר ללא רצון להזדהות, צר לי שחוק מדינת ישראל אינו עומד לצידנו וחוות דעת זו פורסמה ואנו כחנות העומדת בחוק נפגעת שלא בצדק.

שרות מצויין. טלפון מעולה. נרכש לפני כחודש באור יהודה. כולל עזרה והדרכה טכנית מהצוות בחנות.

חוויה נהדרת בזכות אנשים מקצוענים ומסברי פנים הכל נעשה בשקיפות ורוגע את להשלמת ההזמנה וקבלת המוצר המוצר נבדק ע"י החברה והדביקו את מגן הזכוכית על הנייד

אי סדר מוחלט בחנות , אסיפת מוצר משולם מהחנות שאמורה לקחת בדיוק 5 דקות , נמרחה למעל 20 דקות בגלל בלאגן וחוסר בעובדים , במיוחד כשאחד מהעובדים יושב שם ללא רצון לעבוד ומושך את הזמן תוך כדי ציחקוקים עם חבר. חווית הרכישה נוראית.

חנות קטנה אך נחמדה! שירות טוב . חסרון יחיד-תור ארוך לחנות ורק 2 מוכרים. ממליץ בחום.