ב26.4.11 הזמנתי בטלפון נתב e3000 של לינקסיס. הטלפן אמר שאין לו במלאי והוא יזמין לי ויהיה מחר. השארתי לו מספר אשראי וחיכיתי לטלפון למחרת. אחרי שהגיע שעה מאוחרת ואין כלום מהם טילפנתי והבחור ככה בלי להתנצל אמר שלא הגיע ויגיע מחר. ואכן ניחשתם נכון הגעתי למחרת לחנות ולא נתב ולא כלום. אז אני אומר לחנות הזאת,בטח אני לא הראשון שאתם מבטיחים לו משהו וזה לא קורה. אז כדאי שתשתמשו במושגים אחרים כמו אולי יגיע או אני מקווה שיגיע, ואל תבטיחו ללקוח משהו ( אולי הוא צריך דחוף כמוני ובוטח במילה שלכם?) ואז לאכזב. יש לזה תוצאות
מוצר:
Linksys e3000
שם:
kiniroch
תאריך:
15/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בשתי מילים, שירות זוועה. הוזמנו שני מוצרים, כרטיס מסך, ומקלדת חוטית. כרטיס המסך הגיע בשלמותו, חדש, עובד מצויין, אך ללא המקלדת. למשלוח היתה מצורפת חשבונית בה היו מפורטים שני הפריטים ומצויין כי שולמו שניהם מחיר מלא. שירות הלקוחות זוועתי, נראה כי עובד נער אחד האמור לדעת כיצד לענות על כל הבעיות. בשיחתינו נאמר כי ביום למחורת המקלדת תשלח וצפויה להגיע עד לסוף השבוע. שבוע חלף, וכמובן זו ממלאכתי להתקשר לברר מה עם המוצר, להפתעתי גיליתי שהמוצר אפילו אינו נמצא במלאי, והציעו לי להחליפו במוצר שווה ערך לחצי ממחירו. כשסיברתי, שאלו אם אני רוצה לוותר על המוצר ולקבל זיכוי כספי. כשהסכמתי, הבחור אליו דיברתי הואר אושר, כאילו הרבה יותר קל לוותר מאשר לבצע את ההזמנה כמו שצריך. נאמר לי לחכות שבועיים לערך עד שהכסף יחזור, מה שעדיין לא קרה, כחודשיים לאחר מכן. שיחות זועפות עם המנהלים לא הועילו כלל. לסיכום: לא מקצועיים לחלוטין, לא מומלץ כלל לעשות איתם עסקים.
מוצר:
Microsoft Wired Keyboard 200 USB
שם:
Sam
תאריך:
23/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי מספר רכישות מהחנות באופן ישיר ובאיסוף עצמי. החל מציוד תקשורת דרך דיסקים קשיחים ואביזרים נוספים. השירות היה תמיד אדיב ומקצועי והמחיר שיקף נאמנה את שפורסם באתר החברה. החנות שומרת על מלאי של מוצרים ותמיד סופק לי מה שרציתי במעמד הקניה.
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני FreeAgent Desk
שם:
משה
תאריך:
29/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע בזמן ארוז היטב. פתחתי ומצאתי שזה SATA והייתי צריך IDE. התקשרתי ומייד נעניתי שאשלח חזרה ויחליפו וישלחו לי IDE. כל זה באדיבות רבה ללא המתנה. לא היה לי צורך להצטדק אלא זה היה בשיטת "הלקוח תמיד צודק".
מוצר:
DVD
שם:
נועם
תאריך:
05/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר דיסק חיצוני של SEAGATE למטרת גיבוי ופירמוט המחשב בשל תקלות חוזרות. הרכישה והמשלוח היו בסדר גמור. הפעלתי וגיביתי ופירמטתי את המחשב. בהפעלה שניה לאחר הפירמוט הדיסק חדל לפעול. פניתי בבקשה לאחזר מידע שכן זהו דיסק חדש לגמרי והוסבר לי שאין אחריות על כך. אם תפתח את הדיסק תאבד את האחריות ולא יוחלף לך אם אתה רוצה החלפה אז ללא איחזור מידע. ביקשתי רק לאפשר לאחזר מידע ושאח"כ יחליפו הרי ראו ובדקו בעצמם שהדיסק אינו תקין. לא היה עם מי לדבר, למרות שהגעתי במיוחד לחנות (שעה וחצי נסיעה). איבדתי בצער מידע רב וחשוב. אין החלפה מוצר תמורת מוצר. המוצר שלח לחו"ל וחוזר דבר שאורך זמן רב. אתה נאלץ לשלם גם על המשלוח מהחנות חזרה אליך למרות שהמוצר היה לא תקין. גם כאן לא היה עם מי לדבר "זו המדיניות. אתה לא מרוצה תבוא תיקח בעצמך". בקיצור היחס לא היה נעים במיוחד ולא חשת לרגע שמשהו כואב את כאבך על הנזק הרב ומנסה לראות כיצד אולי ניתן לסייע לך. חבל...
תגובת החנות:
המוצר נרכש דרך האינטרנט בתאריך 06.07.2010. דיסק חיצוני לא ניתן לפתוח במסגרת האחריות – אלו הנחיות של היבואנים. במידה והלקוח שולח דיסק חיצוני לחברת שחזור , במידה ונפתח , הדבר פוגם באחריות. אחריות ושירות הינם בחנות בלבד. לקוחות אשר גרים רחוק ואין באפשרותם לבוא לחנות, מוזמנים לשלוח את המוצרים בדואר רשום או עם שליח על חשבונם. יש לציין שמדובר בדיסק בן 3 חודשים. השירות של החלפת המוצר יבוצע במהירות הבזק ואכן כך קרה. איסוף המוצר הינו מהחנות. אנו נותנים שירות של שליחת המוצרים ללקוח בעלות המשלוח בלבד. מסקנות עיקריות ללקוח: בשימוש בדיסק חיצוני לגיבוי , יש להשתמש כגיבוי כלומר כמקור גיבוי משני , ולא כמקור ראשי שבעצם ללא גיבוי הדבר יחסוך עליות יקרות של חברות שיחזור. שירות של מוצרים הינו בחנות – שלקוח קונה מוצר הוא צריך לקחת בחשבון שבמידה ותהיה תקלה עם המוצר, הדבר יהיה כרוך בהגעה לחנות או עלות שליחת מוצר לחנות. לאחר בדיקת המקרה, לא נמצא שום דבר פסול בהתנהלות של החנות מול הלקוח והשירות שניתן לו היה מהיר וטוב.
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני 1T
שם:
חן
תאריך:
01/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי חנויות במרכז שמוכרות את המסך הזה. ספיד היתה החנות הראשונה שמצאתי במרכז שהיה לה את המסך ובמחיר טוב. התקשרתי ביום שישי, ואמרו לי שהמסך צריך להגיע ביום ראשון, ואכן ביום ראשון הוא הגיע. הגעתי לחנות עצמאית והמוכרים שם היו מאד נחמדים ואמרו שיטפלו בכל בעיה אם תהייה לי. המסך עובד ואני מאד מרוצה ממנו ומהביצועים שלו.
מוצר:
מסך מחשב W2486L
שם:
יגאל פ.
תאריך:
18/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוזר לחנות הזאת שוב ושוב, לא רק משום נוחות הקירבה למקום מגורי, אלא בעיקר משום המחירים הזולים והנוחות של להיכנס ולקחת במחירי האתר - לגבי מוצרים שבחרתי לרכוש, הם היו בדרך כלל בין הזולים ביותר. לא נתנסייתי עדיין בחוויה של החלפת מוצר. המינוס היחיד מבחינתי, גודל החנות - לעיתים מחכים ברחוב. בנוסף, לא תמיד קיבלתי את מלוא תשומת הלב - הם נראו לי בדרך כלל כל כך עסוקים.
מוצר:
כונן חיצוני USB WDBAAA3200ABK-00
שם:
שניר
תאריך:
06/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שבוע לאחר שקניתי את המוצר רציתי להחליפו או להחזירו .אני רוצה לציין שהמוצר היה באריזה המקורית ללא כל פגם . המוכר לא רצה להחליף וציין כי אין לו מה לעשות עם המוצר כי הוא כבר נפתח !!! למרות שהוא באריזה המקורית !!!! המוכר הוסיף ואמר לנסות למכור את המוצר ביד 2 למרות שהוא אצלי שבוע והוא חדש ! המוצר עלה לי 580 שקלים שזה המון כסף לסטודנט . יש לציין שיש חוק של עד שבועיים החלפה ואני שוקל לפנות לארגון שמטפל בנושא . כנראה שעדיף לקנות מחנויות גדולות ולא מאנשים פרטיים חבל אותי הוא הפסיד ולא אמליץ לקנות אצלו .
תגובת החנות:
הלקוח רכש את המוצרים ב 21/7/2010 , כבר עברו הרבה יותר מ 14 ימים מיום שרכש (כמעט חודש). ללא כל קשר, הלקוח פתח את המוצרים ונעשה בהם שימוש. המוצרים היו שרוטים ומשומשים. האריזה של המוצרים הייתה פתוחה, קרועה ואף חסרה. הלקוח לא הכחיש שהשתמש במוצרים וטען שאין לו צורך בהם. חבל שיש לקוחות שקרנים שעושים מניפולציות העיקר בשביל לקבל את מבוקשם. הלקוח מתאר שהוא סטודנט ואין לו כסף וברור שמלחץ כספי שהוא שרוי בו, הוא מוכן לעשות הכל כולל לשקר ולרמות על מנת לקבל זיכוי.
מוצר:
power line ethernet HP-2001AV
שם:
Guy Ben
תאריך:
27/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שפניתי אל ספיד מחשבים היתה בקניה הזאת. הזמנתי דרך האתר וביצעתי את ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי ומשלוח באמצעות שליח עד הבית. למחרת התקשרתי לנציג בחנות וקיבלתי שירות רציני ומקצועי. יצרתי קשר באמצעות הטלפון כי אני לא סומך על כל חנות ולא חסרות חנויות שהשירות בהן גרוע והמוצרים פגומים. אחרי 3 ימים ההזמנה הגיעה. הכל חדש ותקין. קיבלתי בדיוק את מה שרציתי. בהחלט שאשוב לקנות ב"ספיד מחשבים"
מוצר:
אנטיוירוס 2009
שם:
לאוניד
תאריך:
30/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחשב שקניתי דרך אינטרנט הגיעה עם בעיה בלוח אם. אני גר רחוק ולשלוח ולקבל מחשב מתיקון לקח יותר משבועיים. מחשב חזר לא מחובר לספק כח ועם בעיה אחרת, שדרשה תיקון אחר. לאחר הבטחה שקיבלתי אף אחד לא בא לקחת מחשב במשך שבוע. נסעתי בעצמי והחזרתי מחשב. לטענות שלי התשובה הייתה: השתדלנו. לא התכוונתי לשלם עבור השתדלות, אלה עבור מוצר ושרות בלבד. אין להם מוסג מה זה שרות לקוחות. אותה חנות קטנה מוחרת באינטרנט ב2 שמות. גרוע מאוד!!!
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מחשב לשדרות, המחשב נשלח באמצעות אביב שיגור והגיע ליעדו בזמן. המחשב כנראה נפגע במשלוח, עבר טלטולים. הלקוח יצר קשר עם החנות וקיבל שירות מיידי. ביצענו איסוף מהלקוח באמצעות חברת המשלוחים אביב שיגור והחזרנו את המחשב לחנות לתיקון התקלה ושלחנו את המחשב חזרה ללקוח. כל המשלוחים כמובן בוצעו על חשבונינו. בתיאום המשלוחים עם אביב שיגור, הלקוח ביקש איסוף מיישוב תלמי יפה ששם עובד, אביב שיגור נכנסים לשם רק פעם בשבוע, הוא לא הסכים שהאיסוף יבוצע משדרות ששם גר. בנוסף הלקוח קיבל מתנה "טלפון אלחוטי" בשווי 250 ₪ (לא חלק מהעסקה מרצון טוב של החנות) לאחר שהמחשב הגיע לביתו, הלקוח הסתבך בהתקנת מערכת ההפעלה, ורצה להחזיר את המחשב ולבטל את העסקה. הלקוח החזיר את המחשב וקיבל את כל כספו בחזרה ללא כל בעיות. המחשב נבדק ונמצא תקין. קשה מאוד להבין את הלקוח שאחרי כל השתלשלות העניינים, הלקוח טוען שלא קיבל שירות. זאת חוצפה שלא הייתה כמוה. הלקוח רשם : מהירות משלוח: לעולם לא הגיע - שקר אם חברת זאפ מוכנה לפרסם שקרים של לקוחות, בבקשה. בברכה גיא ספיד מחשבים.
מוצר:
מחשב אישי
שם:
sivan
תאריך:
02/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר את הנגן כי בספיד מחשבים היה את המחיר הכי זול שמצאתי. למחרת אחרי שהזמנתי קראתי תגובות על החנות והשירות וממש ניבהלתי. אז התקשרתי לבדוק מה מצב ההזמנה שלי (אעפ"י שאפשר לבדוק גם באתר שלהם). הבחור שענה לי לא שאל מה מספר ההזמנה אלא שאל איזה מוצר הזמנתי ולפי זה ענה לי אם זה נשלח או לא. (ולכן נתתי להם ציון טוב ולא מצויין כי לדעתי זה לא מקצועי). זה הרגיע אותי. ביום רביעי בלילה הזמנתי. יום חמישי בבוקר זה כבר יצא לדרך וביום ראשון בבוקר דפק על דלתי הדוור עם החבילה. מהיר, אמין ומרגיע.
מוצר:
נגן MP3 Sansa Clip
שם:
אורח
תאריך:
20/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבוע, ראיתי בזאפ צורב DVD בצחיר סביר. החנות ספיד הייתה הראשונה ברשימה והכי זולה ( זה עלה 124 ש"ח ), והחלטתי משום שהחנות קרובה לביתי לא להזמין באינטרנט ולקפוץ אליה ולקנות שם. בבואי לחנות, ביקשתי מהמוכר את הצורב המבוקש והמוכר י-ש-ר הביא לי את הצורב. שילמתי והלכתי עם קבלה. שירות הלקוחות היה מקצועי, נוח, וחם! הקנייה ארכה בפחות מ 2 דקות! החנות מומלצת בחום!
מוצר:
צורב DVD GH22NP20
שם:
אורח
תאריך:
12/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחשב טוב שירות טוב
מוצר:
מחשב
שם:
Bestillivoze
תאריך:
25/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר דרך האתר, לאחר יומיים של איחור בהגעה התקשרתי לברר ונאמר לי שהמוצר נשלח, לבסוף קיבלתי את המוצר באיחור של כמה ימים. חוץ מזה לא הכל הלך חלק.
מוצר:
זיכרון נייד USB G2
שם:
eladcohe
תאריך:
13/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שוק קצר, ומפערי מחיר זניחים של כמה שקלים בחרתי להזמין את הנגן מהחנות הנ"ל, שכן היו לה 4 וחצי כוכבים. הימים עברו והמכשיר לא הגיע, אע"פ שהיה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. משלא הגיע התקשרתי לחברה על מנת לברר, אולם שם לא היה עם מי לדבר ופשוט התייחסו לכל המקרה בזלזול. נאלצתי לרדוף אחריהם יומיים שלמים כדי שיאמרו לי שההזמנה אבדה בניירת שלהם, ולכל אורך הדרך היחס היה פשוט מחפיר ושכונתי.
מוצר:
נגן MP3 clip 8gb
שם:
אורי
תאריך:
12/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי עם החנות אם המוצר קיים במלאי לפני הגיעי לחנות לרוכשו. המוצר היה במלאי. שאלתי מה המחיר לשדרוג הזיכרון ונעיתי במחיר מסויים.למחרת היום בהגיעי למקום למרות שהודו שנתנו לי מחיר מסויים ערב קודם- העלו את המחיר. כעסתי מאוד כי הגעתי מרחוק. זה לא שינה להם דבר נתנו לי לעזוב את המקום ללא המוצר לאחר שבעידודם ובפנהם ביטלתי את ההזמנה הקודמת שלי עם אתר מכירות ידוע לסיכום- חנות קטנה ולא אמינה. לעולם לא אחזור לשם ולא ארכוש דבר מהם.
מוצר:
מחשב נייד 1005
שם:
שחף
תאריך:
11/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני שבוע את המוצר וקיויתי לקבלו (באתר מבטיחים אספקה תוך 7 ימי עסקים). התקשרתי למוקד ושאלתי לגבי המוצר, הוא משקר לי ואומר שכבר שבוע הוא מנסה להתקשר אלי (אני מוכן להוציא פירוט שיחות להוכיח שהוא ממש לא, הייתי יותר זמין מהרמטכ"ל) ואין את המוצר במלאי. מבחינתי זה זילזול בלקוח ושקר. למה חיכיתם כדי להגיד לי את זה?
הוא המשיך וסיפר לי שיש דגם חדש יותר של פיליפס שנגמר באות c.. והוא יקר יותר. שאלתי אותו באיזה תכונות הוא יותר טוב וממש לא היה לו מושג. לא אקנה שם שוב.
מוצר:
מסך מחשב 220sw9fb
שם:
גל
תאריך:
11/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד 10.1 ASUS בספיד מחשבים הגעתי לחנות, המוכרים היו מאוד מקצועיים ואדיבים. המוצר היה במלאי בשני צבעים, הראו לי את המחשב הנייד ונתנו לי לבחור בין הצבעים. אחד מהמוכרים אף הסביר לי על המכשיר והדריך אותי בנושא תפעול המחשב. בנוסף גם המחיר בספיד היה זול מבמקומות אחרים. אני ממליץ בחום על החנות ואין צל של ספק שאחזור לקנות שם בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד ASUS 1005 1005
שם:
אסף
תאריך:
07/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צודק מי שאומר שמי שקונה בזול משלם ביוקר. קניתי אצלהם מחשב לפני פחות משנה. הכרטיס מסך שלי אצלהם בתיקון/החלפה כבר חודש וחצי. הם לא חוזרים לטלפונים, מבקשים להתקשר כל פעם בשעה אחרת, ובעיקר מתחמקים מלתת שירות שמגיע לי. אז בספיד מחשבים אין אחריות. מי שקונה, על אחריותו...
מוצר:
מחשב דסקטופ
שם:
עינת
תאריך:
03/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ראוטר מספיד מחשבים בתאריך 12.8. ביקשתי שהמשלוח יישלח לכתובת אחרת מהכתובת שעל החשבונית. המוצר נשלח לכתובת השגויה. לאחר מספר טלפונים לחברה הובטח לי שיישלח אליי מוצר נוסף לכתובת שאליה ביקשתי לשלוח. לאחר עוד מספר ימים כשראיתי שהמוצר לא מגיע, התקשרתי שוב והתברר שלא שלחו אליי את המוצר. שוב אמרו לי שישלחו לי את המוצר, וזאת ללא כל התנצלות על הטעויות שנעשו בדרך. המוצר הגיע אליי לבסוף לאחר 15 ימי עסקים, כשההתחייבות היא 7! ועל החשבונית- נכתבו פרטים שבפירוש ביקשתי שלא יופיעו עליה. כאשר התקשרתי שוב להתלונן על הטעויות נעניתי בתשובה "תודה על האינפורמציה". בכל התהליך המתיש הזה אפילו התנצלות לא קיבלתי. אין סיכוי שאקנה שוב בחנות הזו.
תגובת החנות:
המוצר נשלח לכתובת של הלקוחה במקום לכתובת למשלוח שהיתה שונה במקרה זה. הטעות נעשתה בתום לב. לאחר שהלקוחה פנתה אלינו, המוצר נשלח שנית לכתובת שביקשה. אנו משתדלים שטעויות מסוג זה לא יקרו אך לצערי גם אנו בני אדם ויכולים לטעות. צר לי שהלקוחה אינה סבלנית כלל ולא מוכנה להבין שטעויות יכולות לקרות וממהרת להספיד את ספיד
מוצר:
נתב WRT54GL
שם:
מיכאל
תאריך:
23/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קריאת הביקורות על החנות בחרתי להזמין מהם. ביצעתי הזמנה לאיסוף דרך זאפ ומיד אחר כך התקשרו ואמרו שאבוא לקחת את המוצר. באותו יום אספתי את המוצר מסניף צפון תל אביב
מקום יפה יש הרבה דברים במלאי ושרות מעולה של מנהל הסניף
מוצר:
רמקולים EVO3
שם:
moran
תאריך:
23/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב ביום ראשון, התקשרו אליי לאישור לאחר שעה ושאלתי אותם לזמן הגעה. נאמר על ידי המוכר שתוך שבע ימי עסקים הוא יגיע. לא עברו שלושה ימים ואני מקבלת טלפון מהשליח שהמחשב מחר יהיה אצלי. למחורת הגיע המחשב. פשוט שרות מעולה לא נשארו הרבה חניות כאלה. אין ספק שאשוב לשם
מוצר:
מערכת מחשב אין
שם:
uzi
תאריך:
04/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק קשיח חיצוני של חברת western digital. ראשית, לא יצרו אתי קשר מהחנות במשך יותר מיומיים בשביל לקבל את כרטיס האשראי. לכן, נאלצתי להשיג אותם בעצמי כדי שיסכימו לקבל את התשלום. לאחר מכן, למרות שהזמנתי שליח עד הבית ושילמתי על כך, הדיסק הגיע בדואר, ובאיחור של יום לעומת המועד המובטח (עם שליח אמנם, אבל זו פשאלה שלהם..) התקשרתי לחנות ואמרו שיזכו אותי על עלות המשלוח. לפי הבדיקה שביצעתי לא הגיע שום זיכוי לכרטיס האשראי אף שחלפו כבר חודשיים מאז הרכישה.
מוצר:
כונן קשיח חיצוני כונן קשיח חיצוני 1TB WDH1U10000 Western Digital
שם:
אבי
תאריך:
15/07/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
יומיים לאחר ההזמנה הם התקשרו טלפונית כדי לספר לי שאין להם את הפריט במלאי, אין להם בכלל עכברים אלחוטיים במלאי ושהם יזכו את כרטיס האשראי שלי. לשאלתי מדוע הם מפרסמים באתר עכברים אלחוטיים נאמר לי - אכן טעות. מבחינתי - זלזול בלקוחות ! לא מתכוון לקנות אצלם בעתיד.
תגובת החנות:
שלום
הלקוח ביצע הזמנה באתר, דגמי המוצרים ב"לוגיטק" משתנים בימים אילו, והמוצר אינו מיוצר יותר ע"י "לוגיטק".
עדכנו את הלקוח וכמו כן הורדנו מיידית את המוצר מהאתר.
יתר הטענות שהלקוח מציג שאין ברשותנו עכברים אלחוטיים כלל וכיוצא בזה, אינן נכונות ואף שקריות.
פרסום טענות שקריות על החנות תוביל לתביעה בגין הוצאת דיבה ולשון הרע מצד חברתנו כנגד הלקוח וכמו כן כנגד הגורם המפרסם.
מוצר:
עכבר אלחוטי Cordless
שם:
עזריאל
תאריך:
18/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את האנטי-וירוס ביום ראשון, ביקשתי משלוח בדואר-רשום. הובטח "תוך שבעה ימי עסקים", ובפועל קיבלתי כבר ביום חמישי! הדיסק היה עטוף טוב מאוד. ממליץ בחום.