
חוות דעת הכי מוצלחת שרק אפשר, שירות לקוחות מצויין, אמינות ושקיפות וחווית קניה מעולה, הלכו לקרתי באופן התשלום (העברת בנקאית לפני אספקת המצלמה) שירות למופת חנות מומלצת ביותר!! העובדים שטיפלו בבקשה שלי היו דניאל, נתן ויעל. כל הכבוד לכם!!

חוות דעת הכי מוצלחת שרק אפשר, שירות לקוחות מצויין, אמינות ושקיפות וחווית קניה מעולה, הלכו לקרתי באופן התשלום (העברת בנקאית לפני אספקת המצלמה) שירות למופת חנות מומלצת ביותר!! העובדים שטיפלו בבקשה שלי היו דניאל, נתן ויעל. כל הכבוד לכם!!

קניתי מצלמת ניקון. הציע דגם מתקדם יותר ממה שביקשנו. זול יותר. יחס מקצועי, עינייני. גיא ענה על כל שאלה. נתן את הנייד האישי. חנות מומלצת בחום

חוות דעת הכי מוצלחת שרק אפשר, שירות לקוחות אלף אלף, אמינות ושקיפות וחווית קניה מעולה, בשירות הלקוחות פנו אלי, עובד נחמד בשם נתן, כבר למחרת לברר בעקבות פניה שכתבתי, מה בדיוק אני מחפש. לאחר מכן עובד בשם דימה ניגש למדפים לחפש בדיוק אם יש מה שאני צריך, וגם בדק את המצלמה אם יש לה משק בעברית היא הייתה ריקה מבטריה הוא אמר לי לחכות ולטלפן שוב עד שיטעין. הרגשתי כמו בן יחיד ממליץ בחום. מיותר לציין שהמצלמה הגיעה ממש מיד מבחינת החנות (הדואר זה כבר סיפור אחר...) שירות למופת חנות מומלצת לגמרי

בחנות קיבלתי שירות ממספר עובדים. כולם היו מקצועיים ברמה גבוהה מאוד, שירות אישי, אמין ומאוד חיובי. מומלץ בחום! הסבר מקצועי על העדשה, התנסות פיזית בתפעול שלה, מידע מעשיר נוסף שסייע לקבלת ההחלטה. בבדיקה בזאפ גם מדובר במחיר הזול ביותר, יבואן רשמי.

הזמנתי רונין ס, מגיע אחרי כמה ימים. המון תודה לדניאל ולגיא. מקווה שנזמין עוד משהו בעתיד.

ידעתי מה אני רוצה והחנת קרובה יחסית למקום העבודה ומחיר המוצר היה מתאים אך בכל זאת התייעצתי עם החנות בכדי לקבל חוות דעת ובסה"כ הם חיזקו את הבחירה שלי. המוצר היה במלאי ונשמר עבורי ללא צורך בנתינת אמצעי תשלום. סה"כ חווית שרות טובה. מומלץ

רכשתי גימבל למצלמה שבסוף הסתבר שלא כלכך מתאים לצרכים שלי וכשפניתי אליהם עם הבעיה הם טיפלו בי בצורה מושלמת וסבלנית זיכו אותי ומצאו לי את המוצר המתאים עבורי והכל בכיף ובחיוך חשוב לציין שאני לא צלם ואין לי ניסיון ועל כל שאלה ששאלתי קיבלתי מענה ואת השירות הכי טוב שאפשר אפילו מעבר למצופה :)

רכשתי לפני 10 ימים מילון אלקטרוני אוקספורד דרך האתר. הבעיה היא שהם שלחו את המילון דרך דואר ישראל ועד כה, אחרי 10 ימים עדיין לא הגיע אליי.
הוזמן ב-22.11 בדואר רשום ואכן יצא ללקוחה ב23.11.18 בדואר רשום כפי שהוזמן. מנסיונינו לעיתים רחוקות קורה שיש עיכובים בדואר, ולצערינו דבר זה אינו בשליטתנו. להלן מעקב משלוח כפי שמופיע באתר הדואר 04/12/2018 נוכח מידותיו/משקלו הפריט יועבר למסירה ביחידת הדואר מחלקת דוורים חדרה חדרה 23/11/2018 התקבל למשלוח והועבר להמשך טיפול סוכנות שכון יוספטל פתח תקוה

רציתי לציין את הטיפול המסור והמיקצועי שקיבלתי מהנציג דניאל . שרות מעולה. ידע רב וחיוך כובש. תודה דניאל על הכל.

שרות מצוין של נועם מקצועי אדיב וסבלני.נאלצתי להחליף לעדשה יותר טובה נתקבלתי בברכה וקיבלתי הסבר לתפעול המצלמה.המחיר היה הזול ביותר מההצעות השונות.הכי מרוצה שיש ציון מ צ ו י ן

כרגע רכשנו את מצלמת הוידאו של פנסוניק v770. אמינות, סבלנות וחיוכים מנתן זיסמן. תודה רבה!

חזרתי לחנות בפעם השלישית אחרי שבפעמים הקודמות קיבלתי שירות פשוט מצויין, והפעם כדי לקנות את המלצמת DSLR הראשונה שלי. קיבל אותי בחיוך ובאדיבות יוצאת מן הכלל בחור בשם יובל. יובל הסביר בסבלנות רבה, המליץ, נתן חוות דעת מהעולם האישי ודאג שאקנה בדיוק את מה שאני צריך ויענה לצרכים שלי. יובל היה מקסים, אין ספק שאחרי חוויית קניה כ"כ טובה, אחזור לחנות שוב. מבחר עצום, מחיר זול והוגן והכי חשוב יש למי לפנות.

נהנינו מאד מהיחס האדיב, המקצועיות והשירות. הופתענו מאד לקבל את המצלמה שהזמנו בחלוף רק מספר שעות ממועד ההזמנה. תודה רבה!

באתי לחנות במטרה למצוא מצלמה איכותית במחיר טוב. אחד מהאנשים העובדים בחנות בשם יובל עזר לי למצוא את המצלמה המתאימה לי בתנאים שחיפשתי והחנות סיפקה לי שירות מעולה!

מחוסר המלצות מספיקות בחרתי בממיר מסוג SKL-06B, הזמנתי באתר של רואים עולם שיש לי אתם ניסיון קודם. תהליך ההזמנה היה מהיר ופשוט. למחרת טלפון לאימות וזהו. תוך זמן קצר הממיר הגיע לסניף הדואר, ארוז היטב ותואם בדיוק למה שהוזמן.

ביצעתי קניה של מצלמת סוני.התשלום דרך פייפאל. קיבלתי אישור על תשלום לרואים עולם על המסך. עם זאת לא הגיע אישור לדוא"ל כמו כן לא הגיע אישור אוטומטי לאישור קבלת הקניה מהמוכר. זה לא מקובל ומדאיג.
בברור עם הלקוח התברר שכתובת המייל שהלקוח הכניס להזמנה היה שגוי ולכן הוא לא קיבל את אישור ההזמנה שנשלח אליו. נ.ב המשלוח יצא ללקוח ביום שלאחר הוצאת ההזמנה.

באתי במטרה לקנות מצלמת DSLR וקיבלתי את עזרתו של יובל. יובל ידע להתאים את המצלמה בדיוק לצרכיי, לתקציב וליכולת הצילום שלי. לאחר שרכשתי את המצלמה יובל עזר לי לתפעל את המצלמה ולימד אותי דרכים שונים להשתמש במצלמה. מחירים מצוינים ומבחר רחב, ממליץ בחום.

השירות היה מאד יעיל ומהיר. יצרו אתי קשר זמן קצר לאחר ההזמנה, המוצר הגיע בזמן קצר מההתחייבות, והתאים במדויק לתיאור באתר.

קיבלתי המלצה על חנות זו מקבוצת פוג'י ישראל. קניתי שם מצלמת מירולס. המוכר ולד היה אדיב ביותר, הסביר וענה לכל שאלותי, הרכיב את כל הדרוש. גם המחיר היה הזול ביותר בהשוואה לחנויות אחרות. לסיכום: ממליצה ביותר יפה

קניתי היום מצלמה ב"רואים עולם". קיבלתי שירות מבחור מקסים בשם נתן שהפגין ידע נרחב ומקצועיות בתחום המצלמות והצילום. נתן הראה לי מצלמות שיכולות להתאים לי לקורס הצילום שאני עומדת להתחיל, ועזר לי להגיע להחלטה איזו מצלמה לבחור. אין לי ספק שאחזור ל"רואים עולם" כשאגיע לשלבים מתקדמים בתחום הצילום וארצה לשדרג את הציוד שלי.

התקשרתי לברר זמינות במלאי היה קיים באותו היום באתי לקנות אחלה של שירות המוכר היה סבלני ונתן אחלה שירות ואם אני ירצה לקנות עוד משהו בהחלט אני אחזור תודה רבה וכמובן המחיר היה זול מאוד

קניתי לבתי מילון אוקספורד, תוך דקות התקשרו מהחנות והחבילה יצאה ממש באותו יום. קיבלתי את החבילה תוך 5 ימים. שרות מצויין ואדיב. אשמח לקנות אצלם שוב.

החלטתי לקנות מצלמה של סוני . פניתי לאחד משני הספקים שהציעו אותה והזמנתי את המצלמה, קיבלתי אישור רכישה אחרי כמה שעות צילצלו שאין את הדגם שהזמנתי והציעו לי את המצלמה הזו שהיא הקרובה ביותר לזו שהתעניינתי בה. לא מצא חן בעיני שהציעו מצלמה שאין במלאי, מקבלת אישור הזמנה ואח"כ מציעים לי משהו אחר, הרגשתי שמנסים לדוג אותי וביטלתי את ההזמנה שלא היה ניתן לספק לי. כך קרה בדיוק עם הספק השני. החלטתי לבדוק ישר את המצלמה שהוצעה לי ופניתי ל"רואים עולם". זכיתי ליחס טוב והמצלמה סופקה לי בפרק הזמן שהובטח לי. כאשר חשבתי שאיזהו רכיב לא סופק לי, הסבו את תשומת ליבי שהרכיב מורכב באיזה נרתיק קטן שלא הבחנתי בו. בכלל גילו סבלנות ולא התנערו ממני אחרי הקניה וענו על כל השאלות שלי. לתשומת לב הספקים, לא רק המחיר קובע, ואגב המחירים היו זהים בכל המקרים, שידור אמינות שלא, הוא לא פחות חשוב.

קנייה מהנה ומקצועית. כיף לעבוד מול מוכר מקצועי ונעים כמו ולד. הוא שמר לי את המוצר המבוקש ועזר לי לאורך כל הקנייה.

רכשתי טלפונית סוללה למצלמת nikon. קיבלתי שירות מהיר ואדיב מיובל. הסוללה נשלחה בדואר רשום והגיע תוך מספר ימים.