
רכישה אינטרנטית, תגובת מייל יעילה מהירה וטובה, שילוח מעלה ומדוייק. קניתי כבר מחברה זו בעבר וגם הייתי מאד מרוצה. גם בשיחה בטלפון הם היו מאד אדיבים.

רכישה אינטרנטית, תגובת מייל יעילה מהירה וטובה, שילוח מעלה ומדוייק. קניתי כבר מחברה זו בעבר וגם הייתי מאד מרוצה. גם בשיחה בטלפון הם היו מאד אדיבים.

שלום הזמתי מוצר לפני יותר מחודש ועדיין לא קיבלתי כמובן החברה מאשימה את דואר ישראל . שלחתי לחברה מייל עם הפרטים שלי בבקשה שיחזרו אליי עד עכשיו אף אחד לא דיבר איתי . ביקשתי לבטל את העיסקה ולקבל את כספי בחזרה עד עכשיו לא דיברו איתי מתעלמים ממני . באתר מופיע מס פלאפון 0584301133 אבל למרבה הפלא 2 צילצולים והקו מתנתק לא חשבתי אחרת. לסיכום אני חושב שעקצו אותי אבל בסך הכל מדובר ב60 שח אז שיהיה להם לבריאות ממני הם לא ישמעו יותר. ראו הוזהרתם !!!!!
שלום רב, מדובר סה"כ במשלוח שמתעכב מעט, כמובן שאם הזמן יהיה מעבר להתחייבותנו הלקוח יקבל זיכוי מלא. ללקוח זה ענינו במייל ובצ'אט מספר רב של פעמים ולא ברור איך אפשר לזרז משלוח כאשר הוא כבר בדרך אליו. בכל אופן חבל שכך בחר להגיב, אנו ב"כמה זול" חרטנו את נושא שירות הלקוחות על דיגלנו, יעידו על כך מאות לקוחותנו המרוצים.

קיימת בעיה קשה בתפיסת החנות את המושג ״שירות לקוחות״: 1. הם אומרים ללקוחות שהמוצרים יגיעו תוך 7-21 ימי עסקים למרות שהם יודעים היטב שאין סיכוי להגעה תוך 7 ימי עסקים בהזמנה מסין ( המוצר שלי הגיע תוך חודש וחצי ) 2. כשהלקוח דורש פיצוי על הם נותנים קופון מותנה ברכישה של 300 שח ( חסר שימוש עבור רוב הלקוחות שאין להם עוד מה לקנות בחנות ) 3. הם מחליטים על דעת עצמם לשלוח שליח עד הבית ולקרוא לזה ״פיצוי״ בסך 35 ש״ח ( ביקשתי פיצוי כספי, לא שליח ) 4. למרות כל האמור לעיל הם טוענים ששירות הלקוחות ״חרוט על דגלם״ ושאף חברה בעולם לא נותנת שירות כמוהם. לגבי ההזמנה שלי שהגיעה תוך יותר מחודש וחצי הם טענו שקיבלתי פיצוי בסך 65 ש״ח אך זה לא באמת פיצוי. רק שליח וקופון לא שמיש פשוט תזמינו מחו״ל, הרבה יותר מהיר וזול גם כשלוקחים בחשבון עלות משלוח ומיסים ( שילמתי 499 ש״ח כשיכלתי לשלם 340 ש״ח על מוצר ומשלוח, גם עם כל המיסים והעלויות שבעולם ההבדל במחיר עצום )
טענותיו של הלקוח אינן ברורות לנו, הרי כתוב במפורש "חנות המייבאת מחו"ל" בזאפ ובכל מקום אחר. לטענת הלקוח יכל לרכוש לבד בעלות של318ש"ח + משלוח, רק שהוא שוכח עלויות של מיסים(מע"מ ועוד...) אכן היה עיכוב קל במשלוח אך בתמורה קיבל הלקוח פיצוי בשווי 65 ש"ח, אני בספק אם איזו חנות בארץ או בעולם הייתה מציעה פיצוי הוגן והולם כפי שאנו הצענו. "כמה זול" חרטה על דגלה את נושא שירות הלקוחות, ועל כך יעידו מאות לקוחותינו המרוצים.

קל לקנות דרך האתר הזה, קנייה נוחה הגיע ממש מהר המוצר בדיוק כפי שמופיע בתמונה

מומלץ בחום שירות אדיב מאוד ומהיר מאוד ,תקשורת מהנה. המוצר הגיע במלואו ממליץ בחום ובאהבה

אחלה שירות והמשלוח הגיע מהר מאוד. הזמנתי מהם כמה דברים ותמיד יצאתי מרוצה. ממליץ בחום.

אחלה שירות והמשלוח הגיע מהר מאוד. הזמנתי מהם כמה דברים ותמיד יצאתי מרוצה. ממליץ בחום!

שירות מהיר, ידידותי ואדיב. שיגרתי הזמנה באתר במוצש ובראשון על הבוקר קיבלתי מייל בדיקה ולאחריו הודעה שההזמנה כבר בדרך. מדהים!!! כל זה וגם משלוח חינם!

שלום רב, במילה אחת : סיוט!!! בשתי מילים : לא עוד!!! לא עוד מזמינים מחברה שאין לה אפילו טלפון לשוחח עם נציגי שירות!!!!! הטל' המפורסם באתר הוא לשיחות יוצאות בלבד!!!! לא עוד עובדים עם חברה שיש לה שירות כל כך לא אדיב ולא יעיל! אנחנו הזמנו סוללה א ח ת .......שגם לה זמן אספקה ארוך,....21 ימי עסקים! התשובות היו רק באמצעות המייל וגם אחרי פרסומים באתרים שונים על רשלנות בשירות.....זכינו לתשובה "זמן האספקה 21 יום הוא זמן משוער ....ואנו בודקים עם חברת השליחויות....." חיוב מיידי ואין מוצר ואין סחורה! סיוט של שירות! אל תקנו מכמה זול. הכמה זול ...יצא יקר מאד! חווית שירות נוראית!
שלום רב, לא ברורה לנו תגובת הלקוחה. ההזמנה בוצה ב11/10/2018 וכבר ביום למחרת דאגנו לשלוח את המוצר, כפי שהוסבר ללקוחה מעבר ללשלוח את המוצר הכי מהר שאפשר אין לנו כל שליטה על זמני האספקה, הדבר תלוי אך ורק בחברת השליחויות/דואר ישראל ואם יש טענה אז היא כלפי "המהירות" שהם עובדים. "כמה זול" חרטה על דגלה את נושא שירות הלקוחות ועל כך יעידו רבות לקוחותנו המרוצים

קניתי שני שלטים למזגן טורנדו. השלטים הם לא אורגינליים ואין להם תאורת לד אחורית כך שבחדר חשוך קשה לתפעל אותם. בכל אופן, המשלוח היה מהיר ביותר והשלטים הגיעו אלי בתוך שני ימי עבודה. גם המחיר אטרקטיבי.

קניה קלה ונוחה. שירות מצוין ומהיר. מומלץ בחום, בטוח שאחזור לקנות בחנות זו ממש בקרוב!!

אתר נוח לשימוש וברור. מחירים מצוינים. המוצרים נשלחו והגיעו במהרה. יש מעקב נוח אחר סטטוס המשלוח. קניתי כבר מספר פעמים בחנות, ותמיד הייתי מרוצה. מומלץ בחום.

שירות אדיב ואספקה מהירה! בדקתי בזאפ השוואות מחירים וזאת החברה הכי זולה בארץ !! ישר כוח!

חווית קניה מהנה, קלילה ומקצועית גם יחד, זמן אספקה מהיר. הנציג טיפל בי מקצועי ואדיב מאוד!! אין צורך לזוז מהכיסא :)

אתר נוח, מחיר פצצה, משלוח יצא תוך פחות מ 24 שעות מההזמנה. ככה צריך למכור ברשת!

חנות ושירות ברמה של חו"ל ולא משנה כמה חיפשתי והפכתי לא מצאתי מחירים יותר זולים.. גם לאחר הקניה הייתי צריכה התערבות ושירות מהחנות ועשו מעל ומעבר.. כייף !!

הופתעתי מאוד מהשירות המהיר. המחיר מצויין וכך גם המוצר. בנוסף, המשלוח הגיע הרבה לפני הזמן המשוער.

מוצר איכותי, יבואן ראשי, מחיר מצויין, אספקה מהירה. שרות הלקוחות יעיל ומהיר, ודואג שהלקוח יקבל את כל מה שהובטח לו!

האתר נוח, זמן אספקה מהיר והשרות טוב מאד. ביצעתי בעבר קניות באתר כמה זול ואמשיך גם בעתיד.

מאוד מרוצה מחנות זו! מרגע הקנייה ועד רגע קבלת המוצר הכל היה פיקס, האתר שלהם מאוד ברור, המשלוח הגיע מהר, קיבלתי את כל הניירת למייל ישר לאחר הזמנת המוצר.

היה קל למצוא את המוצר. ההזמנה התנהלה בקלות ובדרך ברורה. החבילה הגיעה בזמן דרך הדואר. המוצר מתאים לתיאור. חוויה נעימה!

תודה רבה על ייעוץ מקצועי ושירות אדיב, מהיר ונעים! הזמנתי בטלפון והמשלוח היה מהיר. חווית קנייה מהנה! בהחלט אקנה מהם שוב!

אתר פשוט ופועל הגיע מהר ביקשתי להזמין עוד מוצר כי התרשמתי לטובה. התקשרו תוך שעה, לקחו פרטי אשראי, היו אדיבים. סה"כ תהליך קצר, יעיל וחביב.

חווית קנייה מצויינת. שירות מצוין ומהיר. היו לי מספר שאלות בנוגע להזמנה, פניתי דרך הצ'אט באתר וקיבלתי מיד מענה מהיר ומועיל. אשמח לקנות שם שוב.