
הרכישה הייתה קלה הגעתי לחנות ורכשתי את המכשיר בתאריך ה20-08-13 לפני שבועיים כל פעם שאני מדבר בטלפון המסך נהיה שחור עד לסיוםם השיחה ואז חוזר לחיים פניתי היום לחנות כדי לממש את האחריות ומה שהיה לחנות להגיד שהאחריות היא רק על התוכנה לא על החומרה למרות שאין איזכור לכך בתעודת האחריות בחוצפתם הם פירמטו לי את המכשיר בטענה שאולי זה יעזור וכשזה לא עזר הם אמרו לי שהאחריות לא כוללת תקלות במכשיר ממליץ בחום לא לקנות בחנות זאת
בס"ד אכן הלקוח רכש אצלינו מכשיר מסוג NOTE 2 ב- 20/08/13. לאחר שימוש הלקוח פנה אלינו בטענה שהחיישן במכשיר תקול , קבל שרות ותוקנה לו התקלה ללא עלות , למרות שאינה בגדר אחריות כאמור בתעודת האחריות . (תקלת חומרה ) !! מעבר לכך כעבור חודשיים פנה שוב הלקוח למעבדת החנות בטענה ששקע האוזניה תקול (שוב תקלת חומרה ) אף הפעם קיבל שירות לפנים משורת הדין ותוקנה לו התקלה ללא עלות מצידו . עם רכישת המעשיר הוסבר ללקוח על ידי נציגת המכירות שאין האחריות תקפה לתקלות מסוג חומרה (כגון שקע אוזנייה , מסך , וכו' כמקובל בשוק הסלולר . עם זאת הוצע לו לרכוש ביטוח מקיף למכשיר באמצעות חברת "קופל " דרכינו , אשר מכסה תקלות מסוג אילו . הלקוח סירב ולא היה מעוניין בביטוח . צר לנו שבחר הלקוח להלין ולפגוע בשמינו הטוב , אנו שומרים לעצמינו את כל הזכות להגיב בעתיד לפי דין . כי אצלינו זכות לתת שירות . בברכה , הנהלת החנות .























