מפרסם ב-zap מאז 2011

‎אופק חדש‎ ‏(NewHorizon) - עמוד 9

מוצרים לאורח חיים בריא (נתניה)

- / 5
בעלים: אופק חדש מוצרי בריאות בע"מ
נמצאו 422 חוות דעת גולשים על אופק חדש
קארין
קארין
13.03.2018
מוצר שנרכש: מנבטה

רכשתי בחנות אופק חדש מספר רכישות ותמיד יצאתי מרוצה משירות הצוות והן ממבחר המוצרים בחנות והן מהסדנאות שניתנות בחינם ולמדתי מהן הרבה. גם כשהיתה לי תקלה במכשיר הויטמיקס הגעתי לחנות וישר נעתרו לתקן ולהחליף את החלק התקול.

חוות הדעת עזרה לכם?
עו"ד מגשרת ונוטריון אייזנברג גלית
עו"ד מגשרת ונוטריון אייזנברג גלית
08.03.2018
מוצר שנרכש: מוט לויטמיקס

פניתי טלפונית לקבל מענה לבעיה שקרתה לי עם מוצר שרכשתי. כרמל ענתה לי ונתנה לי שירות מיידי, אדיב ומקצועי. גם המוצרים עצמם באיכות גבוהה. ממליצה בחום על החנות, מוצרים מעולים וצוות נהדר. תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
סוד
סוד
07.03.2018
מוצר שנרכש: מייבש מזון

אני מרוצה מאוד מהשירות שלכם, הנציגים שלכם מאוד אדיבים, מסבירי פנים ועם הרבה סבלנות להסביר על המוצרים. החנות שלכם בנתניה היא תאווה לעיניים, היא עומדת ברמה בינלאומית. וכל מי שדואג לבריאותו ימצא אצלכם הכל. מייבש המזון מעולה והתוצאות של הירקות והפירות ואפילו הכנת קרקרים מצויינים.

חוות הדעת עזרה לכם?
מנחם
מנחם
06.03.2018
מוצר שנרכש: טרמפולינה

ביקרתי בחנות כבר כמה פעמים וגם רכשתי כמה וכמה מוצרים, ובכל פעם השירות היה אדיב אינפורמטיבי, והעיקר מלווה ברוח טובה וברצון לעזור. מעולה. גם כאשר התבקשה החלפת מוצר מסוים, נתקלתי בהבנה ובשירות הוגן לגמרי!. לסיכום ממליץ מאוד!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
דפנה הלביאה
דפנה הלביאה
06.03.2018
מוצר שנרכש: Vitamix Pro 300 Blender

הגעתי חנות בנתניה לאחר שיחה טלפונית נעימה עם אופיר. החנות מאוד נעימת מראה ואסתטית מרווחת ובה מוצגים כל המוצרים. קיבלה אותי בנעימות כרמל קיבלתי יחס סבלני ומחייך

חוות הדעת עזרה לכם?
אביה
אביה
04.03.2018
מוצר שנרכש: ויטמיקס pro 300

שירות אדיב וסבלני, גם בחנות וגם בטלפון. המוכרות בקיאות במוצרים ומסרו את כל המידע שהיה נחוץ לי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yonatan
Yonatan
04.03.2018
מוצר שנרכש: טרמםולינה בליקון

אני רוכש באופק חדש מוצרים שנים רבות ותמיד מרוצה מהאיכות. כמטפל בתזונה ונטורופטיה אני מפנה אליהם מטופלים המעוניינים לרכוש מוצרים איכותיים ולשפר את איכות החיים. גיליתי במהלך השנים כי אופק חדש מביאה את המוצרים האיכותיים ביותר שכיף להמליץ עליהם בליל לחשוש מאכזבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראלי
ישראלי
28.02.2018
מוצר שנרכש: מיכל של ויטמיקס

המוכרת המקסימה שהיתה בחנות החליפה לי ללא תשלום את המיכל של הויטמיקס שקבלתי במתנה לפני 6 שנים. חשוב לציין שלא היתה לי חשבונית והספיק להם התאריך המוטבע על המכשיר. קיבלתי שירות מעולה, יעיל ומהיר. ובגלל שהייתי כל כך מרוצה אפילו רכשתי אצלם מוצר אחר בלי קשר... ממליץ בכל חום.

חוות הדעת עזרה לכם?
אדרה
אדרה
28.02.2018
מוצר שנרכש: כלים אטומים זכוכית ופלסטיק סטים ובודדים במידות שונות

שלום רב, צוות "אופק חדש" מייצג גישה שירותית איכותית ומקצועית, המאופיינת באדיבות, התייחסות ובחינה עניינית של שאלות ואי הבנות מתן סיוע ובמקרה הצורך החלפת המוצר ללא כול ויכוח או אי-נעימות כול שהן. המוצרים עצמם מעולים אך כאמור - העיקר השירות - ובמקרה זה , מהחוויה האישית שלי הוא יוצא מן הכלל. תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
רקפת
רקפת
25.02.2018
מוצר שנרכש: מייבש מזון ליקוויפ ld-919

ממליצה בחום רב! רכשתי מייבש מזון ליקוויפ מאופק חדש לפני כחודש.הזמנתי טלפונית ולמחרת הגעתי לאסוף את המייבש.כרמל קיבלה אותי בחיוך ובאדיבות.הסבירה על המייבש בצורה מקצועית ואדיבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
חגית
חגית
25.02.2018
מוצר שנרכש: סירים של חברת פיסלר, בקבוק מים של ויטמיקס, תבנית להכנת שוקולד

רכשתי מספר מוצרים בשנים האחרונות מ"אופק חדש" ובכל פעם מתפעלת מאיכות ואמינות המוצרים. כמהנדסת מזון אני בקיאה בציוד לעיבוד מזון והמוצרים של אופק חדש הם באיכות השומרת על איכות המזון בצורה מייטבית. כיום יש בשוק מכשירים לעיבוד מזון שאין לדעת האם הם בטוחים לשימוש ,על המוצרים של אופק חדש אני סומכת לגמרי. השרות שקבלנו ברכישת המוצרים היה אדיב ונעים.

חוות הדעת עזרה לכם?
שלומי
שלומי
22.02.2018
מוצר שנרכש: טרמפולינה בליקון

חנות כיפית. נראה שאכפת להם ממך לא פחות מהרצון למכור . מוצרים אכותיים . שרות טוב ויש סדנאות בישול מיצים ובליקון -הייתי בסדנת טרמפולינה והיה כיף תמשיכו כך

חוות הדעת עזרה לכם?
Shimon
Shimon
22.02.2018
מוצר שנרכש: מייבש מזון ליקוופ

ממליץ מאוד על מייבש מזון ליקוויפ שרכשתי באופק חדש השירות שקיבלתי היה אדיב ומהיר והידע הרב שלהם עזר לי לבחור את המייבש שהכי מתאים לי ולא לקנות משהו שלא עונה במדוייק לצרכים שלי. המייבש מזון ליקוויפ עצמו נהדר נוח מאוד לשימוש לא מרעיש וקל מאוד לנייד ואכסנה שלא משתמשים פשוט תענוג.. לפני 6 שנים בערך רכשתי מאופק חדש מבחוץ מיצים של אוסקר מאוד מרוצה ממנה אחרי חמש שנים בערך של שימוש אינטנסיבי ויום יומי של פירות ירקות עשב חיטה וכו הנסיעה התחילה להרעיש לקחתי אותה לחנות של אופק חדש ובלי להבלבל החליפו לי מנוע חדש אחרי חמש שנים ! הייתי בהלם שלא ניסו להתחמק . כלכך קשה ביימנו למצוא כזה שירות מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
אביטל
אביטל
21.02.2018
מוצר שנרכש: אומגה nc802

קניתי מכונת מיצים בסחיטה איטית. השירות היה מצוין - מקצועי, סבלני ואדיב. יש במקום אפשרות להדגים שימוש במכונות השונות. מומלץ להגיע :)

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודית
יהודית
21.02.2018
מוצר שנרכש: מסחטת אוסקר

שלום לכולם , רכשתי לפני שנה מסחטת אוסקר להכנת מיצים. אני מאוד מרוצה מהמכשיר, הירקות נסחטים עד הסוף ללא בזבוז ושאריות . המיץ אינו מתחמצן מכיוון שהמכונה בנויה בצורה כל כך חכמה ומשוכללת. מיצים ירוקים ידועים בבריאותם ובניקוי הגוף ואם כבר שותים אותם אז חשוב שהירקות יסחטו במכונה טובה. טאוסקר זאת המכונה הכי מומלצת לפעולה זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eyal
Eyal
20.02.2018
מוצר שנרכש: מייבש מזון ביתי אקסקליבור

חנות יפיפיה, מזמינה ונעימה עם שלל מוצרים מתקדמים ואופנתיים לחובבי הבישול הבריא ותזונה נכונה. הוויטאליות מורגשת באוויר והשירות מקצועי, ענייני ואדיב. במקום גם מוצעות שלל סדנאות בתחום התזונה הבריאה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Cg
Cg
18.02.2018
מוצר שנרכש: בלנדר vitamix ומסחטת מיצים omega

קניתי באופק חדש בלנדר ומסחטת מיצים אני ממש מרוצה מהשירות מהאיכות ומשירות הלקוחות שלהם. בקרוב אני מתכוונת לקנות מייבש מזון ואין לי ספק שאני קונה רק אצלם. הם מביאים את המכשירים ברמה הכי גבוהה ונותנים שירות מדהים גם אם אמצא את המכשיר הבא שלי במקום אחר זול יותר אעדיף לקנות אצלם בזכות השירות והאמינות שלהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
EfW
EfW
17.02.2018
מוצר שנרכש: Pro750

רכשתי מכשיר ויטמיקס 750. מרוצה מאוד מהמכשיר ומהשירות הניתן בחנות גם לאחר הרכישה. יש עם מי לדבר ולשאול שאלות ולקבל הכוונה לגבי השימושים השונים! מאוד שירותיים ומקצועיים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Elad
Elad
16.02.2018
מוצר שנרכש: בלנדר ויטמיקס

מרוצה מהרכישה ומהשירות לפני ואחרי, ניתן הסבר טלפוני לגבי המוצר, נרכשו גם קופסאות ואקום מזכוכית, אחזור וארכוש בחנות בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
khamis Chris
khamis Chris
16.02.2018
מוצר שנרכש: VITAMIX 300 pro

חנות למוצריים ייחודיים, שירות מדהים! ממליץ בחום לרכוש דרכם, לכל הפחות את הויטמיקס- היות והם היבואן שלהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
סיון
סיון
13.02.2018
מוצר שנרכש: ויטמיקס פרו 300

רכשתי את המוצר דרך הטלפון. ידעתי מה שאני רוצה והמוכרת הייתה מאוד נדיבה וסבלנית, ענתה על כל שאלותיי (והיו הרבה) באדיבות רבה. אהבתי לרכוש אצלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכל
מיכל
13.02.2018
מוצר שנרכש: ויטמיקס, מייבש מזון

שירות אדיב אנשים מקסימים יחס אישי עוד לא קרה שפניתי אליהם ולא זכיתי בטיפול מהיר ויעיל. מוצרים סופר איכותיים עם שירות נעים! מומלץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
גלעד
גלעד
12.02.2018
מוצר שנרכש: ויטמיקס 300

אחלה שירות!! מקצועי ואמין. חנות מסודרת ונקיה ונראה שמקפידים על איכות המוצרים שמוכרים שם. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
אני
אני
12.02.2018
מוצר שנרכש: ויטמיקס

הגענו לחנות עם הויטמיקס שברשותנו וקיבלנו יחס חם עם הסברים מדויקים על התקלה ואיך למנוע שלא תקרה שוב. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Maayan
Maayan
12.02.2018
מוצר שנרכש: מייבש מזון

השירות שלי היא חיובית מאוד, שוחחתי מספר פעמים בטלפון עם הנציגות המקסימות של החנות ובעיקר עם כרמל :) אני גרה בצפון כך שאני לא יכולה להגיע לחנות. אבל בכל שיחה קיבלתי ביטחון לרכוש מוצרים "מרחוק" . בעידן התחרותי של היום שירות לקוחות טוב זו סיסמה של הרבה ארגונים אבל לא כולם מצליחים ליישם אותה. אני רוצה לציין לטובה את חווית השירות שקיבלתי ,שירות אדיב, זמין , סבלני וקשוב. נענתי בכל שאלה לעומק,בכל שיחה הרגשתי את הרצון לתת לי את שירות הטוב והאמין והשקוף ביותר. בכל פעם שהתעניינתי במוצר קיבלתי מענה מקצועי מאוד שכלל מענה על כל השאלות שלי והסבר מקצועי (ומובן) על המוצר ועל מזון בפרט. בטוחה שאמשיך להינות מהמוצרים שרכשתי ולרכוש מוצרים חדשים :)

חוות הדעת עזרה לכם?
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון