
שלום, הזמנתי אוהל צילום, למחרת היום התקשר אלי הנציג ואמר שמאחר והחבילה גדולה, בנקודת החלוקה לפעמים לא מתנהגים בכבוד הראוי ועל דעת עצמו שלח לי עם שליח UPS עד אלי.למחרת כבר היה לי האוהל בידיים שלי. כיף גדול לקנות אצלכם ושוב תודה רבה! נתי

שלום, הזמנתי אוהל צילום, למחרת היום התקשר אלי הנציג ואמר שמאחר והחבילה גדולה, בנקודת החלוקה לפעמים לא מתנהגים בכבוד הראוי ועל דעת עצמו שלח לי עם שליח UPS עד אלי.למחרת כבר היה לי האוהל בידיים שלי. כיף גדול לקנות אצלכם ושוב תודה רבה! נתי

האתר נוח לשימוש. שירות התמיכה היה זמין גם בפייסבוק. המוצר נשלח והגיע בזמן. תודה לכם.

הזמנתי אוזניות אלחוטיות, וראיתי לאחר יותר מחודש שהם לא הגיעו אלי. כשהתקשרתי לחנות ברמת השרון לא היו נכונים לתת שירות, אבל כשכתבתי בווטסאפ המצויין באתר הוא עשה בירור, והבין שכנראה מדובר בטעות של הדואר, ושלח לי חדש. שאפו

שירות אדיב וסופר מקצועי! ליאור עזר לנו מאוד ברכישה. בהחלט אחזור לרכוש כאן ציוד בעתיד, התקשרות פשוטה, ואספקה מהירה! אלופים!!

הזמנתי מהחנות רמקול אלחוטי נייד JBL GO 2, ההזמנה טופלה במהרה תוך קבלת שירות אדיב ומשלוח מהיר. החבילה היתה ארוזה היטב והרמקול עובד מצויין.

חוויה נהדרת. שירות אישי, סבלני ומקצועי. למרוות ששאלתי מלא שאלות ודי "טחנתי" את המוח, המוכר היה סובלני וקשוב בטירוף. שאפו. ממליצה לכל צלם להכנס לשם.

שירות מהיר, אדיב ומקצועי ואף שדרגו לי כמה פריטים מתוך ההזמנה ללא חיוב נוסף. מאז רכשתי מוצרים נוספים ובכל פעם זכיתי לאותו שירות יעיל.

חנות מאוד מקצועית, הגעתי אליה די במקרה לאחר השוואת מחירים, קיבלתי שירות מצוין, עזרו לי להבין מה אני צריך ולבחור את המוצרים הנכונים, המחירים סבירים בהחלט, והמשלוח הגיע מהר. ממליץ בחום!

שירות מהיר ואדיב. מחיר מצוין! משלוח מהיר ובחינם, למרות שזה לא דרך הדואר. מומלץ מאוד!

הזמנתי מצלמה קנון פשוט מדהים מחיר מצוין 👍 שלחו אחרי יום ויום למחרת המצלמה אצלי חברה מקצועית לחלוטין

שרות מצויין ומהיר, מחיר טוב, נמוך מהמתחרים . אקנה שוב מהחנות כשאצטרך מוצרים מסוג זה תודה רבה

חנות מצויינת , שרות 10/10 , ממליץ בחום. משלוח מהיר, מוצר חדש ומקורי . נהנתי מקניה.

המחיר היה מצויין. חווית השרות היתה מעולה. שילחו את המוצר לאחר יום ואפילו התקשרו כדי לוודא שנית מה בדיוק רציתי לכתוב על החשבונית בהתאם להערות שכתבתי בהזמנה. בהחלט ממליץ !

שירות מהיר ואדיב. השארתי פרטים וחזרו אלי כמעט מיד. המצלמה הגיעה עם משלוח UPS תוך יומיים.

היחס ומהירות ביצוע ההזמנה מאוד טובים. משלוח לנקודת איסוף קרובה לבית. התקשרו אלי לתאם מועד משלוח. מאוד מרוצה.

זאת הפעם הראשונה שהמזמתי מוצרים מ-StudioLand. ביום רביעי הזמנתי און-ליין (ביקשתי תשלום טלפוני), והתקשרתי לברר על המוצרים והמשלוח. בחור אדיב מאוד אמר שיחזרו אלי בהקדם, כשידעו מתי האוזניות יחזרו למלאי. אחרי כמה שעות התקשרו חזרה להודיע שהמוצרים יכול להגיע אלי ביום ראשון, ואכן החבילה הגיע ביום ראשון. בקיצור: חוויה של מקצועיות, אדיבות ויעילות.

שרות אדיב, יחס הוגן, מבחר גדול של מצלמות, עדשות וציוד היקפי. מחירים סבירים ונמוכים מהרבה חנויות הקיימות בארץ.

קניתי מייצב מצלמה crane m2 ואני רוצה לשבח ולהמליץ בעיקר בגלל שנענו לבקשתי לזרז את המשלוח כמה שניתן. הוזמן ביום ראשון והגיע למחרת בצהרים. וכמובן המוצר הגיע במצב מצויין

שירות מעולה, מהיר ונוח!! ממליצה לכל אחד לפנות אליהם. מתקשרים לוודא את ההזמנה ועוברים איתכם עליה. מקום לא מאכזב בכלל.

רכשתי רמקול בלוטוס.השירות היה מצויין ואמין וקבלתי בזמן כמו שהובטח.רמקול איכותי וטוב. האתר והחנות ממולץ בחום.

ממליצה בחום, אחלה שירות!! ביום שישי רכשתי באתר רמקול JBL FLIP 5 בצבע כחול אחרי שחיפשתי בכמה וכמה רשתות והיה רק שחור. תחילה סימנתי משלוח בדואר רשום ללא עלות וביום ראשון בבוקר יצרו איתי קשר וסיפרו לי על אפשרות הPICK UP, גם ללא עלות. המוצר הגיע בדיוק כמו שרציתי (ועד לקריית שמונה) ביום שלישי (תוך שלושה ימי עסקים)!

לא פעם ראשונה שאני קונה אצלהם ציוד מקצועי, אדיבים שירותיים ומקצוענים. משלוח מהיר מאוד לקניות מעל 1000 שקל. בהחלט אחזור לקנות אצלהם.

הזמנתי מסטודיולנד סוללה למצלמה פוג'י לאחר בירור טלפוני קצר עמם שאכן הסוללה במלאי. השירות היה יעיל וטוב. מהשיחה הזו ומהשיחות בעבר שהיו לי עם סטודיולנד עושה רושם שהצוות שם מקצועי ואמין. הזמנתי את הסוללה ביום חמישי והסוללה הגיעה ביום שני, משלוח מהיר מאוד. וגם המחיר היה משתלם מאוד לעומת המתחרים. אני מודה לסטודיולנד ומקווה לקנות אצלהם שוב בעתיד.