
כבר קניתי בהייטק סטור מספר פעמים. כל פעם הם ממש ממש נחמדים, השירות מהיר וטוב, כך גם המחיר בפעם האחרונה קניתי גלקסי s24 ,עם כיסוי ומגן מסך.

כבר קניתי בהייטק סטור מספר פעמים. כל פעם הם ממש ממש נחמדים, השירות מהיר וטוב, כך גם המחיר בפעם האחרונה קניתי גלקסי s24 ,עם כיסוי ומגן מסך.

הזמנתי טאבלט לאשתי מהאתר ביום שבת, יום ראשון המוכר מדבר איתי ואמר שיבדוק איזה צבעים יש במחסן ושידבר איתי תוך כמה דקות. יום למחרת חוזר אלי ואומר שבכלל אין במלאי. שירות לא טוב. חבל כי יצא לי להזמין מהם ולפני זה הכל היה טוב, כנראה שהשירות ירד באיכות.

החנות נמצאת ביהוד, העובדים עזרו מאוד וידעו לתת הסברים על הדכם וגם המחיר הכי זול שאפשר למצוא. ממליץ בחום !

ממליץ, מחיר טוב השירות זמין בטלפון של החנות. שלחו לי שוב בנפרד 2 מגני זכוכית שלא הגיע עם הפלאפון.

קניתי 2 טלפונים במחיר טוב מאוד השירות היה מעולה והכל הגיע תקין ממליץ בחום מחירים מעולים

את כל הניידים של המשפחה אני קונה בחנות הזו כבר למעלה משנתיים. בהתחלה עוד הייתי מגיע לחנות פיזית. היום אני סומך עליהם בעיניים עצומות מזמין הכל עם שליח. שירות אמין ומהיר יחד עם מחירים טובים.

פעם שניה שאני מבצעת הזמנה מהחנות. השירות אדיב, מהיר והכי חשוב יש תקשורת זמינה. מאוד מרוצה

השירות שניתן לי היה אדיב, חד, וענייני. המחיר שנית לי היה בהתאם למופיע באתר והמלאי בהתאם

אני לקוח קבוע וחוזר של החנות, שירות אמין מאוד, סבלני ואדיב. רמה גבוהה, ממליץ בחום!

מצויינים! כאשר הייתה לנו בעיה טכנית עם ההזמנה דאגו למשלוח עד הבית. אלופים! שירות מעולה. ממליצה בחום

מהיר ואחלה. עלה קצת יותר ממה שכתוב - הזמנתי, התקשרו ושכנעו לקנות עוד דברים אבל הכל היה אחלה והגיע מוקדם מהמצופה

שירות מעולה מסודר ומובן, חווית קניה נעימה, מחירים הוגנים ומקובלים ממליצה מאד על החנות הזאת!

מאוד עזרו לי בבחירת המכשיר. שירות מצוין. היה ממש נעים והסבירו לי בצורה ברורה ועניינית.

הזמנתי מכשיר שעולה 720 ש"ח, התקשרו ושכנעו אותי להוסיף 140 ש"ח על אחריות יבואן רשמי ושנתיים אחריות, אחרי שקיבלתי את המוצר ראיתי שכתוב עליו אחריות שלCell now "יבואן מורשה", זה לא יבואן רשמי, אלא סאני זה יבואן רשמי, מעבר לזה, כתוב אחריות 12 חודשי אחריות יבואן 12 חודשי אחריות על מערכת ההפעלה, כאילו אם המכשיר נשרף זה לא תופס, היום כל אחד יודע להתקין מערכת הפעלה, לא אמרו לי את זה בטלפון, לא חושב שזה שווה עוד 140 ש"ח שזה 20% מהמחיר המקורי

קניה מעולה. אוזניות באיכות ומחיר מצויין. שירות אדיב ומהיר עם סבר פנים יפות ואכפתיות מהלקוח.

אחלה שרות ומחיר טוב, הספקה מהירה וייעוץ מקצועי עזרו להדביק מגן מסך וארזו יפה למתנה

חווית השירות הייתה מעולה, צוות חביב, שירותי ומקצועי! וגם המחיר היה המשתלם ביותר. מומלץ בחום!

שירות אדיב ומהיר. היו לי לבטים לגבי האחריות ואחרי שיחה קצרה עם המנהל הוא שכנע אותי שעדיף להוסיף עוד קצת כסף ולקבל אחריות גדולה יותר, מה שמעיד על ידע ואכפתיות מחוויית הלקוח

חווית קנייה מעולה שירות היה מעולה ומקצועי וגם המחיר היה טוב מאוד. בהחלט אחזור לשם בפעם הבאה.

קיבלתי חווית שירות מדהימה , באו לקראתי במחיר ובנוסף קיבלתי מגן מסך מתנה . מממליצה בחום !

מצוין, רק כדאי להיות בקשר עם החנות לזרז משלוח לוודא שהכל יטופל וקבלו במערכת אונליין

אחלה מחיר לטאבלט, היה עיכוב קל במשלוח אבל התקשרו לעדכן, שזה אחלה. שירות אדיב וזמין.

חווית הקנייה שלי הייתה ממש טובה נהנתי ממש לרכוש את האייפד גם השירות וההסבר והמשלוח היו נוחים וטובים. ממליצה בחום לרכוש שם וגם המחירים נוחים מאוד.

שרות מעולה! אדיבים, נחמדים וסבלניים. מחירים ללא תחרות. חוזרת לקנות פה שוב ושוב. ממליצה מאד

הגעתי אליהם בגלל המחיר האטרקטיבי והשירות היה מעולה קיבלתי את המוצר ממש מהר ובדיוק כפי שביקשתי, הם גם התקינו את כיסוי המסך