
המוצר איכותי והגיע בדיוק כמו שהובטח. הבעיה הייתה רק המשלוח שהתעכב, אבל נראה לי שזה בגלל הדואר ולא אשמת החנות.

המוצר איכותי והגיע בדיוק כמו שהובטח. הבעיה הייתה רק המשלוח שהתעכב, אבל נראה לי שזה בגלל הדואר ולא אשמת החנות.

הבן שלי קיבל קונסולת משחקים במתנה . הקונסולה נקנתה בארה"ב והתברר שיש בעיה בטעינת הקונסולה. התקשרתי לחנות של gamestation בהוד השרון וביקשתי עזרה בפתרון הבעיה . למרות שהקונסולה לא נרכשה דרכם ענו לי באדיבות ועזרו בשמחה לפתור את הבעיה שהיתה קשורה בהבדלי המתח החשמלי בין ארה"ב לישראל. קניתי דרכם מטען מתאים שהגיע תוך שלושה ימים לשמחתו של בני.

השירות בחנות מצויין, והמוכרים מבינים בתחום וניתן לסמוך עליהם. ממליצה בחום אני אשוב לקנות שם

קניתי קונסולה nintendo 3ds, ממש מרוצה מהשירות. הזמנתי ביום חמישי, שלחו לי את ההזמנה ביום שני הקרוב עם שליח. תודה רבה לחנות!

הזמנתי משחק ביום שלישי בערב, כבר ביום רביעי שלחו לי אותו עם אריזה קשיחה כמו שביקשתי (הדואר אצלי אוהב לדחוף דברים לתיבה בכוח...). סך הכול שירות מעולה וגם מחירים הוגנים.

החנות היחידה שמוכרת במחירים יותר זולים מחו"ל ( אחרי הורדת המס) ממליץ בחום , המוצר הגיע מהר ובמחיר של 990 ש"ח בלבד

המחירים תחרותיים, השירות אישי סבלני ומקצועי כולל הסבר ותמיכה על המוצר עצמו ועל מוצרים אחרים.

חויה נעימה. משלוח הגיע תוך כמה ימים. תיאור מדויק על המוצר. ממליץ. שירות לקוחות מצוין אחרי הקניה וזמין.

ההזמנה דרך האתר הייתה קלה ונוחה למדי, ותוך מספר דקות מרגע ביצוע ההזמנה דרך האתר קיבלתי בדוא"ל אישור שההזמנה נקלטה במחסן. המוצר נשלח תוך ימים ספורים מרגע קבלת האישור על קליטת ההזמנה במחסן והגיע ללא שום בעיות או עיכובים חריגים.

הגיע תוך 4 ימים בתוך הידית היה דף הסבר, חשבונית וכל מה שנדרש להפעלה. עובד פרפקט. הזמנה היתה חלקה מהירה ומנומסת. נהניתי לקבל שרות

יש לי היכרות רבת שנים עם הסניף בהוד השרון - וכמו תמיד גם בקנייה זו חוויתי שירות יוצא מן הכלל, מחירים סבירים והזמנה מהירה שהייתה מוכנה לאיסוף בתוך מספר שעות בודדות מרגע ביצוע ההזמנה באינטרנט...

מצאתי ערכת PSVR מלאה עם כל התוספות במחיר הכי זול שראיתי. ההזמנה בוצעה לאחר בירור מספר פרטים מולם בפייסבוק. אחרי יומיים הערכה כבר הייתה אצלי ומתפקדת בצורה מושלמת.

המוצר הגיעה מהר ובזמן תודה לכם הילד נהנה מהמשחק כל הכבוד ואני יקנה בהמשך עוד

רכשתי באינטרנט נינטנדו סוויץ לבן שלי, המוכרים התקשרו להגיד שלא היה משהו מסויים ושהם החליפו את הקופסא למשהו אחר וביקשו את אישורי, סיפרו לי על המכשיר. כשהגעתי הביתה והפעלנו את המכשיר היתה בעיה, התקשרתי לחנות, חזרו אליי עם מומחה טכנאי שהסביר שזו בעיה בשרתים של נינטנדו. שירות מדהים!! אכפתיות, באמת שעדיין לא נתקלתי בחנות כזו שירותית. תענוג ואחזור לקנות תמיד ממכם!

ב2 החנויות לא עונים. קניתי מוצר, הדואר לא יודע מה איתו בכלל ואיזה משלוח. העיקר שלחו מייל לדרג אותם חיובי והמוצר לא הגיע בכלל
הלקוח ביצע הזמנה למשחק ב 4/12 אחר הצהריים, המשלוח יצא אליו כבר למחרת בבוקר בדואר רשום חינם לבחירתו. דואר ישראל אינו מתחייב לזמן קבוע במשלוחים בדואר רשום אך זמן המשלוח הממוצע הנו בין 7-10 ימי עסקים דבר המצוין גם באתר וגם באישור השליחה שהלקוח קיבל עם מספר המעקב. הלקוח קיבל הודעה מסודרת ברגע השליחה עם מספר החבילה והמעקב בדואר ישראל ועם כל הקישורים והדרכים ליצור עמנו קשר במידה ויש בעיה כלשהי. גם במידה והלקוח לא הצליח להשיגנו טלפונית בימים לחוצים כימי חג החנוכה ישנן מספר רב של דרכים בהן ניתן ליצור עמנו קשר כגון בפייסבוק, במייל ובמערכת ייעודית של פניות לקוחות באתר אך הוא בחר להעלות את דבריו על פני אתר זאפ וזה בסדר. אין אנחנו יכולים לשלוט בזמן המשלוח מרגע שהוא נשלח ועדיין הלקוח בוחר להאשים אותנו בעיכוב במידה ויהיה של דואר ישראל וזה גם בסדר. העברנו היום את הפרטים של המשלוח לדואר ישראל לבירור מצב המשלוח העדכני והם עדכנו אותנו שהחבילה כבר הועברה לדואר הקרוב ללקוח בסניף דורה ושהוא אמור כבר לקבל הודעה להגיע לאסוף את המוצר. אנחנו כחברה נמשיך לתת את המחירים והשירות שהם הלב של גיימסטיישן מאז 2001.

לא פעם ראשונה שאני קונה פה. מחיר טוב והמשלוח מגיע הביתה בלי בעיה. נקנה בעתיד

מחיר מעולה. הגיע תוך שבוע בדואר רשום התחבר לקונסולה בלי בעיות ועובד כמו שצריך הילדים מרוצים אני מרוצה

שירות טוב והמשחק שהזמנו הגיע כמו שצריך. ומהר המוצר איכותי. קניה דרך האינטרנט נמשיך לקנות החנות

נוח ונעים לקנות. הסחורה יוצאת בזמן. מקנים הרגשה של סדר, הגינות ואכפתיות כלפי הלקוח. מעולה! תודה!

הזמנה פשוטה ומהירה. למחרת קיבלתי SMS שהמוצרים מוכנים. לאחר אימות הזהות, איסוף נוח שירות אדיב ואמין.

חנות מצויינת, שירות מהיר ואדיב. תוך כמה שעות מרגע הרכישה קבלתי SMS שהמוצר מוכן עבורי בחנות.

חנות ממש נהדרת. מעדכנים בדיוק מה מצב המוצר, מגיע אחרי כמה ימים בלבד ובאופן כללי כל השירות מאוד זמין ונוח

עשיתי הזמנה מוקדמת דרך האתר וחייבו אותי על המשחק עוד לפני שיצא לשוק וכשהתאריך השקה התקרב המחיר של המשחק ירד שזה לא נראה לי הגיוני אז חשבתי לבטל את ההזמנה ולהזמין מחדש במחיר הזול יותר אך לא קיבלתי מענה גם לא מהסניף השני ואף שלחתי מייל והסברתי שאני רוצה לבטל ולעשות הזמנה חדשה מכיוון שהמחיר ירד אך המייל קיבל מענה רק לאחר מספר ימים וכשענו לי למייל שמתי לב שכבר העלו את המחיר חזרה על המשחק ובכל זאת נאמר לי שיזכו אותי על ההפרש כשאקבל את המשחק וכשקיבלתי הודעה שהמשחק הגיע ושאפשר לבוא לאסוף אותו נסעתי במיוחד יום למחרת רק כדי להתאכזב מכיוון שלדבריהם נאסר עליהם למכור את המוצר לפני התאריך השקה שזה גם ככה קורה בדרך כלל עם כל משחק ובסופו של דבר קרה גם הפעם כשקיבלתי הודעה נוספת יום למחרת על כך שאפשר להגיע לאסוף את המשחק אז התקשרתי שוב לוודא שאני לא מגיע סתם אך נאמר לי שאי אפשר עדיין לקחת את המשחק אך בערב חזרו אליי מהסניף האחר ונאמר לי שיכולתי לקחת אותו כבר מהבוקר.. וכשהגעתי לאסוף את המשחק וביקשתי את הזיכוי שהובטח לי ובלי בושה המוכר עירבב אותי שזה סיבוך לזכות אותי מכיוון ששילמתי באשראי והבטיח "להסתדר" איתי פעם הבאה שאקנה אצלו.. ואני ממש ממש לא מתכוון יותר לקנות בגיים סטיישן פשוט מקום אכזבה גרמו לי לתסכול ואני מאוד מקווה שההודעה הזאת תגרום לאנשים לקנות במקום אחר

אחלה שירות מגיע בזמן!! מקבלים מייל SMS עם עדכון המוצר מוכן לאיסוף . בינתיים חנות מס' 1

מקצוענים! אני בכלל לא מבינה בזה ובקשתי להסביר האם אני צריכה לקנות עוד אביזרים. מוכר הסביר למה כל אביזר וגם ענה לכל השאלות שלי עם סבלנות. המתין על הקו בזמן שעשיתי הזמנה דרך מחשב. תוך יומיים חבילה הייתה אצלי בבית. תודה על השירות מכל הלב