
רוצה לתת דעה על השירות המדהים שקיבלתי בעת קניית galaxy A80. כאדם עם 10 שנות ניסיון במכירות בכל תחום, לא קיבלתי התחשבות כזו. דיברתי עם איתי באונליין באתר, ענה לי מידית והסברתי לו כי נגנב לי הפלאפון היקר מאוד ששילמתי עליו ממיטב כספי כשאני סטודנט ועדיין משלם עליו. הסברתי לו כי אני לא מוכן לקנות לא יבואן רשמי ושיבין את המצוקה שלי,לא הייתי מוכן להתפשר על פלאפון פחות טוב , איתי לא היסס וישר אמר לי תגיע אלינו אנחנו נדאג לך. שם פגשתי את ואדים ואת איתי קיבלו אותי בחיוך ועשו לי גם תשלומים נוחים. תודה רבה לכם על הכל, הרבה זמן לא קיבלתי כזה שירות.























