
שירות מדהים והיענות מהירה . ממליצה בחום. חיפשנו משחק שלא מצאנו בשום מקום ואצלו מצאנו. ליווה אותנו לכל אורך הזמן בשירות אדיב

שירות מדהים והיענות מהירה . ממליצה בחום. חיפשנו משחק שלא מצאנו בשום מקום ואצלו מצאנו. ליווה אותנו לכל אורך הזמן בשירות אדיב

באתר כתוב שהמוצר מגיע תוך 2 ימי עסקים. שילמתי משלוח 40 שקלים וקיבלתי את המוצר רק אחרי 7 ימי עסקים. השליח ביקש שארד אליו לקחת את המוצר, קבע איתי זמנים שבכוונה לא הייתי בהם בבית (שיחות הטלפון מוקלטות) ותירץ אינספור תירוצים על למה הוא מתעכב. ביקשתי החזר על המשלוח דרך האיזור האישי באתר אבל אף אחד לא ענה לי. גם לא טלפונית. אין עם מי לדבר שצריכים מענה ועזרה מהחנות. אם הייתה לי אפשרות לתת אפס כוכבים, זה מה שהם היו מקבלים. אפס לא מומלץ בעליל!

הגענו לחנות לאחר חיפוש מקדים של פריט מאד ספציפי, השירות היה מקצועי ומדויק ואחראי עם הרבה ידע ורצון לסייע, המחירים הוגנים מאד ובעל החנות הוא פשוט אדם נחמד מאד שנעים לקנות ממנו ואפשר לסמוך עליו. מומלץ.

שירות מדהים ומחירים משתלמים במיוחד!!!רכשתי מוצר שהייתי חייבת אותו להיום ולמרות שהמשלוחים דרך החנות נסגרו להיום ,דאגו לשלוח לי דרך חברה חיצונית , זה שירות ורמה -ממליצה בחום

אחת החנויות שאני מאוד נהנה לקנות בה, שירות מעולה, זמינות של מוצרים, החנות פתוחה גם בשעות מאוחרות שזה מאוד נוח בשבילי, תודה רבה, ברור שאחזור! 😁

זו בהחלט ה חנות לקנות כל מה שאתם צרכים. הזמנתי ג'ויסטיק פשוט יחסית ובגלל שנגמר במלאי שאלו אותי ושלחו לי אחד טוב יותר שעולה כפול. זה שרות. תודה

שירות אדיב מהיר ונעים עם הבנה לכל צרכי הלקוח בקיצור חנות מומלצת מאד מאד לכוולם

קיבלתי שירות מצוין וענייני, היה אכפת לבעל הבית שאני אצא מרוצה ואמצא את החבילה שמתאימה בעבורי ולא סתם להוסיף דברים שאני לא צריך. מדובר על מסך מחשב וחיבורים נלווים אליו, במקום מסך ישן שהתקלקל.

א"א לתאר פשוט תלכו לקנות... אדם נחמד ישר ואמין. פירגן לי עוד אביזרים ללא שום תמורה.

אמנם הקניה נעשתה לפני כשלושה חודשים אבל הטעם הטוב עדיין נשאר. אדיבות אכפתיות וכנות. דברים שקשה למצוא היום. למרות ששילמנו על כמה משחקים לילדים ב WII המוכר נתן לנו עוד הרבה אקסטרות. היה שווה להגיע לחנות כל הדרך מבית שמש. תודה משפחת בן עטיה

אחלה חנות! משלוח מהיר, עונים ממש מהר בשירות לקוחות, וגם פינקו אותי גם במשחק מתנה! מבסוט ממש!

הגעתי לחנות דרך האינטרנט, לבני היה יום הולדת ורצה משחקים ל PS3, מאחר והיה לו רק מזומן קצת חששנו להפקיד בבנק ולחכות למשלוח החבילה ולהפתעתנו תוך יומיים הבן שלי קיבל את החבילה. ושלא נשכח המחיר היה זול. התרשמתי לטובה מבעל החנות גיא והשירות. בטוח אם אצטרך שוב לא אהסס לחזור שוב.

שירות אדיב ומהיר. נפלה טעות בהליך ההזמנה בדואר והוא מיהר להתנצל ושלח את החבילה דרך בוקס איט ללא תשלום נוסף. כל הכבוד!!!

ממליץ בחום שירותי, אדיב ועם מענה ישיר בכל דרך שהיא. אופק PC ברחוב שפירא בלוד. ;)

הזמנה נעשתה באופן פשוט ומהיר. בעל החנות נחמד מאוד ושלח לי תזכורת על ההזמנה שעשיתי ושכחתי לגמרי. בזמן האיסוף הוא אמר שאם ארצה לשנות למשחק מאותה סדרה אחר אז אפשרי. מומלץ מאוד.

רב תודות לגיא מ"אופק פי-סי" על סובלנות לשאלות רבות, יחס מקצועי, עזרה וכמובן - על המוצר האיכותי. הגעתי ל"אופק פי-סי" במקרה לגמרי , רציתי לקנות הוברבורד לבן שלי. שאלתי מיליון שאלות, הייתי ממש בלתי נסבל. גיא הקשיב לי, נתן עצות, אמר את דעתי. ענייני, מקצועי, סובלני ללקוח. נהנתי מאד. גיא, בהצלחה בהמשך דרכך!!! איליה דובינסקי

שירות גרוע חושדים בכל מה שאתה עושה רוציפ תצלומים של כרטיס אשראי שלך אני עד עכשיו לא מבין למה זה שאני בן 15 זה לא אומר שצריך להתיחס אלי שונה לך לדואר אפשר לעשוצ כרטיס אשראי בכל גיל ממש בושה
כשתגדל תבין כמה קשה להתמודד לבעל חנות להתמודד עם הודעה מחברת האשראי שהחיוב שביצעת לכרטיס מסויים חזר מכיון שהכרטיס גנוב אז לבדוק האם הכרטיס באמת שייך לך זו זכותינו וזו לא בושה , גם כשאתה בא לסופר ומשלם באשרי הקופאית מסקשת ת.ז של בעל הכרטיס לא הייחסתי אליך שונה בגלל הגיל ,חבל שלא ציינת שקיבלת את המוצר בתוך שלושה ימים כשלא הצלחת להשיג אותו במקום אחר, מוצר שעולה 2350 ש"ח אני חושב שמקובל לבקש ת.ז.

היום 4/3/18 רכשתי כרטיס מנוי גולד ל xbox1. המוכרן היה ענייני ואדיב והעסקה הושלמה במהירות, ביעילות

רק העובדה שהחנות הזאת עובדת ביום שישי עד 17:00 זה כבר 3 כוכבים! מעבר לזה, השירות מאוד אישי ומקצועי

שרות יעיל ואדיב, גמישות, מתן פתרונות לבעיות, והכל בצורה נעימה. תודה רבה, ומומלץ בחום לכולם.

חנות שבהחלט ראויה להערכה! ממליץ בחום על החנות, שירות מצוין ויוצא דופן שניתן לי על ידי גיא. בהזמנה טלפונית הוציאו משלוח מהיום למחר לאשקלון (לא מובן מאליו כלל) ולאחר שגיליתי כי אחד המוצרים פגום ושוחחתי עם גיא מיד שלח לי מוצר חדש. תודעת שירות גבוהה שלא נתקלתי בכמוה באף חנות בארץ.

חיפשתי בזאפ חנות המוכרת מנוי לאקסבוקס וואן ושולחת את הקוד במייל, מצאתי את אופק פי סי ,שירות מעולה ומחיר מצוין, מה שהתלהבתי זה ששילמתי באשראי תוך 3 דקות גיא שלח לי את הקוד של המנוי בוואצאפ , ממש שירות מצויי שלא מצאתי בחנות אחרת

אין על החנות הזאת!!! מעבר לזה שהמחירים ממש זולים, השירות של גיא מעולה ומעבר! בסבלנות אדירה הוא הסביר לי בטלפון כל מה שרציתי לדעת על אקס בוקס וגם שלח לי תמונות בווטסאפ. הזמנתי שלשום בצהרים אקס בוקס x עם אביזרים ומשחקים וזה הגיע אלי היום על הבוקר ב8:30!!!! אין דברים כאלה!!! ממליצה בחום להזמין משם.

הגעתי לחנות לאחר שקיבלתי חבילה מאמאזון.. שירות חדש מסתבר, שולח לך לחנות שקרובה לביתך.. מכיוון שראיתי שמדובר בחנות מחשבים, הגעתי עם מחשב נייד שרציתי לשדרג וכך היה.. קיבלתי מחיר שהתאים לי ובחרתי מחשב שווה לילד. השירות היה מעולה וחם. גיא היה מקסים וחייכן.. בחנות מצאתי גם מוצרי אקס בוקס ועוד מוצרים במחיר שווה ביחס לשוק.. ממליץ בחום.

הגעתי לחנות נחמדה בלוד עם הבן שלי שרצה פיפא 18... גיא הכין לי קפה מתוך נימוס למרות שאנחנו לא מכירים וזאת פעם ראשונה שלי שם. התרשמתי לטובה בהחלט אחזור לשם כאשר הבן שלי ישגע אותי שוב.