מפרסם ב-zap מאז 2003

‎אי-ליין‎ ‏(Eline)

סלולאר ואביזרים (7 סניפים)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 34 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 3428 חוות דעת גולשים על אי-ליין
יצחק
יצחק
21.07.2022
מוצר שנרכש: קונסולת נינטנמדו

קונסולת הנינטנדו נקנה על ידי כל המשפחה לבן שלי ליום הולדת. שליח הגיע אלי תוך יומיים. המתנה ניתנה לאחר יום ושמחת הבן שלי חיממה לנו את הלב. לאי-לין תודה שסיפקו מהר בגלל שציינתי שאני חייב את זה ליום הולדת. תודה לכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
בלה
בלה
13.07.2022
מוצר שנרכש: אוזניות איירפוד 3

מחיר מאוד זול ואוזניות אכן חדשות ומקוריות. חיפשתי חצי יום בין חנויות שונות והצעה בELINE אילת הייתה הכי טובה. המוכר החמוד גם חיבר אוזניות בחנות לאחר שפתחתי אריזה. הכל עובד מצוין.

חוות הדעת עזרה לכם?
רחל
רחל
04.07.2022
מוצר שנרכש: סלולרי iphone 13 pro max

חייבת לומר תודה לצוות E-LINE במוקד מרכזי עבור שרות אדיב ומסור. קניתי לאייפון שלי כיסוי שהפך לצהוב עם הזמן ואחרית שלי הייתה אצל היבואן. אבל יבואן היה רחוק ממני ואחראי מוקד פשוט הפנה אותי לסניף שלהם הכי קרוב להחליף לכיסוי ללא התערבות של יבואן, בלי שאני אתחיל לבקש את זה. הוא אמר שכך לא אצטרך לטרוח את עצמי. מסירות נדירה מאוד. כל כבוד! שפו!

חוות הדעת עזרה לכם?
avi ad
avi ad
28.06.2022
מוצר שנרכש: mi 11 256gb

המוקדנים ב-ELINE יודעים לתת שרות ולא רק למכור. הייתי זקוק למספר סידורי עבור חברת ביטח כי הסלולרי נגנב . נציג בטלפון חיפש במשך 20 דקות כי לא זכרתי פרטים אך הוא לא ויתר ועזר לי מאוד. תודה מהלב!!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אור
אור
22.06.2022
מוצר שנרכש: מגן סיליקון

אחלה של שרות. כבר פעם שנייה שהחליפו מדבקת מסך באחריות. עומדים המילה שלהם. בטח אקנה שמה עוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Guy
Guy
19.06.2022
מוצר שנרכש: טלפון שיומי

על הפנים. הטלפון שרכשנו התקלקל תוך חודש. ולא נדבר על שירות הלקוחות. המעבדה מאפשרת קבלה רק במודיעין. וכבר מעל לשבוע שהטלפון אצלם. לא להתקרב.

תגובת החנות

לגיא שלום רב. רכשת מוצר חדש וסגור עם אחריות לשנתיים על ידי יבואן רשמי של שיאומי - חברת המילטון. פנית לצורך קבלת שרות ומימוש אחריות אליו ואינך מרוצה והטלפון שלך שם. זה ברור, אבל מה הקשר לחנות? למה חנות דורגה כאשר היא רק מפיץ? האם הסלולרי אצלנו? לא ברור. לשם חידוד, אנו לא חברת המילטון. חבל שלא נמצא זמן אצלך לשתף את הגולשים בחוויית הקנייה.

חוות הדעת עזרה לכם?
alshop
alshop
14.06.2022
מוצר שנרכש: סלולרי A73 וסלולרי A53

קונה בחנות איילן בפעם השנייה והפעם אני כותב. בגלל החוויה טובה שהייתה לי לפני הייתה לי אמונה מלאה בהם גם עכשיו. קניתי שני מכשירים ואיליין לא אכזבו, רמת המוצרים גבוהה ושרות נדיב וקפדני. פשוט נעים לקנות בחנות ( נחלת יצחק). בקיצור אני מאוד ממליץ. תודה למנהל חנות על הכל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Y
Y
14.06.2022
מוצר שנרכש: Meta Quest 2

הזמנה ראשונה מהאתר של ELINE ואני מרוצה מאוד. הזמנתי ביום ראשון וקיבלתי כבר ביום שני את ההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
30.05.2022
מוצר שנרכש: iphone max pro 13

אני מאוד מרוצה שקניתי בחנות אי-ליין אילת. המחיר היה יותר טוב משאר החנויות ומענה אנושי היה אדיב . המוכרת נתנה את נשמה שלה ונתנה שרות מעולה. אני וחבר שלי מאוד התרשמנו. אני מודה שסלולרי הבא אני מאמינה שאקנה באי-ליין.

חוות הדעת עזרה לכם?
אודי
אודי
23.05.2022
מוצר שנרכש: xiaomi 11t pro

ניסיתי לרכוש Xiaomi 15T Pro ב- ELINE באמת שניסיתי. כי הם הופיעו ב-ZAP כהכי זולים. זה התחיל בזה שהם לא מקבלים תשלומים ללא ריבית. התקשרתי לברר למה, אמרו לי ככה. אחר כך אמרו לי שיש 3 תשלומים ללא ריבית. הבעיה שהאתר לא יודע את זה ומציג רק תשלום אחד ללא ריבית. ואז גיליתי שיש להם את אותו טלפון בעסקת זהב ושם ניתן לשלם ב- 10 תשלומים. הבעיה שעסקה זו עולה עוד 100 ש"ח. יקר יותר מ-10 תשלומים עם ריבית. ובכל זאת... ניתן? לא בדיוק. כי כשהוספתי מגן מסך אופציית התשלומים ללא ריבית הצטמצמה ל-3 תשלומים. התקשרתי לשאול למה? וענו לי "קנה את הטלפון ותכתוב לנו בהערות שאתה רוצה גם את המגן ונחזור אליך". בודק שוב את עמוד עסקת הזהב וכתוב שם 40 מעבדות שירות. אבל כשגללתי את העמוד היה כתוב 4 מעבדות שירות. שוב טלפון, שוב התנצלות, ותיקנו את האתר. ואז אני מכניס כרטיס אשראי אמריקן ומקבל אימייל אישור שהעסקה בבדיקה ואישור. מתקשר לבקש עכשיו את תוספת המגן ונענה שהם לא מקבלים אמריקן אקספרס. בשלב זה התייאשתי וביטלתי הכל. בידקו טוב טוב אם אתם קונים שם שכל מה שכתוב בעמוד המוצר אכן קיים בשיחת טלפון. האתר לא מתוחזק, התוכן מטעה והוא לא ידידותי לחלוטין. מכל הביקורות שלי פה, זו הביקורת השלילית הראשונה שלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
bromer03588
bromer03588
18.05.2022
מוצר שנרכש: Galaxy s20fe

ייתי בחנות בבר יהודה וסוף סוף קניתי סלולרי חדש. ממנו אני מבסוט אך גם החוויה שמוכר נתן הייתה יוצאת מן הכלל. שרות מעולה, הכוונה לשרות אמיתי כזה עם חיוך ונשמה. איש מקסים ומקצועי. ממליץ בחום😁

חוות הדעת עזרה לכם?
basin
basin
17.05.2022
מוצר שנרכש: apple iphone max 256

זאת הזמנה שלישית שלי באיליין בתקופה של חמש שנים ודפוס עבודה שלהם תמיד זהה - שרות איכותי ללקוח. חנות מצויינת. מקווה שעוד שנתיים עדיין תהיו בשטח לקנייה הבאה שלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
ben
ben
16.05.2022
מוצר שנרכש: שעון אפל ווטץ׳ סדרה 7 45 מ״מ

לא ממליץ לקנות אצלהם . רכשתי אתמול שעון מסוג אפל ווטץ׳ סדרה 7 45 מ״מ מחברת e line באתר האינטרנט שלהם , סימנתי איסוף עצמי מהסניף שלהם בנשר !! כעבור יום עסקים אחד התקשרו אליי מהמחלקת מכירות שלהם בטענה שאי אפשר לשנע את השעון לסניף נשר אלא רק מסניף עפולה ! זו לא צורה שמתנהלת חנות רצינית ! בלי שום קשר רצו לעשות לי משלוח על חשבוני בטענה שזה לא פדיחה שלהם ! ככה לא עושים צחוק מלקוח והכי מצחיק שבקלות דעת צוחקים על אנשים ומזלזלים שם בכספם !!!! מיהרו לבטל ולא לתת פיתרון לא מומלץ כלל לקנות במקום כזה מזלזל כדאי שתחשבו לפני שתקנו שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
JEH
JEH
01.05.2022
מוצר שנרכש: 11T של שיומי

שמעתי רבות על הרשת מחברים ועמיתים וזו פעם ראושנה החלטתי לבדוק לעומק ולהתחדש בנייד חדש. על מנת לא לסבך, כל הדברים טובים שסיפרו לי אכן נכונים, מוכרים מקצועים שאפשר להסתמך על חוות דעתם וכמובן שרות אדיב. חשוב להזכיר כי גם רמת המחירים מאוד אבל מאוד אטרקטיבית. ברור שממליץ ואמליץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
אסול
אסול
26.04.2022
מוצר שנרכש: Samsung A52s טלופן

ELINE המקום הטוב ביותר לקנות בו סלולרי. לאחר שראיתי קופסאת סגורות חתומות נרגעתי כי ראיתי סחורה חדשה וללא חשש קניתי (חנות באילת). המוכרת הייתה סופר נחמדה ומנוסה טכנית. כיף לי להמליץ לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
miriband
miriband
20.04.2022
מוצר שנרכש: POCO X3 GT

האתר מזמין ונוח. היו את כל המוצרים הנלווים שהייתי צריכה. מחיר זול. אני מרוצה. יי

חוות הדעת עזרה לכם?
דינה
דינה
14.04.2022
מוצר שנרכש: נייד סלולרי A12 סמסונג

זה מאוד חשוב לי לכתוב על חווית קנייה בחנות אי-ליין בנחלת יצחק. זאת קנייה ראשונה שלי בחנות ונציג שבחנות נתן לי שרות יוצא דופן, מקצועי , ואדיב! יצאתי משם באמת בהרגשה ממש טובה. המוכר הוא באמת על תקן נכס , מקצועי וסבלני.אין לי ספק שאמשיך לקנות רק שם. תודה ענקית מהלב!

חוות הדעת עזרה לכם?
Izzi
Izzi
10.04.2022
מוצר שנרכש: apple iphone 13 pro max

לאחר קנייה שבעיני מאוד מוצלחת אני רוצה להודות למנהל הניף בנשר על היחס אישי וחם. אני מאוד מרוצה, האייפון עובד בצורה נפלאה ואני משוכנע שזו לא פעם אחרונה בחנות הזו.

חוות הדעת עזרה לכם?
DB
DB
04.04.2022
מוצר שנרכש: טלפון שיומי POCO X4 PRO

קניתי טלפון שיומי POCO X4 PRO באיליין חיפה/נשר. אני כבר שנים קונה שם את כל הטלפונים שלי. בעבר היו תורים ארוכים ועומס. עכשיו רגוע. הבעלים מקצועי וסבלני. העביר לי את כל התכנים מהטלפון הקודם והסביר לי על כל דבר ששאלתי. מחיר מצוין. ממליצה בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
amit
amit
01.04.2022
מוצר שנרכש: שיאומי 9а

באתי לחנות אי-ליין בירושלים עם תקציב מאוד קשיח ומוכר יצא מגדרו כדי שאוכל לעמוד בתקציב שלי. עברנו על כל התכונות וזה בדיוק מה שחיפשתי. סיימתי עסקה כאשר אני מרוצה ממה שקניתי וגם מאוד מרוצה מהשרות. ברור שאשוב לחנות שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
מירבי
מירבי
28.03.2022
מוצר שנרכש: s21 fe של סמסונג

שנים שקניתי ניידים שלי בחברת סלולר והייתי נאמנה להם תמיד, בהמלצה של חברים החלטתי לנסות לקנות סלולרי מחנות בשם ELINE. מה השוני בעצם, אז השוני הוא מחיר, שוני גדול, וגם שרות כי הוא היה מאוד אישי ומסביר פנים. בקצרה לא התאכזבתי אלה יצאתי מאוד מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
דן
דן
24.03.2022
מוצר שנרכש: SOUNDCORE LIBERTY

מוצר מצוין ואיכותי ובאיליין לא אכזבו עם המחיר (כרגיל הם תותתחים). בחורצ'יק בסניף נתן שרות אדיב. טוב שיש חנויות עם מחירים סבירים .

חוות הדעת עזרה לכם?
רונית
רונית
20.03.2022
מוצר שנרכש: samsung a52s 128gb

חווית קנייה נעימה שנדיר בימינו. הכל התחיל משיחה למוקד מכירות שבו נציג עם קול נעים המליץ לי על A52S ועבר איתי על כל יתרונותיו. בדיעבד אוכל לומר שמכשיר פשוט מעולה. אני מודה מאוד על השרות של כל מערך איליין.

חוות הדעת עזרה לכם?
evg
evg
13.03.2022
מוצר שנרכש: סמסונג A12 64ג"ב

ציון 10 עבור שרות ומחיר.מוכר מאוד מקצועי ומאוד מתחשב. הרבה חברים שלי קנו פה במחירים טובים והמליצו לי. באמת חנות מצויינת.

חוות הדעת עזרה לכם?
kul
kul
07.03.2022
מוצר שנרכש: iphone 13 256GB

אייפון זה אחלה של מכשיר וקניתי בגלל שמחיר היה הוגן, קניתי בחנות באילת מאנשים אכפתיים ונעימים שנותנו לי שרות טוב ומשקיעים בהסבר על תפעול.

חוות הדעת עזרה לכם?
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון