
רכשתי עדשות לשנה. הרכישה באתר קלה וידידותית. העדשות הגיע במשלוח עד הבית ללא עלות לאחר פחות משבוע. אחלה שרות אחלה מחיר!!

רכשתי עדשות לשנה. הרכישה באתר קלה וידידותית. העדשות הגיע במשלוח עד הבית ללא עלות לאחר פחות משבוע. אחלה שרות אחלה מחיר!!

שירות מתחת לכל ביקורת!!!!! עברו 21 ימי עסקים ועד עכשיו לא קיבלתי עדשות !!! אין מענה משום כיוון , לא פייסבוק , לא ווטסאפ ולא מייל!!!! נכון שהמחיר יותר זול אבל השירות גרוע ביותר! כל יום מבטיחים לחזור אליי ושום דבר לא קורה..... מאכזב ביותר

השירות הכי גרוע שנתקלתי בו. יד ימין לא יודעת מיד שמאל. הזמנתי חבילה שנתית של עדשות - 24 חבילות. שילמית את כל הכסף בבת אחת כיוון שלא עושים תשלומים החצופים. לאחר כמה ימים שלא יצרו קשר, יצרתי קשר בוואטסאפ. אמרו שהחבילה תגיע למחרת. עברו עוד כמה ימים ושוב שקט, דממה ואין חבילה. אמרו שיש בעיה עם היצרן ויש רק חלק מהחבילות. ביקשתי שיישלחו לי מה שיש בינתיים כי אני צריכה עדשות. את השאר שיישלחו אח"כ. ההזמנה בוצעה בחודש מאי, עד היום לא קיבלתי את שאר העדשות. מקווה מאוד לטובתם שיישלחו אותם לפני שאני פונה ללשכה להגנת הצרכן

רכשתי עדשות מגע דרך אייאופטיקס העדשות הגיעו במועדן אבל קבלה עבור ההזמנה לא התקבלה. פניתי מספר פעמים לחברה בדרכים שונות (אין מספר טלפון ישיר) והובטח לי פעם אחר פעם שהקבלה תישלח. לצערי, השירות מלבד ההזמנה עצמה פגום ולא מכבד. להיזהר!

תודה על משלוח מהיר הזמנתי עדשות מגע יומיות לחצי שנה במחיר הכי זול שאפשר למצוא , מוצר איכותי בדוק שאזמין שוב כשיגמר

רכשתי מהם עדשות לאחר סקר שוק ונמצאו במחירים הזולים ביותר. עדשות עם צילינדר הגיעו אליי לפתח הבית תוך שבוע בדיוק! שירות מהיר, מחיר זול והספקה מהירה. ממליץ בחום !

הזמנתי דרך האתר, המשלוח היה מהיר ושרות מצויין. הזמנה ללא קושי דרך האתר באינטרנט

חווית קניה מושלמת. עשיתי טעות במרשם והם החליפו לי את העדשות ללא שאלות. רוצה להגיד תודה לשני משירות לקוחות שבאמת עזרה בכל התהליך.

גרועים ברמות! לא ממליצה בכלל. מצטערת שבכלל הזמנתי מהם. מחכה להזמנה שהייתה צריכה להיות מסופקת מזמן. (מעל 3 שבועות). אין מענה גם בשירות לקוחות. פשוט בושה

המחיר פצצה, ללא ספק הכי זולים בשוק! אבל מעל הכל השירות, היחס וההרגשה שיש עם מי לדבר. ממליץ בחום!