
לא פעם ראשונה שאני רוכש פלאפון כאן, מרוצה מאוד מהתהליך. הגעתי פיזית לחנות, יש תור מקוצר לרוכשים באינטרנט.

לא פעם ראשונה שאני רוכש פלאפון כאן, מרוצה מאוד מהתהליך. הגעתי פיזית לחנות, יש תור מקוצר לרוכשים באינטרנט.

השירות היה מצויין ואכפתי, משלוח מהיר ומוצר מצויין במחיר טוב. מאוד ממליץ בחום לכל מי שמתלבט אם לקנות.

הזמנתי טלפון סלולארי של סמסונג. המכשיר הגיע בזמן כמובטח. הפניות אליהם באימייל זכו למענה מהיר

שירות טוב ומהיר קצת עומס בגלל המצב אבל שווה לבוא או לקנות אונליין תודה לכם👍

שירות מעולה ונוח קניתי דיסק לסוני ראו שאני צריך משהו קצר לא עיכבו אותי והביאו לי שירות יעיל

זו הפעם השלישית שאני קונה מהם והמחירים שלהם הכי זולים מכל השאר אבל מה שמחזיר אותי אליהם זה השירות האדיב והמתחשב . אחרי חודש מיום הקניה הם מתקשרים לוודא שאני מרוצה והכל בסדר ושולחים קבלה בווצאפ כדי שישמר לנו בטלפון אם נצטרך . שווה לנסות לא תצטערו

הזמנתי 2 מכשירי שיואמי, הגיעו עם שליח תיק תק, הכל התנהל מהר בשיחה בלי המתנה או אחר, הוצע לי לשדרג וגם קיבלתי הנחה משמעותית כי קניתי 2 מכשירים, הדביקו לי מגן מסך בצורה מושלמת (בלי לחפף) סה"כ שירות מקצועי הוגן ומהיר. תודה

רכשתי מכשיר שיומי נוט 9 בחנות פיזית נתנו יחס חם ומעולה. הקדישו זמן וסבלנות גם להסברים וגם לעזרה אקסטרה נתנו מחיר הוגן ואפילו צ'ופר אחלה חוויה

חנות מעולה, מלאי מעולה, מחירים זולים ונוחים לכל כיס, ממליץ לכל אחד לקנות שם, לא תצטערו.

מקום מעולה הזמנה הגיעה תוך 3 ימים עם שליח התקשורת מעולה עם החנות. המחיר היה סביר לדגם וגם יבואן רשמי. בקיצור מעולה.

שירות מקצועי, נחמד ובחביבות. הכל נעשה בסבלנות ובאווירה טובה. חנות מסודרת להפליא. זו הפעם השלישית שאני רוכש שם ואמן ספק שאחזור שוב.

שרות מעולה. זמינות מיידית, מרגישים שאכפת לאנשים מהלקוחות שלהם. מה שמבטיחים ללקוח זה מה שהוא מקבל. מאד ממליץ.

החנות אחלה, קל להזמין ושירות מהיר, נוח ונחמד. ממליץ בחום להזמין אצלם. האוזניות שהזמנתי היו טובות כמתואר אך מאוד לא נוחות אז הייתי ממליץ אולי לכתוב שלא נוחות לכולם ולא מכסות את כל האוזן כי אני לא ראיתי או ידעתי כשהזמנתי ולא הייתה לי אופציה לנסות מכיוון שהזמנתי באתר. אך המוצר עצמו לא קשור לחנות המעולה.

רכשתי לפני חודשיים וחצי טלפון סלולרי GALAXY S10E המוכר שיכנע אותי להדביק מגן מסך סיליקוני ממכונה מיוחדת פיורגיר מחיר המגן 150 שקלים! כבר לאחר מספר שבועות המגן התקלף כשהגעתי לחנות המוכר אפילו לא הקשיב ומיד אמר שאין אחריות על מגני סיליקון!!! מה???!!! ב 150 שקל וללא אחריות? אתם מבינים עכשיו למה הטלפון היה זול יותר בשקל? דרך אגב מחיר הגלקסי שהם מפרסמים באתר, הוא של מכשיר באריזה לא סגורה. תבדקו מחירים טלפונית (אם תצליחו להשיג אותם) חוצפה! שירות גרוע! לא נחזור לשם בחיים!!!
היי ורד ושלום לכולם! צר לי שבחרת להכפיש את שמנו הטוב מתוך תסכול רגעי ולאחר שיחתנו הטלפונית התחרטת עליו כי הבנת שהמלל בכתיבת חוות דעת זו שגוי ואינו עומד אל מול המציאות, ראשית אציין כי אנו מתנצלים על הרגשתך הלא נעימה וגם אם היא לא נכונה ובטח שלא מוצקת אנו מתנצלים, יחד אם זאת חשוב לציין את העובדות הנכונות והמלאות! לצערי הרב מגני מסך אינם מוצרים הכוללים אחריות והדבר ציין בפניך בעת הרכישה, סביר להניח שאם היית מגיעה אלינו לאחר כשבוע או שבועיים היינו מחליפים לך את המגן מתוך הרון להעניק שירות מקצועי וטוב בלי להתווכח אך כאשר הדבר קורה לאחר חודשיים וחצי של שימוש הדבר אינו אפשרי, נציגנו הראו והוכחו לך בצורה חד משמעית כי הגורם לקילוף הצדדים של המגן הנו הכיסוי אותו רכשת במקום אחר שאינו תואם לעבודה עם המגן מסך אותו רכשת מחנותנו, צר לי שהידיים קלות מידי על המקלדת וכל לקוח שאינו מקבל את רצונו הוא ממש את איומיו ופוגע בשמנו הטוב,

חווית קניה מעולה בתקופה לא פשוטה של קורונה שאסור להצטופף וכל תור קטן עלול ליצור עומסים מחוץ לחנות, החנות ממוקמת במקום נגיש עם רכב, יש מספיק חניה מסביב, מוכר בחנות טיפל בבקשה שלי בצורה יעילה ומהירה, יש בחנות מלאי יותר מכל חנות אחרת שבדקתי, המחיר גם יצא הכי זול לשני המוצרים שקניתי אחרי שביצעתי במשך שבועיים סקר שוק.

שירות מעולה, הזמנתי משחק לסוני והגיע עם שליח עד הבית מהר. נציגים טלפונים אדיבים וסבלניים. ממליץ

פניתי אל החנות כי הם היו זולים בזאפ. אבל הם לא שלחו את המוצר, אלא ניסו להשיג אותי בטלפון. לקח כמה ימים עד שהצלחנו לתפוס אחד את השני (תמיד המתנה שם) ואז סיפרו לי סיפור על כך שהפריט בזאפ בא עם מטען לא מקורי, ואם אני רוצה מטען מקורי אז צריך להוסיף עוד כמאתיים שקל. מאחר שהייתי חייב טלפון מהר אז הסכמתי בכעס. בנוסף הם שלחו לי את הטלפון הלא נכון. לזכותם יאמר שהם החליפו אותו לטלפון הנכון מהר. סה״כ חוויה לא טובה.
שלום לכולם! ראשית אנצל במה מכובדת זו על מנת להתנצל על הרגשתך וגם כאשר זו לא מוצדקת אנו לוקחים את מלוא האחריות ומתנצלים אך יחד אם זאת חשוב איני מצליח להבין את מהות אכזבתך ואת אמירתך המסכמת את השירות שלנו כחוויה לא טובה, אכן פנית אלינו דרך ZAP ורכשת מכשיר במחיר הזול ביותר בישראל כאשר בעמוד המוצר המוזמן מצוין באופן חד וברור כי המכשיר כולל מטען תואם/לא מקורי וכפועל יוצא מכך האריזה פתוחה ובכל זאת בחרת להזמין דרך האתר כך שאיני מבין את מקור אכזבתך, בניגוד לחנויות רבות אנו מעניקים ללקוח תמונה 100% שקופה לטוב ולרע, אנו לא מסתירים ממנו מידע וחלילה לא מספקים מידע שגוי, אנו מציינים באופן חד וברור את תנאי הרכישה וללקוח יש את האפשרות לבחור לרכוש או לנטוש, כאשר אתה בוחר לרכוש למרות הכתוב בעמוד המוצר אני לא רואה כל סיבה הגיונית לבוא אלינו בטענות, הרי כתבתנו זאת במפורש ויתרה מזאת בשיחתנו הטלפונית הדברים נאמרו וזאת מתוך הרצון להיות שקופים והוגנים, אכן קיבלת מוצר לא נכון וכפי שציינת ברגע שפנית אלינו טיפלנו בבעיה במהירות וביעילות, בכל מקרה אני מצטער על הרגשתך.

חנות טובה שירות טוב ומקצועי הסבירו על המוצר הציעו פריטים נוספים בהנחה משמעותית יחס טוב ללקוחות

הזמנתי רמקולים של קריאייטיב, תהליך הזמנה היה קל ופשוט, המוצר הגיע מהר ועבד ללא בעיות

שירות מצויין , אדיב ומהיר. ביצעתי הזמנה מוקדמת למשחק the last of us part 2 וקיבלתי את המשחק ביחד עם כל מיני צ'ופרים .

הגענו לחנות במיוחד בגלל המחיר הנמוך של הנייד שהיה מפורסם באתר. בסוף מכרו לנו את המכשיר במחיר גבוה יותר ודחפו המון דברים יקרים על הדרך. תבדקו טוב את הקבלה לפני שיוצאים מהחנות, לא לסמוך על המוכרים. הוסיפו לנו מע''ם על כל דבר, בנוסף למחירים הגבוהים - זה גובל בגזל. התקשרנו לבדוק את הנושא, חיכינו שעה על הקו ואז הם ניתקו לנו בפרצוף. בשורה תחנונה - לא להתקרב!
ראשית אנצל במה זה על מנת להתנצל על הרגשתך ותחושותייך הראשוניים, חנותנו מובילה כבר שנים את מהפכת המחירים והשירות באתרי אונליין ואמינות, מקצועיות ומחירים אטרקטיביים הם חלק מלתי נפרד מה DNA שלנו, אך יחד אם זאת חשוב לציין את העובדות כפי שהיו באמת! הגעתם לרכוש מכשיר בייבוא מקביל אשר מפורסם באתר במחיר מסוים, נציגנו עברו איתכם על הפרטים וציינתם באופן חד וברור כי אנכן מעוניינים בטלפון בייבוא מקביל אלה כזה הכולל אחריות יבואן רשמי, נציגנו ציין שמכשיר בייבוא רשמי עולה יותר והחלטתם ללכת על זה, 2 האופציות עמדו לרשותכם והבחירה הייתה שלכם בלבד! בנוסף! בשיחת טלפון שבוצעה מולכם לאחר כתיבת חוות דעת זו, עברנו איתכם על החשבונית והבנתם שלא גבו מכם שקל 1 יותר ובטח שלא הוסיפו מע"מ בנוסף למחיר, הוסבר כי על פי חוק כל חשבונית מחויבת לכלול את תוספת מע"מ ואף הוכנו כי התוספת מעמ לא התווספה למחיר שנסגר מולכם אלה נגזרת של המחיר הסופי. צר לי שבחרתם להכפיש את שמנו הטוב בטרם ביררתם מולנו את הנושא הרי שלאחר שיחתנו הדברים התבהרו והובנו, בכל מקרה אנו מצטערים על החוויה ומבטיחים ללמוד מקרה זה לעומק כך שזה לא יחזור בעתיד.

קניתי רמקול JBL פיליפ 5, המוצר באיכות מאוד גבוהה, הומלץ לי לקנות מוצר היבואן הרשמי, עם אחריות ופריסת מעבדות ארצית, נהניתי מהמוצר. שירות אדיב ומקצועי, משלוח הגיע מהר.

עשיתי הזמנה באתר שלהם, לאחר מכן התקשרו כדי לוודא פרטים. שירות אדיב וטוב. מומלץ מאוד.

מבחינת הנושא של זמינות ומחיר, הכי נוח. באתי קניתי הלכתי. המוכר היה אדיב ועם הרבה סבלנות

חברה זו מפרסמת כאן בZAP ובתר שלה מוצרים שכלל אין לה במלאי... עברתי את כל תהליך ההזמנה רק כדי לקבל למחרת דוא"ל של שורה על ביטול...
היי פטר ושלום לכולם: מאוד מפתיע אותנו לקרוא את הכתוב אך למען הסדר הטוב יש לדייק בעובדות, ראשית אנצל במה זו על מנת להתנצל על תחושותייך, מטרתנו היא להציג סחר הוגן ומקצועי ולמרות שאנו מאמינים בלבד שלם שכך נהגנו אין לנו בעיה להתנצל על אכזבתך, יחד אם זאת חשוב לנו לציין את העובדות כפי שבאמת היו!הזמנת מגן מסך למכשיר מסוג LG K10 שאינו זמין במלאי כבר למעלה מ 5 חודשים אז גם הורד מסריקה מזאפ, המוצר המוזמן אכן מופיע באתרנו ולצידו אייקון ורוד גדול המציין "אזל במלאי", אנו אכן מפרסמים מוצרים רבים ב ZAP אך את המוצר המוזמן כלל לא פרסמנו, אין לנו עניין לפרסם מוצר שאינו במלאי וגם לא צפוי להיות, בכל מקרה אנו מקבלים את דברייך ומתנצלים אודות הרגשתך, מקווים לעמוד לרשותך בפעם הבאה.