
הטלוויזיה הגיע לאחר יומיים מיום ההזמנה שירות מהיר ואדיב. אקנה ממכם גם בפעם הבאה תודה.

הטלוויזיה הגיע לאחר יומיים מיום ההזמנה שירות מהיר ואדיב. אקנה ממכם גם בפעם הבאה תודה.

בעזרת השם שירות מהיר. ההזמנה התקבלה בתוך יומיים. המכונה עובדת כראוי. כל הכבוד ליחס והשירות.

ממליץ. שרות צוות החנות מצויין. סופק תוך 7 ימי עסקים. המקרר שקט מאוד. הגימור והצבע מדהימים.

חווית קניה נהדרת. טיפול מהיר, משלוח הגיע יומיים אחרי ההזמנה עד פתח הבית! שירות מצויין!

שירות מעולה יחס מעולה הזמנו מקרר שארפ והגיע מהר אחרי 3 ימים. סך הכל מרוצים מאוד.

חיפשתי בכמה אתרים, ואף התקשרתי לכמה אבל, סיטידיל היו: 1. היו הכי זולים! 2. השירות היה מיקצועי! ואדיב בצורה יוצאת מהכלל! 3. המוצרים הגיעו בזמן סביר 4. נשלחו טפסים וקבלה למייל בזמן התשלום. בקיצור ממליץ

הזמנתי 2 טלויזיות מהאתר ויש לציין שהן הגיעו מהר במשלוח לבית וגם בשירות לקוחות היו בסדר וענו על שאלות. אתר אמין ביותר. אפשר אולי לתת פירוט טכני על כל מוצר גם אם הוא קטן.

השירות שקיבלתי מאד אדיב, נדיב, כמו שהייתי רוצה לקבל בכל חנות. שירות מעולה גם לפני המכירה, גם בזמן (היה איזה עניין עם המוביל שסודר על ידי החברה במקום) ואחרי... זה אני עוד לא יודעת להגיד :)

שירות מצוין מהיר הכל היה תקין .קניתי מייבש IDC75 INDESIT שהיא עובדת מצוין מייבש יפה ומהר .

שירות מצוין, הגיע הטלוויזיה אלי ממש מהר. תוך שבוע כבר התקינו לי את הטלוויזיה בבית

קניתי בסיטי דיל מקרן קול של חברת סמסונג, מהרגע שנכנסתי לחנות התקבלתי על ידי צוות מוכרים נחמדים ואדיבים ששמים את הלקוח בראש סדר העדיפויות, המחירים נוחים והחנות מסודרת ומזמינה. ללא ספק אם אצטרך לקנות מוצרי חשמל בעתיד אחזור לשם.

ובכן, כמו אחרים כאן, חבל שלא קראתי את חוות הדעת לפני הרכישה. לאחר שהתנור בהית שווק חיים, הזמנתי מהם תנור אפיה של AEG עם אספקה של 5 ימי עסקים. בשיחה עם שירות הלקוחות עוד הובטח לי שהמוצר בטוח יגיע לפני וכי נם לוקחים עוד טווח ביטחון. לאחר יומיים קיבלתי מהם מייל שהמוצר נמצא אצל המוביל וכי תוך 48 שעות תתואם האספקה. עברו מאז "קצת" יותר מ-48 שעות, ואין ספור שיחות לשירות והמוצר עדיין לא רק שלא אצלי, לא נעשה ניסיון אפילו לתאם זמן אספקה. בשיחת טלפון עם השירות בחור בשם אולג הגדיל ואמר שקורה שיש איחור ושהוא לא מבין על מה הלחץ, מה זה תרופה?! תענוג דל שירות, נכון? ובכן, אתמול נשברתי, ביקשתי לבטל את ההזמנה והזמנתי ממקום אחר. מי שהעצבים שלו יקרים לו, שלא יתקרב לחנות הזו!!!!!! רמות חדשות של שפל בשירות!!!!

ירשתי לרכוש את אותה הטלוויזיה מדגם של שנת 2017. החנות חזרה אלי במייל והמליצה בחום לרכוש דווקא את המודל של שנת 2018 בגלל השבב החדש אלפא 9. ובכן, מתברר כי צדקו בגדול כי ממש לאחרונה הודיעה חברת Apple כי יש ומי ה iTunes ו HomeKit ישולבו בטלוויזיות של LG רק למי שיש את השבב החדש של a9 ומעלה. הרגע חסכתם לי את הצורך לרכוש קופסא של Apple TV

ההזמנה עדיין לא הגיעה אבל אחרי שהזמנתי ואחרי מס' טלפונים מצידי הם טוענים שלפעמים יש בעיות בהזמנות... הסברתי להם שמדובר במקרר ובלי מקרר בבית זה בעיה. אבל הם יודעים לדבר יותר טוב מאשר להקשיב. התחייבו לקצר הזמנה ובפועל מאחרים הזמנות,, התחייבו לצבע ואחרי שהודיעו שיש במלאי טוענים שאין במלאי. אני בדרך לתביעה אבל מזהיר אותכם לא לקנות שם...

מחירים מאוד הוגנים ושירות מעולה , קניתי משם שתי טלויזיות של סמסונג ויצאתי מרוצה בכל פעם

הזמנתי טלויזיה ב 24.11 , תחילה התקשרו וניסו לשכנע לשכנע אותי לשנות את ההזמנה לאותה הטלויזיה אך מיבואן רשמי אשר יקרה משמעותית. בשיחה העלו כל מיני בעיות בטלויזיה מהיבואן המקביל (תפריטים במלזית) שמשום מה לא טרחו לציין בדף המוצר. לאחר שהתעקשתי לא לשנות הזמנה התקשרו והודיעו כי הטלויזיה לא במלאי ועלי להמתין 3 שבועות. אז המתנתי 4 והתקשרתי לבדוק מה אם ההזמנה שלי רק כדי לגלות כי היא בוטלה, אני ממתין לחינם ואין להם כוונה לספק אותה. בשיחה הם שוב ניסו לשכנע אותי לקנות את הטלויזיה היקרה יותר. לטענת המוכר "הטלויזיה מהיבוא המקביל לא במלאי ויכול לעבור גם שנה עד שיחזור" וזאת בעוד שבאותו הזמן הם ממשיכים למכור את הטלויזיה ומתחייבים ל 5 ימי עסקים הספקה!

קנינו דרכם טלוויזיה, שירות לקוחות נהדר, זמינות וזריזות. מאוד מרוצים. מומלץ בחום! אריאל נותן שירות מעל ומעבר

רכש ו תנור AEG בעת מעבר דירה, הגיע במהירות. התנקנ מהיררה. מרוצים מאוד. שירות מצוין ומחיר מעולה

חיפשתי לרכוש מסך טלויזיה עשיתי סקר מול חנויות וחבר קרוב המליץ לי לבדוק איתם קודם כל והכי חשוב לי זו האמינות והשירות שאצלם מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות הבנתי שאני בידיים טובות שלא כמו השיטה הקבועה של המפרסמים שמפרסמים מחיר זול על מנת שתגיע לחנות ואז "משדרגים \ דוחפים לך מוצר שיקר יותר במאות שקלים" לאחר כ10 דקות יצאתי עם מסך חדש ואני מאוד מרוצה ממליץ בחום חברים אגב כעבור שבוע רכשתי מהם גם תנור משולב ולפי איך שאשתי התלהבה גם המקרר בדרך :-) סיטי דיל תודה רבה על הסבלנות ההסברים ועל שירות נהדר

חבל חבל חבל שלא קראתי את חוות הדעת לפני שרכשתי. בפועל, המקרה שלי ממש לפי מה שמתואר בביקורות פה. התקשרתי לברר טלפונית על מכונת כביסה בוש 8 ק"ג מתוצרת פולין, בשיחה הנציג ניסה לשכנע אותי כמה אני טועה בבחירה ועדיף בוש תורכית, ואם אני רוצה מוצר ממש הרבה יותר ברמה אז עדיף להוסיף כסף למכונה של AEG. התעקשתי וביצעתי עיסקה דרך האתר של הבוש הפולנית שרציתי, קיבלתי אישור במייל אבל לאחר כמה שעות שהתקשרתי לוודא האם העיסקה בוצעה ומדוע לא הופקה חשבונית, שוב קיבלתי מסע שיכנועים מאסיבי נגד הדגם בו בחרתי, לצרי הרב שוכנעתי ו"שידרגתי" למכונה היקרה יותר AEG. ואני ממש ממש לא מרוצה, המכונה מסורבלת, תוכניות ארוכוווות, סריגים יוצאים ממנה מקומטים ברמות שלא ראיתי, איפה קידמה איפה טכנולוגיה? פשוט לא מתרגלת אליה לאחר הבוש הישנה שלי.. והכי גרוע, יצאתי בהרגשה רעה מהעיסקה הזו, באתי לקנות מוצר ספציפי ויצאתי עם משהו אחר, מבאס. כמובן שלא אתקרב אליהם ואזהיר אחרים, שיווק אגרסיבי כזה לא נתקלתי מעודי!

בתאריך 23 בנובמבר 2018 ביצעתי רכישה באתר של תנור בוש מדגם HBF113BROY הזמנה מספר: 61282. באתר צוין במפורש שמדובר ביבואן הרשמי ושיש אחריות לשנה ע"י BSH (קיים צילום מסך). בתעודת המשלוח של התנור צוין י.שלום (יבואן מקביל) ולא B.S.H. בשתי שיחות טלפון שונות עם עובדי האתר (אחד מהם בשם אריאל שהזדהה כמנהל החנות והשני לא הציג את עצמו) נאמר כי אין צורך בהתקנה ע"י טכנאי. בשיחת טלפון עם השירות של BSH נאמר מפורשות שנדרשת התקנת טכנאי כדי לקבל את האחריות וכי הנ"ל ללא עלות , ושאין אופציה אחרת לעשות זאת. יצוין כי אריזת התנור טרם נפתחה וכי לא הגיעה תעודת אחריות עם המוצר, בנוסף, לא ניתן לרשום את המוצר באתר בוש מאחר ומקום הרכישה (סיטי דיל) אינו מוגדר. לדעתי מדובר בהונאה לגבי עניין האחריות , לא נעניתי לדרישה לקבל את האחריות מהיבואן הרשמי B.S.H , מלבד שנאמר רק "שיש אחריות יבואן" , בסופו של דבר אין לי אחריות בכתב . שרות הלקוחות הקיים גם לא מסביר לי את העניין בצורה מובנת ומתקבלת על הדעת. כמו לא קיבלתי מייל עם החשבונית אותה ביקשתי .

נתחיל מהסוף - העסקה שעשיתי בחנות הזאת הייתה מאד מוצלחת מבחינתי בסופו של דבר. נקודות לזכותם: שירות טוב - הם זמינים, סבלניים, ומציעים פתרונות סבירים. הפתרון במקרה שלי כלל איסוף עצמי כך שיצא לי לראות את החנות/מחסן שלהם והרושם הוא של מקום שמסודר ומנוהל באופן מקצועי ושמחתי מאד לראות את זה. זה חשוב. דבר נוסף, הדעה שלי כלקוח הייתה חשובה להם. הם מודעים להשפעה שיש לביקורות כמו זאת שאתם קוראים עכשיו. גם זה חשוב. אני לא בטוח לגבי נקודות שפחות לזכותם: הם אמנם עושים הרבה מאמצי שכנוע לייבוא ישיר (אולי יותר מדי) אבל בסופו של דבר זה נראה לי לגיטימי ואולי אופייני לכל החנויות המקוונות שמציעות גם ייבוא ישיר וגם מקביל. לגבי הבעיות שאני נתקלתי בהם - לדברי החנות הבעיה הייתה בצד של היבואן ואין לי סיבה לא להאמין להם. לסיכום - קיבלתי מוצר משודרג מזה שהזמנתי במחיר ובתנאים יותר טובים מאלו שהסכמתי להם בזמן ביצוע העסקה ובתוך יומיים בלבד (מצד שני - זה היה באיסוף עצמי אז אולי הזמן פחות רלוונטי כאן)... ולכן אני ממליץ לנסות אותם.

לא להתקרב. אחרי למעלה משבוע שהזמנתי, התקשרו אליי ואמרו ששואב האבק שהזמנתי לא נמצא במלאי והבטיחו שיספקו שואב אבק אחר במקום. ביקשתי שיגיע בטווח של 3 ימים, כי צריכה אותו בדחיפות. עברו 3 ימים ובינתיים אין זכר להזמנה שלי. לא אמינים. ממליצה לא להזמין בסיטי דיל.

לא להתקרב!!! שירות גרוע. מספקים מכונות פגועות. לקח כחודש ימים עד שהחליפו את המכונה הפגועה והחדשה גם הייתה עם מכה בצד. לא שמנו לב בהתקנה. החברה סירבה להחליף את המוצר ו/או לתת כל פיצוי. הייתי חייבת לרדוף אחרי אשני שירות ולעשות אין סוף שיחות טלפון. הוראות ההפעלה קיבלנו רק בערבית ובאנגלית.

עקוב במשחול בשבוע הסוכן לא יודע לבדוק ולצור כשר ללקוח חברת הובלות לא יודעת שום דבר אומרים שכן בודקים מה מצעב ההזמנה ונחזור אבל אף אחד לא חוזרת פשעוט מגעיל