
הייתה חווית קניה טובה מאד. יצרו קשר מהר מאד. הייתה שיחה רצינית לגבי מה הדרישות ומה האפשרויות הן מבחינת מגן מסך והן מבחינת אחריות. הייתה הרגשה שלא מלחיצים אותי אלא מלווים אותי לקבלת המוצר המושלם בשבילי. אשמח לקנות שוב בעתיד מוצרים שם.

הייתה חווית קניה טובה מאד. יצרו קשר מהר מאד. הייתה שיחה רצינית לגבי מה הדרישות ומה האפשרויות הן מבחינת מגן מסך והן מבחינת אחריות. הייתה הרגשה שלא מלחיצים אותי אלא מלווים אותי לקבלת המוצר המושלם בשבילי. אשמח לקנות שוב בעתיד מוצרים שם.

מספר פעמים קניתי בחנות ומביא לשם גם את בני משפחתי. ממליץ עליכם בחום לכל בן אדם שמחפש פלאפון או מכשיר אלקטרוני. חנות מעולה צוות מדהים ויחס מדהים תמשיכו ככה!!

שרות מעולה גם בתקופה זו של הקורונה - מהיר ומקצועי . גם מענה טלפוני לפני הגעה לחנות היה יעיל ונוח

היו מספר עניינים תחילה, אבל בעל החנות טיפל כראוי בכל מה שצריך וחוויית הקניה הייתה טובה. כעת אך אני ממליץ על החנות

פשוט רמאות! מפרסמים PS4 ביבוא מקביל. אנחנו מתקשרים לוודא ואומרים שיש אז מזמינים. ואז יוצרים קשר ואומרים שאין במלאי וגם אין צפי...אבל, יש יבואן מקורי. בתוספת של 229 שקל. ז"א במקום 1383 זה 1612 אבל באתר שלהם זה מופיע ב1529 בלבד...אז מאיפה המחיר הזה שואלים, אה, טעות בזאפ, נתקן. טוב, אז אפשר לבטל בבקשה? כן, בטח בעלות שך 130 שקלים נבטל לך. אבל למה עלות? הרגע הזמנו, לא עברה אפילו שעה ולא קיבלנו את המוצר כלל. זאת התנהלות מול חברת האשראי, אתם רשאים לבקש זיכוי מהם (?!?!?!!?). מה קרה לחוק 48 שעות של החזר כספי מלא? לא קיים אצלהם. אבל מוכנים ללכת לקראתנו ולהוזיל את המחיר ל1482. כדי למנוע כאב ראש, מאוכזבים אבל הסכמנו. אספנו את המוצר (שאמור לכלול דיסק מתנה). הפלא ופלא, הסגירה ההרמטית של האריזה פתוחה ולתדהמתנו אין דיסק ואין משחק. מה? כאב לכם שעשיתם "הנחה" אז הוצאתם את המשחק? פשוט ביזיון!! ראו הוזהרתם!

קנינו כיסא של דרגון, כיסא גיימינג מתכוונן ל 180 מעלות, הכיסא מעולה והמשלוח הגיע במהירות וארוז טוב

חייבת לפרגן ולהגיד שקיבלתי מתנה איירפודס 2 והאיכות מושלמת, הכל מקורי ושירות מהמם! ממליצה מאוד!

הזמנתי שפת גיימינג של קוגר התהליך היה מהיר מאוד השירות היה מהיר תוך יום קיבלתי טלפון אימות הבטיחו לי שיגיע תוך שבוע ובזמן בלגאן הקורונה וסגר הספה הגיעה תוך 5 ימים אני מרוצה מאוד מהשירות שנתנו לי ממליץ מאוד על החנות

אמנם לקח מעט זמן עד שהכיסא הגיע, אבל מעבר לזה חווית השירות והתמיכה הייתה מעולה

הנייד הגיע במהירות לשביעות רצוננו המלאה. מה צריך יותר מזה? תודה רבה על השירות היעיל

הזמנתי מגדיל טווח לאינטרנט דרך האתר. ההזמנה טופלה במהירות והנציג של החנות היה איתי בקשר טלפוני לאורך כל התהליך, כולל תיאום מועד האספקה. שירות אמין ומקצועי, מחיר הוגן מאוד. מומלץ בחום.

התקשרו ישר אחרי שהזמנתי לוודא הזמנה, המליצו על משלוח עם שליח בגלל המצב עם הדואר והגיע אחרי יומיים

קניתי Galaxy S10 ביבואן מורשה ולפי מה שנאמר לי בחנות והאתר המכשיר מקבל עדכוני FOTA מה שהתברר כלא נכון. הגעתי יום למחרת להחליף את המכשיר והחליפו לאחר אך ברגע שהמכשיר עבר להיות בגרסא ישראלית המכשיר הפסיק לקבל עדכונים. הגעתי שוב למחרת וביטלתי את העסקה. ולכן שימו לב אם אתם קונים מכשירי Samsung ביבואן לא רשמי אתם לא מקבלים עדכונים, זוהי תופעה שיש בארץ כבר שנים ומוזר שהם "לא ידעו אליה".

עשיתי הזמנה באתר, בבוקר ניסו להשיג אותי טלפונית כדי "להשלים את ההזמנה", הייתי בשיחה ולכן לא עניתי, התקשרתי אליהם חזרה פעמיים, בשתיהן חיכיתי מעל לרבע שעה (מוקלטת) עד שהגעתי לתא קולי. שלחתי מייל וחזרו אליי למייל שיתקשרו בהקדם, התקשרו להודיע לי שאין את המוצר במלאי והציעו לי מוצר פחות טוב במקום, כאשר שאלתי לגבי המלאי של מוצר אחר שיותר טוב מזה שהזמנתי, אמרו לי שהוא במלאי אבל אין אפשרות לשמור אותו ללא תשלום עליו, לא יכלו לתת לי מידע לגבי נקודות השירות של היבוא המקביל (אמרו שהם מפנים כאשר פונים אליהם לשירות ושיש נקודה בתל אביב). פירטו בצורה מלאה על ההבדלים בין יבוא מקביל לרשמי ואמרו שיש להם את המוצר ששאלתי לגביו גם רשמי וגם מקביל.
היי דידי ושלום לכולם! אני קורא את חוות דעתך ואיני מצליח להבין על מה בדיוק אתה מלין, ראשית הזמנת מוצר ישן שאינו נסרק בזאפ כבר מספר חודשים יחד אם זאת מתוך הרצון להעניק שירות טוב ומקצועי יצרנו קשר על מנת להודיע שהמוצר לא במלאי ואכן לא ענית לשיחתנו, שלחת לנו מייל שאתה מנסה לחזור אלינו ולא מצליח לתפוס אותנו בעקבות עומס וכפי שציינת תוך מספר דקות חזרו אלינו במייל ואף בשיחת טלפון, הודיעו לך שהמוצר לא במלאי וכבר מספר חודשים לא זמין לרכישה בחנותנו, שאלת על מכשירים אחרים באותה רמת המחיר הצעתנו וציינת כי תחזור ותעדכן אותנו במידה וזה יהיה רלוונטי עבורך, כפי שציינת בחוות דעתך קיבלת מענה ראוי ומקצועי אודות הבדלי האחריות בין יבוא מקביל לרשמי וכאמור לתגובתך נציגנו ציין כי 2 האופציות במלאי,

חנות מדהימה מחירים נוחים לכיס. משלוחים מאוד מהירים השירות ממש נחמד מתקשרים ישר אם אין במלאי ומחליפים.

שירות אדיב מהיר עד בית הלקוח.המוצר כפי שתואר .הגיע בשלמותו ותואר התיאור .ממליצה בחום על חנות זאת.תודה רבה לכם חברים.

חנות מעולה אשר נותנת שירות מצויין! מבחר רב של משחקים וכול זאת בשרות אישי ויעיל.

אחלה שירות חברה אדיבים מאוד. מהיר מאוד. שומרים על כללי הקורונה :) מחירים שווים לכל כיס.

שירות מהיר ואמין. הזמנה של מסך מחשב. באיסוף עצמי. לאחר 10 דקות מההזמנה התקבל אישור שזה מוגן וניתן לבוא לקחת.

הליך רכישה מהיר ונח צוות מכירות אדיב מקצועי ומיומן מחירים טובים ומשלוח מהיר מה צריך יותר מזה ?! מומלץ ;)

חווית קניה טובה, מוקד פניות זמין. הפריטים הגיעו ועובדים מעולה ללא בעיות. משלוחים מחוץ לערים עלולים להתעכב בכמה ימים.

קניתי אייפון 11 מחיר מצויין אולי הכי טוב שמצאתי (לא באילת) אכפת להם משביעות רצון הלקוחות, נותנים שירות מצויין

השירות היה מהיר טוב וזול ורמת זמינות גבוהה מאוד ואני מאוד ממליץ, בקצרה אחלה מקום

שירות מהיר, מקצועי!!!, ללא כל בעיות בתהליך עצמו, תוך מס שעות קיבלתי את המכשיר הביתה, ללא שום תקלות או בעיות,

שירות נוראי!! אין עם מי לדבר או שיעזור. מכשיר חדש נקנה ולא תקין מהמפעל יצא.
היי ברק ושלום לכולם! צר לי שבחרת לממש את איומך וידך הייתה קלה על המקלדת וכתבת דברים שאינם עומדים אל מול המציאות, צר לי שאינן אמיתי מספיק כדי לכתוב את המקרה המלא כפי שבאמת היה! אכן רכשת בחנותנו מכשיר ולאחר מספר ימי שימוש יצרת קשר במייל בה ציינת כי המסך הפסיק לעבוד, תוך מספר דקות העברנו לך את נקודות השירות של היבואן, לאחר הפקדת המכשיר לבדיקה הוכח לך מעל לכל ספק ( תמונות, סרטוני וידאו ודוח מעבדה מנומק ) כי המסך הפנימי שבור, היבואן ציין שבמקרה זה האחריות אינה חלה על נזקי לקוח, יצרת איתנו קשר בשנית, שלחת לנו את דוח המעבדה וציינו כי ניתור קשר עם היבואן וננסה לעזור, אכן היבואן ציין כי יש נזק לקוח והציע לך לתקן את המכשיר בעלות מינימלית ולפנים משורת הדין ולאור הרצון לתת שירות טוב ומקצועי התערבנו בנושא והיבואן העניק לך החלפת מסך ללא עלות! מיד לאחר מכן שלחת לנו מייל תודה ( לצערי הרב לא ניתן לשלב כאן תמונות מסך ) בכל מקרה, צר לי ששמנו הטוב נפגע לאור העובדה שעשינו הכל על מנת לעזור לך ובסופו של דבר גם עזרנו! בכל מקרה אנו מתנצלים על הרגשתך ושמחים שלאחר התערבותנו יצאת שמח ומרוצה.