
רכשתי שעון ספורט של שיאומי 5. המחיר סביר ולא זול במיוחד אבל הבעיה העיקרית היא זמן ההמתנה בחנות. היה רק מוכרן יחיד שמטפל בלקוחות, הכל איטי כל כך ולוקח המון זמן להמתין בתור. כמו כן, בגלל הקורונה, הם לא מרשים ליותר משני לקוחות להיכנס לחנות והשאר צריכים להמתין בחום השמש בחוץ. כבר קרה שהגעתי והתיאשתי מלחכות ופשוט ויתרתי על הקניה.
שלום לכולם! כחברה מקצועית וכזו המובילה את שוק הסלולר והמולטימדיה כבר שנים רבות קשה מאוד להפתיע אותנו אך אתה ידידי היקר הצלחת ובענק, ראשית רכשת מוצר שהיה יקר בשקל אחד מהמקום הראשון בזאפ ( חנותנו הייתה השנייה ), אתה בחרת באופן יזום להגיע ולרכוש דווקא אצלנו ושעשית זאת אודות הדירוג הגבוה והביקורות המעולות כך שלכתוב משפט כגון" המחיר סביר ולא זול במיוחד" דבר שלצערי שאינו עומד אל מול המציאות אך לא כאן הצלחת להפתיע אותנו, עצם העובדה שאינך מבין את המצב בו אנו חיים חמור עוד יותר! במקום לפרגן לעסק כחול לבן המציע מחיר אטרקטיבי במיוחד ונותן שירות פרונטלי בתקופת הקורונה הקשה דבר שעסקים רבים לא עושים וזאת תוך סיכון עצום בבריאות נציגנו אתה בוחר להכפיש את שמנו הטוב, אתה חושב שנוח לנו לתת ללקוחות להמתין זמן רב? אז לא ידידי היקר! זה בהחלט לא נוח לנו אך אנו שומרי חוק ומתנהלים על פי הנהלים החדים והברורים בנושא תוך רצון לשמור על בריאות לקוחותיו גם כשזה בא על חשבון הכנסה כספית לעסק, צר לי שכך בחרת לעשות אך הדבר אינו יעצור אותנו מלהמשיך ולתת את המקסימום תוך שמירה על בריאות לקוחתנו וכמובן שמירת נהלי הקורונה.























