
יחס מצויין, מאד סבלניים, עונים על כל שאלה. אני חוזר לחנות באופן קבוע. מאד מר מרוצה

יחס מצויין, מאד סבלניים, עונים על כל שאלה. אני חוזר לחנות באופן קבוע. מאד מר מרוצה

קניתי כיסא גיימינג: שרות לקוחות מצויין, שילוח מהיר, והרכבה קלה. ממליץ בחום רב לכל מי שמחפש אביזרי גיימינג במחיר טוב!

יש מלאי זמין ומבחר דגמים, השירות מקצועי, ניתן לקבל הסברים טכניים על המוצרים והדגמים השונים.

חנות טובה עם שרות מעולה, זמן הספקה תוך יום עסקים אחד באזור המרכז. מחירים טובים. חווית קניה מעולה.

גרוע מאוד, לא עונים לטלפונים(יותר משעה חיכיתי על הקו), בסוף שולחים במייל שהמוצר לא במלאי וזהו, לא מזבירים מה קורה או מה עושים עכשיו!

חנות שמציעה מגוון רחב של מוצרים במחירים נוחים אם שירות סבלני ומקצועי וגם משלוחים מהירים

אוזניות אלחוטיות של חברת SONY ברמה גבוהה ובמחיר משתלם. שירות מעולה ויחס אישי עם הרבה סבלנות והבנה.

נציג החנות היה אדיב מאוד ומסביר פנים עם ידע מקצועי לא מבוטל ההמלצות שלו היו נכונות.

שירות אדיב וענייני. תגובה מהירה לכל פנייה במייל. מחירים מהטובים ביותר בשוק. הצגת מגוון האפשרויות באופן אובייקטיבי.

רכשתי בחנות כבר מספר פעמים סוגים שונים של מכשירים. המוכרים עם המון סבלנות, חיוך ואוירה נעימה, ומחירים טובים. ושירות מהיר .

שירות מצויין, קיבלתי מענה מהיר הן בטלפון והן במייל. מרוצה מהמוצר מאוד, המשלוח הגיע בזמן.

ממליץ בחום על החנות .מחיר זול יחסית למתחרים.שרות מהיר הגיעה אליי המוצר מאד מהר

מרוצה מאוד מהקניה .מוכרים אדיבים ובעלי מקצוע , קבלתי תשובות על כל שאלות. שירות טוב ומהיר.

שירות מקצועי ואיכותי, קיבלנו מענה על כל שאלה וסוגייה שעלתה. השירות היה מהיר ומלא. המוצר עצמו איכותי

חווית קניה נעימה, שירות רציני, יצרו קשר טלפוני לאימות הבקשה, המוצר הגיע בזמן, ארוז היטב ותקין

שרות מעולה מחירים טובים קנית מהם כבר כמה פעמים טלפונים משחקים ועוד מוצרים אחרים ואני לא גר באזור

רכשתי בחנות כבר מספר פעמים סוגים שונים של מכשירים. המוכרים עם המון סבלנות, חיוך ואוירה נעימה, ומחירים טובים.

חנות ביהוד אמינה וזולה שרות מהיר ואדיב ללקוחות. האתר נוח לתפעול נדרש שיפור מסויים במענה הטלפוני.

קניתי שני מכשירים, שירות אדיב מקצועי ומהיר! מומלץ בחום! תחסכו לעצמכם התלבטות ותקנו בראש שקט.

הקנייה נערכה באתר, חזרו אלי תוך כמה שעות. השירות היה טוב ואדיב ואני שביעת רצון מהמוצר שקניתי (רמקול).

מחיר מצויין, אספקה מהירה, הרסיבר מעולה ועובד מצויין עם טלויזיות סוני, כמו כן בעל קישורית בלוטוס..שירות מצויין..

אספתי מכשיר פלאפון ואביזרים נלווים מהסניף, לשמחתי הרבה קיבלתי שירות מעולה, מוצר מצויין והתקשרו אלי לפני כן לוודא את ההזמנה עוד לפני החיוב הסופי ואפילו הטיבו את העסקה. שאפו.

שירות מעולה ומדהים והמשלוח הכי זריז שראיתי בחיים, כמובן שביצעתי את העסקה, העסק התקשר אלי ו ווידא איתי שהכל תקין עם ההזמנה ודאג לכל פרט שאני מבין. הזמנתי ולא בטעות הזמנתי את המוצר הזה. תהליך קל

רכשתי את הטלפון בשביל חמי בהייטק סטור לפני כמעט חודשיים. קיבלתי טלפון בזמן, הכל כמו שפורסם, מחיר מציון, חמי מאוד שמח. גם השירות של החנות ברמה מאוד גבוהה. אני ממליץ לקנות פה!

רכשתי אזניות Samsung Buds plus לפני שבועיים. קיבלתי מוצר תקול לחלוטין שאינו מגיב לפתיחת הקייס של האזניות. הופניתי לסאני שהפנו אותי לנציג טכני של סמסונג שאישר שיש בעיה במוצר. פניתי שוב להייטקסטור שאמרו שישלחו לי מישהו לאסוף את המוצר אבל לא יזכו אותי עד שיבדקו. עבר יותר משבוע ולא יצרו קשר כמו שהבטיחו. לא עונים לטלפון ( מתנתק אחרי 15 דקות המתנה 3 פעמים) תקוע בלי אזניות כבר שבועיים. שירות גרוע. לא ממליץ
היי תומר ושלום לכולם! ראשית אנצל במה מכובדת זו על מנת להתנצל על החוויה ולמרות שלא אנו נותני השירות אנו לוקחים את מלוא האחריות אך יחד אם זאת חשוב לדייק בעובדות! רכשת מחנותנו אוזניות עם אחריות יבואן רשמי של חברת סמסונג ישראל, לאחר כשבועיים התקשרת לחנותנו והתרעת על תקלה, ציינו בפניך כי נותן השירות הנו סאני תקשורת, יבואנים סמוסנג בישראל, לאחר שיחה מולם הומלץ לך להגיע לנקודת השירות שלהם לבדיקה וטיפול, בחרת שלא לעשות זאת וחזרת אלינו בשנית, הסברנו לך שאנו לא מוסמכים לבצע החלפה ללא בדיקה ואימות תקלה על ידי יבואן, כעסת, צעקת ודיבת בצורה שאינה מכבדת את שני הצדדים ולפנים משורת הדין אמרנו כי אנו נשלח שליח לאיסוף נבצע בדיקה ובמידה ואכן נאמת תקלה האוזניות יוחלפו לחדשות, מה שעוד שכחת לציין בחוות דעתך היא שדיברנו קצת לפני ראש השנה ובשבוע עליו אתה מדבר שלא יצרנו קשר היה שבוע חג בו לא היו ימי עסקים על מנת לאסוף ממך את האוזניות, בכל מקרה אנו מתנצלים על החוויה וההרגשה ומבטיחים לתת שירות ולעזור עד שהבעיה תקבל טיפול ראוי,