
הזמנו את המוצר והגיע לאחר 6 ימי עסקים ( לאחר טלפון שעשינו החנות התאמצה לספק לנו ביום שהובטח למרות שהיה ערב חג העצמאות). באופן כללי מרוצים מהשירות

הזמנו את המוצר והגיע לאחר 6 ימי עסקים ( לאחר טלפון שעשינו החנות התאמצה לספק לנו ביום שהובטח למרות שהיה ערב חג העצמאות). באופן כללי מרוצים מהשירות

רכשתי טלוויזיה "49 LG לאחר ביצוע סקר קצר באינטרנט. התקשרתי לחנות לוודא את קיום המוצר במלאי, נעניתי במהרה והגעתי לאסוף את המוצר בערב. המענה הטלפוני מהיר ואדיב, במקום יש חניה נוחה וקיבלתי גם מתקן תלייה במחיר מוזל.

אני נוהג להגיע לחנות לשלם ולקחת את המוצר . הגענו אכן לחנות ברחוב ז'בוטינסקי פ"ת . יש חניה מסודרת ללקוחות . טיפל בנו בחור סימפטי בשם עמית ... ענה בסבלנות לשאלות ... דאג להעמסת המכשיר לרכב ... הגיש לנו מים קרים ... מה צריך יותר ? הכל בסדר גמור - תודה .

הזמנתי מקרר על פי המידות באתר והסידור הפנימי. סופק מקרר אחר (דגם משופר לפי הנציג) שהיה רחב יותר ואם סידור פנימ שונה. עף אחד מהחברה לא יצר רשק לוודה עם זה בסדר. המקרר שסופק היה רחב יותר מזה שבאתר וכתובאה נעלתי לבלות כמה שעות בלפרק ולהרקיב ארונות מטבח. הסידור הפנים שונה ולא לגמר תואם את הצרכים. כאשר נודע ה"טעות" התקשרתי להחברה שהפנו אותי לספק אחר שאמר שהמידות האתר הן אינן נכונות. "המץתצו" לי לשבור את הריר "קצת" על מנת להכמיב את המרקק. בקיצור - בזהירות ובדוק את המוצר לפני שאתה פותח אותה. Never again

ניסיתי פעמיים לקנות אצלם מקרר ( הם היו בראש הרשימה - הזולים ביותר)מתברר כי זאת שיטה להיות הזול ביותר במוצר שאין לך ואחר כך לנסות למכור לך מוצר אחר שיש להם אבל ביוקר, אני לא מבין איך זאפ נותנת לתופעות כאלה להתקיים

הזמנתי מסך של סמסונג 75" NU8000 לאחר שקראתי עליו ביקורות טוב, לא היה במלאי (הדגם אזל אצל כולם) אז הוצע לי את הדגם NU8002 בתוספת מחיר קטנה אבל עם אחריות של י שלום ל 3 שנים במקום שנה. המסך הגיע בתוך יומיים. מסך מדהים פשוט הצגה. ממליץ בחום.

ברצוני להודות על שרות מסור ואדיב שקבלתי בסיטי דיל ולציין התרשמות לטובה מהידע המקצועי ותשומת לב של דימה שטיפל בהזמנתי של טלויזיה QLED של סמסונג. בברכה ותודה אברהם אייזנברג

קניתי מקרר של היטאצי 4 דלתות המוכר היה סבלני נתן שרות מצויין. מחיר הכי זול בארץ ממליץ בחום שרות מקצועי

חווית קניה טובה, שירות טוב, יחס אישי מצויין של המוכרים, מבחר מוצרים גדול במלאי ומחירים הכי זולים בשוק

קנינו מקרר Haier . השירות הוא חרפה. לא חשבתי שב 2019 עדיין נותנים כזה שירות. המקרר לא סופק בתאריך המובטח והפיצוי שהובטח בתמורה לעיכוב מעולם לא הגיע. אלו דברים שקורים , אבל בחנות הבלתי נסבלת הזו , לא חוזרים אליך ולא מעדכנים למרות עשרות טלפונים שבהם ביקשתי שיחזרו אלי עם תשובות. לא להתקרב לחנות.

שירות מעולה ומהיר. לא היה להם במלאי הדגם שרציתי קיבלתי דגם יותר טוב באותו המחיר.

חווית קניה טובה מאד. מלאי גדול, חניה, מחיר טוב ושירות אדיב ומהיר. כבר רכשתי טלויזיה קודמת באותה החנות והחוויה הייתה מוצלחת בשתי הפעמים.

רכשנו מקרר של שארפ, לפני שהעסקה נסגרה עמית טרח להתקשר מספר פעמים על מנת לסגור את העסק ולעבור על כל הפרטים ולתת את מבוקשנו. לאחר שהעסקה נסגרה והמקרר הגיע אלינו ואנחנו רצינו לדבר איתו על מספר תקלות ולא היה ניתן להשיג אותו. מעל 10 טלפונים עם הבטחות שיחזור אלינו וכמובן שלא חזר. המובילים שברו את האבן הירושלמית שמחוץ לבניין ואף אחד לא לקח אחריות על כך, כמובן שכל אחד זרק את האחריות על השני ואנחנו נשארנו ללא מילים מול ועד הבניין שכעב וקנס אותנו על כך. מדף גדול בדלת המקרר הגיע שבור!!! הבטיחו שיביאו מדף חדש וכמובן שגם זה לא קרה. הטעו אותנו בהתחלה בעלות המקרר וגם בעלות ההובלה. הבטיחו שפיצוי על כל הבעיות הללו יביאו לנו מערכת סירים וכמובן שגם הסירים עד היום לא הגיעו. התירוצים היו שיש לחץ לפני החג וכולם עסוקים וגם אחרי החג לא קיבלנו שום מדף חדש ושום פיצוי. לא ממליצה בכלל לקנות דרכם גם אם הם נראים הכי זולים!!!! אל תעשו את הטעות שאנחנו עשינו.

שירות מעולה מחיר פצצה אנשים טובים אספקה מהירה בטירוף מומלץ בחום תודה על השירות הטוב שנתתם לי

רכשתי טלוויזיה דרך האתר ,התקשרו אליי מהחנות וקיבלתי יעוץ מקצועי וכנה בטרם הרכישה, כולל הסבר מפורט על סוגי הטלוויזיות ואיכותם, שירות מעל למצופה.

רכשתי מקרר ב-23.02.2019 ומיד הציעו לי דגמים אחרים בתוספת תשלום.לא הסכמתי ועד היום לא מומשה בטענות הזויות של: ייקח זמן,העסקה בוטלה מבלי להודיע לי. כשאישרתי בשיחה לבצע שוב חיוב הבטיחו לספק לאחר שבוע וגם זה לא קרה כבר חודשיים מיום הרכישה. עד היום ממשיך האתר ועוד אחרים להציע את הדגם הזה. הדברים מועברים בחשבוני בשם בתי שחוותה חויה זו.

אין לתאר את רמת האכפתיות של האנשים האלה! אחרי שאתה רגיל למוכרים שרק רוצים את הכסף שלך ותו לא אתה נתקל בנשמה הטובה הזאת שבאמת רוצה לעזור לך. הגעתי חצי שעה לפני הסגירה ורכשתי מסך LG 75 אינצ' (במחיר פצצה, הכי זול שמצאתי, כולל אחריות) אחרי נסיון קצר הבנו שהמסך לא הולך להכנס לאוטו, למזלי יש בבעלותי נגרר אך לא הייתי מספיק להביא אותו לפני הסגירה.. הבחור הצעיר הלך ובירר בחנות הסמוכה האם ניתן להשאיר את המסך אצלו עד אשר אוכל לחזור עם הגרר ולאסוף את המסך באותו היום.. בעל החנות הסמוכה היה לקראת סגירה ולא יכול היה להשאיר את המסך אצלו... ואז אמר לי הבחור ב"סיטי דיל": "טוב לך תביא את הנגרר, אני אמתין לך פה" והוא המתין לי 40 דקות אחרי הסגירה!!!!!! כדי שיהיה לי את המסך לחג!! חוויית שירות שלא חשבתי עדיין יש.. עושה טוב על הנשמה.. אחזור בוודאות! תודה רבה, מומלץ בחום!

שירות מצוין! מהחנויות הבודדות שהיה לה במלאי את המסך שחיפשתי אבל נתנו לי את ההצעה הזולה ביותר על הדגם החדש שלא היה מקום להתלבטות. חבר׳ה מקצועיים, זמינים לכל שאלה תמיד באדיבות, דאגו למשלוח מהיר מאוד ובמחיר ללא תחרות. ממליץ מאוד!

שרות מעולה - קניתי טלוויזיה ומקרן קול של LG לאחר שדיברתי עימם בטלפון בערב חג פסח - כל מה שאמרו גם קיימו ובנוסף לבקשתי נשארו אחרי שעות הפתיחה בכדי שאספיק לקבל את הסחורה מיד. קיבלתי את כל ההסברים למרות השעה הלוחצת ועל כך תודתי. לאחר כל השרות הטוב גם עשו לנו עוד הנחה קטנה במחיר שגם כך היה הכי נמוך בזאפ. אין מה להגיד - השאירו טעם טוב של עוד. חבל שלא זוכר את השמות של החבר'ה אבל מדובר בסניף פתח תקווה

לא קל לקבל בארץ יעוץ מקצועי וכנה בטרם הרכישה. דימה נתן לי שירות שכזה משיחת הטלפון הראשונה, בזכותו עשיתי קניה נכונה של טלויזיה. ממליץ בחום להגיע לחנות שם הם מחזיקים את המוצרים הטובים בשוק ובמחירים מעולים.

שירות נוראי ולא אמין , הזמנתי מקרר , עבר מועד האספקה , שירות לקוחות חצוף קצר מזג ולא אמין , כל יום אמרי לי שיבדקו ויחזרו אלי וכלום לא קרה !, עדיין אין לי מועד אספקה ( ניסו לתאם איתי לאיחור של שבוע בערך , אמרתי להם שזה לא מקובל ! ) , ניסו להפנות אותי לספק צד גימל בכלל ולהתנער מהאחריות!!! בזיון ! לא לקנות מהם כלום !!!!! והכי מעצבן שהמנהלים שם לא מוכנים בכלל לדבר עם לקוחות ....

שירות מדהים, אריאל בעל החנות דאג לי לאורך כל הדרך המוצרים סופקו בזמן והאיכות מעבר למצופה !!! כל מוצרי החשמל אני קונה אצלו ואני בטוח אחזור לקנות שוב בסיטי דיל פתח תקווה ובטוח אמליץ לאחרים.

ב-י-ז-י-ו-ן! לא להתקרב ולא להתפתות למחיר. חבל שממשיכים לפרסם בזאפ ספקים לא אמינים, אחרי כל כך הרבה תלונות באתר. 1. שירות לא מקצועי. 2. לא סיפקו את המוצר במועד האספקה שנכתב וניסו לשכנע להחליף מוצר בטענות שונות ומשונות. 3. בחלק מהמוצרים אינם יבואן מורשה. 4. הפיצוי שנתנו על הפרת החוזה - 100 ש"ח הנחה ברכישה הבאה. במקרה שלי הסיפור יסתיים בבית משפט. תחסכו לכם את עגמת הנפש. התרחקו!

שירות מעולה, עצות מעולות שלאו דווקא גרמו לי להוציא הכי הרבה עבור טלויזיה להפך קיבלתי הצעה בהתאם לצרכים שלי והנחה קטנה תודה! ממליץ!

קניתי טלוויזיה בסיטי דיל,שירות מעולה,המוצר הגיע באותו יום. הקנייה הבאה שלי בטוח תהיה אצלכם תודה רבה!!!!