
קניתי מקרר כאילו מהיבואן היותר טוב וקיבלתי דגם אחר, כבר חודש לא החליפו אותו שמתי עליו 3190 שקלים, את האחריות עוד לא שלחו לי, אני דקה מלפני פניה למועצת להגנת הצרכן. בנוסף שמו לי חוברת של מקרר של sumsong במקום Sharp. בסוף הפנו אותי לי שלום היבואן אותה דרך התיחסות.
שלום רב, לקוח יקר,צר לנו לקרוא שאתה אינך מרוצה מהרכישה, היות ופנית אלינו רק לאחר פרסום חוות הדעת, פנייתך הועברה ליבואן למתן פתרון. נשמח שתעדכן אותנו שקיבלת מענה לשביעות רצונך. בתודה צוות סיטי דיל























