
אחלה מוצר, אחלה שירות, ההזמנה והממשק היו נוחים וקלים והשירות אדיב, תודה רבה, ממליץ בחום

אחלה מוצר, אחלה שירות, ההזמנה והממשק היו נוחים וקלים והשירות אדיב, תודה רבה, ממליץ בחום

שרות יעיל מהיר. קיבלתי מוצר הכי חדיש בשוק במחיר חסר תחרות. תודה על שרות מדהים ומהיר

הנציג שדיבר איתי בטלפון היה מאד שירותי בטלפון, והמכשיר הגיע תוך 4 ימי עסקים ממועד ההזמנה.

שירות מצויין. קניתי אצלם כבר כמה פעמים. הטלפון הגיע מהר מאוד והתקשורת מולם מצויינת. תודה

אחלה שירות, אנשים נחמדים ואכפתיים!! אני אישית קניתי 2 זוגות של אוזניות של סוני כשרק יצאו. דאגו להתקשר ולעדכן כשהגיעו לחנות באותו היום

חנות מומלצת יחס אישי, מקצועי קיבלנו המלצות לקנייה ומחיר טוב. זו הקנייה השנייה בחנות ואני מאמין שנחזור שוב.

לא להתקרב!. פירסמו בבלק פריידיי כיסא גיימרים במחיר טוב, והזמנתי- ביום ראשון בבוקר התקשרו להגיד שאין במלאי ''בדיוק נגמר אבל יש דגמים אחרים'. ובנוסף- 'יש כרגע מחסור בכיסאות'. כמובן פספסתי את ההנחה באתרים אחרים שיש להם במלאי את הדגם הזה!!
שלום לכולם! שמעון היקר, ראשית אנצל במה זו על מנת להתנצל על תחושותייך וגם שהם אינם צודקות אנו לוקחים אחריות מלאה ומתנצלים, יחד אם זאת חשוב לציין את העובדות המלאות של המקרה! אכן ביצעת הזמנה באתרינו על כיסא גיימינג אך שכחת לציין כי הכיסא אותו הזמנת לא היה סרוק ב ZAP השוואת מחירים מכיון שאינו זמין במלאי, ZAP הפנה אותך לחנותנו על ידי כיסא DRAGON OLYMPUS שהופיע במבצעי בלאק פרידיי במחיר אטרקטיבי ולאחר שגלשת באתר בחרת להזמין כיסא אחר, תוך דקות נציגנו התקשרו וציינו כי הכיסא המוזמן אינו במלאי וכרגע גם לא צפוי להגיע והציעו חלופות, בשום שלב לא הפסדת את מבצעי הבלאק פריידי מכיון שהמוצר המוזמן לא הופיע במבצעים לא אצלנו ולא אצל המתחרים מכיוון שכיסא זה חסר במלאי היבואן כבר מעל ל 4 חודשים וזאת הוכחנו לך בשיחה משותפת על היבואן עצמו, בכל מקרה אני מתנצל על אי הנוחות ומקווים לעמוד לרשותך ברכישה הבאה.

שירות יעיל ולעניין תוך כדי הקפדה על הנחיות קיבלנו גם שירות אדיב מקצועי יעיל והמחירים היו אטרקטיביים מאוד שאפו.

צוות שירותי , נינוח, מסביר ברוגע. הגעתי בידיעה מה אני רוצה לקנות. קיבלתי הסבר ברור ומקיף

ההזמנה בוצעה באתר בקלות. למחרת התקשרו "לאשר הזמנה" כשבהזדמנות זו לא פספסו כמובן להציע "שדרוג" (כמובן בתוספת מחיר) ליבואן רשמי (כשצייתי בהזמנה יבואן מקביל), לא שיניתי דעתי ואז הציעו לי משלוח עם שליח בתוספת מחיר (חצי מהמחיר שרשום) ולכך הסכמתי. המכשיר הגיע לאחר יומיים עד הבית . היחס ללקוח היה בסדר. הערה: תיאור ההזמנה שלי היה ברור מאוד ולכן מיותר מאוד להתקשר ולנסות "קידום מכירות" בכדי לנסות ולהרוויח עוד כסף. זה מיותר ובייחוד מטריד בו בזמן שיש להם את הפריט במלאי ואין צורך ממשי להתקשרות מהחנות.

קניתי קדמי c9 יבואן רשמי אחרי ששיגעו אותי שזה עדיף ואחרי שעה אני מוצא את אותו מכשיר יבואן רשמי ברשת אחרת ב100 שח פחות אז תבדקו טוב לפני שאתם קונים כי אני אכלתי אותה ולא רצו לעשות לי מחיר גם שהתחננתי

חנות עם מחירים ושירות טובים מאוד. אני מרוצה מהקניה והמשלוח המהיר שהגיע עד אלי הביתה.

צוות מנצח אחלה שירות מחירים הוגנים פשוט כיף להגיע ולקנות שם יש הכל ממליץ בחום

אחלה חנות, בין החנויות הזולות בזאפ למוצר שרכשתי סמסונג A 71, סך הכל טיפול מהיר ויעיל.

קניתי כסא גיימינג ב 720 עבור אבי המבוגר הכסא הגיע בזריזות והותקן ע"י בן משפחה בורג אחד לא היה תואם בעל העסק - שלומי ענה בזריזות וקיים עימנו קשר רציף מול היבואן עד שהענין נפתר במהירות וביעילות !!!

לא כרית לא את המוצר ולא את החנות... קיבלתי מענה מהיר, משלוח מהיר והסבר מדויק. תודה על השירות

הכל התנהל חלק מרוצה מעוד מהשירות ו מהמוצר הכל התנהל חלק מרוצה מעוד מהשירות ו מהמוצר. הכל היה בסדר. אין תלונות

לא להסתמך על הזמינות שמופיע באתר, לא ממליצה, מטעים את הלקוחות, באתר מופיע המוצר במלאי, אחרי זה מתקשרים להתנצל כי המוצר לא קיים ומציעים מוצר חלופי, לפעמים גם יקר יותר, כמו מוצר של יבואן רשמי מול יבואן מקביל. לי הודיעו לי שהמוצר מחכה לי בחנות, נסעתי במיוחד לאסוף את המוצר והמוצר לא היה במלאי, ביקשתי שיקחו אחריות על הטעיה ויביאו לי את המוצר על חשבונם לא היו מוכנים לשמוע ולהתפשר אל אף שטעו .
היי מרינה ושלום לכולם ראשית אנצל במה מכובדת זו על מנת להתנצל על הרגשתך אך יחד אם זאת מאוד חשוב לציין את העובדות כפי שהן באמת היו, אכן הזמנת אצלנו כיסא גיימינג בהזמנה מוקדמת, נאמר באופן חד וברור כי המוצר מגיע ביום חמישי וניתן יהיה להגיע ולאסוף אותו, באופן יזום החלטת להגיע אלינו ביום שלישי בערב ( יום ההזמנה ) ודרשת לקבל את המוצר במיידי, הסברנו כי המוצר נמכר בהזמנה מוקדמת ואינו זמין לאיסוף כרגע, התעצבנת וצעקת על נציגנו ולאחר שזה השמיע לך את הקלטת השיחה בא נאמר כי המוצר יהיה זמין רק בחמישי הרוחות נרגעו, לאור אי ההבנה דרשת מאיתנו לשלוח את המוצר לבית על חשבוננו וציינת שאנו חייבים לעשות זאת מתוך העובדה שאת מאוכזבת ואת לא מרוצה מהשירות שלנו, הסברנו כי הדבר אינו אפשרי ואיימת שאם הדבר לא יקרה תכפישי את שמנו הטוב, מיותר לציין שאם זו הייתה טעות או אי הבנה שלנו היינו סופגים את עלות השילוח אך במקרה הנל הדברים התנהלו אחרת לגמרי,

טיפול טוב ומהיר.מומלץ מאוד.התקשרות טלפונית היתה מאוד טובה.הנציג חזר מהר מאוד ושלח משלוח מהר מאוד.

לאחר שהגעתי פיזית לחנות, התברר לי שאין מלאי של המכשיר הסלולרי שרציתי לרכוש ושכדאי שאזמין באינטרנט כיוון שיגיע מלאי בימים הקרובים. לאחר שביצעתי הזמנה באינטרנט, חזרו אלי בשבוע שלאחריו ועדכנו אותי שהם מבטלים את ההזמנה כייוון שאין צפי להגעת המכשיר. התנהלות לא מקצועית ובזבוז זמן שלי כלקוח
היי אביתר ושלום לכולם! לא כל כך הבנתי היכן אנחנו לא בסדר, הגעת לחנות באופן יזום ללא כל ביצוע הזמנה מראש או בירור באתר ZAP האם המוצר שרצית קיים במלאי, כאמור המוצר לא היה במלאי ולא היה סרוק בהשוואת המחירים ZAP, ציינו כי נכון לעכשיו יש מחסור וכאשר יתחדש המלאי נעדכן אותך ואף המלצנו להזמין באתר ללא תשלום כדי שנוכל לשמור את פרטיך אם וכאשר יגיע המוצר למלאי, כאמור לא שילמת על המוצר ולעולם לא התחייבנו לספק את המוצר רק ציינו שכאשר זה יגיע למלאי נעדכן, לא ביקשנו ממך להמתין לנו ויותר מזה, המלצנו לך על מספר חנויות המוכרות את המוצר ב ZAP ולהם מלאי זמין באופן מיידי ואף עזרנו לך לבדוק זאת, בניגוד לכתוב אני רואה כאן התנהלות סופר מקצועית וסופר שקופה, וחבל מאוד שבחרת להכפיש את שמנו הטוב שלא לצורך.

קניתי מחשב גיימינג חדש, קיבלתי יחס מעולה ואישי מבעל העסק לכל אורך הדרך, והכל במקצועיות ובנעימות. אין לי ספק שארכוש שם שוב.

שירות אדיב ומהיר מומלץ צוות אדיב וממליץ לעניין מה צריך לקחת באמת ומה סתם מיותר

עשיתי הזמנה טלפונית ואספתי את זה באותו יום. חברה נחמדים, ומחיר טוב למוצר, סה״כ מרוצה מהקניה שם.

שירות טוב מאוד ומחיר מצויין זמינות לטלפון ממליץ בחום שעות פתיחה נוחות ביותר מאוד נחמדים