השירות לפני הקניה היה מעולה, יומיים אחרי שביצעתי את הקניה שמתי לב שחסרים המון פרטים טכניים באתר של סיטידיל, פרטים שגרמו לי להבין שהטלוויזיה לא בשבילי, רציתי לבטל, אחרי שרציתי לבטל היחס הפך ממעולה ליחס מזלזל ומתנשא בעיקר ממיכל נציגת החברה, נאמר לי שאני צריך לשלם 100 שקל דמי ביטול אפילו שההזמנה הוזמנה יומיים אחרי שהזמנתי ללא סבלנות לשמוע את הצד שלי פשוט נאמר לי "זה הנהלים תקרא את התקנון". יצאתי מהעסקה הזאת מאוכזב, אם היחס היה חיובי ומבין גם אחרי הביטול הייתי משלם את 100 ש"ח עם חיוך, חבל.
תגובת החנות
שלום,
הלקוח כפיר הזמין את המסך ב-25.8.19 ,יום למחרת 26.8.19 תואמה האספקה.
הלקוח קיבל את המידע המקסימלי במפרט אשר מועבר אלינו ישירות מהיבואן הרשמי קבוצת ח.י,
עם כל הנתונים.
מעבר לכך אנו מקפידים על אמינות המידע אשר מועבר באתר ללקוחות,עם התחייבות על כך!
צר לי על התחושה של יחס מזלזל, הלקוחות זה הנכס של העסק ואנו מקפידים לתת יחס הגון והוגן.
נשמח לעמוד לרשות הלקוחות
צוות סיטי דיל