מפרסם ב-zap מאז 2010

ItechStore - עמוד 83

סלולר, גיימינג , חשמל ומולטימדיה (יהוד)

4.66 / 5 ממוצע מבוסס על 171 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: itechstore
נמצאו 3904 חוות דעת גולשים על iTechstore
240raz
240raz
28.12.2020
מוצר שנרכש: Razer BlackWidow Elite

אחלה חנות! קיבלתי בזמן, המוצר אחלה וזהו. ממש ממש אחלה חנות מומלץ בחום תהנו מכל מקלדת.

חוות הדעת עזרה לכם?
איתי
איתי
28.12.2020
מוצר שנרכש: Logitech MX Master 3 Mouse

זו הפעם השנייה שאני מזמין מוצר דרך iTechstore. נדיר שאני חוזר לכתוב ביקורת, אבל בנוף הישראלי כל כך חסרים ספקים כאלו שהרגשתי מחויב :) השירות היה פשוט נהדר. שעה אחרי הקניה כבר התקשרו, עדכנו, אם היה צריך לעדכן משהו בהזמנה הם עשו את זה בנעימות ובמקצועיות. שני המשלוחים הגיעו יום אחרי, עם אפס בעיות. הרכישה באתר קלה וחלקה, חשבוניות גם נשלחות וגם הגיעו עם הסחורה - בקיצור תענוג. בקנייה הבאה כבר ברור לי שאבדוק אצלם ראשונים. מומלץ מאוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
mienl7892
mienl7892
28.12.2020
מוצר שנרכש: razer leviathan

ממליץ בחום הייטק סטור נותנים שירות פצצה תודה על השירות ואני עוד יחזור לא סיימתי אם הסטפ שלי בחדר מחירים לא מהעולם הזה

חוות הדעת עזרה לכם?
micha.vaizer
micha.vaizer
28.12.2020
מוצר שנרכש: Dragon olympus

שירות אנושי ומקצועי , מחירים הכי זולים לאחר בדיקות רבות, המשלוח הגיע בזמן ללא עיכובים.

חוות הדעת עזרה לכם?
orenbenshlomo
orenbenshlomo
23.12.2020
מוצר שנרכש: גלקסי A71

שירות מהיר, מקצועי, אמין ואדיב. קיבלתי מוצר מעולה תוך זמן קצר. אני מרוצה מהשירות ומוצה מהמוצר .

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
23.12.2020
מוצר שנרכש: jbl אוזניות

אחלה שירות מהיר וסבלני מומלץ לקנות כי הם גם הכי זולים באיזור אחרי כמה וכמה בדיקות

חוות הדעת עזרה לכם?
Hezi
Hezi
22.12.2020
מוצר שנרכש: vr לפליסטיישן

אחלה חנות, אחלה מחירים ושירות מצוין. קונה אצלהם באופן קבוע ואף פעם לא מתאכזב מהחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
hod.franko
hod.franko
22.12.2020
מוצר שנרכש: LG 27GL850-b

הגיע זריז והשליח היה ממש נחמד. המסך אחלה ללא שום בעיות. השירות גם היה ממש אחלה וקשוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
shragams
shragams
22.12.2020
מוצר שנרכש: שיומי מי10 לייט

שירות מעןלה הן בטלפון כליויי ההזמנה, והן בעת הקנייה וקבלת המוצר פיזית בחנות. שירות מצויין עם המון סבלנות. ממליץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
Shown
Shown
21.12.2020
מוצר שנרכש: שעון גלאקסי וואטש 3

השירות היה טוב והעובדים היו אדיבים ומקצועיים. ניתן לי הסבר מלא על תפעול המוצר. בהחלט אקנה שוב ואמליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
Idan
Idan
21.12.2020
מוצר שנרכש: Dualshock 4 controller rose gold

הכל הלך חלק, הזמנתי שלט לסוני 4 והגיע תוך יומיים. קיבלתי שירות מעולה ולגמרי מתכוון לקנות שוב בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dennis
Dennis
21.12.2020
מוצר שנרכש: Aoc 27gu2

שירות משלוח מהיר ומעולה, אתר נוח מאוד וקל לתפעול, המחירים נכונים וקיים מידע רב על המוצרים

חוות הדעת עזרה לכם?
udi.dvir
udi.dvir
21.12.2020
מוצר שנרכש: Samsung galaxy buds plus

ההזמנה הגיעה במהירות, אחרי שהתקשרו מהחנות לברר לגבי צבע מועדף. הציעו משלוח עם שליח בתוספת תשלום, ולמרות שבחרתי במשלוח לדואר, בכל זאת הגיע עם שליח ללא עלות נוספת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Asaf
Asaf
20.12.2020
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי טאב

חנות עם מחירים טובים יחס טוב, מוצרים באיכות גבוהה ממליץ בחום ובאהבה ,והמיקום ממוקם באזור קרוב וטוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
iopkl41
iopkl41
14.12.2020
מוצר שנרכש: שעון חכם סמסונג

לפני כחודש וחצי קניתי שעון חכם מהאתר, מייד באותו יום התקשרו אליי להשלמת הפרטים והשעון היה אמור להגיע מקסימום תוך 3 ימים. עברו שבועיים מאז שקניתי את השעון והוא לא הגיע, כל יום התקשרתי לחנות וחיכיתי המון זמן עד שיענו,לבסוף התשובה שלהם הייתה שאין מה לעשות עם העניין ושהשעון יגיע עוד שבוע. אחרי שהשעון הגיע, התלוננתי על העיכוב והציעו לי פיצוי, שוב עברו כבר שלושה שבועות מאז שדיברתי עם נציג מהחנות שאמר שאני יכולה לסמוך עליו ואין כל סיבה לדאגה כי הפיצוי יגיע ושום פיצוי לא הגיע. חווית קנייה גרועה ומאכזבת ולא מומלצת בכלל!

חוות הדעת עזרה לכם?
shwartzi25
shwartzi25
14.12.2020
מוצר שנרכש: כסא גיימינג Dragongear gladiator

אחלה שירות, אחלה כסא, תור לא ארוך, זול, אנשים נחמדים ונדיבים ויש שם כל מה שצריך

חוות הדעת עזרה לכם?
Itamar1999
Itamar1999
14.12.2020
מוצר שנרכש: איירפודס 2

מחיר הכי זול בשוק שירות אדיב וענייני בלי בלבולי מח רק מה שצריך לדעת. ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
14.12.2020
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
baroryon
baroryon
13.12.2020
מוצר שנרכש: Mx master 3 עכבר

חנות לא אמינה בכלל, כל דבר מנסים לשדרג על דברים שאפילו לא קיים שידרוג. הגעתי לרכוש עכבר של לוגיטק שמתאים גם למק גם לווינדאוס וגם ללינוקס והמוכר מנסה להגיד לי לא יש דגם גז ויש דגם כזה עולה יותר בקיצור כל מיני המצאות שמהצד אני שומע את אותם מילים לגבי מוסר אחר מה שמעיד כנראה על צורת מכירה על מנת להגדיל רווחים

תגובת החנות

שלום לכולם! קצת מוזר לקרוא את מה שאתה כותב ואם כבר בחרת להכפיש את שמנו הטוב בוא נשים דברים על דיוקם ונוכיח כי הכתוב הוא שקר אחד גדול שכל מטרתו היא לפגוע בשמנו הטוב, הרי בחיפוש מהיר ב ZAP השוואות מחירים ואף באתר היצרן ( לוג'יטק ) ניתן לראות באופן חד וברור כי יש 2 סוגים של עכבר:Mx master 3, האחד למחשבי מק של אפל והשני למחשבי ווינדוס, הגעת לחנותנו על מנת לרכוש עכבר זה על פי המחיר המצוין בזאפ, כאשר נציגנו הביא לך את המוצר ציינת כי אתה רוצה אותו למחשב מק, נציגנו הסביר לך כי העכבר המתאים למחשבי מק זמין במלאי מיידי אך עולה יותר ( כמצוין באתר ZAP שם יש 2 השוואות שונות למוצרים, כאמור האחת למק והאחת לווינדוס), ברגע זה התחלת לצעוק על נציגנו ( לצערי הרב לא ניתן לשלב וידאו בתגובה זו ) ואיימת כי אפ לא ניתן לך במחיר הזול יותר תכפיש את שמנו בזאפ, נציגנו ציין שוב ואף הראה לך באתר היצרן ובאתר זאפ כי יש 2 סוגים של מוצרים ואתה המשכת בשלך והתעקשת לשלם מחיר נמוך על מוצר שעלותו גבוהה, צר לי שמיממשת את איומך ופגעת בשמנו הטוב אך זה לא יעצור אותנו מלהוביל את השוק, להעמיד לרשותו מוצרים חמים במחיר תחרותי.

חוות הדעת עזרה לכם?
ולדימיר
ולדימיר
09.12.2020
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy A51

החנות נמצא באזור התעשייה יהוד. יש חנייה קטנה ליד חנות על המדרכה ויש חניונים גדולים במרחק של כמה דקות הליכה.אתר אינטרנט ידידותי.צוות שרות נחמד. אני ממליץ את החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Adham
Adham
07.12.2020
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi note 9s

שירות טוב ואמין,מחירים סבבה ומשלוח די מהיר ממליץ ואקנה משם שוב. בחרתי בדגם הזול אבל התקשרו לי להמליץ על הדגם עם האחריות היותר טובה ועשו לי הנחה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ron
ron
07.12.2020
מוצר שנרכש: iPhone 12 pro 128

שלום רב, בתאריך 6/12 עשיתי רכישה מהייטק סטור חנות אשר מדורגת בזאפ ״קנייה חכמה״ בשירות כזה גורע לא נתקלתי מעולם מוכרים מוצר שאין להם במלאי מוכר צועק בטלפון אני לשם לא אתקרב ממליץ גם לכם

תגובת החנות

היי רון ושלום לכולם! לרוב אני מנצלים במה זו על מנת להתנצל על תחושת הלקוח ועושים הכל על מנת לתקן את הרושם עד לשביעות רצונו אך במקרה זה כמות השקרים וסילוף האמת חוצה את גבול ההיגיון ואנו לא נתן לזה יד! ביצעת הזמנה על מוצר שלא היה מפורסם ב ZAP (הוכחנו לך כי בזמן ההזמנה שלך המוצר כלל לא פורסם בזאפ ), ולמה הוא לא היה מפורסם בזאפ? בדיוק בשל הסיבה שציינת... כי הוא לא היה זמין במלאי, לאחר ביצוע ההזמנה התקשרנו לעדכן כי המוצר אינו במלאי וכרטיסך לא חויב, בחרת להתעצבן, לאיים ולצעק( צר לי שאלא ניתן לשלב כאן הקלטת שיחה ), בכל זמן השיחה נציגנו היו סבלניים ולרגע אחד לא צעקו עליך ההפך הוא הנכון וכאמור אם הייתה לנו האפשרות לצרף לתגובה זו הקלטת שיחה אני מאמין שהיית חוזר בך במהירות ואף מתנצל על סילוף האמת, בכל מקרה אנו נמשיך לתת שירות מקצועי, אמין וטוב ולא ניתן לאנשים מסוגך להרוס ולפגוע בשמנו הטוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
חיליק
חיליק
06.12.2020
מוצר שנרכש: שיומי

ממליץ. אמנם היה תור בחוץ בגלל קורונה אבל נציג יצא ועשה סדר. הזמנתי מראש והוציאו לי את המכשיר. הספקה מהיום להיום נע

חוות הדעת עזרה לכם?
רון
רון
06.12.2020
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי S20 Plus

מומלץ בחום. אומנם היה שם עומס ולקח כמה ימים עד שסגרו את ההזמנה, אבל כשסגרו אז כבר למחרת הטלפון הגיע הביתה עם שליח ולהפתעתי האריזה כללה שנתיים אחריות ארצית, מטען מקורי ואוזניות מקוריות - לא ציפיתי לקבל ולא שילמתי תוספת על אף אחד מהם, גם לא על השליח. שיחקו אותה, תודה רבה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Sanda
Sanda
03.12.2020
מוצר שנרכש: טבלת סמסונג

אטר מצויין. כל לימצות מה שרציתי. שרות לקוחות מצויין. המחירים טובים. הכל בסדר גמור!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון