
שירות טלפוני יוצא מן הכלל משלוח מהיר ומחירים תחרותיים מאוד אישית אני ממליץ תמיד לעשות השוואה ליפני שקונים מוצרי אלקטרוניקה, אבל רוב הפעמים תגיעו כתשובה סופית להייטק סטור

שירות טלפוני יוצא מן הכלל משלוח מהיר ומחירים תחרותיים מאוד אישית אני ממליץ תמיד לעשות השוואה ליפני שקונים מוצרי אלקטרוניקה, אבל רוב הפעמים תגיעו כתשובה סופית להייטק סטור

קנינו כסא גיימינג, מרוצים מאוד מהמוצר , נוח מאוד. השירות היה אדיב ומקצועי מרוצים מאוד

שירות מעולה, הגיע מהיר ביותר!!!! מהיום למחר. היו אדיבים בטלפון - ממליץ בחום מאוווד !!!

חזרו אלי טלפונית עוד באותו היום לגבי עדכון על ההזמנה שלי, והמשלוח הגיע במהירות, ממש תוך יומיים.

הייטק סטור מדהימים אין כמוכם דאתגם להכול כמו שצריך הכל תקין ובמחיר מושלם תודה תודה

עונים ישירות לטלפונים לכל בירור ונותנים מענה מקצועי ושירותי מאוד. המוצר הגיע די מהר ובלי סיבוכים. חנות שדואג ללקוחות שלו.

שירות מעולה, יצרו איתי קשר תוך חצי יום ממועד ההזמנה. דאגו להסביר ולהציג את כל הנתונים וקיימו שיחה פתוחה איתי. משלוח הגיע תוך שלושה ימים. בקיצור רק מילים טובות יש להגיד

שירות מעולה, אדיב ומקצועי!!! אני אחזור לקנות משם שוב ללא ספק. יצאתי מאוד מאוד מרוצה.

שירות מעולה , הסבר מצויין על המוצר, משלוח מהיר. קניתי שם בלי שום התלבטות ואמשיך לקנות שם.

קניתי כמה מוצרים משם, טלפון נייד, משחקים לאקס בוקס וגיליתי צוות קשוב ללקוח, נותנים מענה בדיוק לצרכים. מחיר הוגן

חנות של מקצוענים מבחר מכשירים גדול יעוץ מקצועי לא מנסים לדחוף מכשיר שלא מתאים לצרכים מחירים טובים שלא בא על חשבון האיכות

אתר שולח הזמנות רק לבעל של כרטיס אשראי, אי אפשר לשלוח הזמנה למישהו אחר. זמני המתנה בטלפון ארוכים מאוד לוקח לנציגים הרבה זמן לחזור על מנת לאשר הזמנה נציג איים עליי שאם אני אתן פידבק שלילי הם יכולים לתבוע אותי על זה ניסיתי לבצע הזמנה באתר עם כרטיס אשראי ופרטים שלי אח כתובת משלוח היה עם שם וכתובת אחרת בגלל שזה הייתה מתנה. אחר כך היה לי שיחה עם נציג שאמר שזה בלתי אפשרי ואמר ששם בכתובת ושם של בעל כרטיס אשראי צריכים להיות זהים. עשיתי הזמנה חדשה עם שינויים כפי שהתבקש אבל גם הפעם היא לא התקבלה בגלל תכנון של האתר שלא שולח דברים למישהו אחר חוץ מזה שהזמין את המוצר. לא מצאתי בתקנון של האתר הערה חד-משמעית על כך ש המוצר יישלח רק לבעל של כרטיס אשראי וגם חוק דורש שעל מנת שאני אסכים עם תכנון בעת ביצוע הרכישה אני צריך לקבל חלון קופץ עם תקנון או צריך להיות checkbox שבו אני מאמת שקראתי את התקנון. באתר אתה כביכול מאמת שקראת את התקנון בעת לחיצה על כפתור רכישה וזה כתוב באותיות קטנות מתחת לכפתור, שזה לא מספיק לאימות לפי החוק.
היי מקסים ושלום לכולם! צר לי שבחרת לממש את איומך לפגוע את שמנו הטוב תוך שימוש עברה גסה על חוד שימוש כרטיסי האשראי אך אם כבר תהיה מספיק הוגן ותספר את המקרה כפי קרה באמת! ביצעת אצלנו 2 הזמנות שונות עם 2 מספרי כרטיסי אשראי ומספרי תז שונים שאינם שייכים לך, בכל אחת מההזמנות ביקשת לשלוח את החבילה לאדם ולכתובת אחרת, בבירור מולך ציינת כי אכן כרטיס האשראי הראשון אינו שייך לך וההזמנה בוטלה, בהזמנה נוספת ציינת כי הכרטיס אכן שייך לך, באימות מול חברת האשראי ולהפתעתנו גלינו כי גם ההזמנה השנייה בוצעה בכרטיס אשראי שאינו שייך לך, הסברנו בשנית שעל פי חוק ותקנון האתר אותו אישרת בעת ביצוע ההזמנה לא ניתן לבצע שימוש בכרטיס שאינו אישי ועל מנת לבצע הזמנה באתרינו אנו דורשים לדבר ולאמת הזמנה אך ורק מול בעל כרטיס האשראי או לכל הפחות עם אדם בקרבה ראשונה, חנותנו פעילה כבר שנים רבות ומטרתה העיקרית היא למכור וכמה שיותר! אני רוצים למכור לא פחות ממך ואף יותר אך יחד אם זאת לא ניתן יד לנסיונות עקיצה ושימוש בכרטיסי אשראי שאינם שלך, צר לי על הפגיעה בשמנו תוך ניסיון סחיטה ואיומים שאם לא נספק את מבוקשתך תכתוב ביקורת שלילית

המוצרים הגיעו בזמן. חווית קניה טובה מאוד, חלק מהמוצרים שרציתי להזמין לא היו במלאי אך נציג התקשר והציע מוצר חליפי בטווח מחיר וביצועים דומים. מרוצה מאוד מהקנייה

באמת אחלה של מקום , שירות מצוין עזרו לי בכל התהליך , ממליץ ממש !!

השירות מצויין, הטלפון הסלולרי שהזמנו התקבל מהר ולשביעות רצוננו לאחר תיאום טלפוני איתנו. הערה קטנה: הכיסוי האחורי מסיליקון, שרכשנו ב-49 ש"ח בנוסף לטלפון, התפרק בשימוש רגיל לאחר כחודשיים, ובמקומו נאלצנו לרכוש כיסוי בחנות אחרת.

אם אין לכם מוצר במלאי אל תציגו אותו באתר!!! זו מלכודת מכוערת שלא מכבדת אתכם ולא את הלקוחות שלכם. הגעתי לחנות אף שלא הייתה הזולה ביותר ,על סמך ניסיון עבר של 4 רכישות מוצלחות ועל סמך זה שאתר האינטרנט הציע מוצר מייבוא מקביל במחיר נמוך בכמה מאות שקלים ואף נתן לבצע הזמנה כזו באתר, העדפתי להגיע פיזית לחנות ושם התברר שאין את המוצר במלאי ולא יהיה לפחות בשבוע הקרוב. רכשתי בסופו של דבר כי הבטחתי כמתנת בר מצווה לילד .לדברי הנציג גם אם הייתי מסיים את ההזמנה ומשלם החנות הייתה מתקשרת לבטל עקב מלאי חסר. בזמן שהותי בחנות לקוח נוסף נתקל בתשובה שאין מלאי של ייבוא מקביל עבור מכשיר של סמסונג כשבאתר לא הופיע שחסר במלאי . לא נותר לי להבין שמדובר בדפוס התנהגות קבוע ,שאותי בתור לקוח יבריח בעתיד מהחנות הזו וממליץ גם לאחרים להדיר רגליהם מחנות שאינה מכבדת את לקוחותיה .

זו לא הפעם הראשונה שאני רוכש בחנות זו ותמיד החווה מקצועית איכותית ובמחיר שפוי. גם מכשירי טלפון וגם אביזרים. ספציפית הפעם הגעתי לרכוש מגן מסך, הפתיעו אותי עם מכונה חדשה החותכת דף סיליקון בהתאם לדגם הטלפון הקיים אצלי. מכאן שההתאמה משלמת, המסך הודבק באופן מייטבי. והפתרון מצויין גם אם לא הזול ביותר בשוק אבל מאד איכותי. מאד ממליץ. גם על החנות וגם על הפתרון הספציפי.

אנשי מקצוע ברמה הכי גבוהה. לא זכיתי לשירות כזה בשום מקום. ממליץ לכל מי שרק מחפש. כמובן שהמחירים שלהם הכי טובים בשוק.

שירות מצויין, הגיע יחסית מהר, אנשים טובים , והמוצר פשוט מצויין אני נהנה ממנו כל הזמן ואין בו שום בעיה.

שירות הכי זריז וטוב שקיבלתי. כמה דק' לאחר אישור ההזמנה באינטרנט מיד התקשר אליי נציג לוודא בעניין התשלום וכעבור שעה ההזמנה נשלחה.

קיבלתי שירות מדהים מהרגע הראשון שירות באמת נהדר אחלה של אנשים מומלץ בחום היה עיקוב קטן מסיבה שהכיסא לא היה במלאי ברגע ההזמנה אבל מהרגע שהגיע למלאי הגיע מהר מאוד (הכל במסגרת 14 יום שהתחייבו)דאגו לי מהרגע הראשון ועד שהכיסא הגיע אליי לבית מומלץ בחום!!!! היי טק סטור אתם באמת אלופים!!!!

שירות נעים ומקצועי צוות שיודע להמליץ לאור בקשת הצרכן וצרכיו לא ניסו לדחוף דבר וטוב שכך

הזמנה נעשתה בקלטת. משלוח הגיע מהר. המחשב עומד בדרישות שהיו לי. הילדים לומדים ללא בעיה הלמידה המכוונת והכל עובד כמו שצריך.

ממליץ מאוד שירות מהיר נוח ומעולה חנות מעולה יש להם את הכל ומגיע במהירות מבלי לחכות יותר מידי זמן

קניתי פיקסל 5 ומגן מסך. המוכר הדביק את המגן לא נכון, כשהערתי לו על זה אמר לי "זה בסדר אחי", בבית הייתי צריך לקלף את המדבקה ולזרוק לפח.