
רוצה להמליץ בחום על חנות סיטידיל פתח תקווה שירות אדיב מדהים ומקצועי במיוחד לבחור בשם שלומי שליווה אותי משלב ההזמנה ועשה מאמצים כדי לספק לי את המוצר בפחות מיומיים ללא ספק בפעם הבאה שאצטרך מוצר חשמלי אדע למי לפנות שוב תודה.

רוצה להמליץ בחום על חנות סיטידיל פתח תקווה שירות אדיב מדהים ומקצועי במיוחד לבחור בשם שלומי שליווה אותי משלב ההזמנה ועשה מאמצים כדי לספק לי את המוצר בפחות מיומיים ללא ספק בפעם הבאה שאצטרך מוצר חשמלי אדע למי לפנות שוב תודה.

הזמנתי את המוצר ביום חמישי ה26.12.19, כאשר רשום זמן אספקה עד 4 ימי עסקים. ביום ההזמנה המוכר הבטיח לי שאין צורך להזמין טכנאי של הייבואן, אלא רק לקבל ולהשתמש. כשביקשתי את התעודת אחריות, הוא הנחה אותי איך למצוא אותה באתר של הייבואן, ח.י . כשנכנסתי לתעודת אחריות על המוצר, רשום בפירוש שחייב להזמין טכנאי. לא הבנתי איך זה יכול להיות שהמוכר אמר לי שלא צריך ובתעודת האחריות (שהוא הפנה אותי אליו) רשום שכן צריך. ביום שלישי 31.12(יום לפני שאמורים לספק לי את המוצר), קיבלתי מייל שמודיע שאין להם את המספר טלפון שלהם ושחברת המשלוחים לא יכולה ליצור איתי קשר. מיד התקשרתי וסיפקתי להם את הטלפון, בנוסף היה לי חשוב לשאול איך זה יכול להיות שרשום באתר של הייבואן שצריך להזמין טכנאי לאישור האחריות, אם הוא אמר שלא צריך. המוכר בחוסר סבלנות "נפנף" את השאלה בטענה "שלא צריך" ולא היה מוכן לענות בצורה מקצועית על השאלה. ביום חמישי 2.1(כבר חמישה ימי עסקים לאחר ההזמנה, ויומיים לאחר שסיפקתי את הטלפון החסר) התקשרתי מיוזמתי לבדוק מה קורה עם האספקה של המוצר. חשוב לציין שזה כבר לא היה בתחום ימי העסקים ואף אחד לא התקשר לפחות לתאם איתי. אני גם הייתי בעבודה ביום הזה. לאחר בירור בין המוכר בחנות לחברת המשלוחים, המוכר נתן לי את הטלפון של הספק כדי לתאם איתו. הספק טען שהוא הגיע אליי לדירה ביום חמישי ולא הייתי. כמובן שהוא לא תיאם איתי לפני כן אז לא יכולתי לדעת שהוא מגיע. יתר על כך אני לא אמור לשבת בבית בתקווה שידפקו לי על הדלת עם הטלויזיה. לשם כך נועד הטלפון - כדי שיתקשר יום לפני לתאם איתי, כך שאדע לוותר על יום עבודה או אמצא סידור אחר, ככה שיהיה מי שיקבל את הטלויזיה. בקיצור - חוסר אמינות ומקצועיות. כמובן שביטלתי את ההזמנה - אני לא אוהב שמורחים אותי. לא ממליץ לקנות מהם.

קניתי טלוויזה LG שהגיעה בזמן אך עם מסך שבור. התקשתי לסיטידיל והם מייד טיפלו בתקלה תוך תיאום ונכונות לדאוג שתגיע אלי טלויזיה אחרת במהירות ובשלמות, תודה

הזמנתי טלויזיה מיבוא מקביל דרך האתר, לאחר מספר ימים התקשרו לעדכן שזה לוקח זמן בגלל שמביאים את הטלויזיה מחו"ל, אמרתי שאין לי בעיה לחכות. לאחר מספר ימים התקשרו והציעו לי במקום זאת את אותה הטלויזיה מיבוא רשמי בתוספת מחיר זניחה ובמשלוח מהיר. יומיים אחרי זה הטלויזיה הייתה אצלי.

מתחת לכל ביקורת, פשוט שירות נורא, הזמנו מכונת כביסה לא רק שהיא לא הגיעה בזמן היא לא הגיעה בכלל, לאחר שנגמרו ימי העסקים למשלוח המכונה, התחילו הסיפורים שאין, יש, היא תקועה במכס, שירות מזעזע עושים טובה שהם עונים כאילו שבכלל עשו לנו טובה שמכרו לנו מכונת כביסה, ממש לא נראה שאכפת להם שהם מפסידים לקוחות, אני ממליץ פשוט לא להתעסק איתם!

שירות טוב ויעיל, טלויזיה סופקה במהירות. הותקנה על הקיר וקיבלנו הסבר טוב על הפונקציות של הטלויזיה

קניתי טלויזיה "65 תוצרת L.G. ביום שישי השחור. המוכר התייחס באדיבות ומקצועיות, הבין במוצר ביתרונותיו וחסרונותיו. מחיר טוב מאד, ז"ת זול מאד. במרכז עם חניה צמודה. ממליץ בחום.

קיבלנו שרות נפלא, אדיב ומותאם לצרכינו. העובד היה סבלני ואדיב מאד. בדק איתנו את הצורך האמיתי, הציע מספר חלופות ואיפשר לנו לשאול שאלות. רמת מקצועיות ואדיבות גבוהה מאד. תודה רבה חווינו חווית קנייה נהדרת.

שירות מעולה! בטלפון קבלתי את כל הפרטים ששאלתי המשלוח היה מהיר הכל היה מעל הצפוי

אני מאוחזב מאוד מהשירות וחוסר האמינות של החנות הזאת, לא להתקרב בשום אופן. דיברתי איתם ביום חמישי על טלוויזיה LG 65 (לא אנקוט בדגם) בטלפון נאמר לי שאקבל מחיר 2990 מכיוון שאין להם את הדגם הזול יותר במלאי, הגעתי לחנות ביום שישי והגעתי מאיזור חיפה והמוכר לא היה מוכן למכור לי במחיר הזה רצה 350 שח יותר הוא פשוט היה חסר סבלנות ודיבר בצורה לא יפה בכלל, יש לי את שיחת הטלפון מוקלטת, אני הולך להתלונן עליהם לאגודה להגנת הצרכן כי בזבזתי עליהם הרבה זמן נסיעה ודלק בגלל השקרים שהם אומרים בטלפון. חבל שאין אפשרות להעלות קטעי קול לחוות הדעת.
שלום רב אנו מצטערים על תחושת הלקוח ועל אי ההבנה. שמחים על העדכון אבל לא מכירים את המקרה. אצלנו בסיטידיל המחירים זהים בחנות ובאתר ושקופים ללקוחות בכל רגע נתון. אנו מחזיקים מלאי זמין של מאות מסכים ולקוח שמגיע אלינו לרכישת מסך מקבל במחיר הזול ביותר בשיטת "שלם וקח" החברה שמה נר לרגליה את השרות האמין והמקצועי ללקוחותיה. נשמח לקבל את פרטי הלקוח על מנת שגם הלקוח הנ"ל יהיה מרוצה חג חנוכה שמח צוות סיטידיל

קניתי מכונת כביסה 10 קילו שהייתה הכי זולה מכולם. הגיעה מהר מאוד. המוביל היה אדיב ומקצועי. הטכנאי מאוד סבלני ונתן עצות זהב. שירות מעולה. סיטי דיל אתם תותחים.

מוצר מעולה עם מחיר מעולה, השירות מדהים והמשלוח מהיר מאוד. באמת תמיד שווה לבדוק מולם מחירים של מוצרי חשמל כי יש להם דילים מדהימים והם מאוד אמינים, ישר כוח.מוצר מעולה עם מחיר מעולה, השירות מדהים והמשלוח מהיר מאוד. באמת תמיד שווה לבדוק מולם מחירים של מוצרי חשמל כי יש להם דילים מדהימים והם מאוד אמינים, ישר כוח.

הגעתי לחנות סיטי דיל בפ"ת קיבלתי שירות מקצועי עם המון סבלנות קניתי מסך 43lg פשוט מושלם מקוונת לחזור לקנות שוב בחנות בשעת הצורך מומלץ מאוד

קנינו דרכם מקרר הגיע המקרר המוביל חייב אותי ב120 שח פירוק והתקנת דלתות והתקין את הדלתות עקום בצורה קיצונית (לא שמתי לב באותו רגע כי זה היה בבאלגן של מעבר דירה) מאז מעל חודש שמבטיחים שיגיעו שטפלו שיתקנו שיסדרו כבר 4 ימי עבודה הפסדתי בגללם כי קבעו איתי והבריזו בלי להודיע בכלל להתרחק להתרחק להתרחק

הזמינה מכונת כביסה לסבתה. היא הייתה מרוצה מאוד, מכיוון שהעובדים שהגיעו אליה להתקנת מכונת כביסה היו מאוד מסבירי פנים, הסבירו הכל, הכניסו אותה ואפילו הצליחו לזרוק את מכונת הכביסה הישנה, שהיא מאוד אסירת תודה. בנוסף, והכי חשוב, נמסר במהירות רבה לנהריה (תוך 3 ימים).

רכשתי את אמוצר דרך האינטרנט. השרות אדיב ומקצעוי, זמני משלח מהירים מאוד ומוצר מצוין - אני מרוצה מאוד.

חיפשתי טלוויזה סמסונג 55". מצאתי אותם דרך זאפ והיה שווה את החיפוש!! גם חניה חופשית וגם חסכתי 600 ש"ח.ואני מרוצה. חבר'ה נחמדים, מחיר מעולה ואספקה מהירה. ממליץ לכולם לברר איתם לפני שקונים במקום אחר. דובי

מוצר מעולה ומשלוח מהיר. בדויק לפי הסבר של המוכר בטלפון. טלויזיה הבאה בטוח שקונה שם. מאד מרוצה. עחינעעע עיהניי עהנצעה יעיטעני

שירות 10 מחיר 10 והמוצר כבר בדרך!! לאחר שני ימי עסקים ופשוט אין עוד מילים

קניתי כעת טלוויזיה בסיטי-דיל. אני לקוח חוזר, משום שזכיתי לקבל ממנהל החנות דימה, שהוא בעל ניסיון רב, שירות אדיב וענייני. אני בודק כל הצעה שלו והוא תמיד מציע את העסקה המשתלמת ביותר.

שירות מעולה, אדיב ומקצועי! המוצר הגיע מהר וביעילות. המחיר הכי זול שמצאתי באינטרנט, מרוצה מאוד!

המוצר שהזמנתי לא היה במלאי ונאלצתי לבחור מוצר אחר. מבחינת השירות שקיבלתי מצוות סיטי דיל, היה מצוין !!!

עזרו לי לבחור את המוצר האופטימלי עבורי, קיבלתי הכוונה ושרות מעולה גם לפני קניה וגם לאחר הקניה!

חווית שירות מעולה צויינת משלוח והתקנה מהירים טלוויזיה ברמה גבוה מאוד ומחיר מצוין מומלץ בחום