
חווית קנייה מעולה. הזמנתי באתר, תוך מספר ימים בודד החבילה הגיעה לביתי עם שליח. ממליץ.

חווית קנייה מעולה. הזמנתי באתר, תוך מספר ימים בודד החבילה הגיעה לביתי עם שליח. ממליץ.

שירות מהיר ומוצר איכותי. אני מאוד מרוצה ויקנה כאן שוב בעתיד. ממליצה לכולם לרכוש מהם!

שירות אדיב ,מקצועי,מחירים יחסית זולים . היה מושלם אם היה להם גם שרותי מעבדת תיקונים

מוצר מעולה!! נוח ואיכותי! הכל עובד מצויין השירות בחנות מאוד מעולה, מהירה ודואגים ללוקח. תודה!

חווית שרות מצוינת מומלץ מאוד, המוצר עצמו פחות מומלץ , שווה לשקול לקנות שואב לא אלחוטי

קניתי מכשיר שיומי במחיר הכי נמוך שהצלחתי למצוא למכשיר. החברה נתנו שירות מעולה ומהיר. ממליץ לקנות בחנות

שירות היה ממש טוב , מאוד מרוצה מהקניה . טלפון עובד כמו שצריך ואין תלונות

אחלה שירות - אדיב ויעיל. המוצר ipad pro חדש. קצת המתנה בתור בכניסה לחנות בגלל מגבלות קורונה - אבל מתנהל היטב ומסודר.

רכשתי משחק כדורסל לאחיין שלי. לאחר הרכישה, נציג חזר אלי על מנת לוודא שזה המשחק שאני רוצה וכן היה סובלני מאוד לשאלות שלי. המשלוח הגיע לאחר 3 ימים, על ידי שליח. ממליץ בחום על הייטק סטור

רכשתי בחנות סטיילר של דייסון, קיבלתי שירות טוב, והמוצר מעולה. החנות מומלצת. המוצר עובד תקין, אני מרוצה.

שרות אדיב ומקצועי עובדים מקצוענים ומחירים הוגנים המליצו לנו סלולרי לילד ולא ניסו למכור לנו סתם

שירות מעולה. כמו כן מקפידים על האחריות ומסבירים מה שלא מובן. המחירים ממש טובים יחסית למתחרים. ממליץ בחום.

רכשתי כסא גיימינג DRAGON INFINITY. הכסא הגיע אחרי 3 ימי עסקים אחלה כסא - בדיוק כרשום. כשביקשתי העתק חשבונית - שלחו לי תוך 5 דקות. אחלה שרות!

המשלוח היה מאוד מהיר ומקצועי. שירות מצויין של החנות. התקשרו לוודא שההזמנה הגיע והכל תקין ממליץ על החנות

חוויה לא נעימה. אף פעם לא עונים בטלפון. פעמיים חיכיתי בתור 6 מקומות וכשהגעתי לתור התנתק. מגיבים רק למיילים. לאחר ההזמנה לקח להם יום וחצי לחזור אלי טלפונית (פעם אחת באמצע ניסו והיה בדיוק תפוס אצלי אז השאירו לי הודעה במייל שניסו. ואז לא ניתן להשיג אותם), ואז אמרו לשלוח סריקה של תעודת זהות לאימות חברת אשראי. היו יכולים לרשום את זה ישירות באישור ההזמנה ולחסוך הרבה זמן. אישור חברת האשראי לוקח יום וחצי. בקיצור עברו 4 ימים ורק עכשיו התהליך מתחיל. היחס היה מאוד לא נעים. שום הבנה. אני כעת שבויה שלהם עד שישלחו את המוצר כי כבר בזבזתי 4 ימים. מבאס. לא ממליצה

הזמנתי דרך האתר וביקשתי לשלם בשיחת טלפון חזרו אלי יום למחרת. המוצר אומנם אזל במלאי אבל הציעו לי מוצר בדגם אחר שכם היה במלאי הסבירו לי עליו וענו על כל השאלות ששאלתי המשלוח הגיע בתווך הימים שהובטח, בתוך שבוע בתוספת דמי משלוח.. מרוצה מהמוצר.

השרות מאד מקצועי, אדיב ומהיר. הנציג שעזר לי הקשיב לבקשות שלי ולא 'חפר' עם כל מיני הצעות למוצרים משלימים. בחנות הקפידו על עטיית מסכות וכמות האנשים בחנות.

שירות טוב, משלוח מהיר והמוצר מצוין, מאוד מרוצה מחווית הקנייה. בהחלט אשמח לחזור לקנות שוב מוצרים דומים

שרות מהיר וטוב. קנייה בטוחה - מתקשרים לאימות כרטיס אשראי האוזניות עם איכות שמיעה טובה מאוד בסך הכל מרוצה מאוד.

רכשתי xbox series x בתקופת הקורונה ביום ההשקה, למרות הלחץ שהיה באותו יום השירות היה מעולה, נחזור לקנות שוב בעתיד

לא הייתי מרוצה מהשירות. אין מענה בטלפון אף פעם. והיחס היה מזלזל מאוד. לא ממליצה לאף אחד לקנות שם.

שירות פשוט חבל על הזמן! המוצרים ברמה גבוהה ובמחיר ממש אחלה. ללא ספק ארכוש מהם שוב!

הזמנתי טלפון באינטרנט לפני שבועיים. צלצלו אלי מהחנות באותו יום, שיש להם רק את היבואן המקורי שעולה כמובן הרבה יותר. סירבתי והם הבטיחו שיגיע בשבוע שעבר. צלצלתי היום. אמרו לי שההזמנה בוטלה. השיחה התנתקה להם ולא חזרו אלי. צלצלתי שוב. חיכיתי 40 דקות על הקו והועברתי לתא קולי. הלכתי לחנות כדי לגלות שאין להם במלאי והם ביטלו את ההזמנה בלי להודיע לי. שרות לקוחות? 2021?
היי יאיר ושלום לכולם! ראשית אנצל במה זו על מנת להתנצל על הרגשת ותחושותייך, כמי שמכיר אותנו שנים רבות ואף רכש מאיתנו לא פעם ולא פעמיים בעבר יודע שאנו חנות אמינה המספקת שירות טוב ומקצועי אחרת לא היית חוזר לרכוש אצלנו שוב שוב, אכן ביום ה 11.01.21 הזמנת בחנותנו מכשיר טלפון מסוג פיקסל 4A, כשעה לאחר הזמנתך חייגת אליך נציגנו וציין בפניך כי המוצר אינו במלאי ( וכמובן שזה לא היה סרוק בזאפ השוואות מחירים ), ציינו כי מלאי נוסף צפוי להגיע בעוד כשבוע וכאשר יגיע ניצור קשר ונעדכן, לצערי הרב לא חזרנו אליך מכיון שהמלאי לא חודש וגם כאשר הגעת לחנותנו באופן יזום ובדקת את אמינותנו ונוכחת לדעת שאכן המוצר אינו במלאי החנות ואנו דוברים אמת, הזמנתך בוטלה עוד בשיחתנו הראשונה וזאת מכיון שהמוצר אינו במלאי אך אין זה אומר שלא נעמוד בהתחייבותנו ונחזור אליך בקבלת מלאי חדש, הזמנתך בוטלה מכיון שאין אנו רשאים לשמור פרטי אישיים ופרטי אשראי לאחר ביצוע הזמנה, צר לי שבחרת להכפיש את שמנו הטוב ועל אחת כמה וכמה כאשר אתה לקוח חוזר ומרוצה שרכש אצלנו בעבר מספר פעמים, בכל מקרה אנו מתנצלים על אי הנוחות ומקווים לעמוד לרשותך בעתיד

חיפשתי אייפון 12 ומצאתי את החנות מחיר מצויין ביחס לתחרות ושירות מקצועי במעמד הקנייה מומלץ בחום

קניתי שולחן גיימינג, לפני הקנייה התקשרתי לוודא שיש במחסן ושהם עושים משלוח וקיבלתי מענה מעולה, ביצעתי את ההזמנה, הגיע השולחן ואני שמח שהזמנתי מהם.