לאחר התייעצויות בחרתי לקנות מחשב נייח בספיד מחשבים המוכר הפגין מקצועיות בהתאמת מחשב לצרכיי וגם המחיר היה טוב. וכבר באותו היום הודיעו לי שהמחשב מוכן. אני מרוצה.
מוצר:
מחשב נייח i3-3220
שם:
דלבה יקי
תאריך:
17/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון מדפסת HP ולמחרת באתי לחנות לאסוף אותה. המדפסת חיכתה לי, נתנו לי הסבר איך להתקינה במחשב, היו אדיבים ותוך מספר דקות יצאתי עם המדפסת לדרכי.
מוצר:
מדפסת 3525
שם:
איציק
תאריך:
11/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מצוין, שרות אדיב. כשלא ידעו לתת מענה הפנו לגורם נוסף על מנת לעזור. ייעוץ בבחירת המוצר היה מעולה כולל הפניה למוצר זול יותר. תודה אישית לגיא על האדיבות והמכירה הנעימה.
מוצר:
USB VIDEO& AUDIO GRABBER 'WSVR203C
שם:
אייל
תאריך:
02/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לשדרג ספק כח שרכשתי קודם לכן, וללא כל התנגדות מצד החנות, הציעו לי ספק כח איכותי יותר. המחיר היה הוגן, אפילו הרכיבו לי את הספק במחשב. שירות ויחס מעולים
מוצר:
ספק כח 550W
שם:
אסי
תאריך:
27/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לבדוק זמינות המוצר לפני הגעתי לחנות היו נחמדים, היה במלאי, הגעתי שילמתי קיבלתי את המוצר והמשכתי לדרכי. אשמח לקנות שם שוב
מוצר:
כונן קשיח חיצוני MY PASSPORT 1TB
שם:
lobl
תאריך:
24/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתילחנות ביקשתי מטען לאייפון 5 קיבלתי מענה מהיר ותוך 3 דקות סיימנו את העיסקה והחיר היה טוב והמוצר עובד ללא תקלות עד היום
מוצר:
כבלים ומתאמים מטען לאייפון 5
שם:
Dor
תאריך:
30/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
החנות החסירה פרטים בדף תיאור המוצר שבדיעבד היו מונעים ממני לקנות שם. הזמנתי כונן קשיח חיצוני שלא נאמר בשום מקום שדורש חיבור לחשמל, ומסתבר שהוא כן דורש חיבור כזה. כשהתקשרתי אליהם כדי להחזיר את המוצר, הם לא הסכימו לקבל אותו בחזרה בטענה שהם לא מקבלים מוצרים שנפתחו. הוגשה תלונה למועצה הישראלית לצרכנות על הטעיה של לקוחות.
מוצר:
כונן קשיח חיצוני Elements Desktop 2TB
שם:
אלחנן
תאריך:
25/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב-12 באפריל, מהירות המשלוח שצויינה היתה 7 ימי עסקים.
ב-24 באפריל לראשונה יצרו איתי קשר מהחנות ואמרו שהמוצר לא במלאי, ושנעשה בירור מול הספק וגם אצלו אין את המוצר. הציעו לי מוצר חליפי, אך העדפתי לסרב.
לשאלתי מדוע חלף זמן כה רב עד שיצרו איתי קשר, גימגם הנציג תשובה בסוג שרק עכשיו קיבלו תשובה מהספק.
בסוף הזמנתי את המוצר מחנות אחרת, ואני מקוה שיגיע בזמן. חבל שהייתי צריך לחכות כ"כ הרבה זמן.
בקיצור, לא עומדים בזמנים, והמוצרים שמופיעים באתר לא בהכרח מסונכרנים עם המלאי האמיתי.
מוצר:
כרטיס רשת TL-WN822N
שם:
אורי
תאריך:
24/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתר צוין זמן אספקה של שבוע. 10 ימים אחרי ההזמנה נשלחה אלי הודעה מהמוכר (גיא) שאין להם את המוצר וההזמנה בוטלה. לא מקצועי.
תגובת החנות:
לאחר נסיונות ליצור עם הלקוח קשר טלפוני, הלקוח לא עונה לטלפון שלחנו מייל ללקוח שהמוצר אזל מהמלאי וכמו כן ירד מהאתר ועל כן אנו מתנצלים
מוצר:
עכבר M125
שם:
רוני
תאריך:
06/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה בכלל. הזמנתי ביום שלישי את המוצר כשאר ההתחייבות היא "עד 7 ימי עסקים". ביום רביעי (כשבוע לאחר מכן) צלצלתי לחברה- ענה לי בחור מהתמיכה: "שירות לקוחות יצא להפסקה. תנסי שוב עוד חצי שעה" אחרי חצי שעה באמת ענה לי בחור משירות הלקוחות ואחרי שבדק את מספר ההזמנה הוא הצהיר כי רק מחר יגיע המוצר שהזמנתי לחנות (!) ורק אז יעבירו אותו בדואר רשום אליי. "זה היה חסר. לא אמרנו לך" כשהערתי את תשומת ליבו שזה יגיע אליי רק אחרי 7 ימים - הוא הסכים איתי בנונשלנטיות: כן, את צודקת. זה יגיע באיחור. ללא טון מתנצל, ללא רצון לשמח ולרצות אותי. מאחר והצעתי שתי אלטרנטיבות: או לעשות הכל כדי שזה יגיע אליי עד מחר, או לבטל את ההזמנה - הבחור ביטל בשמחה את ההזמנה וטען כי לא חויבתי בכלל (כדאי מאוד שכך יהיה) למה אני צריכה להתקשר אליהם כדי לגלות שאין את המוצר במלאי? למה אפשר להזמין מוצר שאינו קיים במלאי? למה הם מתחייבים לזמן משלוח שבכלל לא אפשרי מבחינתם? למה אני צריכה להתרוצץ אחריהם? ולמה הטון המזלזל הזה של בחור שעבודתו מוגדרת כשירות לקוחות?!
אין ספק שבשביל הזמנה של 75 שקלים - אכן אין צורך להתרוצץ יותר מידי, להכביר במילים או חלילה "לבזבז" שליח כדי לגרום לי להיות מרוצה. אני מזמינה המון באינטרנט וכל אתר חדש אני קודם "בודקת" את השטח. מזמינה משהו קטן כדי לראות את האיכות, השירות ומהירות השליחה. מטרת התיק שרכשתי הייתה "לבדוק" את החנות לפני הרכישה הגדולה שתכננתי לי ולשלושת אחיי. חבל בשבילהם שככה פספסה החנות לקוחה שיכלה להיות בקלות מאוד מרוצה.. ומזל בשבילי שלא "נפלתי" יותר איתם. פשוט בושה.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה תיק למחשב נייד, יצרה קשר טלפוני עם החנות, הוסבר ללקוחה שהמוצר ייצא אליה למשלוח בדואר רשום, אך לצערינו ייתכן איחור באספקה של יום אחד או מקסימום יומיים ועל כן אנו מתנצלים. הלקוחה דיברה בצורה מתנשאת ואיבדה כל פרופורציות, הלקוחה סירבה לקבל את התנצלותינו על איחור שרק יתכן ביום אחד ודיברה בלשון מזלזלת ותוקפנית מצידה ועל כן ביטלנו את הזמנתה.
אנו עושים כל מאמץ שכל ההזמנות יסופקו ללקוחות בזמן ושלקוחותינו הרבים ימשיכו להיות מרוצים.
מוצר:
תיק למחשב נייד NS-033BL
שם:
Gad
תאריך:
01/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות ללא דופי. גיא ואבישי אנשים אדיבים ומוכנים לעזור בכל בעיה או משאלה.הם ממליצים ולא "משחילים"!!! בענף הזה לדעתי שורדים רק אנשים כאלה. נסו ותוכחו.
מוצר:
דיסק פנימי WD500 AZRX Green
שם:
ינון
תאריך:
24/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל בזה שכאשר ביצעתי את ההזמנה לא קיבלתי את פרטי ההזמנה למייל כמו שכל חנות אינטרנטית שולחת היום, אלא רק אישור תשלום מפייפאל.
באתר מצויין בפירוש שהנתב מתאים לשימוש בתשתית של בזק והוט. מה שהם לא מציינים, זה שלא מדובר במכשיר משולב מודם+נתב אלא בנתב בלבד, כך שאם יש לי תשתית בזק זה מצריך גם מודם - שאין לי. כאשר הנתב הגיע, גיליתי מיד שאיני יכול להשתמש בו. פתחתי את האריזה אך לא ביצעתי בו שום שימוש. אנשי השירות לא גילו שום הבנה לסיטואציה ואמרו שמבחינתם ברגע שפתחתי את האריזה הם לא יכולים למכור את המוצר שוב ולכן אינני יכול להחזיר אותו (לא-מדויק. מבחינת החוק אם לא נעשה שימוש במוצר אני זכאי להחזירו גם אם האריזה נפתחה, אבל אני לא אכנס איתם לסמאטוחה משפטית על 80 שקל וכנראה שהם יודעים את זה).
תגובת החנות:
הלקוח הזמין ראוטר מסוים שבחר בעצמו. הראוטר הינו ראוטר ללא מודם (ללא חייגן). מאחר והלקוח אינו מבין כלל במוצרים שרכש וחבל שכך, הוא יכול להאשים רק את עצמו וכמובן גם ללכלך קצת על החנות. חבל שלא ציין כמה עובדות חשובות: 1. הלקוח קיבל בדיוק את המוצר שהזמין. 2. המוצר הגיע במהירות הבזק ללקוח. 3. המוצר היה ארוז באריזתו המקורית – חדש לגמרי .
מה עוד אפשר לבקש .... קפה עם שתיים סוכר :)
מוצר:
נתב אלחוטי WR740N
שם:
עידן
תאריך:
15/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 24/9 הגעתי לחנות הנ"ל לצורך קניית SanDisk Cruzer Ultra 32GB השירות היה אדיב מאוד וקיבלתי אחריות על הזיכרון למשך שנה מהחנות עצמה. הגעתי הביתה העברתי לזכרון קבצים כדי לראות שהכל תקין ושמתי אותו בצד. לאחר שבועיים שרציתי לגשת לקבצים הזכרון הנייד ביקש לאתחל את עצמו.. לאחר אתחול לא היה בכלל אפשרי לגשת לזכרון. נגשתי לחנות עם המוצר+ קבלה ואחריות. לאחר בדיקה התברר שהזכרון לא תקין. המוכר החליף לי במוצר חדש מהמדף בלי בעיות. ככה צריך לתת שירות.
מוצר:
SanDisk Ultra usb 32GB
שם:
גולש
תאריך:
24/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
roy
תאריך:
27/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התייעצתי לפני הקניה , ביררתי זמינות מלאי , ---------------------------------------- וזהו .... הזמנה קלה, המוצר חיכה לי בחנות (איסוף עצמי). החנות קרובה לביתי כך שזה ממש נחמד. קל ופשוט.
מוצר:
ראוטר נתב אלחוטי tlwr841n
שם:
hauzer
תאריך:
26/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המקלדת באינטרנט (תשלום עם Paypal) ותוך שלושה ימים היא הגיעה אלי בדואר. לבקשתי אפילו קיבלתי את מספר המעקב (של הדואר בדוא"ל). חשוב לציין שהם היו הכי זולים. ללא ספק אקנה בחנות זו שוב.
מוצר:
מקלדת למחשב Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000
שם:
חיים
תאריך:
30/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לפני הקניה נתנו לי אינפורמציה טלפונית וכיוונו אותי למוצר הטוב יותר. התקשרו לוודא כתובת והזמנה הגיע תוך 3 ימי עסקים ארוז טוב.
מוצר:
נתב אלחוטי TL-WR841N
שם:
שימי
תאריך:
29/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זה לא מוצר ראשון שאני קונה בספיד מחשבים. השירות מעולה והמחירים מהנמוכים בשוק. גיא מנהל החנות פשוט בן אדם מדהים, תמיד שמח לעזור ולהסביר. באחת הפעמים רכשתי מוצר פגום (היה סגור באריזה וכנראה הגיע פגום מהיצרן) ושירות הלקוחות של ספיד מחשבים דאג לי במיידי, בלי לשאול יותר מדי שאלות שלחו לי מייד מוצר חדש. כל מוצר מחשבים שאני צריך אני כבר לא עושה סקר שוק, אלא ישר קונה בספיד מחשבים בגלל המחירים והשירות. מומלץ בחום!
מוצר:
רמקולים למחשב E200
שם:
קורן
תאריך:
08/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הבאתי מחשב ישן לתיקון, ביקשתי לקבל שירות מיידי על מנת שלא אשאר ללא מחשב אלא להמתין ולקחת את המחשב עימי. הוסבר לי בסבר פנים יפות שהבדיקה תיערך כ 15 דקות, על מנת שיוכלו לעדכן אותי באיזה תקלה מדובר. לאחר כמה דקות נאמר לי שיש לכלוך רב במחשב ומספר וירוסים שגורמים לבעיות והתיקון יערך בערך שעתיים. חזרתי לאחר מספר שעות, לקחתי המחשב ומצאתי אותו תקין לחלוטין בנוסף ברצוני לציין שהמחיר היה סביר ביחס למקומות אחרים ושיש לי אמון מלא במעבדה זו שהופניתי אליה מחבריי ואני ממליץ לכולם.
מוצר:
תיקון מחשב
שם:
ארז
תאריך:
31/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב לחבר דרך החנות קיבלתי שרות ויותר חשוב הדרכה אך להתקין נכון דרייבר כדי שתוכנת עריכה תעבוד נכון ומבחינתי מהיום זו חנות הבית שלי
מוצר:
מחשב נייח G620
שם:
משה
תאריך:
28/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות מחשב נייד מסוג סמסונג RV511. למחרת, לאחר שפתחתי את המחשב, השתמשתי בו והתקנתי בו אפילו תוכנות, המחשב פתאום הפסיק לפעול. התקשרתי לחנות ואמרו לי להגיע. הייתי בטוח שיפנו אותי לאחריות מכיוון שכבר השתמשתי במחשב. להפתעתי, החליפו לי מייד למחשב חדש לחלוטין (מקופסא) ושמו בו את ההארד דיסק מהמחשב הקודם (עם התוכנות שהתקנתי יום קודם). כל הכבוד שהחליפו לי מייד את המחשב למחשב חדש לחלוטין ולא טירטרו אותי לאחריות. בנוסף, אף פיצו אותי בעכבר מתנה על חשבון החנות, ואף עזרו לי בעניינים טכניים.
מוצר:
מחשב נייד RV511
שם:
גולש
תאריך:
10/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
א
תאריך:
09/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בזמן, אך בלתי תקין. נורית ה power אינה דולקת עם הסוללות שהגיעו עם המקלדת. קניתי סוללות חדשות - עדיין לא עובד. הספק לא מוכן לשלוח שליח עם מקלדת תקינה במקום המוצר התקול וביקש שאגיע אליו למעבדה לתיקון (על מוצר שהרגע יצא מהאריזה).
שורה תחתונה: קניתי מקלדת תקולה ב-69 ש"ח, אני שבועיים בלי המקלדת שהייתי צריך, וכעת אני נדרש לשלם 22 ש"ח עבור דואר רשום כדי לקבל החזר כספי מהספק. חוויית קנייה מפוקפקת ביותר.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מקלדת דרך אתר האינטרנט, הכולל משלוח בדואר רשום. נשלח ללקוח מוצר חדש עם אחריות של היבואן הרשמי. הלקוח התקשר לחנות וטען שהמוצר הגיע אך לטענתו אינו תקין. ניסינו להסביר ללקוח איך לחבר את המקלדת האלחוטית למחשב, ישנם מקרים שבהם הלקוחות אינם יודעים להשתמש. הלקוח רצה שנשלח שליח עכשיו עם מקלדת חדשה. הלקוח הזמין את המוצר באינטרנט עם משלוח בדואר רשום בחינם, אך האחריות הינה בחנות או במעבדות היבואן. הוצע ללקוח להגיע לחנות או לחילופין לשלוח בדואר רשום לחנות. המוצר יבדק ברגע שיגיע לחנות במיידי ובמידה ולא תקין יוחלף לחדש במיידי במקום. במידה וישלח בדואר רשום, והמוצר יימצא לא תקין, הלקוח יקבל החזר כספי על המשלוח ששילם וכמו כן ישלח לו מוצר חדש , המשלוח גם כן על חשבוננו. לקוחות יקרים, שימו לב הלקוח גר בתל אביב, וכמו כן החנות ממוקמת גם כן בתל אביב אך הלקוח שלטענתו שבועיים בלי מקלדת, בחר לבזבז את זמנו היקר בלכתוב ביקורת מאשר לקפוץ לחנות ולפתור את הבעיה בחמש דקות.
מוצר:
מקלדת Cordless Pro 2000
שם:
גולש
תאריך:
04/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הרמקולים ביום רביעי ביום חמישי התקשרו לוודא את הכתובת שציינתי בפרטי ההזמנה. ביום ראשון הרמקולים הגיעו.
פשוט תענוג! מומלץ בחום! אני אזמין מהם גם בעתיד.
מוצר:
רמקולים T3130
שם:
דן
תאריך:
01/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים. הזמנתי כרטיס רשת אלחוטי EW7128G וקיבלתי מודל אחר, דגם ָEW7711ln. טלפנתי והבחור לקח את המספר שלי אך לא חזר אלי. טלפנתי שוב ושאלתי מדוע קיבלתי מוצר שונה ממה שהזמנתי. בלי להתנצל הוא אמר לי שלא היה במלאי וזה נורא דומה. אבל אני עובד על לינוקס ולא סתם הזמנתי דגם זה אמרתי לו שהיה צריך להתקשר קודם ולשאול עם התחליף בסדר. פשוט לא מקצועי ולא אמין. כעת הוא אמר שאני יכול לשלוח את זה בחזרה והוא יזכה אותי, ומי ישלם על הדואר הרשום? עזבו אותכם יש מספיק חנויות אחרות עם שירות נורמלי. על טעיות כאלה משלמים בפרנסה. יום טוב.