
קניתי פה היום ונדב נתן לי שירות מעולה מההתחלה עד הסוף. ייעוץ ועזרה בכל מה שהייתי צריכה והיו לי הרבה שאלות. נתן עזר גם בייעוץ מקצועי. תודה רבה, נהניתי מאוד, בטוח אחזור.

קניתי פה היום ונדב נתן לי שירות מעולה מההתחלה עד הסוף. ייעוץ ועזרה בכל מה שהייתי צריכה והיו לי הרבה שאלות. נתן עזר גם בייעוץ מקצועי. תודה רבה, נהניתי מאוד, בטוח אחזור.

ממליצה מאוד על רכישת מוצרים מחנות זו. אני לקוחה חוזרת... הפעם רכשתי מצלמת mirrorless של סוני, ואני מאוד מרוצה! כולם מקצועיים, אדיבים וסבלנים. קיבלתי שירות מעולה, גם לאחר הרכישה, הן בטלפון והן בחנות. תודה רבה לכולם, ובמיוחד לדניאל על השירות הטוב!

מקצועיים ואדיבים - חנות מעולה ממליץ בחום לקנות בחנות זו נתנו שרות מעולה - כולל הקפדה על מה כדאי להוסיף ומה מיותר המחירים תחרותיים אבל, קצת קשה למצא חניה (עדיף בסוף היום)

איך שנכנסתי לחנות קיבל אותי דייל בשם מוטי והביא את המוצר ועזר לי לבדוק מוצרים נלווים במקצועיות ויעילות היה שווה את השעתיים נסיעה לחנות.

אחת מחנויות הצילום הטובות בארץ.השירות בחנות מעל הכל פשוט מדהים .אפשר לתת ציון 10 לכל העובדים שם .אני קניתי כמה פעמים ברואים עולם וכל פעם זה חוייה מחדש לכל אחד שם יש סבלנות לתת הסבר על כל דבר ועל כל מוצר.עם כל מי שדיברתי נתן דניאל אנדרי גיא כולם כולם 10.גם המחירים בחנות מאוד נוחים ותמיד הם באים לקראת הלקוח שיצא מרוצה.בקיצור החנות 10 ומאוד מאוד מומלצת באהבה.זה לא הפעם הראשונה וגם לא פעם האחרונה שאני אקנה שם.מומלץ מומלץ מומלץ

קניתי מדפסת משולבת באחלה מחיר ותוך 4 ימים היא כבר אצלי מותקנת ועובדת - תענוג! וגם שירות מעולה בטלפון. באמת חבר'ה סבבה.

הגעתי לחנות לקנות עדשה 35ממ למצלמת פוג'י שרכשתי לפני כחצי שנה. כבר משיחת הטלפון הבנתי שהגעתי למקום הנכון, שיש מי שמקשיב לצרכים ולתקציב שלי. הגעתי כבר באותו היום לחנות. המקום מאוד נעים, חנייה סידרו לי ברגע שהגעתי. השרות של נתן זיסמן נעים, אדיב, מקצועי, עם הרבה סבלנות. קניתי את מה שהייתי צריך עם תכנון התקציב המקורי שהיה לי. זה לבטח יהיה המקום הראשון שאתקשר כשאצטרך ציוד צילום בהמשך, או להתייעצות. ממליץ בחום!

הגענו עם גופרו לא תקינה שהפסיקה לעבוד בטיול .. לאחר בירור מהיר החליפו לגו פרו חדשה

חנות נהדרת עם המון מוצרי צילום ומעבר לזה. השירות ממש נהדר, הזמנתי שילמתי קיבלתי וממש נהנתי. התרשמתי מאוד מהזמן תגובה של החנות, לא צריך להמתין שעות שיחזרו אליך, ומענה אנושי אדיב במיוחד. תודה ענקית ותודה רבה.

הזמנתי דרך אתר האינטרנט של "רואים עולם" עדשה של פוג'י 35mm f/2, תוך כמה שעות התקשרו אלי לוודא איזה צבע אני מעדיף, ויום למחרת השליח הביא לי את החבילה למקום העבודה (בבאר שבע). שירות מהיר במחיר מעולה (רק בכמה שקלים יותר מהמחיר באילת ללא מע"מ על המוצר הספציפי), מה עוד אפשר לבקש? מרוצה מאוד, תודה רבה.

קניתי מצלמת ניקון בחנות רואים עולם בפתח תקווה, מחירים ללא תחרות, ואנדריי היה סבלני וחביב, נהניתי בקניעה

קניתי מצלמה מראוים עולם Panasonic Lumix DMC-GF10 מצלמה איכותית במחיר מעולה לפי המלצת הסניף לפי הצרכים שאני רוצה, שירות טלפוני זמין תמיד, טיפול בהזמנה בצורה מהירה והכי חשוב המשלוח הוא המהיר ביותר למסירה עד בית הלקוח. מומלץ בחום

לצוות רואים עולם, נדב וגיא ,ברצוננו להודות לכם על השרות האדיב האמין והמקצועי .תודה על הסבלנות שלכם לענות לכל שאלה ולהעינות לכל פנייה ועל הרצון לעזור ולתת שרות איכותי ומהיר.בשמי ובשם הורייי שוב המון תודה וכמובן ממליצה ממליצה ממליצה!ריבי ממגדל העמק 😎

קניתי מצלמה 80d של קנון ועדשה 18-135 מחיר הכי זול בשוק עם אחריות ל 3 שנים אנשים אדיבים וסבלניים חווית קניה ומחיר זול . קבלנו הסבר על המצלמה ויעוץ מקצועי מאנדריי בחור נחמד וסבלני חנות נוחה ממליץ בחום..

חווית הקניה הייתה מצויינת. קיבלתי מענה הן בטלפון (שאלות לפני הקניה עצמה) והן בדלפק המכירה. מתן הינו מוכר מקצועי ובעל תודעת שירות. ממליץ בחום!

הגעתי לחנות המדהימה הזאת בפ"ת וקיבלתי שירות הכי טוב ומקצועי שרק חלמתי לקבל. הנציג בשם נתן טיפל בי במיתב הסבלנות ונדיבות ובסופו של דבר EOS 5D MARK4 שלי סוף סוף!!! מאוד, מאוד מומלץ. תודה על הכל!!!

הגעתי בלי הרבה ידע, קיבלתי יחס מדהים, הסברים מפורטים ומחיר פצצה! אין ספק שאחזור לשם מומלץ בחום!

שירות אדיב ברמה מאוד מקצועית, מורגש רצון אמיתי לעזור ללקוח לבחור את המוצר והדגם המתאים. חווית קניה נעימה שמשאירה רצון לחזור בעתיד.

זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה אצלהם. שירות מעולה ויוצא דופן, מחירים זולים מאוד וצוות מאוד מקצוען ושרותי. ממליץ עליהם מאוד.

שירות מדהים, מקצועיות לשמה, מחיר מצויין תמיד נהנה לחזור לשם (לקוח שלהם משנת 2001 ורשכשתי לא מעט דברים, מצלמת סטליס, מצלמת וידאו קלטות דיגיטליות, מצלמת וידאו כונן קשיח,מצלמת וידאו SD HD, מצלמות במעגל סגור HD)

שירות טוב , אנשים נפלאים . הזמינו לי את המוצר כיוון שלא היה במלאי והגיע תוך זמן קצר ולשביעות רצוני. ממליץ בחום . אנשים טובים ישרים והגונים ושמחים לעזור אולפני חן צלמים שרון

חנות מדהימה עם שירות מעל ומעבר למה שיכולתי להעלות על דעתי. הגעתי לאחר יותר מחצי שנה מהקניה עם רצון לקניית מיקרופון אחר, כי חשבתי שעלה לי צורך חדש שהמיקרופון שרכשתי לא יוכל לפתור. הייתי בכמה חנויות שהציעו לי כל מיני מוצרים, ורק ב"רואים עולם" המוכר דימה עם סבלנות אין קץ הראה לי איך אפשר להשתמש באותו מוצר שקניתי. לא רק שהוא לא ניסה למכור לי מוצר נוסף- הוא התאמץ מאוד כדי למצוא פתרון בתוך הלפטופ שלי, כך שאוכל להינות מהמוצר שקניתי. וזה אחרי שבחנויות מחשבים הטעו אותי ואמרו לי שאין פתרון. שירות בכזו רמה גבוהה זה דבר נדיר ביותר, ואני מודה מקרב הלב ל"רואים עולם" ולמוכר דימה על השירות המתחשב והמושלם.

מקום מעולה לקבל בו חוות דעת ושירות יוצא מן הכלל של כל העובדים . התקבלתי בחיוך ויצאתי בחיוך ,מומלץ לבצע רכישה אצל אנשים טובים כאלה. בוודאות הכרתי אנשים מקסימים ואחזור בוודאות לכל דבר שאצטרך .

חיפשנו מצלמה gh 5 מצאנו חנות מעולה זולה כבר בטלפון הסבירו לנו הכל ענו על כל השאלות באדיבות וביחס מעולה, כשהגענו לחנות היחס והשירות היה מעבר למצופה, השירות הכי טוב בארץ!! והמחירים הכי זולים! מומלץ מאוד! חיפשנו מצלמה ומצאנו חנות מדהימה ויחס מדהים עוד נחזור לקנות שם עוד דברים!