
חברה נחמדים, תקשורתיים, מאד משתדלים להשביע את רצון מהלקוח ולתת שרות. התקשו עם משלוח בזמן הקורונה ולבסוף נמצאה פשרה. מומלץ.

חברה נחמדים, תקשורתיים, מאד משתדלים להשביע את רצון מהלקוח ולתת שרות. התקשו עם משלוח בזמן הקורונה ולבסוף נמצאה פשרה. מומלץ.

אחלה שירות ומשלוח מהיר ביותר אתמול הוזמן היום הגיע מאוד נחמד לקבל טלפון כמה דקות אחרי ההזמנה במטרה לוודא שאכן מה שהוזמן תואם את הצרכים שירות מדהים

למרות המצב קיבלתי יעוץ מצויין עם המון סבלנות שענה לצרכים שלי מחיר סביר גמישות וקבלת המוצר במהירות הבזק

שירות יוצא דופן. מהשיחה הראשונה המענה היה מיידי ותכליתי. ניר, מקצוען אמיתי שבאמת מבין לרמת הבורג בציוד שהוא מוכר נתן מענה אדיב ומקצועי. נעשה מאמץ של החנות לאתר מול הספק מוצר בהתאם לדרישות שלי הגם שלא הופיע במלאי, לכשנמצא המוצר נמכר במחיר הוגן תוך כדי מתן פרטים מלאים לפני והדגשת היתרונות וחסרונות. יישר כוח, עסק שעובד מול לקוחות עיסקיים ופרטיים שמשקיע את מלוא תשומת הלב גם בלקוחות הקטנים שמבצעים קנייה קטנה יחסית זה דבר בהחלט לא מובן מאליו.

יישר כח. אתם נותני שרות זריזים דייקנים ואיכותיים. המשיכו אתם בדרך הנכונה. דרך צלחה. עבודה נעימה.

שירות אישי, אדיב ומקצועי של ניר מאיי. אס. טי. סיפק את כל המידע טלפונית, דאג למשלוח מקביל מהחנות ומהיבואם כדי שאספיק לקבל גם את המדפסת וגם את הדיו והדפים לפני חג הפסח בימי הקורונה.

חייבת לפרגן על השירות אליפות של ניר👏 מההתחלה ועד הסוף . קבלת מידע, תהליך רכישה קליל , שליחות בזמנים ומתן מידע תפעולי לאחר קבלת המדפסת. לחלוטין כשאצטרך אדע לאן לפנות 🙏😊

עמדתי להחליף את הסורק הישן ולא מצאתי סורק שולחני בחנויות של באר שבע. היו מציעים לי רק סורק משולב עם מדפסת. מצאתי מה שחפשתי ב- A-S-T דרך זאפ. קבלתי שירות יוצא מן הכלל, נציג החנות בשם ניר נתן לי כל ההסבר הדרוש ונעימות ומקצועיות . בחרתי לקבל את המוצר עם שליח במקום דואר ישראל ולא האמנתי כאשר למחורת החבילה הגיעה לביתי. בקיצור, עכשיו יש לי כתובת למקרה שאצטרך מוצרים נוספים בתחום המחשבים.

חווית קנייה מעבר למצופה! ניר עזר לי מאוד, סבלני, אכפתי, מבין והכל בנועם! תודה רבה לכם.

AST הם עסק אמין מאוד. קניתי מדפסת גדולה וכל התהליך היה קל. הם תמיד זמינים כדי לעזור לי בכל פעם שיש לי שאלה. ממליץ בחום!

מומלץ מאודדדד שירות אישי אדיב ומקצועי. נכונות לתת שירות ברמה מאוד גבוהה. שמח על שיתוף הפעולה.

מאוד מרוצה ממוצר ומהשירות הטוב מצד סוכן ניר אשר הראה מקצועניות ועזר מאוד לבחור את המוצר הנכון על ידי יעוץ טכני.

מהרגע הראשון קיבלתי שירות מקצועי ואדיב. ענו על כל השאלות שהיו לי (והיו הרבה) ונשארו איתי מרגע ההזמנה עד להתקנת המוצר. ממומלץ בחום!

הגעתי לאיי אס טי בעקבות חיפוש אחר מדפסת פוטו איכותית. התרשמתי לטובה מן הידע הרחב כל כך של המוכר האדיב ניר, שדאג שאצא מרוצה וסגר את כל הקצוות מולי ומול הספק. ניר דאג להתקשר למחרת ולדווא שאני מרוצה וכשהתעוררה בעיה קטנה, הוא דאג מיוזמתו ומבלי שהתלוננתי שהדבר יתוקן ושאהיה מרוצה. אין היום הרבה בתי עסק ששמים את שירות הלקוחות במקום כזה גבוה וכל זאת במקצועיות רבה כל כך והבנה בתחום העיסוק. ללא ספק אחזור אליהם למתכלים וכל אביזר אחר ואמליץ לחבריי שמעוניינים במדפסות מקצועיות לפנות אליהם. ישר כח!!!

שירות נהדר ויחס טוב! המוצר איכותי והמחיר נוח מאוד! האספקה מגיעה במשלוח ומתאימה גם למי שלא גר באזור!

מחיר מצוין ושירות מעולה ! שלמה עזר מאוד בבחירת מכונת הצילום המשולבת לצרכי, וניר התקין אותה במקצועיות, בסבלנות רבה ותוך מתן מענה מקיף לכל שאלותי ובקשותי תוך כדי וגם לאחר ההתקנה. מומלץ בחום לכל המעוניין בשירות מסור, מקצועי וטוב ובמחיר משתלם.

שירות מקצועי ואדיב עם יחס אנוש מעולה. הייתה בעיה בגריפת דפים במדפסת שלא ידעתי איך לתקן. הטיפול היה מהיר מרגע הקריאה.

מומלץ מקום ראשון שירות ברמת VIP מי שטיפל בי הוא ניר והוא מדהים שירות מעל ומעבר. תודה

הייתה לי תקלה ב 2 מדפסות שברשותי. שלמה וניר תיקנו אותם, התרשמתי מאוד מהמקצועיות ומהאמינות שלהם

מקצוענים ברמות עם הרבה ידע ושירות מכל הלב. עזרו לי מאוד להתאים לי מדפסת היום אני מרוצה עד הגג. קונה רק מהם. ממליץ בחום !!!

שירות מעל ומעבר, תמיד יש למי לפנות במקרה של בעיה, מוצרים איכותיים, מרוצה מאוד וממליצה בחום!!!!

שירות מעולה ואדיב! מקצועיים מאוד מטפלים בתקלות במהירות עונים לכל שאלה! ממליצה מאוד מאוד! עמית :)

חיפשתי לא מעט זמן לרכוש מדפסת שתתאים לצרכים שלי, כשפניתי לניר גיליתי מקצוען שבדק בדיוק את הצרכים שלי והתאים לי בול את מה שאני צריכה. מעבר למכירה הוא גם הגיע אלי הבייתה התקין את המדפסת וחיבר אותה לכל המחשבים שיש לי בבית. בקיצור- חווית קנייה סופר כייפית, מקצועית והמחיר מעולה. אני בטוח אחזור אליהם לרכוש גם את הטונרים. אני ממליצה מאוד!!!

אני מאוד מרוצה מחברת אי אס טי פתרונות, שירות מהיר ויעיל , אמינות,שירות,אחריות וכמובן מחיר ללא תחרות