
רכשתי אולר לדרמן עם חריטה אישית ואני ממליצה בחום על רכישה מחנות זו. לאחר השוואת מחירים ממנה עלה כי מחירי לדרמן בחנות הוגנים, כי עלויות השילוח הוגנות וכי יש אפשרות לתוספת חריטה אישית ביצעתי אתמול הזמנה של אולר דרך האינטרנט. בהמשך ערכתי בירור טלפוני לגבי החריטה וזכיתי לשירות יעיל ואדיב. כבר הבוקר -תוך יום! - החבילה הגיעה לביתי. ממליצה בחום רב!























