מפרסם ב-zap מאז 2015

‎גיים סטור‎ ‏(GameStore) - עמוד 8

גאדג'טים וסלולאר (תל אביב)

4.71 / 5 ממוצע מבוסס על 28 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 181 חוות דעת גולשים על גיים סטור
Shuli
Shuli
14.01.2016
מוצר שנרכש: אביזר לטלפון סלולארי G3

נשבר לבן שלי המסך בסלולארי מדגם LG G3. התקשרתי לגיימסטור סניף פ"ת. שעות פתיחה נוחות 08-20 . תיקנו המסך תוך שעתיים!!! מהירות יעילות ומקצועיות ולא פחות חשוב . הכי זולים ממה שחיפשתי. ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri
Uri
31.12.2015
מוצר שנרכש: תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך מגע LCD מקורי למכשיר Nexus 5

מסרתי טלפון סלולרי מדגם נקסוס 5 להחלפה של מסך שבור (כולל דיגיטייזר). חזרתי אחרי שעתיים (למרות שיכולתי גם לחזור מוקדם יותר) וקיבלתי את המכשיר כמו חדש. בנוסף הדביקו לי מגן מסך שהבאתי מהבית ללא תוספת תשלום. שירות אדיב ומקצועי במחיר רצפה - מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
30.12.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
27.12.2015
מוצר שנרכש: החלפת מסך לאייפון מגן מסך מזכוכית מחוסמת אייפון 5c

הגעתי לסניף בבניין פנורמה בבן-צבי ת-א. קיבלו אותי חברה אדיבים שעובדים שם מיד לקחו את הטלפון, המסך שלי קיבל מכה והתנפץ בדיוק אייפו שהמצלמה. נאמר לי שיתכן והמצלמה והחיישן גם נפגעו. הטכנאי פתח את הטלפון ובדק את הטלפון והודיע לי שהמצלמה והחיישן תקינים. הוחלף לי המסך תוך 20 דקות לסביעות רצוני המלא. בנוסף בקשתי שיתקינו לי מגן מסך מזכוכית מחוסמת. השירות היה מצויין ואדיב מאוד ישרים מאוד ( בקלות יכל הטכנאי להגיד שהמצלמה נפגעה והייתי מוסיף עוד כסף ). בעתיד אם יש לי תקלה בטלפון אני חוזר רק אילהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אסנת וניב
אסנת וניב
21.12.2015
מוצר שנרכש: אייפוון 5 5

נתחיל בשורה התחתונה: השירות גס רוח אם יש בעיה. פרסום שקרי לגבי המוצר. הסיפור: נשבר לי המסך באייפון וחפשתי שירות. בפרסום כתוב "החלפת מסך LCD+מגע מקורי Apple iphone 5c" בנוסף: תנאי אחריות - 6 חודשים ע"י גייםסטור. (לא כולל נזקים שנגרמו מנפילה). הגעתי לסניף ברמת גן, המסך הוחלף. כשבאתי לאסוף אותו, היתה שם לקוחה כועסת ומאחר ולא היה לי כבר מה לעשות רק קיוויתי שאני לא אהיה כמוה. כמה ימים לאחר מכן, הטלפון היה בתיק עם מפתחות, ונסדק. תחילה קצת ואח"כ התפשט על כל המסך עד כדי שלא יכולתי לעשות כלום איתו. התקשרתי לחנות ברמת גן. שם אמרו לי שהLCD מקורי, ולא ה touch. זה לא מה שהבנתי מהמודעה. התווכחתי והוא ניתק לי. התקשרתי שוב, אמרתי לו שאני לקוחה מאוכזבת וכועסת ולשהוא לא יכול לנתק לי ככה. והוא ניתק לי שוב. התקשרתי לסניף אחר, שם דברתי עם איציק, המנהל, שגיבה את ניתוקי הטלפון (שכן הוא גם עושה את זה אם לקוח מרים את קולו). הבנתי ששירות טוב לא אקבל כאן. הוא גם גיבה (כמובן) שהמגע לא מקורי. לי כמובן זה לא הובהר בעת הרכישה. לו היתי יודעת, הייתי יכולה לבחור אם לרכוש את המסך הזה או לא, ואם כן, להתייחס בהתאם לזכוכית העדינה. אני לתומי, התייחסתי לטלפון כפי שעשיתי שנים רבות, כמו לחפץ שאפשר לשים בתיק ללא עטיפת פצפצים. הבנתי אם מי אני מתעסקת, מפה לשם, איציק הזמין אותי לחנות, החליף לי מסך, חייב אותי בעוד 100 ש"ח (זאת למרות שיש אחריות אבל לאחר ששיקר לגבי המסך המודעה, גיבה שירות גס רוח ומזלזל, למה שלא יתנער מאחריות ויגבה ממני עוד קצת כסף). אה, וגם אמר לי "בינינו, את הרי תשלמי כל סכום שאגיד לך". אבל הוא גם הדביק לי מגן מסך – אז הכל בסדר, לא? אחרי שהחזירו לי את הטלפון ראיתי שהמסך מוגבה (הכפתור שקוע וזה נכנס לתוך הכיסוי האופן גבולי). מי יודע איזה הפתעות מחכות לי.. אז שלא תגידו שלא הזהרתי אתכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
debbysol
debbysol
06.12.2015
מוצר שנרכש: תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי למכשיר Iphone 5

מעבדה עם שירות מעולה . איציק טיפל בזריזות ובמקצועיות בהחלפת המסך של הטלפון. וענה לכל "הנידנודים" שלי. מחיר מעולה בהשוואה לאחרים. שעות עבודה נוחות וחניה בשפע. ממליצה בחום. דבי סולומון

חוות הדעת עזרה לכם?
5 6 7 8
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון