קניתי בריכה לילדים של intex בסכום גבוה יותר מחנויות אחרות בגלל הביקורות הטובות , כשהתחלתי למלא את הבריכה גיליתי שחלק בבריכה מאבד אויר , התקשרתי לחנות והבחור בחנות ישר התגונן וטען שאין לו איך לעזור לי שכבר השתמשתי בבריכה וזרק את האחריות על intex.
גם ערכת תיקון לא הגיעה כמו שהובטח , נקודה לטובת החנות הם הציעו לשלוח ערכה חדשה בדואר.
ההרגשה שלי מהשירות כשהם לקחו את הכסף שלי הם היו מאוד נחמדים אבל ברגע שיש בעיה אין עם מי לדבר , אם רק היו מקשיבים ומסתכלים על התמונות אולי היינו מגיעים לעמק השווה אבל האינסטינקט הראשוני הוא להפיל את האשמה על הלקוח , בקיצור אני לא אקנה שם שוב בחיים וגם לא ממליץ.
תגובת החנות
כפי שרשום באתר, רשום בחשבונית , יש מדבקה על גבי המוצר .
אין אחריות על מוצרים מתנפחים לאחר השימוש בהם.
לכלל הלקוחות מובהר כי בטרם השימוש בבריכה יש לנפח את המוצר, לבדוק תקינות של המוצר ורק לאחר מכן יש להשתמש במוצר.
הדבר רשום בבירור בחשבונית, באתר ועל גבי האריזה בטרם נפתחה.
הלקוח הנל הלין על כך שיש לו חור בבריכה לאחר שימוש בה (!) והחליט שהוא רוצה זיכוי כספי חלקי על מנת לא לפרסם את חוות הדעת.
אנחנו לא מוכנים לשלם ללקוח על מנת שלא ירשום חוות דעת.
שאר הלקוחות יחליטו אם הם רוצים לבסס את דעתם על סמך לקוחות שרוצים שנשלם להם כדי לא לרשום. סחטנות לשמה!
לקוח שבוחר להשתמש בבריכה בטרם בסדיקה אינו יכול להתלונן על כך, אלא להלין רק על עצמו.
למרות שהוצע לו לקבל ערכת תיקון הוא סירב, לדבריו.