עשיתי הזמנה לגנרטור, אחרי יום/יומיים חייגו להגיד שאין במלאי ועשו לי החלפה
עוד באותו יום קיבלתי SMS מחברת השילוח שהגנרטור יצא מהחברה - עד פה הכל תענוג
מאז הגנרטור תקוע אצל חברת המשלוח, 4 שיחות שונות לחברה ששלחה לי בוצעו וכל פעם הבטיחו שיחזרו אלי עם תשובות (כי חברת המשלוח לא עונה להם או משהו כזה)
שורה תחתונה אני בלי תשובות, בלי מוצר, כל פעם אותה תשובה נחזור אלייך (ולא חוזרים אלי למרות 4 נסיונות שונים טלפוניים)
גם לחברת המשלוח שלחתי הודעות - ענו לי פעם אחת ואמרו זה אצלך היום (כמובן שלא הגיע ולא עונים בטלפון של השליח)
מאוד מאוכזב, ציפיתי להרבה יותר, ביקשתי לדבר עם מנהל או בעל בית - כמובן שלא נתנו לי לדבר איתם
קיצר חוויה שהתחילה טוב התדרדרה למרדף יומי שלי אחרי החברה שמאשימה את חברת המשלוחים ולא לוקחת אחריות על התהליך
תגובת החנות
היי עמית,
אני קורא את חוות הדעת השלילית שכתבת על חברתינו שוב ושוב ואינני מבין היכן אנחנו יצאנו לא בסדר ?
1.הוצאנו את המשלוח באותו יום שהעסקה בוצעה.
2.זמן האספקה הינו עד 10 ימי עסקים (ומדובר על מוצר גדול כפי שאתה מבין).
3.עברתי על השיחות איתך שוב ושוב ובכל פעם שנציג דיבר איתך הוא פנה לחברת המשלוחים על מנת לברר מתי המשלוח יסופק אליך - גם פה עשינו את עבודתינו.
המוצר סופק לך עד 10 ימי עסקים כפי שהובטח, אך למרות זאת בחרת ללכלך את שמינו הטוב.
מקווים שאתה מרוצה.