באתי לחנות vip mobile בגלל המחיר הזול ,באמת הם מוכרים יבואן רשמי של רונלייט עם שנתיים אחריות . לפני הקניה הנציגה הסבירה בסובלנות רבה על המכשיר . והציע אביזרים נלווים ולא ניסתה לדחוף . הדביקה לי מגן זכוכית בצורה מושלמת ,מאוד מפסוט ומרוצה בעכבות השרות הבאתי עוד חברים. תודה לכם vip
מוצר:
LG G2 LG
שם:
LIAT
תאריך:
11/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באוקטובר גלקסי S4 ושילמתי עבורו במזומן. לאחר 4 חודשים המכשיר החל לכבות ולאתחל את עצמו ולהתחמם מאוד. פניתי לחנות ושם טענו שהסוללה נרטבה. הבחורה שהיתה בחנות החליפה את הסוללה שהיתה מנופחת לגמרי (להזכירכם מכשיר חדש) עלות הסללה 70 ש"ח. אלא שלאחר שבועיים המכשיר 'חזר לסורו' בהזדמנות הראשונה שבתי לחנות. עכשיו המוכר טען (אותו מוכר שביצע את המכירה) שאני לא משתמשת נכון בטלפון. לדבריו אסור להטעין מכשירים בלילה. מוזר מאוד. דיבר לא יפה, הרים את הטון ובקיצור התנער מאחריות. בסופו של דבר הציע לשלוח את המכשיר למעבדה. עניין של שבועיים. להזכירכם שוב, המכשיר עדיין באחריות יצרן!!!!!!!!!!!!! מכיוון שהטלפון נחוץ לי לעבודה סירבתי לכך הוא גם לא הציע מכשיר חלופי. כל ההתנהלות היתה מקוממת וגסת רוח. לקחתי את הטלפון לחנות אחרת שם בדקו את הסוללה ואמרו שהיא מחודשת בכלל (דבר שאותו לא ציינו בחנות בעת החחלפה) החליפו לי את הסוללה וכרגע הטלפון עובד. ממליצה שלא להתקרב לחנות בשום פנים ואופן. יחס גרוע משפיל ומזלזל. והלוואי שמי שאמון על הגנת הצרכן יטפל כבר בנוכלים שכאלה.
תגובת החנות:
בס"ד קראתי את תלונת הלקוחה המלאה באי דיוקים , ורובה חסרת שחר. ראשית המכשיר נרכש ב- 8.10.13 , והובא לתיקון לאחר כחצי שנה . המכשיר התקבל לבדיקה והתברר כי הסוללה הייתה נפוחה. למרות שסוללה בגדר אחריות יצרן רק עד 3 חודשים מעת הרכישה, הוחלפה לה סוללה תחליפית במכשיר ללא עלות כלל בשונה מן המצוין בתלונה. !!! בפעם השנייה הגיעה הלקוחה עם תקלה זהה , התברר לאחר בדיקה כי המכשיר היה רטוב במים ועל כן התנפחה הסוללה בשנית. יש לציין כי בעת קורוזיה במכשיר מכל נוזל שהוא מתבטלת אחריות יצרן על כל תקלה במכשיר כפי שמצוין בתעודת האחריות . סעיף 5 - 5. האחריות אינה תכלול את המקרים הבאים : • נזק שנגרם למכשיר עקב מגע עם נוזלים כלשהם ו/או קורוזיה. ועל כך חתומה הלקוחה ע"ג תעודת האחריות שנופקה לה. אי לכך הוצע ללקוחה להחליף את הסוללה במחיר עלות של 70 ש"ח במקום 129 ש"ח מתוך רצון טוב למתן שירות במעבדה . הלקוחה דרשה לכלול את התיקון במסגרת האחריות והוסבר לה שתקלה מסוג זה לא מכוסה. עם זאת , בחרה הלקוחה להלין כנגד החנות ואופן התנהלותה אשר הייתה לפי דין , לפגוע בשמינו הטוב באמצעות אתר זאפ, ועל כך אנו מצרים . הנהלת החנות שומרת לה את הזכות לתבוע את הלקוחה בגין לשון הרע ברבים והוצאת דיבה על אופן מתן השרות . בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXI S4
שם:
קובי יצחק
תאריך:
05/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ לא להתקרב הגעתי לחנות והבאתי את אבא שלי עקב המחיר הזול ועל כך שילמתי ביוקר קניתי 2 מכשירי גלקסי 3, חווית הקניה הייתה איומה וקיבלתי הרגשה של עושים לך טובה שמוכרים לך, כל חצי דקה ענו לטלפון וייבשו אותי, היו 2 מוכרות המוכרת עם השיער הכהה הייתה ממש ממש לא נחמדה, לבסוף קניתי רק בגלל שהמוכרת השניה עם השיער הבהיר הייתה מקסימה. מהרגע הראשון הטלפונים עשו בעיות, התנתקו, איתחלו את עצמם, נתקעו עברו למצב נהיגה באופן לא מוסבר וכל פעם היה תירוץ אחר. במשך חצי שנה התקנתי גירסה מחדש 5 פעמים (לזכותם יאמר שלא חייבו אותי על עידכון גירסה), הבטריה התנפחה והתקלקלה אחרי 4 חודשים והמוכר סירב להחליף אותה השקע טעינה התקלקל אחרי 3 חודשים, נשלחתי ע"י המוכר למעבדה ליד בעלת אותו שם ושם הסבירו לי שהכל אשמתי ואני צריך לשלם על תיקון למרות שעשיתי ביטוח שהמוכרת המליצה לי עליו ולמרות שהטלפון בן חצי שנה והיה בעייתי מהיום הראשון. תמיד התשובה הייתה הכל בסדר, זה רק גירסה... הכל בסדר לך למעבדה... בקיצור קניתי 2 פלאפונים בעלות של 3600 ש"ח ואחרי חצי שנה אני נאלץ לקנות חדשים.
תגובת החנות:
שלום רב. קראתי את תלונת הלקוח להלן תגובת הח"מ . לא ברור איזו חוויה איומה עבר הלקוח ???, שאכן הייתה נציגה שטיפלה בו לדבריו באופן נעים ובעל שרות אדיב. לגופן של הטענות , הלקוח פנה במסגרת האחריות בתוך תקופה של 4 חודשים , ו - חמש פעמים קיבל מענה במעבדה לפי תנאי התעודה (אשר הוא חתום על תנאיה) בעת הרכישה לפי דין . ללא כל עלות עודכנה לו גרסה ולא חויב על כך מאומה. בשונה מזאת לפי תנאי הספק / יבואן על כל מכשירי הסלולר אין אחריות על סוללה , ו /או שקע טעינה העונה להגדרת תקלת חומרה. הלקוי נגרם כתוצאה משימוש לא סביר לפי הגדרות יצרן . אכן ללקוח יש ביטוח ויכל היה לתקן ולהפעילו בהשתתפות עצמית מופחתת של 300 ש"ח עבור החלפים בלבד , אך הלקוח בחר לא לעשות כך. אנו מצרים על כך שבחר ועשה הלקוח לפגוע בשמינו הטוב למרות שקיבל את כל השירות הנדרש לפי דין . לעיתים בשל עומס ביקוש בחנות מול נציגות המכירות בשל דרישה וביקוש רב של מוצרינו לאור המחיר השווה לכל כיס , נוצר מצב שהלקוח לא מקבל שירות באופן מיידי ועליו לגלות סבלנות על מנת לקבל שירות אדיב ומקצועי, וכך פעלה המעבדה . בנוסף , לא ברור מן הנסיבות תקלה ב- שקע טעינה וסוללה כפי שציין הלקוח מה עלה בגורלם של שני המכשירים האחרים . כידוע אצלינו זו זכות לתת שרות . בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
סלולרי s3
שם:
דב
תאריך:
31/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חזרתי לחנות לאחר כמעט שנה מאז שרכשתי את הפלאפון על מנת לתקן אותו. זכיתי ליחס אדיב ושירות מהיר ומקצועי, תוך שעה וחצי כבר יצאתי עם הפלאפון. אחלה חנות!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxsy 3
שם:
Eliot
תאריך:
30/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות בחנות הזאת הם נותנו לי כשרכשתי "כאילו אחריות לשנה" ואני שמעתי אחריות לשנה האמנתי שזה אחריות רצינית אבל לאחר שנהרס לי השקע טעינה אחרי חודשיים והגעתי אליהם בבקשה שיתקנו את זה במסגרת האחריות הם נתנו לי לקרוא את האותיות הקטנות ושם כתוב שהם נותנים אחריות אך ורק על תוכנה ולא על חומרה ומה שווה אחריות רק על התוכנה הדבר הכי חשוב באחריות זה החומרה
תגובת החנות:
שלום רב. קראתי בעיון את תלונתו של הלקוח . אכן סופקה ללקוח תעודת אחריות על המכשיר שנרכש עבור תוכנה ובדיקות מעבדה. יש לציין שאחריות אינה תקפה על חומרה מסוג : שקע אוזניה , שבר במסך, שקע טעינה וכדומה מאת הספק / היבואן . על כן מצוין במפורש ע"ג תעודת האחריות המנופקת בעת הרכישה את הסייגים לתוקף האחריות ומה היא כוללת . אנו מצרים על כך שבחר הלקוח להלין תלונה חסרת שחר ולפגוע בשמינו הטוב. עם זאת , הוצע ללקוח מתן שירות ואפשרות לתיקון הליקוי ע"ח הלקוח רק עבור החלק והאחרון סרב. אנו משתדלים ליידע כל לקוח לפני קניית מוצר חדש , בדבר תחולת האחריות ומתן השרות בגין כל תקלה . אך יש מקרים בהם בוחר הלקוח להתעלם מן האותיות הקטנות לדבריו אשר לא לא קטנות כלל !!! בתקווה שלא יהיו תקלות משימוש לא סביר במכשיר. בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
גלקסי אס3 i9300
שם:
Ofekrofm
תאריך:
26/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש נרחב בחנויות פלאפונים ברחבי הארץ ראיתי חנות שעומדים בה אנשים בתור חשבתי מחלקים פלאפונים בחינם נכנסתי ועמדתי בתור כשהגיע תורי התברר שמולי עומדים זוג מוכרים מהממים שהסבירו לי על כל שאלה ושאלה שלי לדעתי בסבלנות יתרה ואז הבנתי שאני נימצא בחנות הכי זולה בארץ ופשוט חווית קניה. בסופה קניתי אייפון 5s במחיר הכי זול בארץ. ועל חנות זאת אספר לכל. מציע למי שמעוניין לקנות פאלאפון לנסות בקודם בחנות זאת. תאמינו לא תתאכזבו תודה ,שייקה
מוצר:
אייפון 5s iPhone 5s
שם:
Itay
תאריך:
25/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות בטלפון לפני הקניה היה אדיב ומדוייק. נמסר למו מצב מלאי מדוייק ואפשרויות רכישה. נחמד שהיתה אפשרות לבחור מכשיר עם אחריות יצרן מקורית. היה נחמד לקבל קצת יותר תשלומים, אבל הסתדרנו.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5 D821
שם:
גיל
תאריך:
24/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי טלפונית אם יש במלאי וביקשתי שישמרו לי מכשיר שאני אבוא למחרת. הגעתי למחרת המכשיר נשמר עבורי עם פתק על הקופסא וגם קיבלתי מגן מסך ונרתיק סיליקון מתנה. השירות היה אדיב וסבלני והמחיר סביר ביותר.
מוצר:
טלפון נקסוס 5 יבואן רישמי נקסוס 5
שם:
מיכ ENG
תאריך:
24/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מצויין, הבינו במהירות מה אני צריך ועזרו לי במקצועיות. קבלתי גם מתנה כיסוי ומדבקה לנייד החדש שקניתי. הייתי חוזר שוב לקנות באותה החנות.
מוצר:
סמסונג גלקסי S2 פלוס גלקסי S2 פלוס
שם:
Noam
תאריך:
14/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!! ראו הוזהרתם! קניתי Galaxy S3 וכעבור כמה חודשים המכשיר שבק חיים - פשוט לא נדלק! בעל החנות לא הסכים לקחת אחריות על המקרה ולאחר בדיקה טען שאינו יכול לתקן את המכשיר ושלח אותי לדרכי. וכך הלך המכשיר לפח. אציין כי בדיקה של מעבדת סמסונג הרשמית בארץ קבעה כי המכשיר הינו פגום וכי התקלה לא נגרמה עקב שימוש לא תקין של הלקוח. בנוסף, מחברת החשמל נמסר כי לא היו הפרעות אספקה כלשהם בזמן האירוע. מדהים לגלות שחנות זו מכרה לי מוצר פגום ולא הכירה באחריות. ניסיתי לשאול את בעל החנות איך ייתכן שאין אחריות על מכשיר שפשוט הפסיק לעבוד סתם כך וכמובן שלא קיבלתי תשובה. לא משנה מה תהיה תגובת החנות, כל מה שנאמר כאן זה עובדות ואני מוכן להציג את כל המסמכים שמגבים זאת לכל דורש.
תגובת החנות:
שלום רב מבדיקה עם צוות המעבדה בחנות , ולפי הרישומים במערכת , הלקוח רכש את המכשיר בתאריך 28/10/12 , כעת הוא בא בטענה שיש לו אחריות . הבהרנו לו שהמכשיר מחוץ לגדר האחריות שניתנה לו, עם זאת הוצע לו לתקן את המכשיר בעלות אישית והלקוח סרב . יש לציין כי בחר הלקוח להלין ולשטוח באתר את תלונתו השקרית ,ושלולה כל טענה עובדתית , זהו מהלך שנעשה לפגוע בשמינו הטוב. הנהלת החברה וי אי פי מובייל משאירה לעצמה את הזכות לתבוע את הלקוח על הוצאת דיבה ולשון הרע לפי כל דין!! בברכה, הנהלת החנות
מוצר:
טלפון סלולרי S3
שם:
אושרי
תאריך:
13/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא בדקתי אותם בשעת תקלה שזה הכי חשוב (שלא נצטרך) אבל לגבי הקניה, היה לי נעים לקנות מהם , באתי מוכן וקניתי מוצר שידעתי שאני בא לקנות לבדוק תקינות וללכת. הכל הלך בסדר והמוכרים ממש נחמדים.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
מיכל ושירה
תאריך:
07/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פלאפון מסוג גלקסי 4 בחנות- החנות מוכרת מכשירים עם סוללות לא תקינות- לאחר שהסוללה גרמה לאיתחולים רבים במכשיר לא הסכימו להחליפה- מתחייבים רק ל3 חודשים! קניתי סוללה נוספת שאף היא תקולה. החנות אינה אמינה ומוכרת סחורה פגומה , ככל הנראה באופן סידרתי. חפשו חנות אחרת , חבל שתעברו את אותה עוגמת נפש שעברתי!
תגובת החנות:
בס"ד. קראתי את תלונת הלקוחה בעיון . לעניין הסוללות , כל מי שרוכש אצלינו יודע ומודע לכך , שאחריות הניתנת על סוללה בתוקף ל שלושה חודשים בלבד מיום הרכישה. גם אנו מקבלים אחריות להחלפה מהספק לתקופה זו בלבד. מעבר לכך החלפת סוללה לחדשה כרוכה בעלות. ככלל אנו חנות שאינה מוכרת מוצרים מיד שנייה או כל מוצר משומש , כך שאין באמתחתנו סוללות ישנות. מעבר לזאת , שניתנה ללקוחה אפשרות להחליף את הסוללה השנייה לחדשה במסגרת ה- 3 חודשים והיא סרבה. נכון לתאריך זה הגיע נציג מטעם הלקוחה וקיבל את כספה חזרה. כך שלא ברור מדוע בחרה הלקוחה להלין ולפגוע בשמינו הטוב. ועל כך אנו מצרים , ונמשיך לספק לכל קהל לקוחותינו שרות טוב אמין ומקצועי כתמיד. בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
סמסונג גלקסי 4 גלקסי 4
שם:
דוד
תאריך:
21/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי שיעורי בית, באתי מוכן, ידעתי בדיוק מה שאני רוצה. בלי חפירות,בלי לדחוף לי עוד מוצרים מתנות על מזומן שטרות, זה כבר טלפון שני שאני קונה בחנות. שירות מעולה, ותחושה טובה של אמינות. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
רועי נעים
תאריך:
20/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עם עוד חבר ורכשנו את המכשיר lg g2 המוכרים היו סבלניים ונחמדים כלפינו למרות ששהינו בחנות מספר שעות והמוכרים הנחמדים עזרו לנו והמליצו לנו על מכשירים נבחרים בנוסף לאחר פתיחת הפלאפון שקניתי גיליתי שההקשבה למוכרים השתלמה וזכיתי לפלאפון מצוין וללא תקלות בכלל לכן אני ממליץ בחום לקנות בחנות זאת כי כאשר המחיר מעולה ביחס למתחרים והשירות עוד יותר מעולה אין סיבה שלא לקנות מחנות מעולה שכזאת
מוצר:
טלפון סלולרי g2
שם:
אביחי
תאריך:
19/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקיבלתי היה מעולה. מחירים זולים .קניתי מהם גלקסי 3 ונקסוס4 במחיר זול מאד וקיבלתי שירות אישי וטוב ואני ממליץ לכן לקנות בחנות הזאת.בנוסף הגעתי בפעם השלישית לחנות לרכוש LG G2 32 GB עם אחריות לשנתיים יבואן רשמי.תמיד הפתיעו אותי בשירות טובובחווית קניה יוצאת מהכלל.והמחיר עדיין הכי זול בארץ.ממליץלכל גולשי זאפ בחום.
מוצר:
smartphone lg g2 32gb
שם:
לקוח
תאריך:
12/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
וי אי פי מובייל חנות עם שירות מצוין במקרה שלי תאמינו או לא הבאתי למוכר 2800 שקל על טלפון שעולה 2400 שקל בלי לשיב לב והוא החזיר לי את ה400 שקל ויידע אותי על כך באותו הרגע התרשמתי מאוד מהאמינות שבשירות בנוסף קיבלתי מדבקת מסך ומגן לg2 מתנה ממליץ בחום לשנות בvip מובייל!!!
מוצר:
טלפון סלולרי ע2
שם:
רבקה
תאריך:
11/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לחברה לראשונה דרך האינטרנט. המוצרים שלהם היו הכי זולים, בכל קטגוריה. כיוון שמדובר היה בהזמנה גדולה פניתי אליהם מס' פעמים בטלפון ובמייל ותמיד נעניתי במהירות ובסבלנות הראויה לציון. תיאמתי עימם את מועד האיסוף העצמי וכשנכחתי בחנות התרשמתי מרמת השירות המעולה - עובד אחד הוקצה עבורי ועובד שני נענה לשאר הפניות במהירות וביעילות. יש לציין שהסבלנות של המוכרים היא אינסופית - הגיעו מס' אנשים לבירורים לגבי טלפונים סלולריים (למרות שהיום מקובל שאדם עושה את הבירורים לפני שמגיע לחנות), והעובד הסביר בפירוט רב מעלות וחסרונות.
יש לציין את השרות שקיבלתי בחנות מכל הצוות במיוחד את ז'אנט שהקפידה שאצא מרוצה קניתי שם סלולרי IGG2 מדהים בזכות המלצתה של ז'אנט היא העבירה לי את אנשי הקשר ומגן מסך והדריכה אותי בסבלנות . אני ממליץ בחום על החנות ואין על המחירים שהם זולים ביחס לחנויות אחרות.
מוצר:
טלפון סלולרי LG G2 32GB D802
שם:
חסן אבו
תאריך:
03/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
למרות שלא נעשתה רכישה בפועל בחנות, אני מעוניין לשתף את חווית הנסיון רכישה שלנו.
הזמנו בטלפון שני מכשירים גלקסי S4, ואחרי שבררנו את המחיר למכשיר ולעוד ציוד נלווה, הובהר לנו שאי אפשר לשלם בתשלומים, אלא בתשלום אחד שהוא נחשב מזומן, ושמגיע לנו מטען במתנה.
כשהגענו לחנות בפינת אלנבי, הבחורה היתה לא שירותית, ולא רצתה לספק תשובות, אלא לשלם ולקחת, בלי לראות את המכשיר, התשובות שלה לאותם שאלות שנשאלו בבירור הטלפונים כמה שעות לפני השתנו פתאום, וכשאמרתי לה שבטלפון אמרה לנו דברים קצת אחרת, היא אמרה שלא נח לה לעשות את העסקה איתנו, ושהיא לא מעוניינת למכור לנו. לא ממליץ לקנות דרכם!
תגובת החנות:
בס"ד. שלום רב. קראתי את תלונתו של הלקוח , מבירור עם אתר זאפ נמסר לי שהלקוח רכש מאיתנו מכשיר . מס ' חשבונית 125452252 . מבדיקה מהירה יתברר כי הלקוח בחר להכפיש את שמנו הטוב , אין במחיצתנו מס' חשבונית כזו. מברור נוסף עם המוכרת בחנות לא זכור מקרה מסוג זה שלקוח הגיע לחנות וסרבנו למכור לו . מעבר לכך, שבהזמנה באתר החברה לא מצוין שניתן לבצע תשלום עסקה בתשלומים . אנו מתחייבים למחיר הנמוך ביותר בשוק הסלולר ועל כן התשלום הוא או במזומן בחנות באיסוף עצמי או בתשלום אחד בלבד דרך האתר בהספקה דרך משלוח. אנו בוחרים לעת עתה להפסיק את הברור מול אתר זאפ אודות זהותו של הלקוח , במידה ויתברר כי הלקוח יטען טענות כוזבות אף בעתיד נשקול ברצינות להגיש תביעה כנגדו בגין לשון הרע , והוצאת דיבה . אנו , נמשיך לשרת את ציבור לקוחותינו לשביעות רצונם כתמיד ובהתאם לנהלי החברה. בברכה , הנהלת החברה.
מוצר:
S4 I9505
שם:
shahar
תאריך:
22/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם!!! רכשתי מכשיר סמסונג 4 בתאריך 10.12.13 ובתאריך 14.1.14 התקלקל המסך ללא שום פגיעה חיצונית או רטיבות פשוט נכבה. כאשר בדקתי גיליתי שהחנות לא נותנת אחריות על המכשיר למעט תוכנות וגירסאות. בבואי לשם נאמר לי שהמכשיר יישלח למעבדה ויחזרו אלי, לא לפני שדניאל המוכר בישר לי שאין שום סיכוי שאני אקבל מכשיר אחר! כעבור יומיים שלא חזרו אלי, אני הייתי צריך להתקשר ולראות שכבר בדקו אותו והם לא הולכים לתקן אותו באחריותם. כאשר דיברתי עם דניאל נאמר לי שאין שום פגיעה חיצונית או קורוזיה ושהבעיה היא פנימית, אבל עדיין אין הוא מסוגל לדעת מה אני עשיתי למכשיר כי "הוא לא עוקב אחרי כל יום.." וניתק לי את השיחה. חשוב לי לציין שאני לא עשיתי דבר למכשיר חוץ מלהשתמש בו בצורה המיועדת. דניאל התנער מכל אחריות, לא ניסה לעזור לי ודיבר בגסות רוח ובקוצר רוח. אני כבר "אכלתי אותה" , אני רושם את חוות הדעת הזו כדי שאחרים לא יפגעו כמוני מחנות שמוכרת מכשירים שלא עובדים. ראיתי שיש עוד כמה וכמה אנשים שרכשו את אותו המכשיר כמוני ונתקלו באותן הבעיות, אני רק מצר שלא ראיתי אותן קודם.. בתגובה שלו על חוות הדעת הזו דניאל בטח יטען שהוא היה הכי בסדר שבעולם ושזו זכות לתת שירות. את הזכות הזו אני לא קיבלתי! בשורה התחתונה, אחריות או לא, שילמתי 2435 שקלים על מכשיר שלא עובד. בדיעבד הייתי משלם עוד כמה מאות שקלים כדי לקנות מהיבואן ולא מהחנות הזו שמתנערת מכל אחראיות אחרי שקיבלו את כספם!!!!
תגובת החנות:
שלום רב. תלונתו של הלקוח חסר שחר , מעבר לכך שבחר לפגוע בשמנו הטוב . אכן הלקוח רכש גלקסי 4 לפני כחודש חדש ותקין ,(כל מכשיר נבדק על ידי SIM לבדיקת רשת עם מסירתו ללקוח) המכשיר נמסר לבדיקת מעבדה ב- 19.1.14 ,שאינו נדלק כלל. לפי תנאי תעודת האחריות שצורפה בעת רכישת המכשיר , יש לציין שעד 14 יום ניתן למוכר לבדוק את המכשיר במעבדה . עם זאת הלקוח קיבל את חו"ד הטכנאי תוך 2 ימי עסקים . לעניין התקלה , לאחר פתיחת המכשיר יתברר שיש שבר פנימי במסך דבר אשר קורה מניסיוננו מנפילה או מכה. תקלה מסוג זה אינה מכוסה בשום חברה , וכך כתוב בתעודת האחריות , לפי הגדרת היצרן . לאחר חיבור מסך חליפי לבדיקה התברר כי המכשיר עובד ותקין . הלקוח סרב לשלם את עלות התיקון , ועל כן הוחזר לו המכשיר עם מסך תקול . יש לציין שניתנה ללקוח האפשרות מלכתחילה בעת הרכישה לרכוש ביטוח חיצוני מקיף כנגד שבר/ קורוזיה / וכו' בעלות 156 ש"ח דרך חברת קופל והלקוח בחר לא לרכוש את הביטוח. צר לנו שהלקוח מנצל את הבמה כאן על גבי האתר , לפגוע במוניטין שלנו רב השנים ובמתן שירות לפי כל דין . בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
טלפון סלולרי i1905
שם:
דמיטרי
תאריך:
12/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זהוי חנות יחידה שרוצה לקבל העתק של תעודת זהות - זה מעלה שאלה לגיטימית למה הם צריכים את זה? בנוסף, בניגוד לכתוב באתר, הם פתאום ביקשו לממן עלות ביטוח משלוח - 60 ש"ח. כשסירבתי בטענה, כי זהו דבר שאינו מוזכר באתר ולא היה אחד מהתנאים לקניה - הם ביטלו את ההזמנה וגבו על זה 100 ש"ח. הכסף על העסקה הוחזר כעבור שבועיים [אומנם מסתבר, כי זה הזמן המקובל על חברת האשראי, אך כל חברה אחרת מבטלת ומחזירה את הכסף תוך יום-יומיים]
כעת אני נמצא בהתכתבות איתם בניסיון לקבל בחזרה את הכסף הזה. מאוד לא ממליץ לקנות בחנות עם יחס מזלזל כלפי לקוחותיה.
תגובת החנות:
שלום רב . קראתי את תלונת הלקוח חסרת השחר . העובדות הן , שהלקוח סרב בכל תוקף כאמור לשלוח צילום של תעודה מזהה , זאת נדרש על מנת לוודא כי אכן מתבצע שימוש הוגן בפרטי כרטיס האשראי לפי תנאי ההזמנה באתר . יש לציין שזוהי דרישת חברת האשראי עם ביצוע ההזמנה , לפי דין .! במקום זאת , שנדרש לשלוח תעודה ביקש לבצע ביטול עיסקה , כאמור לפי חוק הגנת הצרכן , הלקוח יכול לבטל עסקה מרחוק ( הזמנה באתר אינטרנט ) ובגין כך מחויב בדמי ביטול בסך 5% מערך העיסקה או 100 ש״ח הנמוך מביניהם . על כן עם דרישתו לבטל את העיסקה , הוחזר לו כספו מחברת האשראי , בניכוי 100 שח לפי הדין . צר לנו שבחר הלקוח לבטל את העיסקה ולא לעמוד בתנאי ההזמנה . לעניין דמי ביטוח משלוח בדל גניבות רבות שחוותה החנות , מול דואר ישראל אנו מציעים ללקוח לבטח את המשלוח על מנת להבטיח את כספו . בברכה הנהלת החנות .
מוצר:
טלפון סללורי G2
שם:
זיגי
תאריך:
30/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ויחס חם ואישי לכל אורך הרכישה. מחיר מצויין (תמיד הם בן הזולים שיש). רכשתי כבר מספר מכשירים מעברי מהחנות הזאת ואני מרוצה מכל קניה וקניה. ממליץ מאוד.
מוצר:
טלפון סלולארי נוט 2 n9100
שם:
golan
תאריך:
30/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר מכשיר סמראטפון, הבטחת אספקה עד 7 ימי עסקים, גם לאחר 20 ימי עסקים המכשיר לא הגיע ליעדו. חוסר התייחסות בחנות, אינם מגיבים, עונים לטלפונים, ומבקשים מספר חזרה,כי עסוקים,אך לא מתקשרים, לא הייתי ממליץ לקנות בחנות זו
תגובת החנות:
בס"ד. קראתי את תלונתו של הלקוח. לאחר בירור עם מנהלת ההזמנות בחנות , הלקוח נדרש לשלוח צילום תעודה מזהה עם הכנסת פרטי כרטיס אשראי באתר לפי דרישת חברות האשראי , בכדי למנוע חיובי סרק כתוצאה משימוש לא מורשה בכרטיס. לאור זאת , לפי מדיניות החברה ונהליי ההזמנה המפורסמים באתר - יש לשלוח עם ביצוע ההזמנה צילום תעודת זהות . הלקוח סרב לשלוח את אימות פרטי המזמין ועל כן לא נשלחה לו ההזמנה . לאחר שנדרש שוב , שלח את צילום התעודה באיחור , ומיד בוצעה הזמנת לקוח לפי נהלי החנות הכתובים באתר החברה . לאור חוסר סבלנותו להמתין לקבלת המוצר - בחר הלקוח לשלוח ביטול עסקה דרך המייל . עם קבלת הדואר , ביטלה מנהלת ההזמנות את ההזמנה ועל כן המוצר לא נשלח לו במועד - זאת על מנת לא לחייב אותו ב- 5 % דמי ביטול לפי דין . אנו מצרים על כך שבחר הלקוח לשטח תלונה חסרת שחר , תפקידנו לתת שרות אדיב ומקצועי בהתאם לנהלים הכתובים באתר ולפי כל דין . בברכה , הנהלת החנות .
מוצר:
טלפון 4S
שם:
Elias
תאריך:
20/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
זאת פעם ראשונה שלי שאני מזמין משו מהאינטרנט, חשבתי שלקחתי סיכון אבל פשוט אין מה להגיד חנות אמינה אמרו לי שיגיע אלי אחרי 7 יום והמכשיר הגיע אלי אחרי 5 יום בקופסה ארוז עם דף האחריות עטוף כמו שצריך. ממליץ לכל אחד לקנות מפה !
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S4 GT-I9505
שם:
צ'יפרוט
תאריך:
19/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, טיפול מהיר. קנינו IPHONE 5S חדש וקיבלנו מדבקה ומגן מסך מתנה. קיימת מעבדת תיקונים במקום.
ז'נט מקסימה, נהנו מהשירות אותו קיבלנו - לא מובן מאליו לקבל שירות עם חיוך.