
זאת הפעם השניה שאני מבצע רכישה בסיגנאל. החנות נהדרת - יש בה מגוון רחב של מוצרים. יש 2 מוכרים בחנות : ירון ועוד בחור נחמד שאת שמו אני לא זוכר. היחס מעולה. כל לקוח מקבל את מלוא תשומת הלב. ירון ישב איתי שעה בזמן שהתלבטתי מה לקנות - הוא נתן עצות מועילות ונתן לי להקשיב לכל אוזניה ולהתרשם. המחיר מצוין גם כן. במהלך תהליך ביצוע הרכישה נכנס לקוח אחר לבצע רכישה של מוצר שעלה פחות אצל חנות אחרת - המוכרים ביררו איך יכול להיות שחנות אחרת מוכרת את המוצר במחיר מופחת והתברר שהחנות השניה סוגרת את שעריה. המוכרים היו כנים ואמרו שהמחיר המוצע אצל החנות השניה הוא מוצלח ביותר ועודדו באופן פעיל את הלקוח לבצע רכישה את המתחרה (אני התפעלתי עד אין קץ מהתנהלות הוגנת זאת). בקיצור אין מה להתלבט כי אין כאלה חנויות בארץ.



















