
דיברתי עם הנציג בטלפון קיבלתי חוות דעת והסבר על המצלמה . שרות מעולה מקצועיות ומענה מהיר

דיברתי עם הנציג בטלפון קיבלתי חוות דעת והסבר על המצלמה . שרות מעולה מקצועיות ומענה מהיר

רכשתי באינטרנט עדשה Canon EF-S 18-55mm f/4-5.6 IS STM בתאריך 30/12/2020 וקיבלתי את המוצר בתאריך 7/1/2021 בדואר רשום קבלתי שרות מעולה מנציג המכירות של סטודיולנד שצלצל לאשר טלפונית את כל הפרטים שמסרתי בהזמנה המוצר בדיוק לפי שתאור שבאתר, נהנה מאוד ממנו

שרות אדיב מאוד, סובלני,!!!!! ומקצועי. המחיר "לא בשמיים" .מבחר רב ואיכותי של פריטים ומוצרים לבחירה.

שירות אדיב מהיר ויעיל המצלמה הגיעה בתוך שני ימים עד לפתח הבית ללא עלות דמי משלוח.

יקרנים מאוד ללא כל סיבה בטח בתקופה זו וזאת למרות שהוכח להם שהם יקרים מול אחרים משמעותית ( 1000 שח יותר יקרים על כל חבילת הצילום) לא נאותו להוריד מחיר עם זאת המוכרן היה אדיב ומקצועי.

ראיתי כי מפרסמים משלוח UPS חינם על הזמנות מעל 1,000 ש"ח... ביצעתי הזמנה 24.11.20. טלפנו 30.11 כביכול כדי לומר לי שמטפלים בהזמנה אבל פריט אחד יגיע אליהם רק בעוד יום-יומיים ואז אמרו שראו שביקשתי משלוח UPS חינם אבל בגלל שיש בהזמנה חצובה יצא חבילה ארוכה ולא יכולים לתת חינם. "רק 50 ש"ח" (שזה יותר מאתרים אחרים שלא מציעים UPS חינם) אמרתי שלא מקובל עלי "תראו מה רואה הקונה שפותח את האתר שלכם, אין שום מגבלה של אורך החבילה! (כאילו החצובה לא מגיעה מקופלת!!) אמרתי כי אם לא עומדים בפרסום שלהם אני מבקש לבטל כל ההזמנה. [הזמנה מס' 6561478 על סך 1,013 ש"ח ללא דמי משלוח...] אחר כך ראיתי שהם באמת עשו כעצתי ובדקו איך נראה האתר לקונה שפותח אותה. איך אני יודע? כי הם, תוך כמה שעות, מחקו את ההצעה למשלוח חינם!
נרצה להעמיד מספר דברים על דיוקם. יורם אכן ביצע את ההזמנה דרך האתר אך ביום חמישי ה-27/11/20 בשעה 12:15 ולא ב-24/11/20 כפי שציין, הזמין מספר פריטים וביניהם חצובת תאורה גדולה שמתקפלת לאורך של 97 ס"מ - נתון הגודל מצוין במפורש בעמוד המוצר באתר ובצורה ברורה. בעקבות עומסים גדולים מאוד שנוצרו בסניפים עצמם ובאתר בעקבות תקופת המבצעים, אכן חזרנו ליורם ביום שני ה-30/11/2020. כאשר מזמינים פריט גדול או כבד שלא ניתן לשלוח בחינם עם שליח (כגון חצובה גדולה או רקע נייר), האפשרות למשלוח חינם לא תופיע, וכאשר יורם היה באמצע תהליך ההזמנה, האפשרות לא הוצגה בפניו מפאת גודלו של המשלוח ויורם גם ידע זאת מראש מאחר וציין בעצמו במפורש בהערות ההזמנה שביצע באתר: “לא מצאתי דרך באתר לעשות הזמנה ולקבל הובלה UPS חינם" אך כן הצליח לסיים את ההזמנה למרות זאת, בכך שבחר לאסוף את המוצרים ישירות מהסניף שלנו ברמת השרון. האופציה למשלוח בחינם עם שליח נפתחת אוטומטית עבור פריטים בגודל שלא עולה על 40X40 או 3 ק"ג וכך מצוין גם באתר. כאשר נציג מטעמינו שוחח עם יורם טלפונית לגבי ההזמנה, הוסבר ליורם (שלא שילם על ההזמנה) שהאופציה למשלוח חצובה בחינם עם שליח לא אפשרית מפאת גודלה, וכל ניסיון למצוא פתרון אחר עבורו עלה בתוהו. יורם אף הגדיל לעשות ואיים על הנציג בכך שהוא עורך דין ושהוא יתבע אותנו במידה ולא נענה לדרישותיו (דבר שלעצמו אסור על פי חוק). ושוב, בניגוד למה שיורם כותב, מעולם לא הסרנו את האפשרות למשלוח חינם אחרי השיחה איתו והיא עדיין קיימת באתר למרות שהוא "יודע". חבל שאנשים בוחרים לפגוע בעסקים שנותנים שירות טוב ולרשום דברים חסרי ביסוס מבלי שבדקו את הדברים עם העסק עצמו, ובטח שעוד בתקופת הקורונה. אנו חנות שקיימת כבר לא מעט שנים ולא בכדי, אנו ידועים בעיקר בזכות השירות הטוב שלנו לפני הקניה ואחרי הקניה וכמובן שנמשיך לתת את השרות הכי טוב גם בעתיד לכל קהל לקוחותינו.

היי, בתקופה הקורנה בזמן סגר, רכשתי עדשה 135 mm של קנון בחנות סטודיולנד. עודכנתי בכל שלב דרך מייל ותוך מספר ימים שליח הגיע עד הבית למסור את העדשה. כל כך חשוב לדעת שיש על מי לסמוך כיוון שגם לאחר רכישה השרות שלהם סבלני ויעיל וסימפטי.

הזמנתי עדשה בפברואר 2020, בהתחלה חזרו אליי ואמרו שלא מתאימה למצלמה פול-פריים, אחר כך התחרטו ושלחו, הגיע מהר. עכשיו התחילו לשלוח ספאם... ועוד לוואטסאפ!! חוצפה.

חנות אמינה מאוד, מחיר טוב (קניתי canon 50mm f1.8). אתר נוח לשימוש וקנייה, עוזרים נעימי הליכות בחנות מה שהקל על הקנייה. ממליץ מאוד

שלום אתם ממש בסדר. הבטחתם שאקבל את המוצר עד 14 ימים. קבלתי אותו כבר ביום השמיני לסניף הדואר הקרוב.

שירות מעולה יחס מצוין רכשתי מצלמה ועדשה בחודש 10/20 היו סבלניים מאוד והסבירו לי על כול התהליך הרכישה והמלצה החוויה הייתה מצוינת חייב לציין את ליאור לטובה שחפרתי לו הרבה והיה סבלני והסביר לי הכול אין ספק שאת כול ציוד הצילום שנתצתרך נקנה משם.בהחלט מגיע להם 5 כוכבים !

אחלה חנות, מבחר עצום של מוצרים. מחירים נמוכים יותר מחו"ל. משלוח היה ממש מהיר. מישהו שם יודע מה הוא עושה...

רמת שירות ומקצועיות יוצאת מן הכלל. יצרו איתי קשר ביום הקניה, נתנו ייעוץ מקצועי, אחרי יומיים חבילה כבר הגיעה אליי.

שירות מקצועי, אדיב ומהיר. לקוחה של החנות מאז פתיחתה ונהנית לרכוש ציוד בה מאז ומתמיד.

חנות מאוד מקצועית, מסבירים טוב ללקוח על המוצרים ואיך להשתמש בהם ונותנים גם טיפים מעולים לצילום. חנות קטנה, מדליקה ומומלצת!!

הזמנתי 100 דפי צילום, לאחר חודש שהחבילה לא הגיעה בגלל הקורונה, שלחו לי שוב את המוצר, לבסוף החבילה שאיחרה להגיעה אצלי בנוסף לעוד חבילה שהוחלט לתת לי במתנה,,,אין דברים כאלה וזה לא פעם ראשונה שאני מזמין מהם, אחלה חנות ואנשים טובים!!!

חווית קניה מהנה ומספקת. באותו יום של ההזמנה התקשרו לאמת כתובת והמשלוח יצא באותו יום והגיע יום אחרי. שירות מדהים!! מומלץ.

שירות מעל ומעבר, ענו תוך כמה דקות בפייסבוק על סטטוס זמינות המוצרים, קיבלתי את המוצרים יום למחרת אחרי ביצוע ההזמנה, המשלוח נאתף ונארז באכפתיות כך שתוכלתו לא תפגע. ממליץ בחום.

לא פעם ראשונה שאני קונה מוצרים בחנות הזאת. חוויה קנייה טובה וכיפית,שירות לקוחות מעולה ולא פחות חשוב מועד ההספקה,מהמרכז לצפון בימים בודדים! תודה רבה על השירות,תמשיכו ככה !!

רכשתי מהחנות טבעת מתאם למצלמה. מאוד התרשמתי מיעילות הטיפול בהזמנה. ההזמנה בוצעה באתר לאחר שיחה עם נציג שירות של החנות. מיד קיבלתי אישור במייל, וההזמנה סופקה עם שליח UPS תוך מספר ימים, לשביעות רצוני המלאה. מאוד ממליץ על החנות, ובהחלט ארכוש שוב בעתיד.

הזמנתי דרך האתר- קל ונוח. מחיר הוגן, הגיע מהר יחסית לימי קורונה. אחלה מוצר!!! הגיע ארוז היטב!

שירות טוב, התקשרו לעדכן לגביי מועד המשלוח. קונה כבר כמה מוצרים ברצף, ומודה על השילוב הזה בין שירות ובין תמחור הוגן

שירות מעולה, המוצר הגיע תוך יום לפתח ביתי. רכשתי מצלמה קומפקטית נגד מים OLYMPUS TG-6

שירות אינטרנטי מהיר במיוחד. ליאור ענה למייל שלי במהירות הבזק וענה על כל שאלה בסבלנות ובמטרה לעזור. מחיר העדשה שרכשתי הוא כמו חנויות צילום גדולות אחרות. הזמנתי באינטרנט ואספתי מהחנות ברמת השרון באותו היום. ממליצה בחום!!!

אין הרבה מה לספר. שרות עשר, הזמנ נוחה, משלוח מהיר, מעקב, חשבונית, ומוצר מעולה במחיר תחרותי מאד. אתר ידידותי מה עוד נין לבקש ?