
התקשרתי טלפונית לחנות. איציק (בעל החנות) היה אדיב מאוד וענה לכל שאלותי. ההזמנה בוצעה בו במקום. השעון הגיע בדואר רשום כעבור ארבעה ימים (שישישבת באמצע) ואיציק אף התקשר כדי לוודא שהכל בסדר המוצר תקין ואני מרוצה. השעון הגיע באריזה מקורית עם תעודת אחריות וחשבונית. בימים אלו יש להעריך שירות לקוחות לדוגמא! מומלץ בחום ויישר כוח לאיציק!

