
שירות מקצועי ומעולה, ממלצים על מחשב לפי הצורך של הלקוח. חזרתי לקנות מהם לפטופ שני.

שירות מקצועי ומעולה, ממלצים על מחשב לפי הצורך של הלקוח. חזרתי לקנות מהם לפטופ שני.

שרות מהיר אדיב ומקצועי. רכשתי ביום ראשון. למחרת קיבלתי את המכשיר. בירור טלפוני נענה במהירות ובאדיבות.

שירות מצוין ומקצועי ומחירים מעולים. היה חסר להם הדגם שרציתי להזמין אך הם שלחו לי מספר דוגמאות אחרות של מחשבים אפילו טובים ויקרים יותר באותו מחיר. המחשב הגיע רק כיומיים לאחר ההזמנה. הכל נעשה במקצועיות וטיפול מהיר מאוד.

חנות מיוחדת עם אנשים מדהימים ושירות אישי וסופר מקצועי !!! אנשים סופר מקצועיים אדיבים ונותני שירות ברמה הכי גבוהה שיש. קניתי אצלם מחשב לפני שנתיים וחצי!! במחשב נתגלתה תקלה שלא קשורה אליהם ובשירות התיקונים של אסוס שלחו אותי כל פעם סחור סחור עד שהרמתי טלפון אחד לחנות וענה לי בחור (רענן התותח) סופר אדיב ושירותי שבחצי שעה פתר לי את כל הבעיות מולם עד כדי שקיבלתי מחשב חדש חילופי טוב יותר ממה שהיה לי קודם!!!! הם יכלו לפתור אותי בזה שזה לא האחריות שלהם וזה בעיה שלי מול אסוס אבל הם לא חשבו פעמיים ולמרות הזמן הרב שעבר מקניית המחשב לקחו אחריות ועשו הכל כדי שאצא מרוצה. ממליץ בחום לקנות בחנות הזו !!!!

הזמנתי מחשב נייד HP EliteBook 1040 וביום בו קיבלתי אותו גיליתי בו בעיה של התחממות יתר. השירות של צוות חצי חינם היה נהדר! במיוחד רענן שליווה אותי בבירורים מול HP עד להחלפת המחשב וגם לאחר מכן. השירות של כל מי שדיברתי איתו היה מקצועי ואדיב. ממליצה בחום!

במשפט אחד, אנשים מקצועיים, מאוד נחמדים ועם תודעת שירות נפלאה ! חיפשתי מחשב קטן מימדים עבור הטלוויזיה בסלון ואודה על האמת שאין לי שום מושג במחשבים . פניתי למספר חנויות , הצגתי את סוג השימוש שאעשה במחשב ואת התקציב שבידי , כל זאת על מנת שימליצו לי על מחשב שיתאים לצרכיי. לחלק מהחנויות הגעתי פיזית ולחלקן פניתי טלפונית. רוב החנויות התייחסו מעט בקוצר רוח , "חצי חינם" היו היחידים שהיו קשובים והמליצו על המחשב שבסופו של דבר קניתי. ברצוני לציין במיוחד את יבגני שעשה מעל ומעבר ועם הרבה סבלנות : שאל שאלות בירור , בחר את תצורת המחשב עם יחס "עלות \תועלת" הכי טוב עבורי ודאג לוודא שהמחשב יגיע אליי בהקדם האפשרי.

הזמנתי מחשב דל xps שעולה 16180 ש"ח!!! באיזה חנות אחרת באינטרנט, וחיכיתי שבוע! ועדיין אפילו לא חיבו אותי!! לא הגיעו להזמנה שלי! אני התקשרתי כל יום, וכל פעם אמרו לי שיש עומס, ואז בדקתי בזאפ, ומצאתי את החנות הזאת עם תגובות מעולות, התקשרתי, ונדהמתי כשענה לי פקיד נחמד (יבגני) בסבלנות ובתשומת לב מלאה, ואמר לי שאם אני יעשה הזמנה יחייבו אותי מיד ותוך יום! המחשב יהיה אצלי, ובאמת הזמנתי, ומיד התקשר אלי מישהו בשם אורי, ענה לי בסבלנות וטיפל בהזמנה שלי, והכל הלך מהר ויעיל, אחרי יום, המחשב כבר היה אצלי. אני ממליץ בחום על החנות הזאת. תקנו פה ותראו מה זה שירות!! אל תקנו במקומות שסוחבים אתכם שנה עד שאתם רואים משהו. אל תהיו פראיירים! לסיכום!! אין על החנות הזאת!

פשוט מעולים. קנינו מחשב בספטמבר (2018) דרכם, המחיר היה נמוך במיוחד. אחר כך עוד שדרגנו את הרכישה, ואני חייבת להגיד שהצוות בחנות היה זמין, מקצועי, לנו היו הרבה שאלות, עוד אחרי שהגיע המחשב לא היינו סגורים על עצמנו - והם היו שם, בסבלנות ובשירותיות להסביר, לתמוך ולהציע. כל פעם שהיינו צריכים אותם - הם שם, ותמיד בחיוך - והמחשב, פשוט כיף של מחשב - הרבה בזכות ההמלצות שלהם. בקיצור, אני ממליצה עליהם בחום, מכל בחינה.

שירות לקוחות ומכירה הכי טוב שנתקלתי בו בחיי. התאימו לי מחשב לפי הצרכים ולפי תקציב. המוצר הגיע יום אחרי שהזמנתי עם שליח עד הבית. חווית קנייה. קיבלתי שירות מ-אורי..מומלץ בחום לפנות אליו!

שירות מקצועי מאוד ואדיב בצורה יוצאת דופן. התקשרתי לברר בנוגע לנייד מסוים ויבגני ענה לי. מאותו רגע דיברנו לפחות עוד איזה 7-8 פעמים באותו יום לבירורים שונים לגביי הדגם, התשלום ושיטת האספקה. בכל אחת מהפעמים הוא היה ממש ממש אדיב ומקצועי. כל שאלה שטותית ששאלתי לגביי הדגם הספציפי ובהשוואה לדגמים אחרים זכתה למענה מקצועי והוא בירר את התשובה לעומק והיה סובלני ונעים. הוא התקשר למחסן כדי לסדר את האיסוף העצמי ואפילו ליווה אותי טלפונית כשלא מצאתי את המקום. יצאתי מכל ההתנהלות מולם ממש מרוצה והרגשתי שאני בידיים טובות ואמינות. ממליץ בחום.

התרחשה אי הבנה שלאחריה טיפל בנו הצוות של חצי חינם עם הרבה יחס אישי ולשביעות רצוננו..2611791
לצערנו הלקוח הזדרז לרשום חוות דעת. אכן היה טעות במספר כרטיס האשראי ( הוזן כרטיס האשראי עם סיפרה חסרה ) בשיחה עם אימו של הלקוח לא הובן כראוי כי אין הם אמורים לשהות בבית שלושה ימים שהרי אנו שולחים עשרות משלוחים לכול רחבי הארץ והבקשה לשהות שלושה ימים בבית אינה סבירה ואין אנו נוהגים כך .הבקשה הייתה להיות זמינים ללקוח ולהיות דרוכים לSMS שיגיע ויודיע על הערכת שעות שבהם יגיע . לאחר שהוסבר ללקוח, והושלמה הסיפרה החסרה בכרטיס האשראי המסך נשלח ללקוח והגיע תוך יום אחד לצפון הארץ אנו מאמינים בלב שלם כי הלקוח יתקן את חוות דעתו למה שאכן התרחש בפועל לאחר השיחה עימו . אנו לוקחים אחריות מלאה על כך שלא הובנו כראוי בשיחה . יחד עם זאת נציין כי כמות ההזמנות באתרינו דגולה עד מאוד, והדברים מאוד דינמיים ואכן יכול לקרות מצבים שהבם מוצר אוזל במלאי אך במקרה מען זה המערכת תזהה את הדבר וכרטיס האשראי של הלקוח לא יחויב, אך כאמור אין זהו המקרה בנ"ל

מעולה, סך הכל המחשב עובד טוב. אין תלונות. ממליץ בחום לקנות מהם. שירות מעולה, אמינים אדיבים ומהירים.

שירות 5 כובים רכשתי מהחנות מחשב ASUS דרך האתר שאחרי מספר שעות עבודה התחיל להתחמם פניתי לחנות ובלי יותר מדי שאלות, בלי לשלוח מחשב לבדיקות במעבדה הציעו לי להחליף אותו לדגם אחר בחרתי מחשב של חברה אחרת והחיוב היה רק עבור הפרש במחיר בין שני מחשבים ללא עמלות ותוספות

שירות מקצועי אדיב ומקצועי קניתי מחשב מהחנות הנ"ל בטלפון ע"י רענן אחזור לרכוש בחנות הזו בפעמים הבאות, ממליץ בחום.

קניתי מחשב נייד מהסניף שלהם ברמת גן, הייתה בעיית חומרה במחשב עצמו והמוכרים עזרו לי בתהליך של לקבל מחשב נייד מלנובו. שירות מצויין, לא מתחרט.

בחיים שלי לא קיבלתי יחס כזה אישי, נהדר, סבלני, וראוי. המוצר פשוט מושלם. שיבורכו. ויותר מזה.

השירות היה אדיב, סובלני ומקצועי. ענו על כל השאלות בטלפון. תהליך הרכישה היה מהיר וענייני. המחשב הגיע באותו היום!!!!! ממליץ!!!!

שירות מצוין מאורי ויבגני. עונים מהר למיילים ולשיחות טלפון. מעדכנים בזמן לגבי עיכובים ולגבי הגעת המוצר. מוכנים לבצע כל בירור על מנת להניח את דעתך. שרות מצויין ומוקפד. ממליץ מאוד.

רכשתי מחשב HP Pavilion 570 . המחשב נשלח אלי באותו יום של ההזמנה . קיבלתי תמיכה טלפונית איכותית ומיידת בכל הנדרש להפעלה ראשונית של המחשב וחיבור אביזרים היקפיים .

הגעתי לא.א חצי חינם דרך זאפ. נדהמתי לגלות יחס אדיב, סופר סבלני וממש ממש מקצועי. קיבלתי את המחשב במהירות הבזק לאחר שעזרו לי עם ההתקנה. כיף לגלות שיש עוד מקומות שנותנים כזה שירות מצויין והכי חשוב אמין! צוות כזה הרבה זמן לא פגשתי! זו היתה הפעם הראשונה מיני רבות! בטוחה שגם הקנייה הבאה שלי תהייה בחנות זו. ממליצה בחום רב!!!

חווית קניה מעולה, מחירים טובים ושירות מעולה - אורי עזר לי במשך זמן רב לבחור את הלפטופ שיתאים הכי טוב לצרכיי, בסבלנות והשקעה רבה וחיפוש אחר אופציות רבות.

קניתי מודם סלולרי דרך האתר. המוצר הגיע אלי עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום. המודם היה תקול והתקשרתי לחנות, אורי המקסים ענה לי והתנצל שזה קרה ומיד שלח לי מודם אחר שהגיע גם הוא עם שליח. עם שירות כזה מעולה אין ספק שאחזור ואקנה שוב. בימינו שירות טוב זה לא מובן מאליו, כל הכבוד.

רכישת מחשב AIO ASUS מחיר מצויין בהשוואה לחנויות אחרות, מצאתי את המוצר שרציתי באתר בקלות, הצוות היה מנומס וקשוב טלפונית וההסבר היה מקיף ומקצועי . המחשב הגיע ביום שלמחרת ע"י שליח. מאוד מרוצה מהשרות ומהמחשב.

הטובים שבטובים. חווית קניה יוצאת מן הכלל. צוות החנות (אורי ויבגני) מעניקים שירות לא טריוויאלי במחירים נוחים מאד. בדרך כלל, בא האחד על חשבון השני. 'חצי חינם' הוא אחד מאותם מקרים נדירים שבהם נהנתי משירות לקוחות יוצא מן הכלל ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. אם אתם מתלבטים במי לבחור מבין כל האופציות של 'קניה משתלמת' ש'זאפ' מציע - בהחלט הייתי ממליץ על 'חצי חינם'. לאחר כמה דקות של שיחה עם הצוות, ייעוץ והכוונה והזמנה של מוצר שהגיע מהר, קל להבין מדוע מדורגים בחמישה כוכבים לאורך כל כך הרבה זמן. ישר כח. ממליץ בחם.

קניה יעילה ומהירה דרך האתר. הבטיחו שיגיע עד שבעה ימי עבודה והדיע תוך יום אחד. המתין לי בפתח בייתי. המוצר באיכות טובה.