מפרסם ב-zap מאז 2003

‎אי-ליין‎ ‏(Eline)

סלולאר ואביזרים (7 סניפים)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 34 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 3428 חוות דעת גולשים על אי-ליין
שלמה
שלמה
21.12.2022
מוצר שנרכש: נייד Poco X4

שרות חם ונעים. קניתי מתנה לאשתי היקרה וקיבלנו המלצה ממוכר לנייד חדש .בחורצ'יק עשה העברה של חומר מטלפון ישן. חוויה נעימה מאוד ושיח עם מוכר היה ברמה אישית ונעימה. אשתי מאוד מרוצה מהנייד החדש כי המסך גדול יותר ובהיר ומוכר סידר עבורה גודל של טקסט כך שהיא לא מתאמצת בכלל. מקום עם שרות נפלא מחירים טובים. אחד החוויות הטובות שלי בזמן האחרון. לתשומת לבם של בעלי הרשת, ההמוכר שלכם בחנות בחדרה הוא נכס אמיתי, שמרו עליו.

חוות הדעת עזרה לכם?
לאוניד
לאוניד
19.12.2022
מוצר שנרכש: galaxy A73 5g

שרות מעולה!!! למרות שיש בחנות חמש שש לקוחות מוכר מצליח לדבר עם כולם שואל מה כל אחד רוצה ולתת הצעות במקביל לכמה אנשים. פשוט מדהים לראות. מוכר היה קשוב לכל שאלה שלי. אני יודע שיש הרבה חנויות מסוג זה אבל לא הרבה עם שרות כזה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Lara
Lara
19.12.2022
מוצר שנרכש: שיומי F4 poco

אני מכירה את החנות זו מלפני 10 שנים. מקום שתמיד נתן שרות כמו שצריך ולשמחתי זה נשאר ככה ללא שינוי, לפחות בסניף זה. מנהל החנות מיד ניגש אלי עם חיוך ועם סבלנות רבה מאוד עזר לי לבחור טלפון. היה אדיב ושרותי. בסוף שילמתי פחות ממה שהיה מתוכנן. תודה רבה אתם מקסימים.

חוות הדעת עזרה לכם?
יבגני
יבגני
18.12.2022
מוצר שנרכש: samsung a13

קניתי סלולרי פשוט בחנות שבחיפה. מקום נחמד עם מוכר שרותי מאוד ויש מלא מקום לחנות את הרכב. לקניות עתידיות שלי חנות מאוד נוחה גם מבחינת מחיר וגם מיקום.

חוות הדעת עזרה לכם?
לשוסט
לשוסט
16.12.2022
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי A53

קיבלתי שרות מעולה מיגאל. הוא אדיב וגילה המון אודות הטלפון בסבלנות רבה כאשר באתי לקנות ואף הציע לי דגם במחיר נמוך יותר והשאיר לי כמה מאוד שקלים בכיס כי דגם שקניתי בסוף נותן לי כל מה שאני צריכה. הוא איש עם סבלנות זהב שנתן שרות מעל ומעבר מהנדרש ולא רק לי . אני ראיתי כמה בחוות דעת שיש כמה אנשים לא מרוצים והייתה לי התלבטות אולי שלא לקנות שם ואני בכנות שמחה שבבחרתי להתעלם ממה שהיה כתוב הרי עכשיו בדיעבד אני יודעת שאין כל שחר לחוות דעת מסוג זה.

חוות הדעת עזרה לכם?
yferder
yferder
15.12.2022
מוצר שנרכש: מצלמה לסוני פלייסטישן 5

היזהרו בנפשכם ! מכרו לי מצלמה לסוני פלייסטישן 5 בסניף אילת אשר אינה תואמת את הצורך. הבנתי מנציג המכירות שהיא תואמת את הצרכים ופועך היא לא. פניתי לשירות לקוחות בבקשה להחליף למוצר תואם - נענתי בשלילה לדבריהם בעיה שלי כי פתחתי את האריזה אני שואל אם בחנות אומרים לכם שזה מתאים אתם מגיעים לבית פותחים את האריזה מחברים ופתאום קולטים שלא מתאימים ועבדו עליכם בתיאור ובאופן שימוש. אז איך בדיוק תדעו את זה מבלי לפתוח את האריזה ?! ביקשתי שיחה טלפונית עם אחראי, צלצל אלי בחור "נחמד" מאוד בשם נעם לדבריו מנהל מוקד שירות אחרי 2-3 משפטים שהוא מזלזל בכל מה שאני אומר וטוען השיא היה שהוא קרא לי שקרן. ביקשתי לדבר עם מנהלו - הוא אמר שאין לו אחד כזה והוא הבעלים של החברה. לאחר בדיקה שעשיתי , פניתי לבעלים של החברה אילן אמרתי בכל זאת אם לעובד לא אכפת מהלקוחות בטח לבעלים של החברה כן יהיה אכפת בכל זאת החברה שלו ולקוחות לוזרים אמורים לעניין אותו. אילן הבעלים של הרשת Eline גילתוראן חזר אלי תוך יומיים במייל שבו הוא רושם שלאחר ששמע את השיחה שלת נועם מזלזל בלקוח, קורא לו שקרן. הוא לא חש שום חריגה במענה שקיבלתי - כלומר צריך להבין כאן שזה כנראה אצלהם בנוהל לזלזל בלקוחות עוד הוא רשם לי שמחווה שירותית הוא מאשר את החלפת המוצר בכפוף לכך שאני אצטרך לנסוע 400 ק"מ לסניף אילת ממנו נרכש המוצר ... כן כן מזכיר לכם שמדובר ברשת בפריסה ארצית עם יותר מ 6 סניפים בכל רכבי הארץ ואחד מהם בעיר מגוריי. הבעלים של החברה בחר לשלוח אותי הרחק לסניף הכי מרוחק בשבילי ושוב כל זאת כמחווה שירותית. כמובן את זה ששלמתי על המוצר 130 ש"ח יותר ממה שהוא נמכר בחברות מתחרות אני כבר לא ארחיב זכותם להרוויח כמה שהם רוצים... ולכן המלצתי היא לחשוב פעמיים ואף שלוש לפני שאתם רוכשים מהחברה מוצרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
בני
בני
14.12.2022
מוצר שנרכש: סמסונג A53

פשוט אחלה. הייתי רוצה לראות מבחר של צבעים רחב יותר אבל הסלולרי שקניתי היה במלאי שרות בחנות אדיב ואינו מבזבז זמן של לקוח, יעיל מאוד. עוד דגש, שרות לקוחות טלפוני מאוד הוגן ושקוף למידע חיוני על המוצר , באמת אמשים מדהימים. קל להמליץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלכX
אלכX
12.12.2022
מוצר שנרכש: One One 10 Pro

חנות מצויינת עם מוצרים מקוריים במחיר סביר.רק בELINE מצאי מכשיר ONE ONE עם מטען WARP מקורי מהמפעל ומה גם שקופסה סגורה מהיצרן. כמה חנוית לפני הציעו לי אותו בתוספת תשלום כשדרוג. פחחח... אז קיבלתי מטען מקורי אצל ELINE באריזה וכבל אדום מקורי וכמובן שגם כיסוי היה שם. רשת עצמה השאירה רושם של עסק הוגן ואמין. מומלץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
נסנס
נסנס
09.12.2022
מוצר שנרכש: iphone 14 pro

מבחר גדול של מוצרי סלולר במחירים ממש טובים. שרות לקוחות זמין ויחס מאוד מזמין. קניתי ונהנתי ומאחל גם לאחרים👍🏻

חוות הדעת עזרה לכם?
יאן
יאן
08.12.2022
מוצר שנרכש: אייפון 14 256ג"ב

שרות ברמה מקצועית ויחס חם מצד המוכר. בצורה סבלנית הסביר לי וענה על הכל הדגיש כל האותיות קטנות ומה זה אומר ונתן לי לעשות בחירה עמצאית וללא לחץ לסגור עסקה מהר מהר. עשו לי העברה של דטה למכשיר החדש בצורה מסודרת ויסודית רק שחיכיתי שם ארבעים דקות אבל אני מאוד מרוצה מהקנייה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Aviv
Aviv
06.12.2022
מוצר שנרכש: איפד פרו עט כיסוי

לא להתקרב. רכשתי איפד פרו עט כיסוי. באתר ובזאפ המחירים היו שונים. בכל מקרה הם היו הכי זולים אז המשכתי עם הרכישה. נתתי אשראי, ואז עברו יומיים. התקשרתי לשאול מה עם המוצר וענו לי שהיתה בעיה ולכן עוד לא חייבו את האשראי. האיש בטלפון אמר היום מקסימום מחר. התקשתי שוב למחרת ואמר שעוד לא הגיע אליהם וישלח מחר. מאחר והם לא אמינים ביטלתי את העסקה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal
Tal
04.12.2022
מוצר שנרכש: Galaxy A73

זהו שדרוג שלי מגלקסי A9 ישן וזאת הצעה שקיבלתי מיגאל התותח! בשורה תחתונה עסקה משתלמת מאוד ביוחד שמכשיר חדש ממקור יבואן רשמי . ליגאלתודה ענקית על הסבלנות ושרותיות שלו ועל העברת מידע.

חוות הדעת עזרה לכם?
Rona
Rona
29.11.2022
מוצר שנרכש: מדבקת סיליקון להגנת מסך

אני רוצה לשבח את חנות בחדרה. קיבלתי שרות מהמם מנועם אשר הדביק לי מדבקת סיליקון על מסך במצקועיות רבה ועשה הכל עם חיוך על הפנים. חנות נעימה ושרות מסביר פנים. לא רגילה ליחס חם כזה בימינו ולא חוששת להמליץ על חנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
serp
serp
23.11.2022
מוצר שנרכש: IPAD PRO 11 128GB

המחיר ברשת הינו בין המשתלמים שראיתי בזאפ עם אחריות רשמית, מה שכן שזאפ הם בין הבודדים שמציעים לבוא ולקנות ולא לחכות. שרות בחנות אדיב ומקצועי . מקום מעולה לקנות בו, מקווה שדבר הבא שיהיה לי בו צורך יהיה באיליין כי אז אקנה רק משם.

חוות הדעת עזרה לכם?
רינת
רינת
22.11.2022
מוצר שנרכש: אייפון 14 פרו

יגאל ,מנהל החנות, לדעתי המבין האולטמטיבי במכשירי סלולר. אדם עם ידע אינסופי במכשירים וגם אדיב ונחמד ללקוחות , כל מה שעושה רק במקצועיות רבה. המלצה שלי על חנות בנשר ויגאל המוכר.

חוות הדעת עזרה לכם?
יצחק
יצחק
21.11.2022
מוצר שנרכש: Apple watch SE2 40ממ

דבר ראשון אני מאוד ממליץ על חנות בגלל השרות הטלפוני שלהם. הוא מהיר ובחור שעונה מאוד אדיב בעל סובלנות עצומה. תשובות שקיבלתי היו מקצועיות ובגלל זה החלוטתי בלב שקט לקנות באיליין שעון הזה ובזכות איליין ננתי מתנה מפלאה לחברה שלי. ממליץ בחום לקנות בחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
yantzers
yantzers
13.11.2022
מוצר שנרכש: אוזניות, airpod2

לא הצלחתי לשלם באתר. פניתי בווטסאפ, רשמו שנציג יחזור אלי. אף אחד לא חזר, רשמתי שוב - דממה. קניתי בחנות אחרת. אם כך מתייחסים לאדם שרוצה לשלם, איך יתייחסו אם תהיה תקלה....

חוות הדעת עזרה לכם?
RIFAAT
RIFAAT
07.11.2022
מוצר שנרכש: apple watch 7

לא עומדים בזמן עובדים עם חברת שילוח שמשקרת ללקוחות אני די מאוכזב מהשירות לקוחות שלהם

תגובת החנות

גולשים יקרים שלום. אנו דוגלים בשקיפות ובשרותיות שלנו וחוות דעת זו לגמרי אינה משפקת מציאות וזאת היא הסיבה: לקוח בחוות דעת הזמין מוצר Apple Watch Series 7 45mm כאשר בחר לקבל מוצר באמצעות בשליחות עם הספקה של -עד 3 ימי עבודה. עכשיו שימו לב! 1. מוצר הוזמן ב-06.11.22 בשעה 00:45 2. ביום 06.11.22 בשעה 14:00 מוצר נאסף על ידי שליח. 3. ביום 07.11.22 בשעה 20:30 המוצר סופק ללקוח. לקוח חייג ביום 07.11.22 בשעה 12:00 ופתח בויקוח קולני שאנו לא עומדים בזמנים. כל הסברנו עלו על שרטון. סיפקנו מוצר פי 3 יותר מהר ממה שהובטח לצרכן וכהכרת תודה על מאמצנו קיבלנו את זה...לא הוגן בעליל. לשיפוטכם...

חוות הדעת עזרה לכם?
ולרי
ולרי
30.10.2022
מוצר שנרכש: פוקו X4 פרו

חנות מוכרת ואמינה שסיפרו לי עליה המון מכרים שלי. התרשמתי ממקצועיות של מוכר כי אפשר בלי בדיקה וצפייה של סקירות ביוטוב לפני להיכנס לחנות ולדעת שתקבל עצת רכיהש הטובה ביותר והמשתלמת ביותר. עצה הכי טובה. חווית שרות מעולה וקנייה ממש כיפית.

חוות הדעת עזרה לכם?
איתי
איתי
23.10.2022
מוצר שנרכש: redmi note 11 128gb

המוכרן בחנות בנשר איש ישר עם שרות הגון, נותן עצות מקצועיות שרק לטובת הקונה. אני מאמין זו חנות הטובה ביותר חיפה וקריות.

חוות הדעת עזרה לכם?
חליל
חליל
21.10.2022
מוצר שנרכש: IPAD PRO 11

רכשתי ב20/10/2022 IPAD PRO 11 בסניף ELINE בנשר-חיפה , קבלתי מכשיר חדש באריזה חדשה עם ניילון , שילמתי כ 3700 ש"ח , הגעתי הביתה הטענתי את המכשיר כמה שעות אבל המכשיר לא נדלק . למחרת נגשתי לחנות איפו שקניתי את ה IPAD וספרתי למוכר ה IPAD שמכר לי לא נדלק , המוכר הוציא את ה IPAD מהקופסה ולפי הבדיקה שלו הוא טען שהמסך של ה IPAD החדש שבור לכן לא נדלק , המוכר טען שאין אפשרות בכלל ( ???? )שהוא מכר לי מכשיר חדש באריזתו המקורית עם מסך שבור. המוכר טען ובלעג מרגיז מאוד כלפי שאני שברתי את המסך !!!!!!!!! של ה IPAD, מעניין לי מאפו הוא מקבל את הביטחון המופרז הזה שמכר לי IPAD עם מסך תקין ???? מה גם הוא לא פתח את האריזה עת הקנייה של ה IPAD ולא הראה לי שה IPAD שמכר לי תקין כפי שהו טוען . פניתי גם למרכז הארצי שלהם וספרתי להם את הסיפור שלי וקבלתי אותם תשובות שאני ואחראי שה IPAD לא תקין. והטענה שלי שקבלתי IPAD לא תקין לא מקובלת . מכרו IPAD עם מסך שבור ועוד מאשימים אותך שאתה שברת את המסך. עצה שלי אחרי המקרה שלי , אחרי שקניתם IPAD חדש ולפני שעוזבים את החנות ממנו קניתם , חובה לבקש מהמוכר שיפתח אתה האריזה לפניכם ושתראה במו עינכם שה IPAD תקין ועובד ולא לסמוך בכלל על זה שהמכשיר ארוז בניילון.

חוות הדעת עזרה לכם?
אליה
אליה
18.10.2022
מוצר שנרכש: גלקסי s22

קניתי סמרטפון ופתחתי אותו בבית והרמקולים שלו עושים לא עובדים. החנות לא הסכימה להחליף את המכשיר למרות שהוא יהיה מקולקל מההתחלה ( כולל צעקות שקבלתי מהמנהל שאני לא מבין כולם ושזה לא בעיה שלו). ושלחה אותי לאחריות שם אמרו לי שהם יתקנו את סמרטפון אבל הם לא מתחייבים שהעמידות במים תישמר. חזרתי לחנות והם מתעקשים לא להחליף את הסמרטפון. מאוכזב מאוד.

תגובת החנות

לגושלים יקרים שלום. המוצר בחוות דעת הינו מוצר סמסונג עם אחריות של יבואן רשמי אשר היה שבוע וחצי בשימוש מלא של לקוח. לקוח פנה למוקדנו בטענה לתקלה וקיבל מענה מקצועי ואדיב אשר הפנה אותו לנותן אחריות - יבואן רשמי של סמסונג. לצערנו, למרות שבעת הרכישה ידע הלקוח שאחריות אינה של החנות אלה יבואן רשמי של סמסונג, הוא פתח בויקוח קולני שמטרתו אינה ברורה וצורה מקצועית הובהר לצרכן שעם כל הצער אליו לפנות ליבואן רשמי לשם בדיקה וטיפול וכי לחנות כמפיץ אין יד בכך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Amnon
Amnon
08.10.2022
מוצר שנרכש: Playstation 5

קניתי פלייסטישן 5 בהזמנה אונליין. המכשיר ישר התחיל להתחמם וכבות. איליין אמרו לי לשלוח אותו לשירות. חזר כביכול עם דף שכתוב עלין תקין ללא ממצאים, המכשיר הפסיק לכבות אבל עדיין מתחמם מהר. אבל כמובן אף אחד לא מודה שהמכשיר לא תקין. חוויה לא נעימה.

תגובת החנות

לא ברור למה חוות דעת מכוונת לחנות אשר רק הינה מפיץ המוצר ואינה שותפה לכל הליך טיפול בלקוח בתום המכירה. לקוח אינו מלין על דרך טיפול בהזמנה(אשר טופלה ביעילות ומקצועיות) אלה על שרות לאחר תחילת שימוש במוצר אשר אינו מספוק על ידי החנות. לקוח פנה אלינו למידע ובצורה אדיבה מידע זה סופק לו. לפי הכתוב בחוות דעת לא נמצאה תקלה ואם לקוח חש שאין זה כך הוא תמיד יכול לפנות למערך שות של נותן שרות ואחריות אשר כאמור לא החנות כמובן. לפי כך למה החליט לקוח לדרג כאן הינו בגדר תעלומה.

חוות הדעת עזרה לכם?
שלומי
שלומי
14.08.2022
מוצר שנרכש: אייקפודס 2 אוזניות

המוכר מאוד נחמד ומנדב מידע ללקוח ברצון ולא עושה טובה כאשר עונה, אחריות רשמית לאוזניות וזה נותן בטחון. אני המלצתי לכל חבריי לקנות במקום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eddy
Eddy
07.08.2022
מוצר שנרכש: ipad pro apple

באתי לחנות בנשר. המוכרן יגאל נתן שרות מעולה ודאג להעברת נתונים מהישן שלי אני מאוד ממליץ חנות תותחית!

חוות הדעת עזרה לכם?
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון