רכשתי ב20/10/2022 IPAD PRO 11 בסניף ELINE בנשר-חיפה , קבלתי מכשיר חדש באריזה חדשה עם ניילון , שילמתי כ 3700 ש"ח , הגעתי הביתה הטענתי את המכשיר כמה שעות אבל המכשיר לא נדלק . למחרת נגשתי לחנות איפו שקניתי את ה IPAD וספרתי למוכר ה IPAD שמכר לי לא נדלק , המוכר הוציא את ה IPAD מהקופסה ולפי הבדיקה שלו הוא טען שהמסך של ה IPAD החדש שבור לכן לא נדלק , המוכר טען שאין אפשרות בכלל ( ???? )שהוא מכר לי מכשיר חדש באריזתו המקורית עם מסך שבור. המוכר טען ובלעג מרגיז מאוד כלפי שאני שברתי את המסך !!!!!!!!! של ה IPAD, מעניין לי מאפו הוא מקבל את הביטחון המופרז הזה שמכר לי IPAD עם מסך תקין ???? מה גם הוא לא פתח את האריזה עת הקנייה של ה IPAD ולא הראה לי שה IPAD שמכר לי תקין כפי שהו טוען . פניתי גם למרכז הארצי שלהם וספרתי להם את הסיפור שלי וקבלתי אותם תשובות שאני ואחראי שה IPAD לא תקין. והטענה שלי שקבלתי IPAD לא תקין לא מקובלת . מכרו IPAD עם מסך שבור ועוד מאשימים אותך שאתה שברת את המסך. עצה שלי אחרי המקרה שלי , אחרי שקניתם IPAD חדש ולפני שעוזבים את החנות ממנו קניתם , חובה לבקש מהמוכר שיפתח אתה האריזה לפניכם ושתראה במו עינכם שה IPAD תקין ועובד ולא לסמוך בכלל על זה שהמכשיר ארוז בניילון.