
הכי פשוט בעולם - מבחר גדול, מידע מדוייק ושירות מעולה (נעזרתי בצ'אט). מומלץ מאוד. חיפשתי בכמה אתרים, אבל הכי קל היה פה

הכי פשוט בעולם - מבחר גדול, מידע מדוייק ושירות מעולה (נעזרתי בצ'אט). מומלץ מאוד. חיפשתי בכמה אתרים, אבל הכי קל היה פה

שירותיות, מוצרים מקוריים כמובן, מחיר ללא תחרות (אפילו בהשוואה לאתרים בינלאומיים), משלוחים מהירים והגיע עם שליח עד הבית תוך יומיים

קודם כל מחיר מעולה. וגם ממש הופתעתי מהמהירות של משלוח. קיבלתי הזמנה תוך 5 ימי עסקים. ממליצה בחום!

מחכה כבר 3 שבועות לעדשות שהזמנתי והגיעו רק 2 חבילות מתוך 8 חבילות, וכל הכסף כבר חויב וכל הסחורה לא סופקה. אתם לא עונים לא בווצאפ לא בפייסבוק ולא בשום מקום!!
שלום רז, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. לצערנו היה עיכוב עם ההזמנה שלך. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

בחנויות אחרות עולה מעל 100 ש"ח , אותו המוצר המוכר והטוב במחיר מצוין ובאחלה של שירות .

עדשות מצויינות ומחיר מעולה קיבלנו עד 5 אחוז הנחה בקניה ראשונה מאמינה שאקנה שוב בעתיד

חווית קניה מוצלחת. מחיר זול בהשוואה לאותו מוצר שאני קונה שנים בחנות משקפיים. מומלץ בחום!

לא הייתי ממליצה להזמין משם לא שלחו לי את העדשות פעמיים! ביקשתי החזר כספי מספר פעמים ו- אין מענה.
שלום גיא, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. המוצר שהזמנת לא הגיע אלינו מהספק למרות שהזמנו אותו פעמיים. לאחר שביררנו עם הספק, התברר שישנו עיכוב גדול עם סוג העדשות שהזמנת. שירות לקוחות יצר איתך קשר והציע לך החזר כספי אליו הסכמת. מיד לאחר מכן מחלקת גביה החזירה לך את מלוא הסכום לכרטיס האשראי ממנו ביצעת את ההזמנה. שוב, למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

תהליך הקניה מהיר וידידותי. המבצעים מתעדכנים כל הזמן. יש שירות צ'ט עם נציג, כך שאפשר לקבל תשובה לכל שאלה שמתעוררת ללא צורך בהמתנה. מחיר הכי טוב שאני מצאתי ברשת

רוצה לציין את השירות (באמת - אני לא כותב ממומן או מוטה) של החברה: הזמנתי עדשות לשנה, ושילמתי בטעות עמלה מיותרת, פניתי אליהם והם החזירו את העמלה הזו, מכיסם!, כל הכבוד, ובנוסף תוך יומיים הגיעו העדשות בפדקס, יותר מהר משירות בארץ, שנה הבאה ממשיך איתם.

שירות סובלני, מפורט ומהיר בדיבור עם נציג בצ'אט של האתר והכי מומלץ... המחיר הינו 330 ש"ח 90 יחידות dailies total 1 ועם המשלוח שלא היה כתוב המחיר בדף הקנייה כי זאת מדיניות האתר בקנייה של למעלה 599 ש"ח בחינם וביקשתי החזר והוחזר לי הפרש דמי המשלוח מהחברה ללא בעיות "העיקר שתהיה מרוצה" (אני מרוצה...) וכמו כן שירות אדיב גם בקנייה וכמו כן עד הגעת המשלוח

העדשות שאני משתמש מרגישות אפילו יותר רכות וקלות מלפני, שזה אחלה! אני ממליצה על העדשות האלו ואייאופטיקס

מזעזע! המשלוח לא הגיע, החברה נעלמה ולא עונה בטלפון או במייל. חיוב האשראי מתבצע מחברה פולנית. חברת אייאופטיקס יושבת בביתר עילית, לא מקבלת קהל ולא עונה לשיחות. מרגע שחויבת באשראי הם נעלמים ולא מספקים את השירות. הכי פישי. תתרחקו! (ותקראו ביקורות לפני שמזמינים, אם הייתי קוראת מראש הייתי רואה את מגוון האנשים שסיפרו את אותו הסיפור לפניי)
שלום קרן, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. כפי שכבר נאמר לך מספר פעמים, המרשם שלך לא נמצא במלאי. עם קבלת ההזמנה העדשות שלך הוזמנו מהיצרן. לאחר מספר ימים נאמר לנו שישנו עיכוב עם ההזמנה שלך. לצערנו זמני האספקה אינם תלויים בנו אלא ביצרן. ישנם מקרים חריגים שהספק מתעכב ולמרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות בהקדם האפשרי - זה לוקח קצת יותר זמן. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. שירות הלקוחות שלנו זמין 24/6 - הרבה מעבר לשעות הפעילות המקובלות בשוק. אפשר לפנות אלינו בכל שעה. אמנם לא תמיד יש לנו עדכון לגבי כל הזמנה. ברגע שלקוח פונה אלינו עשרות פעמים בזמן שאין לנו עדכון, אין לנו אפשרות להתייחס לכל פניה בזמנים של עומס. אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

פעם שניה שאני רוכשת מהחנות הזאת ואני מרוצה ממש הגיע עם שליח עד הבית והשירות פשוט תענוג מושלם

בכזה שירות עוד לא נטקלתי, חוויה פשוט נהדרת. יש להם שירות לקוחות 24/6 עם נציגים פשוט נהדרים. ההזמנה הלכה פשוט חלק ללא בעיות. זמן הספקה מהיר.

חווית קניה פשוט נהדרת, מצאתי אותם בגלל שהם הכי זולים ובאמת תוך כמה ימים הגיע העדשות ללא בעיות

ביקשתי לבצע את ההזמנה בטלפון ואחד הנציגים חזר אלי תוך 2 דקות חוויה פשוט מדהימה והעדשות הגיעו תוך ימים ספורים

השירות הכי גרוע שנתקלתי בו EVER אף אחד לא עונה, כשכבר עונים בצ'אט זה אחרי שעותתת על שעותתת, אותו הכנל גם בוואטס אפ. אין איך לתקשר איתם, אין טלפון שאפשר לדבר. הזייה של שירות, חוויה גרועה ! עד שכבר קיבלתי את העדות, קיבלתי ל 3 חודשים כשהזמנתי ל 6 חודשים, זיכו אותי על 3 חודשים (לגילוי הנאות), אך 2 עדשות מתוך ה 3 שכבר זופקו לי - נקרעו בתוך העין !!! אני מנסה כבר שבוע לאתר אותם כדי להגיד להם ואף אחד לא עונה לצ'אט ולא לוואטס אפ. בחיים לא אקנה שם יותר וכמובן שלא אמליץ לאף אחד ! חשבתי שמצאתי מקום שכל כמה חודשים אוכל להזמין מהם, אבל ממש לא !
שלום ענבר, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. לאחר שהתברר שבטעות נשלחו לך עדשות רק ל-3 חודשים, הצענו לשלוח לך את שאר העדשות או לקבל החזר כספי. ברגע שביקשת זיכוי כספי, באותו היום מחלקת גביה החזירה לך את הכסף לכרטיס האשראי ממנו התבצע התשלום. בנוסף, לצערנו היה עיכוב עם ההזמנה שלך. למרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות מוקדם יותר - זה לא התאפשר. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

שירות גרוע במיוחד, לא מכיר כזה דבר, אנחנו מחכים חודשיים לקבלת העדשות, ואין עם מי לתקשר.
שלום לאה, אנו מצטערים לשמוע שהייתה לך חוויה לא טובה. שירות הלקוחות שלנו זמין 24/6 - הרבה מעבר לשעות הפעילות המקובלות בשוק. אפשר לפנות אלינו בכל שעה. למרות שאנו מציינים זאת בכל מקום אפשרי, אנו חוזרים ואומרים - עדשות צילינדר זו הזמנה שלוקחת זמן ויכולה להתעכב יותר מהרגיל. לצערנו, זמני האספקה אינם תלויים בנו אלא ביצרן. המשלוח שלך התעכב ולא קיבלנו עדכון מדויק מהספק מתי העדשות שלך יגיעו. עם זאת, חשוב לציין שלמרות ניסיונות חוזרים ונשנים שלנו לקבל את העדשות בהקדם האפשרי - זה לקח קצת יותר זמן. אנו עושים ככל שביכולתנו שכלל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים. אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, במייל ו/או בצ'אט באתר. נשמח לבוא לקראתך ולפצות אותך על החוויה שהייתה לך. בברכה, אביגיל, שירות לקוחות

הם לא סיפקו את המוצר כפי שהובטח ובמועד שהובטח. הם שיקרו לי הבטיחו משלוח תוך 7 ימי עסקים. עברו כבר 3 שבועות ולא קיבלתי את המוצר. בשירות לקוחות הם מבטיחים כל יום שמגיע מחר. עכשיו ביררתי מול חברת השליחויות ומסתבר שהמוצר הגיע רק היום מחו"ל כך שעד היום כל השיחות עם שירות לקוחות היו שקר מוחלט לעולם לא אקנה מהם שוב.
הלקוח הזמין עדשות במרשם מאוד ספציפי. הספק הודיע לנו שהם צריכים לחדש מלאי וכידוע שהעדשות לא מיוצרות בישראל אלא בחו״ל, לכן היה עיכוב קל של שלושה ימים עם ההזמנה. אנחנו עושים הכל כדי שהלקוח יצא מרוצה. הלקוח עודכן היכן ההזמנה עומדת בכל שלב, ואף ניתן פיצוי כספי. למרות זאת התעקש לכתוב חוות דעת שלילית.

שירות מעולה! ממשיכה לקנות אצל אייאופטיקס, חווית קנייה מעולה, אתר נוח לשימוש ומענה מיידי בצ'אט

קנייה מהירה ומוצרים טובים והכי זולים, הבעיה היא שכאשר יש בעיה לא ניתן לתקשר עם החברה מהר ולוקח זמן עד שהצלחתי ליצור קשר.

מאד נהנתי. אתר נוח מאד. אמינות, איכות ושירות לקוחות מצוין. מחירים זולים במיוחד. אני לקוחה שמזמינה הרבה דברים אונליין וזאת הייתה חוויה מצוינת!

המשלוח הגיע תוך ימים ספורים עם שליח עד הבית ללא עלות נוספת. במחיר הכי נמוך ששילמתי עד היום עבורן.

שירות נעים ומהיר, במחירים נמוכים מאוד שלחו ווטסאפ כשהיה חסר להם מידע קיבלתי את החבילה תוך 3 ימי עסקים בלבד!